gerijani Elküldve November29, 2012 Megoszt Elküldve November29, 2012 Sziasztok! Most hoztam vissza a gépet szerelőtől. Volt egy húzódó problémája és e kapcsán lett a hengerfej leszedve, pucolva, köszörülve. Ha már ott volt, mondtam, hogy legyen vezérlés csere is. Minden nagyon ######a lett. Jól megy, szép a hangja, 2-esben alapjáraton elhúzza a gépet. Csak egy szépséghibája van a dolognak, hogy az összerakásnál a gázbovdent valahogy másként rakhatták be, mert a első 2-3 cm en beesik és csak utána kezd el fogni. Amennyire néztem a bovden állítás nem egy nagy művelet, de esetleg van ötlet, hogy mire figyeljek ennél a motornál? (16V - X14XE) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hejbaa Elküldve November29, 2012 Megoszt Elküldve November29, 2012 Nálam egyszerűen úgy nézett ki, hogy tök száraz volt a rendszer. Hoztam bele fagyállós keveréket, beletöltöttem, motor beindít, túlnyomás tartály kupakja nélkül, és járattam a motort. Ahogy forgott dolgozta be a rendszerbe a vizet. Megvártam, hogy a termosztát nyisson, aztán még rátöltöttem, hiszen addig még a túlnyomás tartályban nem indult be a keringés, így langyos volt. http://data.hu/get/3...utovizcsere.pdf itt írják ugyan, hogy fűtést nyissuk meg, de ez csak a klímás astra-nál fontos, mert a csapot akkor tudod kinyitni. Szóval ahogy járattam a motort, szépen nyelte be a vizet, és folyamatosan töltöttem utána. Miután végre úgy nézett ki, hogy nem fogy több, akkor kupak lezár, és lehet menni. Nálam ugye van a kocsiban gázreduktor, és klíma, ami bonyolítja a teljes hűtés hálózatot. Úgy kellett átalakítanom a gázos által beépített vízkört, hogy a klíma csapja ne zárja el a reduktor irányába a víz áramlását, de a fűtést lezárja. Emiatt került 2 db Y cső a rendszerbe, és a reduktor a kis körön párhuzamosítva lett a radiátorral. Ez ugye azt jelenti, hogy zárt fűtőcsap esetán a motor-reduktor útvonalon van csak indítás után keringés, így hamarabb melegszik a motor, ugyanakkor bonyolultabb a kis kör, és így elméletben nehezebb légteleníteni. Elméletben! Nekem szerencsére eddig 4x kellett úgymond légteleníteni, és semmi problémám nem volt. Ebből egyszer én is termosztátot újítottam fel... szó szerint! Azóta fix 95 fokon döngöl a gép, és onnan ki sem mozdul. A másik astra-m az 1.4-esem volt olyan, mint a Tied. Ott hengerfej probléma lett a vége. Eleinte nem eszi a vizet, és olajat sem tol, csak apró kis buborékok formájában jut fel a gáz a túlnyomás tartályba. Egyébként ezt látni is! tartály kupak langyos állapotban levesz, majd gázbowden rángat, és figyelni, hogy időnként érkezik-e lentről kis buborék. Ha jön, akkor tolja a motor a kipufogó gázt a vízbe. Idővel egyre rosszabb... Aztán már állás közben befolyik a víz a hengerbe, és reggel 3 hengerezik, illetve öntöd bele a 1.5 literes vizeket... Én azért ellenőrizném a kupakot! Kérj kölcsön valakitől 1 hétre, és ha akkor is csinálja, akkor sajnos mélyebbre kell menned... Egyébként a levegő általában ha megáll, akkor a legmagasabb ponton. Az X16XEL-nél a legmagasabb pont a kiegyenlítő tartály, illetve a csavart gumicső. Ha van levegő, az ott lesz, és hiába csavargatod ki a hőérzékelőt, az mivel lentebb található, így sosem fogja kiengedni. Ki fog menni a tartályodba, mert a szivattyúd kiveri. Elviekben tehát semmi esély, hogy megálljon a levegő, kivéve, ha valami oltári nagy hurokkal magasabbra vitték, mint a tartályt, bár nálam az oltári nagy hurok a reduktor is simán magától ürült. Tényleg csak a túlnyomás hiánya, vagy a motor dolgozhatja ki a hűtővized. Nyomáspróba egyébként