Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

üdv. tudja valaki hol van a központizár vezérlője? azt csinálja hogy ahogy kinyitom, eltelik 5-30mp és lezár magától, de ha gyujtáson van akkor nem. de olyant is csinál hogy amikor nyitva van vezető ajtó és így magától zár le, ahogy becsukom az ajtót egy pillanatra kinyit és újra bezár. az ajtó nyitás érzékelőt szétszedtem de teljesen jól működik. ha valaki találkozott már ilyennel segíthet :D köszönöm. egyébként 96os x17dtl

Zotya leírta, hogy hol van. Annyit tennék hozzá, hogy a szivacs mögött van. :D Lebontod a relétartót, ami elvileg neked is van és pontosan az mögött van a szivacs túloldalán.

Szerintem inkább valamelyik zárad sz.rakszik, nem a vezérlő. Megnézném az ajtó átvezetéseket, hogy nincs-e törött vagy hiányos szigetelésű vezeték. A vezérlő ilyen baromságokat nem csinál, az csak azt csinálja, amire utasítják. Első ajtókban vannak mikrokapcsolók a külső zárhoz, a reteszeléshez és a lezáráshoz is, ezeket nézném meg, mielőtt vezérlőt vennék.

Nekem állandóan visszanyitott zárás után, amit az egyik motor nem záródása miatt okozott.

Link to comment
Megosztás:

üdv. tudja valaki hol van a központizár vezérlője? azt csinálja hogy ahogy kinyitom, eltelik 5-30mp és lezár magától, de ha gyujtáson van akkor nem. de olyant is csinál hogy amikor nyitva van vezető ajtó és így magától zár le, ahogy becsukom az ajtót egy pillanatra kinyit és újra bezár. az ajtó nyitás érzékelőt szétszedtem de teljesen jól működik. ha valaki találkozott már ilyennel segíthet :D köszönöm. egyébként 96os x17dtl

mindegyik visszanyit, ha zárva van a zár(gomb lenyomva) és úgy csukod be (kivéve persze, ha felhúzod a kilincset)

én inkább magában a vezető oldali az elektromos zárban keresném a hibát, lehet beragadt zárt állásban

ld. fent

Módosítva : stirlitz
Link to comment
Megosztás:

Hát a fene se tudja valamit középárban 15-20 ezer körül. Nekem egy 8-ezres szintén kínai van benne már úgy 50 ezer kilóméter óta de azért a csomagtartóban ott a pót bontott gyári Bosch.

Neked komplett autó alkatrész van a csomidban? mintha már ez a mondat lett volna másmilyen alkatrésszel! :D

Gondolom neked is olyasmi felfogásod lehet hogy "hátha"....

Én is így vagyok ezzel a trabantom óta! Abban nekem is volt egy fél trabi alkatrész (még féltengely csukló kereszt is) elég gyakran törött akkor... azt meg az utszélén simán lehetett cserélni...

Azóta van bennt nekem is az Opelben egy 40 db-os krova szerszámoskészlet, de sose használtam még...

Aztán kezdek rájönni hogy ez Opel, nem trabant...:D és így egyre kevesebb dolog van a csomiban...:)

Link to comment
Megosztás:

Neked komplett autó alkatrész van a csomidban? mintha már ez a mondat lett volna másmilyen alkatrésszel! :D

Gondolom neked is olyasmi felfogásod lehet hogy "hátha"....

Én is így vagyok ezzel a trabantom óta! Abban nekem is volt egy fél trabi alkatrész (még féltengely csukló kereszt is) elég gyakran törött akkor... azt meg az utszélén simán lehetett cserélni...

Azóta van bennt nekem is az Opelben egy 40 db-os krova szerszámoskészlet, de sose használtam még...

Aztán kezdek rájönni hogy ez Opel, nem trabant... :D és így egyre kevesebb dolog van a csomiban... :)

Hát van egy szerszámos láda a csomagtartóban benne pár plussz alkatrész. :D

Link to comment
Megosztás:

