Dáwid Elküldve Január8, 2013 Megoszt Elküldve Január8, 2013 Azért bele mert pont az egyik csonkal szemben volt a kis csövecske aminek a szélénél eresztett. befújtam alvázvédőt ami tömítette.Elméletilg 100foknál nem folyik meg az alvázvédő, de ha mégis nincs benne akkora mennyisség ami a motorig eljusson szerintem és azok a kis csövecskék majdnem 1 centi átmérőjűek a motorban. Legalábbis én így gondolom. Majd a termosztátot fogja meg. Nekem a termosztáton gyűlt fel minden apró kis sz.r, és azért nem zárt a nyomorultja. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január8, 2013 Megoszt Elküldve Január8, 2013 Majd a termosztátot fogja meg. Nekem a termosztáton gyűlt fel minden apró kis sz.r, és azért nem zárt a nyomorultja. :rolleyes: Hát ahhoz végig kell mennie a hűtőn a csöveken a motoron....de az tény hogy a termosztát a lekisebb átmérő a rendszerben. Bízom benne hogy nem kenődik el, úgyis észreveszem mert akkor megint elkezd folyatni. Tavasszal meg vezérlés csere akkor majd kiveszem a termosztátot ránézek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Január8, 2013 Megoszt Elküldve Január8, 2013 Azért bele mert pont az egyik csonkal szemben volt a kis csövecske aminek a szélénél eresztett. befújtam alvázvédőt ami tömítette.Elméletilg 100foknál nem folyik meg az alvázvédő, de ha mégis nincs benne akkora mennyisség ami a motorig eljusson szerintem és azok a kis csövecskék majdnem 1 centi átmérőjűek a motorban. Legalábbis én így gondolom. Mé' nem inkább lenmagliszt? 100 éve bevált. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január9, 2013 Megoszt Elküldve Január9, 2013 Mé' nem inkább lenmagliszt? 100 éve bevált. Valahogy ódzkodok az ilyen hűtőtömítőktől. Úgy voltam vele megróbálom megfoltozni aztán ha nem jön össze veszek újat, ha összejön akkor kap egy kis haladékot a nyavalyás. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Január9, 2013 Megoszt Elküldve Január9, 2013 Valahogy ódzkodok az ilyen hűtőtömítőktől. Úgy voltam vele megróbálom megfoltozni aztán ha nem jön össze veszek újat, ha összejön akkor kap egy kis haladékot a nyavalyás. :D Pedig 1 dkg lenmagliszt nem okozhat problémát a hűtőkörben, viszont ahol szivárog, ott jól tömít. Nekem 30 évvel ezelőtt jól bevált, még évekig használtam úgy. Szóval akkor nem segíthetek. :sick: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január9, 2013 Megoszt Elküldve Január9, 2013 Pedig 1 dkg lenmagliszt nem okozhat problémát a hűtőkörben, viszont ahol szivárog, ott jól tömít. Nekem 30 évvel ezelőtt jól bevált, még évekig használtam úgy. Szóval akkor nem segíthetek. :sick: Na ha elkezd megint szivárogni akkor veszek lenmagot és megőrlöm, vissza a természethez! :icon13: Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Január9, 2013 Megoszt Elküldve Január9, 2013 Na ha elkezd megint szivárogni akkor veszek lenmagot és megőrlöm, vissza a természethez! :icon13: Patikában kapsz lenmaglisztet, csak ahogy hallom, kérdezősködnek, hogy mire kell? Készülj rá! Nem kell több, csak 1 - 2 deka. Link to comment Megosztás: More sharing options...