nem sokat mond. A hőtágulás miatt hidegen akár lehet jó a tömítés is. Üzemi hőfokon számítanak a dolgok. Nagyon részletes és szájbarágós a leírás amit küldtél, ilyen kell nekem! Köszönöm! Megcsináltam ezt a 'légtelenítés' dolgot, hogy kupak nélkül járattam és bele tudtam tölteni majdnem 4! liter vizet. Persze most, hogy legutóbb kinyomta a vizet, azt is most töltöttem utána, de ez így is rengeteg. Nem 5-6l-es? Termosztát nyitása után 1-2 deci ment még bele. Figyelni fogom, hogy fogy-e a víz, egyébként gázadáskor semmi buborékot nem tapasztaltam. Így parkolóba tökéletesen működik minden. Felső tömlő már rögtön az elején melegszik, valóban az nem mérvadó. 92 fokon nyit a termosztát ahogy kell és 95 foknál már tűzforró a hűtő. Nem tudom mennyire normális, hogy parkolóba 95 foknál még feljebb megy a mutató, de azonnal kapcsolt a ventilátor és elég hamar lement 92 fok környékére és ott kikapcsol. Most hagyom pihenni, aztán megyek egy tesztkört a városba, úgyis dolgom van, meglátjuk melegszik-e és fogy-e a víz. Viszont 1-2 furcsaságot tapasztaltam. A kiegyenlítőtartályban a vízfelszín nem valami tiszta. Nem tűnik olajosnak, de azért nem olyan tiszta, mint a flakonban. Szerintem normális, de azért megemlítem hátha... (fényképet tudok róla betenni) A másik, hogy alig észrevehetően, de valamennyi füst jött ki a kiegyenlítő nyílásán. Valószínűleg csak a vízgőz, de ezt is inkább megemlítem és lefilmeztem ha valaki kíváncsi rá... Valamint mennyire normális ha a kipufogóból csöpög valami? Sok nem jött, már nyoma sincs. Már elég jól túlnyúl a probléma az én tudásomon, 1-2 egyszerűbb ellenőrzést még elvégzek, amiket neten találok, de aztán viszem inkább szervizbe ha nem találok semmit. Ha eddig nem volt HF tömítés gond, akkor majd lesz ha sokat melegszik még... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Marce Elküldve November29, 2012 Megoszt Elküldve November29, 2012 A szegénységjelzőnek hány maradék liternél kéne kigyulladnia? Ma már kénytelen voltam menni tankolni, mert a piros sáv közepén állt a mutató, ellenben a visszajelző még nem világított. DE! full tankot kapott, de így is csak 40 liter ment bele. Ilyen szinten kevesebbet mutatna az órám? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve November29, 2012 Megoszt Elküldve November29, 2012 Ha beírod a keresőbe: szegénységjelző az F Astra topicban 3 oldal választ találsz rá. :icon1: Egyébként, hogy mit mutat a műszer, azt így érdemes bemérni tapasztalati úton. Ehhez jön hozzá adaléknak, hogy esetenként képes összeszívni a tankot és akkor kevesebb a tankolható mennyiség. Ezeket figyelembe véve jó kiindulási alap az 52 L-es caravannál az 50 L-es tankméret. Infó még, hogy a sima fordulatszám mérő nélküli órákban nincs szegénységjelző. Ezt csak azért írom, mert az aláírásodban van, hogy még keresel műszeregységet. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve November30, 2012 Megoszt Elküldve November30, 2012 Sziasztok! Most hoztam vissza a gépet szerelőtől. Volt egy húzódó problémája és e kapcsán lett a hengerfej leszedve, pucolva, köszörülve. Ha már ott volt, mondtam, hogy legyen vezérlés csere is. Minden nagyon ######a lett. Jól megy, szép a hangja, 2-esben alapjáraton elhúzza a gépet. Csak egy szépséghibája van a dolognak, hogy az összerakásnál a gázbovdent valahogy másként rakhatták be, mert a első 2-3 cm en beesik és csak utána kezd el fogni. Amennyire néztem a bovden állítás nem egy nagy művelet, de esetleg van ötlet, hogy mire figyeljek ennél a motornál? (16V - X14XE) A beállítás annyi, hogy teljesen benyomott gázpedálnál legyen a pillangószelep teljesen nyitva, mert az nem nyerő, ha full gázon a pillangó még nincs teljesen nyitva vagy már újra záródik. Az, hogy alapjáraton hogyan áll, mellékes. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November30, 2012 Megoszt Elküldve November30, 2012 Elkezdett rángatni az autó és egyből villant a check.0170 a baja. Lambdaszondára tippelek. Sima 95-ös benzint kapott és ezután már éreztem hogy valami nem jó, majd hirtelen rángat és ecu sír. Elég hirtelen adta meg magát a dolog. Alig bir szerencsétlen gyorsulni. Amúgy ilyen kódot nem találtam, csak következtetek. Vélemény? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November30, 2012 Megoszt Elküldve November30, 2012 Elkezdett rángatni az autó és egyből villant a check.0170 a baja. Lambdaszondára tippelek. Sima 95-ös benzint kapott és ezután már éreztem hogy valami nem jó, majd hirtelen rángat és ecu sír. Elég hirtelen adta meg magát a dolog. Alig bir szerencsétlen gyorsulni. Amúgy ilyen kódot nem találtam, csak következtetek. Vélemény? Az lesz. Kicsit válogatós, úgy látszik :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November30, 2012 Megoszt Elküldve November30, 2012 Az lesz. Kicsit válogatós, úgy látszik :icon1: Meg lett a hiba forrása, ki is javítottam 1500Ft-os alkatrésszel és most már jó. :) Persze, hogy válogatós! Nőből van! Hisztizik is. :D Majd elfelejti a 0130 és 0170 hibakódokat. :) Mindkettő lambda ugye. Azért volt pánikhangulat hazafele. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve November30, 2012 Megoszt Elküldve November30, 2012 Úgy látom nemcsak nekem hülyegyerekkék a műszerfal :D Meg lett a hiba forrása, ki is javítottam 1500Ft-os alkatrésszel és most már jó. :) Persze, hogy válogatós! Nőből van! Hisztizik is. :D Majd elfelejti a 0130 és 0170 hibakódokat. :) Mindkettő lambda ugye. Azért volt pánikhangulat hazafele. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November30, 2012 Megoszt Elküldve November30, 2012 Úgy látom nemcsak nekem hülyegyerekkék a műszerfal :D Nem :D De ezen a képen az egyik LED nem világít és asszem ez még az első verziós összerakás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve November30, 2012 Megoszt Elküldve November30, 2012 Nagyon részletes és szájbarágós a leírás amit küldtél, ilyen kell nekem! Köszönöm! Megcsináltam ezt a 'légtelenítés' dolgot, hogy kupak nélkül járattam és bele tudtam tölteni majdnem 4! liter vizet. Persze most, hogy legutóbb kinyomta a vizet, azt is most töltöttem utána, de ez így is rengeteg. Nem 5-6l-es? Termosztát nyitása után 1-2 deci ment még bele. Figyelni fogom, hogy fogy-e a víz, egyébként gázadáskor semmi buborékot nem tapasztaltam. Így parkolóba tökéletesen működik minden. Felső tömlő már rögtön az elején melegszik, valóban az nem mérvadó. 92 fokon nyit a termosztát ahogy kell és 95 foknál már tűzforró a hűtő. Nem tudom mennyire normális, hogy parkolóba 95 foknál még feljebb megy a mutató, de azonnal kapcsolt a ventilátor és elég hamar lement 92 fok környékére és ott kikapcsol. Most hagyom pihenni, aztán megyek egy tesztkört a városba, úgyis dolgom van, meglátjuk melegszik-e és fogy-e a víz. Viszont 1-2 furcsaságot tapasztaltam. A kiegyenlítőtartályban a vízfelszín nem valami tiszta. Nem tűnik olajosnak, de azért nem olyan tiszta, mint a flakonban. Szerintem normális, de azért megemlítem hátha... (fényképet tudok róla betenni) A másik, hogy alig észrevehetően, de valamennyi füst jött ki a kiegyenlítő nyílásán. Valószínűleg csak a vízgőz, de ezt is inkább megemlítem és lefilmeztem ha valaki kíváncsi rá... Valamint mennyire normális ha a kipufogóból csöpög valami? Sok nem jött, már nyoma sincs. Már elég jól túlnyúl a probléma az én tudásomon, 1-2 egyszerűbb ellenőrzést még elvégzek, amiket neten találok, de aztán viszem inkább szervizbe ha nem találok semmit. Ha eddig nem volt HF tömítés gond, akkor majd lesz ha sokat melegszik még... Ha egyszer nem volt elég víz a rendszerben, már elég ahhoz, hogy a hengerfej tömítésed megégjen, és onnantól már szivároghat a gáz a vízbe. Szerintem ha nem töltötted fel rendesen, ahogy kell, akkor ez lehet. Egyébként nekem a termosztát csere után kb 1 liter utántöltés kellett... Annyi folyt el! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hejbaa Elküldve November30, 2012 Megoszt Elküldve November30, 2012 Ha egyszer nem volt elég víz a rendszerben, már elég ahhoz, hogy a hengerfej tömítésed megégjen, és onnantól már szivároghat a gáz a vízbe. Szerintem ha nem töltötted fel rendesen, ahogy kell, akkor ez lehet. Egyébként nekem a termosztát csere után kb 1 liter utántöltés kellett... Annyi folyt el! :) Termosztát csere után én is kb 1 litert töltöttem bele. Csak miután kinyomta a vizet, akkor kellett bele olyan sok, de víz nélkül (vagy kevés vízzel) nem mentem vele. Tegnap és ma is használtam az autót, eddig nem ment 95 fok fölé, viszont nem mentem vele sokat. Eddig úgy néz ki, hogy rendben lesz, majd idővel kiderül. Egyedül a csobogás zavar, ami gázadáskor intenzívebb. Ez mennyire normális jelenség? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve November30, 2012 Megoszt Elküldve November30, 2012 Termosztát csere után én is kb 1 litert töltöttem bele. Csak miután kinyomta a vizet, akkor kellett bele olyan sok, de víz nélkül (vagy kevés vízzel) nem mentem vele. Tegnap és ma is használtam az autót, eddig nem ment 95 fok fölé, viszont nem mentem vele sokat. Eddig úgy néz ki, hogy rendben lesz, majd idővel kiderül. Egyedül a csobogás zavar, ami gázadáskor intenzívebb. Ez mennyire normális jelenség? Biztosan a víz csobog?? Honnan hallod? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hejbaa Elküldve November30, 2012 Megoszt Elküldve November30, 2012 Biztosan a víz csobog?? Honnan hallod? :) A kiegyenlítőből jön a hang, (ha szembe állok a kocsival), akkor a jobb felső csőből visszajövő vizet hallani, legalábbis úgy vettem észre. Nem tudom az a cső a rendszer melyik részéről vezeti vissza a vizet, de magasabban van, mint a víz szintje... Beindítás után rögtön hallani, hideg motornál, tehát gondolom nem a hűtő felől jövő vízről van szó... :icon1: Belülről jól lehet hallani, viszont a motortérbe hallgatóztam és motor hangja pont elnyomja, elég nehéz megállapítani, de szerintem onnan jön, ha csak alatta nincs valami más. Eddig is lehetett hallani, viszont mintha a középkonzol felől jött volna a hang és sokkal halkabban... Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November30, 2012 Megoszt Elküldve November30, 2012 A kiegyenlítőből jön a hang, (ha szembe állok a kocsival), akkor a jobb felső csőből visszajövő vizet hallani, legalábbis úgy vettem észre. Nem tudom az a cső a rendszer melyik részéről vezeti vissza a vizet, de magasabban van, mint a víz szintje... Beindítás után rögtön hallani, hideg motornál, tehát gondolom nem a hűtő felől jövő vízről van szó... :icon1: Belülről jól lehet hallani, viszont a motortérbe hallgatóztam és motor hangja pont elnyomja, elég nehéz megállapítani, de szerintem onnan jön, ha csak alatta nincs valami más. Eddig is lehetett hallani, viszont mintha a középkonzol felől jött volna a hang és sokkal halkabban... Légtelenítésnél szokott csobogni. Mi anno letekertük a kupakot a kiegyenlítőről és hagytuk járni a motort míg el nem indult a hűtés és szépen kidolgozta a levegőt. Aztán mikor már folyamatosan jött a víz a kiegyenlítő tartály oldalán lévő vékony csőből, akkor raktuk vissza a kupakot. Mert ugye az a visszatérő ág, tehát oda érkezik a felesleges víz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hejbaa Elküldve November30, 2012 Megoszt Elküldve November30, 2012 Légtelenítésnél szokott csobogni. Mi anno letekertük a kupakot a kiegyenlítőről és hagytuk járni a motort míg el nem indult a hűtés és szépen kidolgozta a levegőt. Aztán mikor már folyamatosan jött a víz a kiegyenlítő tartály oldalán lévő vékony csőből, akkor raktuk vissza a kupakot. Mert ugye az a visszatérő ág, tehát oda érkezik a felesleges víz. Kupak nélkül légtelenítettem, viszont csak addig amíg bekapcsolt a ventilátor, majd le. Utána már visszatekertem a kupakot. Azt, hogy a visszatérő víz milyen azt nem néztem, de nem is látni. Érdemes lenne ezt megcsinálni újra? Vagy majd saját magát légteleníti a rendszer és abbamarad a csobogás? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Marce Elküldve December1, 2012 Megoszt Elküldve December1, 2012 Infó még, hogy a sima fordulatszám mérő nélküli órákban nincs szegénységjelző. Ezt csak azért írom, mert az aláírásodban van, hogy még keresel műszeregységet. ;) Így már valahogy érthetőbb, hogy hiába várom, hogy kigyulladjon. :omg: Más: aki figyelte az eseményeket, írtam, hogy alapjáraton padlógáz rúgásra másodjára is felpörög a motor egy kicsit. Haveré ugyanezt csinálja, ugyanilyen blokkal, hasonló km állással, és két évvel fiatalabban. Úgy látszik ez ilyen, olyan öregurasan pörög fel. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hejbaa Elküldve December1, 2012 Megoszt Elküldve December1, 2012 Ma mentem a kocsival elég sokat, és nem melegszik, úgy néz ki rendben lesz. Viszont a sok melegedésnek meg van a következménye. Kb mennyit kérnek a szervizbe hengerfejtömítés cseréért? (valamivel sötétebb a hűtővizem, mint kéne...) Ha már szét kell szedni, érdemes valami mást is cserélni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December1, 2012 Megoszt Elküldve December1, 2012 Ma mentem a kocsival elég sokat, és nem melegszik, úgy néz ki rendben lesz. Viszont a sok melegedésnek meg van a következménye. Kb mennyit kérnek a szervizbe hengerfejtömítés cseréért? (valamivel sötétebb a hűtővizem, mint kéne...) Ha már szét kell szedni, érdemes valami mást is cserélni? Szelepszár szimmeringeket, a tipusra jellemző olajfogyasztás ellen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve December1, 2012 Megoszt Elküldve December1, 2012 Ma mentem a kocsival elég sokat, és nem melegszik, úgy néz ki rendben lesz. Viszont a sok melegedésnek meg van a következménye. Kb mennyit kérnek a szervizbe hengerfejtömítés cseréért? (valamivel sötétebb a hűtővizem, mint kéne...) Ha már szét kell szedni, érdemes valami mást is cserélni? Ha már bontják, akkor ha még nem volt vezérlés cseréd, illetve vízpumpa cseréd (20ezer alatt futott szettet nem kell...) csináltasd meg! Úgy is le fogják bontani az egészet, és ha mondjuk szar a szíjad, vagy a pumpád, görgőd szorul, akkor lehet szépen meghajtod a szelepeket. Ezen kívül, akkor még érdemes fojtószelepet takarítani, meg EGR-t... Így legalább tuti lesz minden. A zaccos hűtővíz nem jelenti azt, hogy tuti szar a hengerfejed! Lehet, hogy csak vizet kellene cserélni, mert a felforrt víz szépen