Nos,az a helyzet hogy a fentebb leírt AC próbléma mégsem oldódott meg :unsure: Nagyon örültem mikor betettem a kölcsönkapottat,és ment vele az autó....MA ESTIG!! Ugyanazon problémákat produkálja,elkezdett rángatni,majd leállt..AC-t hallom hogy megy,sőt direktre kötve szépen dolgozik...Hibakód ugyanaz,44-es,keverék túl szegény...És már be sem indul,már ledöglesztettem az akksit is...1-2szer beindult,de egy kis pöfögés után leállt... :angry: és mostmár el sem indul...Annak az esélye hogy egy hét alatt 3 AC menjen tönkre,szinte nulla!! Kérdésem a következő,üzemanyagellátás gondot az AC-n kívül tud-e más is okozni??? Én személy szerint még a relére illetve a gyújtásmodulra gondolok,persze lehet hülyeségeket beszélek...Üzemanyagszűrőt tavaly nyáron cseréltem..Esetleg valakinek valami ötlete??Mert én már kezdek belőlük kifogyni... :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Nos,az a helyzet hogy a fentebb leírt AC próbléma mégsem oldódott meg :unsure: Nagyon örültem mikor betettem a kölcsönkapottat,és ment vele az autó....MA ESTIG!! Ugyanazon problémákat produkálja,elkezdett rángatni,majd leállt..AC-t hallom hogy megy,sőt direktre kötve szépen dolgozik...Hibakód ugyanaz,44-es,keverék túl szegény...És már be sem indul,már ledöglesztettem az akksit is...1-2szer beindult,de egy kis pöfögés után leállt... :angry: és mostmár el sem indul...Annak az esélye hogy egy hét alatt 3 AC menjen tönkre,szinte nulla!! Kérdésem a következő,üzemanyagellátás gondot az AC-n kívül tud-e más is okozni??? Én személy szerint még a relére illetve a gyújtásmodulra gondolok,persze lehet hülyeségeket beszélek...Üzemanyagszűrőt tavaly nyáron cseréltem..Esetleg valakinek valami ötlete??Mert én már kezdek belőlük kifogyni... :unsure:

Az AC tuti meg kapja mindig a 12V ot? nem lehet hogy rázkódás után kontakt és néha néha megy?

Én jártam már úgy hogy egyszer jó volt egyszer nem.. mi a franc, mi a sz@r.míg egyszer felhúztam magam, és kötöttem az AC nak egy direkt szálat mit egy kis kapcsolóval szakítottam meg és innentől kezdve tudtam ha azt a kapcsolót benyomom akkor az ac tuti kell hogy menjen...

Na ja így is kellett volna történnie, de nem ment! na jött a kutatás! Nehezen rájöttem hogy a csatlakozó ami rámegy az AC re ott a bibi!Megmozdítottam és egy erőltetett bizonyos szögben ment csak, na tött az ész hogy kontakt!

Nem tom miért de nekem meg volt "olvadva" nem kell drasztikusra gondolni, deformálódott kicsit ha (erősen néztem akkor lehet észre venni) a műanyag ház,valószínű a sok kontakt miatt hogy"szikrázott" de ez még nem is lett volna baj... ami abban van 2 kicsi érintkező na az volt annyira "kitágulva" hogy hiába nyomtam rá meg kábelblindereztem oda neki szorosan, csak nem érintkezett!

Na aztán felhúztam magam nekiestem mit majom a ketrecnek, banánosztáskor, és szétszedtem a csatit, fogtam egy kihegyezett csavarhúzót, és a pici érintkezőn belül van egy "lap" ami nekinyomja a tüskét (az AC tüskélyét) az érintkező tetejének, na ez nekem teljesen le volt lapulva, én azt "felgörbítettem, és összeraktam és rádugtam és JÉÉÉÉÉ? megy gond nélkül..... nekiáltam finoman óvatosan mozgatni a csatit, hogy tuti e a kontakt, semmi...megy tovább mint a veszedelem...nekiáltam kiscit erőteljesebben..semmi még mindig megy, próbáltam lehúzni hogy ha eltávolodik a tüskéktől még akkor is megy e..és igen! Még mindig megy a mai napig!

Esetleg, Injektor? vagy jeladó...valamelyik..

Link to comment
Megosztás:

Szervusztok!

Opel Astra F caravan vásárlása előtt állok. Minden szín alatt benzinest szeretnék de nagy dilemmám van. 1,4-1,6-1,8 de 8szelepes vagy ecotec ? Rengeteg helyen utána olvastam már és azt vettem észre,hogy mindenki azt az motortípust védi amit épp birtokol. Munkás kocsinak kellene így a teljesítménye nem mérvadó.

A legfontosabb szempont számomra a szervízdíj lenne. Valaki nagyságrendileg meg tudná mondani,hogy milyen összegekkel kell számolnom a 2 motortípusnál ? Mondjuk hengerfej csere esetén vagy hasonló hozzányúlásoknál ? Melyik a strapabíróbb erőmű? A 8v szervízelés nyilván olcsóbb valamennyivel de mennyivel ? Ha veszek egy ecotec-et akkor egy esetleges motorhiba után cserélhetem a motort 8v-re? Kompatibilis ? Vagy teljesen más minden ? Elnézést a sok kérdésért de fontos lenne.És elnézést a tudatlanságomért is de sosem volt még Opelom (kivétel gyerekkoraim Calibrái de ott a nagy zene volt a fő szempont :-) )

Köszi előre is :)

üdv.:

Vega

Jaaa és ha valaki tud eladó jó állapotú F caravan-t vonóhoroggal akkor ne tartsa magában. Ezt is köszi előre is.

Link to comment
Megosztás:

Szervusztok!

Opel Astra F caravan vásárlása előtt állok. Minden szín alatt benzinest szeretnék de nagy dilemmám van. 1,4-1,6-1,8 de 8szelepes vagy ecotec ? Rengeteg helyen utána olvastam már és azt vettem észre,hogy mindenki azt az motortípust védi amit épp birtokol. Munkás kocsinak kellene így a teljesítménye nem mérvadó.

A legfontosabb szempont számomra a szervízdíj lenne. Valaki nagyságrendileg meg tudná mondani,hogy milyen összegekkel kell számolnom a 2 motortípusnál ? Mondjuk hengerfej csere esetén vagy hasonló hozzányúlásoknál ? Melyik a strapabíróbb erőmű? A 8v szervízelés nyilván olcsóbb valamennyivel de mennyivel ? Ha veszek egy ecotec-et akkor egy esetleges motorhiba után cserélhetem a motort 8v-re? Kompatibilis ? Vagy teljesen más minden ? Elnézést a sok kérdésért de fontos lenne.És elnézést a tudatlanságomért is de sosem volt még Opelom (kivétel gyerekkoraim Calibrái de ott a nagy zene volt a fő szempont :-) )

Köszi előre is :)

üdv.:

Vega

Jaaa és ha valaki tud eladó jó állapotú F caravan-t vonóhoroggal akkor ne tartsa magában. Ezt is köszi előre is.

16 8v kell neked. Szinte mindegy melyik. 14gyenge 18oreg.

16vknek ha bajuk van az borsosabb lehet.

Link to comment
Megosztás:

Szervusztok!

Opel Astra F caravan vásárlása előtt állok. Minden szín alatt benzinest szeretnék de nagy dilemmám van. 1,4-1,6-1,8 de 8szelepes vagy ecotec ? Rengeteg helyen utána olvastam már és azt vettem észre,hogy mindenki azt az motortípust védi amit épp birtokol. Munkás kocsinak kellene így a teljesítménye nem mérvadó.

A legfontosabb szempont számomra a szervízdíj lenne. Valaki nagyságrendileg meg tudná mondani,hogy milyen összegekkel kell számolnom a 2 motortípusnál ? Mondjuk hengerfej csere esetén vagy hasonló hozzányúlásoknál ? Melyik a strapabíróbb erőmű? A 8v szervízelés nyilván olcsóbb valamennyivel de mennyivel ? Ha veszek egy ecotec-et akkor egy esetleges motorhiba után cserélhetem a motort 8v-re? Kompatibilis ? Vagy teljesen más minden ? Elnézést a sok kérdésért de fontos lenne.És elnézést a tudatlanságomért is de sosem volt még Opelom (kivétel gyerekkoraim Calibrái de ott a nagy zene volt a fő szempont :-) )

Köszi előre is :)

üdv.:

Vega

Jaaa és ha valaki tud eladó jó állapotú F caravan-t vonóhoroggal akkor ne tartsa magában. Ezt is köszi előre is.

Szia!

Ha munkásautónak akarod és kombit, és ki is akarod használni azt hogy kombi akkor szerintem a 8V es 1.4 es SE motorost válaszd, mert egy "igénytelen" nagy tűréshatárokkal bíró, motorral szerelt autó, és viszonylag kevés fentartási költséggel rendelkezik! Amúgy Opelok közül nincs jobb mert ahány tipus annyi jó tulajdonság, én csak azt tudom hogy ez a tipus kapott már hideget meleget, 60e km egy olajcserével, hengerfej tömítés szakadás fél éven keresztül és megy..., repedt töredezett gyújtókábel, és megy, orrán szájján folyó olaj a szelepfedélből olajteknőből és megy, váltóból elfolyt olaj a szimeringeknél és megy, fekete légszűrő és megy, felesbe etanol és megy, láttam én már pár autót csodálkoztam is hogy ezzel nap mint nap járnak?? NEMÁÁ muti egyeltalán be indul e?? és igen, Opelék tudnak csinálni egy megbízható autót, ami nincs is tul variálva de nem is fapad.

Az a Jó állapotú nálad mit jelent? Lejárt műszakival, törött rugóval belefér?

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Ha munkásautónak akarod és kombit, és ki is akarod használni azt hogy kombi akkor szerintem a 8V es 1.4 es SE motorost válaszd, mert egy "igénytelen" nagy tűréshatárokkal bíró, motorral szerelt autó, és viszonylag kevés fentartási költséggel rendelkezik! Amúgy Opelok közül nincs jobb mert ahány tipus annyi jó tulajdonság, én csak azt tudom hogy ez a tipus kapott már hideget meleget, 60e km egy olajcserével, hengerfej tömítés szakadás fél éven keresztül és megy..., repedt töredezett gyújtókábel, és megy, orrán szájján folyó olaj a szelepfedélből olajteknőből és megy, váltóból elfolyt olaj a szimeringeknél és megy, fekete légszűrő és megy, felesbe etanol és megy, láttam én már pár autót csodálkoztam is hogy ezzel nap mint nap járnak?? NEMÁÁ muti egyeltalán be indul e?? és igen, Opelék tudnak csinálni egy megbízható autót, ami nincs is tul variálva de nem is fapad.

Az a Jó állapotú nálad mit jelent? Lejárt műszakival, törött rugóval belefér?

Szervusz! Köszi a választ!

Lejárt műszaki nem zavar, azt megoldom bármikor bármire. Mint írtam feljebb rengeteget olvastam már utána és a hátsó rugó töréseket valami kirohadt "rugótányérra" (?) vezetik vissza. Állítólag amiatt párezer km-enként törik a rugó. Ha gondolod beszélhetünk róla bár szívem szerint megfizetnék egy üzemképest napi használatból.

belsoepitesz@hotmail.com <- küldenél pár képet , leírást meg árat ? Előre is köszi :)

Link to comment
Megosztás:

Szervusz! Köszi a választ!

Lejárt műszaki nem zavar, azt megoldom bármikor bármire. Mint írtam feljebb rengeteget olvastam már utána és a hátsó rugó töréseket valami kirohadt "rugótányérra" (?) vezetik vissza. Állítólag amiatt párezer km-enként törik a rugó. Ha gondolod beszélhetünk róla bár szívem szerint megfizetnék egy üzemképest napi használatból.

belsoepitesz@hotmail.com <- küldenél pár képet , leírást meg árat ? Előre is köszi :)

Ez így nem igaz. Van akinek kirohad a rugótányér, valakinek meg nem. Nekem pl nem, de az egyik rugó mégis eltört, mert öreg volt.

Ha megbízható autót akarsz, akkor újabbat vegyél! :D :P Ha olyat akarsz, ami megy, de pár hibáját megbocsátod neki, akkor jó lesz az F Astra. Szerintem ne ecotec-et vegyél (de nyilván azért mondom, mert nekem sem az van...) :D Szerintem az 1.4 SE, 1.6 NZ, SZ, SZR, vagy SE lehet a jó választás neked. Ha extra elvárásaid nincsenek (ne is legyenek egy tizen-sok éves autótól) a luxus és a teljesítmény terén, akkor elégedett lehetsz. Az alkatrészek általában sokkal olcsóbbak, mint pl akár a G Astrához. De mivel régebbi autó, valószínű, hogy egyre több dolog adja meg magát, és azt fogod érezni, hogy folyton költeni kell rá.

Link to comment
Megosztás:

Ez így nem igaz. Van akinek kirohad a rugótányér, valakinek meg nem. Nekem pl nem, de az egyik rugó mégis eltört, mert öreg volt.

Ha megbízható autót akarsz, akkor újabbat vegyél! :D :P Ha olyat akarsz, ami megy, de pár hibáját megbocsátod neki, akkor jó lesz az F Astra. Szerintem ne ecotec-et vegyél (de nyilván azért mondom, mert nekem sem az van...) :D Szerintem az 1.4 SE, 1.6 NZ, SZ, SZR, vagy SE lehet a jó választás neked. Ha extra elvárásaid nincsenek (ne is legyenek egy tizen-sok éves autótól) a luxus és a teljesítmény terén, akkor elégedett lehetsz. Az alkatrészek általában sokkal olcsóbbak, mint pl akár a G Astrához. De mivel régebbi autó, valószínű, hogy egyre több dolog adja meg magát, és azt fogod érezni, hogy folyton költeni kell rá.

Hát nézd... Nem nagyképűségből írom de 4éve vettem egy 96' ducato maxi-t hasonlóan körültekintően 2,5 szívódízelt. 4év alatt 1generátor csapágy+1vízpumpa csere volt. Ezért gondolom,hogy az utánajárás meghálálja magát :) G astrát nézegettem de arra,hogy a belsejét szétvágja a bádogosárú meg a palázó kalapácsok , arra sajnálnám. Szerinted alapból a széria rossz választás már a korából fakadóan melós kocsinak ? Eddig mindenki ugy jellemezte,hogy egyszerű gép mint a szög. És mivel sokat látok belőle az utakon ebből gondolom,hogy az alkatrészei sem lehetnek drágák. Vagy rosszul gondolkozom? / 2 hete bújom keléstől fekvésig a témát, lassan üldözési mániás leszek tőle... :D

Link to comment
Megosztás:

1.4 8V, és 1.6 16V motorral szerelt kombikat használtam, használok. Az 1.4 8V-s egy 333333km-nél lett eladva. Igazi ütöm vágom autó volt. A berakott felszerelés súlya kb 200kg, tetején létra, gázos üzem, és mielőtt szerelős verda lett, a kocsi taxiként üzemelt. A gázbiztonsági lapján EBE rendszáma volt, illetve a tetjén megvolt az antenna. A gép jól bírta a terhelést, tehát, ha nem száguldozni akarsz (azért lehet lendületből előzni), akkor tökéletesen alkalmas a célra. A helyedben nem biztos, hogy a motorral foglalkoznék, mert az végszükség esetén bármikor beszerezhető... Az autók zöme a karosszéria miatt fárad el, illetve a futóműve miatt. Valójában ezek a részek sokkal költségesebbek, mint egy komplett motor beszerelése, és átírása. Én úgy vagyok, hogy motort előbb találok hozzá olcsón, minthogy kicseréltessem a kocsi seggét. Többe van a fényezés, meg a javítás, mint egy motor ki-be otthon, illetve a forgalmi csere... Motort kapsz 40 körül bontva. Azzal még pár százezer kilómétert elrohangálsz, de egy átrohadt kocsin foltozgatni, festegetni sokkal macerásabb, és költségesebb megtartani a biztonságos állapotot. A motorok közötti különbségek tulajdonképpen csak akkor számítanak, hogy ha tényleg száguldozni szeretnél. Sokan fújnak az Ecotecre, mert eszi az olajat. Szerintem ez egy olyan dolog, hogy megszokható. Aki ült már ladában, VW 16 szelepesben, az tudja, mi az hogy olajfogyás, de nálunk a céges diesel skodák is hörpintgetnek. Ez egy ilyen dolog! A 8 szelepesekkel szemben (kivéve SE) viszont 1 nagy előnyük van, mégpedig, hogy mennek... Én ritkán gondolkodok azon, hogy beférek-e. Az viszont a 8 szelepesnél (kivéve SE) megfontolandó, hogy mikor előzz. Viszont tartósságról annyit, hogy mindegyik opel motor tartós. Az emberek zöme azért szidja az ecotecet, mert bizonyos km után már elég durván zabálja az olajat. Attól függetlenül elég sok 300-at futott ecotec astra fut még az utakon. szervíz drágább! Viszont a termosztát csere miatt az 1.6-os ecotecnél nem kell bontatni a fél autót... Ez is előny szerintem. De ott van az egr... az meg hátrány. Igazából bármelyiket veszed, és tisztában vagy vele, mit kell csinálni rajta, és figyelsz rá, akkor nem lesz gondod. A lényeg, hogy az Opel jó! Csak figyelj arra, hogy nehogy egy rozsdakupacot vegyél.. :)

Szervusztok!

Opel Astra F caravan vásárlása előtt állok. Minden szín alatt benzinest szeretnék de nagy dilemmám van. 1,4-1,6-1,8 de 8szelepes vagy ecotec ? Rengeteg helyen utána olvastam már és azt vettem észre,hogy mindenki azt az motortípust védi amit épp birtokol. Munkás kocsinak kellene így a teljesítménye nem mérvadó.

A legfontosabb szempont számomra a szervízdíj lenne. Valaki nagyságrendileg meg tudná mondani,hogy milyen összegekkel kell számolnom a 2 motortípusnál ? Mondjuk hengerfej csere esetén vagy hasonló hozzányúlásoknál ? Melyik a strapabíróbb erőmű? A 8v szervízelés nyilván olcsóbb valamennyivel de mennyivel ? Ha veszek egy ecotec-et akkor egy esetleges motorhiba után cserélhetem a motort 8v-re? Kompatibilis ? Vagy teljesen más minden ? Elnézést a sok kérdésért de fontos lenne.És elnézést a tudatlanságomért is de sosem volt még Opelom (kivétel gyerekkoraim Calibrái de ott a nagy zene volt a fő szempont :-) )

Köszi előre is :)

üdv.:

Vega

Jaaa és ha valaki tud eladó jó állapotú F caravan-t vonóhoroggal akkor ne tartsa magában. Ezt is köszi előre is.

Link to comment
Megosztás:

Hát nézd... Nem nagyképűségből írom de 4éve vettem egy 96' ducato maxi-t hasonlóan körültekintően 2,5 szívódízelt. 4év alatt 1generátor csapágy+1vízpumpa csere volt. Ezért gondolom,hogy az utánajárás meghálálja magát :) G astrát nézegettem de arra,hogy a belsejét szétvágja a bádogosárú meg a palázó kalapácsok , arra sajnálnám. Szerinted alapból a széria rossz választás már a korából fakadóan melós kocsinak ? Eddig mindenki ugy jellemezte,hogy egyszerű gép mint a szög. És mivel sokat látok belőle az utakon ebből gondolom,hogy az alkatrészei sem lehetnek drágák. Vagy rosszul gondolkozom? / 2 hete bújom keléstől fekvésig a témát, lassan üldözési mániás leszek tőle... :D

Hidd el tuti választás melóra! :) Amit a gép kibírt alattam! :D Rugó tört el egyszer, de haza hozott. A súly ami benne volt szerszámok, antennák, tartók, meg egy csomó csavar, berendezések... Ezek ültették rendesen... Átvitt sáron, felakadt kapubejárón, úgy, hogy a teljes kipufogót eltolta 10 centit... kiakadt még a kipufogó csonkból a cső is... Bontóban minden filléres. Motor 40-ért?? Annyiért nem csinálják meg a hengerfejedet rendesen...

Link to comment
Megosztás:

Hidd el tuti választás melóra! :) Amit a gép kibírt alattam! :D Rugó tört el egyszer, de haza hozott. A súly ami benne volt szerszámok, antennák, tartók, meg egy csomó csavar, berendezések... Ezek ültették rendesen... Átvitt sáron, felakadt kapubejárón, úgy, hogy a teljes kipufogót eltolta 10 centit... kiakadt még a kipufogó csonkból a cső is... Bontóban minden filléres. Motor 40-ért?? Annyiért nem csinálják meg a hengerfejedet rendesen...

Háát igen , iparos vagyok én is. Olaj-víz-benzin amire figyelni tudok aztán annyi. Mondjuk én csak városban használom , vidéki melóhoz eddig is béreltem mert a 2,5 D ducatoval örökké valóság volt a 100 körüli sebesség. :)

Amúgy ezt megyek péntek fele megnézni:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_f/opel_astra_f_caravan_1.4_start_vonohorog.fix_ar-6635066

Az összes kritériumnak megfelel ami szükséges. Így első ránézésre vélemény ? Meg a legnagyobb előnye,hogy kb 15 pernyire van innen :)

Link to comment
Megosztás:

Háát igen , iparos vagyok én is. Olaj-víz-benzin amire figyelni tudok aztán annyi. Mondjuk én csak városban használom , vidéki melóhoz eddig is béreltem mert a 2,5 D ducatoval örökké valóság volt a 100 körüli sebesség. :)

Amúgy ezt megyek péntek fele megnézni:

http://www.hasznalta....fix_ar-6635066

Az összes kritériumnak megfelel ami szükséges. Így első ránézésre vélemény ? Meg a legnagyobb előnye,hogy kb 15 pernyire van innen :)

Nos hát azért azt tudni kell senki nem olyan hülye hogy úgy adja el a kocsit hogy előtte teljesen rendbe rakja és eladja 230ezer forintért. Aztán csak menni kell vele és tankolni bele. Egy darabig lehet hogy jó lesz de szerintem egy 200ezret érő kocsi az egy roncs.