balboa011 Elküldve Január9, 2013 Megoszt Elküldve Január9, 2013 Sziasztok! Valaki mondjon nekem valami okosat mert már befonom a hajam! :blink: olyan problémával küszködök hogy nehezen indult a paripa meg meg volt hogy be se indult. Lett cserélve generátor mert meghalt egy darabig ment annak nincs baja mert tölt. De megint elöjött a gond. gyújtás modul csere oké megy megint halál van hogy beindul van hogy nem. Gyújtás kábelek csere pöcre indul megy szépen egy kis idő és leáll nehezen indul menet közbe rángat. Benzinszűrő csere aksi fullra feltöltve pöcre indul megy gond nélkül töbször inditoztam mindig pöcre indult fél nap mulva inditom pöc megy 150m-t mentem leállt és be se indult! Mi lehet a gond? Astra F 1.4 Benzin C14NZ Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január9, 2013 Megoszt Elküldve Január9, 2013 Sziasztok! Valaki mondjon nekem valami okosat mert már befonom a hajam! :blink: olyan problémával küszködök hogy nehezen indult a paripa meg meg volt hogy be se indult. Lett cserélve generátor mert meghalt egy darabig ment annak nincs baja mert tölt. De megint elöjött a gond. gyújtás modul csere oké megy megint halál van hogy beindul van hogy nem. Gyújtás kábelek csere pöcre indul megy szépen egy kis idő és leáll nehezen indul menet közbe rángat. Benzinszűrő csere aksi fullra feltöltve pöcre indul megy gond nélkül töbször inditoztam mindig pöcre indult fél nap mulva inditom pöc megy 150m-t mentem leállt és be se indult! Mi lehet a gond? Astra F 1.4 Benzin C14NZ Hall jeladó esetleg? Check lámpa van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Január9, 2013 Megoszt Elküldve Január9, 2013 Sziasztok! Valaki mondjon nekem valami okosat mert már befonom a hajam! :blink: olyan problémával küszködök hogy nehezen indult a paripa meg meg volt hogy be se indult. Lett cserélve generátor mert meghalt egy darabig ment annak nincs baja mert tölt. De megint elöjött a gond. gyújtás modul csere oké megy megint halál van hogy beindul van hogy nem. Gyújtás kábelek csere pöcre indul megy szépen egy kis idő és leáll nehezen indul menet közbe rángat. Benzinszűrő csere aksi fullra feltöltve pöcre indul megy gond nélkül töbször inditoztam mindig pöcre indult fél nap mulva inditom pöc megy 150m-t mentem leállt és be se indult! Mi lehet a gond? Astra F 1.4 Benzin C14NZ Mintha benzin hiány, vagy nyomás gyanús lenne! Mivel eltelt idő az indítások között, (ez csere, az csere) utána próbáltad, és indult, ment egy darabig, majd Off.. ....Szerintem. De lehet valami érzékelő, vagy jeladó hiba is... Esetleg ECU? De vannak tapasztaltabbak nálam...Cartársak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Január9, 2013 Megoszt Elküldve Január9, 2013 Sziasztok! Valaki mondjon nekem valami okosat mert már befonom a hajam! :blink: olyan problémával küszködök hogy nehezen indult a paripa meg meg volt hogy be se indult. Lett cserélve generátor mert meghalt egy darabig ment annak nincs baja mert tölt. De megint elöjött a gond. gyújtás modul csere oké megy megint halál van hogy beindul van hogy nem. Gyújtás kábelek csere pöcre indul megy szépen egy kis idő és leáll nehezen indul menet közbe rángat. Benzinszűrő csere aksi fullra feltöltve pöcre indul megy gond nélkül töbször inditoztam mindig pöcre indult fél nap mulva inditom pöc megy 150m-t mentem leállt és be se indult! Mi lehet a gond? Astra F 1.4 Benzin C14NZ AC-re gyanakszom. velem mar eljatszotta egyszer. Ha leall legkozelebb erosem kopogtasd meg az AC-t! Vagy gyujto trafo. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DTJE Elküldve Január9, 2013 Megoszt Elküldve Január9, 2013 Sziasztok! Valaki mondjon nekem valami okosat mert már befonom a hajam! :blink: olyan problémával küszködök hogy nehezen indult a paripa meg meg volt hogy be se indult. Lett cserélve generátor mert meghalt egy darabig ment annak nincs baja mert tölt. De megint elöjött a gond. gyújtás modul csere oké megy megint halál van hogy beindul van hogy nem. Gyújtás kábelek csere pöcre indul megy szépen egy kis idő és leáll nehezen indul menet közbe rángat. Benzinszűrő csere aksi fullra feltöltve pöcre indul megy gond nélkül töbször inditoztam mindig pöcre indult fél nap mulva inditom pöc megy 150m-t mentem leállt és be se indult! Mi lehet a gond? Astra F 1.4 Benzin C14NZ Mire gondolsz, hogy nehezen indult? : -Alig hajtotta az önindító, éppen csak átforgatta a motort? -Vagy teker mint a hülye és nem akar indulni "nem kapja el" ??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
balboa011 Elküldve Január9, 2013 Megoszt Elküldve Január9, 2013 Hall jeladó esetleg? Check lámpa van? nem vagyok nagy szakértő! mi az a check lámpa és a hall jeladó az hogy néz ki? anugy mielött kicseréltem a benzinszűröt elmentünk vele Pestre 240km-t gond nélkül! Söt vissza is gond nálkül jöttünk az már 480km. Link to comment Megosztás: More sharing options...