Link to comment
Megosztás:

Nos,az a helyzet hogy a fentebb leírt AC próbléma mégsem oldódott meg :unsure: Nagyon örültem mikor betettem a kölcsönkapottat,és ment vele az autó....MA ESTIG!! Ugyanazon problémákat produkálja,elkezdett rángatni,majd leállt..AC-t hallom hogy megy,sőt direktre kötve szépen dolgozik...Hibakód ugyanaz,44-es,keverék túl szegény...És már be sem indul,már ledöglesztettem az akksit is...1-2szer beindult,de egy kis pöfögés után leállt... :angry: és mostmár el sem indul...Annak az esélye hogy egy hét alatt 3 AC menjen tönkre,szinte nulla!! Kérdésem a következő,üzemanyagellátás gondot az AC-n kívül tud-e más is okozni??? Én személy szerint még a relére illetve a gyújtásmodulra gondolok,persze lehet hülyeségeket beszélek...Üzemanyagszűrőt tavaly nyáron cseréltem..Esetleg valakinek valami ötlete??Mert én már kezdek belőlük kifogyni... :unsure:

Vedd le az injektorrol a nagy fekete kupakot és amíg vki indítózik nézd meg hogy (szemre) rendesen porlaszt-e. Szerelgetünk itt már elméleti síkon egy ideje, de legalább azt derítsük ki hogy benzin vagy gyujtás gondja van-e a kocsinak.

Link to comment
Megosztás:

ha ezt a csavart kicsavarom és nem jön belőle olaj gondolom akkor után kell tölteni? milyen olajjal és hol a betöltő nyílás? :)

Nem kell belőle jönnie a jó szint a nyílás alatt 1.5-2 centivel van egy L-alakban meghajtott dróttal kell ellenőrizni. GM-olaj kell bele (megmondod a boltban hogy váltóba lesz) és itt kell beleönteni egy kis tölcsérrel a műanyag kupak leszedése után:

923396-20130226-WFNeUj.jpg

Link to comment
Megosztás:

Háát igen , iparos vagyok én is. Olaj-víz-benzin amire figyelni tudok aztán annyi. Mondjuk én csak városban használom , vidéki melóhoz eddig is béreltem mert a 2,5 D ducatoval örökké valóság volt a 100 körüli sebesség. :)

Amúgy ezt megyek péntek fele megnézni:

http://www.hasznalta....fix_ar-6635066

Az összes kritériumnak megfelel ami szükséges. Így első ránézésre vélemény ? Meg a legnagyobb előnye,hogy kb 15 pernyire van innen :)

Akár még jó is lehet. Egy ilyen kép alapján keveset lehet megítélni róla. Az biztos, hogy ahhoz, hogy megbízható autó legyen, kapásból a kötelező dolgokat cserélni kell.

Vezérlés szíj, feszítő görgő, vízpumpa, légszűrő, olajszűrő, benzinszűrő, olaj, gyertyák. Nem árt a futóművet átnézetni!

Aztán innen lehet számolni a szervíz intervallumokat.

Ha nem akarod szétrohasztani a hátulját, akkor egy hátsó kerékjárati műanyag doblemez párost dobjál bele (kb. 6000 Ft).

Link to comment
Megosztás:

Helló!

Segítséget szeretnék kérni! Az a helyzet, hogy egy pár hete azt csinálja az autó (c14nz ferdehátú benzines 2001), hogy alapjáraton egyenetlenül pöfög, majd indulás után alacsony fordulaton berángat a gyorsításoknál. De nem minden esetben csinálja, mert van mikor beindítom és simán megy, másnap meg megint berángat:( Aztán másnap megint nem. Üzemanyagellátásra gyanakszom, de nem vagyok benne biztos. Gyújtástól vagy koszos gyertyától is lehet ilyen???

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.