balboa011 Elküldve Január9, 2013 Megoszt Elküldve Január9, 2013 Mire gondolsz, hogy nehezen indult? : -Alig hajtotta az önindító, éppen csak átforgatta a motort? -Vagy teker mint a hülye és nem akar indulni "nem kapja el" ??? teker mint a barom de nem indul! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Január9, 2013 Megoszt Elküldve Január9, 2013 nem vagyok nagy szakértő! mi az a check lámpa és a hall jeladó az hogy néz ki? anugy mielött kicseréltem a benzinszűröt elmentünk vele Pestre 240km-t gond nélkül! tipikus benzinpumpa.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
balboa011 Elküldve Január9, 2013 Megoszt Elküldve Január9, 2013 tipikus benzinpumpa.... a benzin pumpa lesz talán a ludas? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Január9, 2013 Megoszt Elküldve Január9, 2013 a benzin pumpa lesz talán a ludas? Elég valószínű! Ha hátramész miközben indíttóztatsz, és fülelsz vagy a csomiból, vagy az alja alá hajolva , nem hallani hangos zúgó hangot? Link to comment Megosztás: More sharing options...
balboa011 Elküldve Január9, 2013 Megoszt Elküldve Január9, 2013 Mintha benzin hiány, vagy nyomás gyanús lenne! Mivel eltelt idő az indítások között, (ez csere, az csere) utána próbáltad, és indult, ment egy darabig, majd Off.. ....Szerintem. De lehet valami érzékelő, vagy jeladó hiba is... Esetleg ECU? De vannak tapasztaltabbak nálam...Cartársak? ez az ecu ez van 93-as ba is mert sötét vagyok ezekhez a dolgokhoz! Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Január9, 2013 Megoszt Elküldve Január9, 2013 ez az ecu ez van 93-as ba is mert sötét vagyok ezekhez a dolgokhoz! Minden benzinesben van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Január9, 2013 Megoszt Elküldve Január9, 2013 ez az ecu ez van 93-as ba is mert sötét vagyok ezekhez a dolgokhoz! Van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Január9, 2013 Megoszt Elküldve Január9, 2013 ez az ecu ez van 93-as ba is mert sötét vagyok ezekhez a dolgokhoz! Az ECU a motorvezerlo elektronika. A check az a sarga visszajelzo feny gyujtason ami egy motor ikon. Kb: mint ez Es less at a motor topicba, egy masik forumozo, is haonlo problemakkal kuzd. Link to comment Megosztás: More sharing options...
reddish Elküldve Január9, 2013 Megoszt Elküldve Január9, 2013 Sziasztok! Valaki mondjon nekem valami okosat mert már befonom a hajam! :blink: olyan problémával küszködök hogy nehezen indult a paripa meg meg volt hogy be se indult. Lett cserélve generátor mert meghalt egy darabig ment annak nincs baja mert tölt. De megint elöjött a gond. gyújtás modul csere oké megy megint halál van hogy beindul van hogy nem. Gyújtás kábelek csere pöcre indul megy szépen egy kis idő és leáll nehezen indul menet közbe rángat. Benzinszűrő csere aksi fullra feltöltve pöcre indul megy gond nélkül töbször inditoztam mindig pöcre indult fél nap mulva inditom pöc megy 150m-t mentem leállt és be se indult! Mi lehet a gond? Astra F 1.4 Benzin C14NZ Ac pumpát kizárnám. Az, ha beindult nem fog megragadni menetközben. Valószínűleg nem kap szikrát. Ha menetközben (pl. nagyobb fordulatnál) berángat lehetne gyertya probléma, de ha cserélve lett az is, akkor a rossz főtengely jeladó is okozhat leállást, motor kihagyást. Nem ártana egy villamosságishoz elvinni, mert csak tippelgetünk itt látatlanban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Január9, 2013 Megoszt Elküldve Január9, 2013 Ac pumpát kizárnám. Az, ha beindult nem fog megragadni menetközben. Valószínűleg nem kap szikrát. Ha menetközben (pl. nagyobb fordulatnál) berángat lehetne gyertya probléma, de ha cserélve lett az is, akkor a rossz főtengely jeladó is okozhat leállást, motor kihagyást. Nem ártana egy villamosságishoz elvinni, mert csak tippelgetünk itt látatlanban. Dehogyneeem!! Pont így jártam! Az egyetlen szerencsém volt, hogy nem a puszta közepén állt meg, hanem 100 méterre egy autószerető műhelytől. Eltoltuk odáig, aztán 1 perc alatt féktisztítóval elindították. AC csere lett természetesen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
reddish Elküldve Január9, 2013 Megoszt Elküldve Január9, 2013 Ez érdekes, mivel ez egy elektromos motor, ha beindul, akkor a következő leállásig nem szokott megragadni. Mivel balboanak mentközben bedadog az biztos nem Ac. Az vagy megy, vagy nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DTJE Elküldve Január9, 2013 Megoszt Elküldve Január9, 2013 Csatlakozom az előttem szólókhoz. Próbáld ki egy másik AC-pumpával. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts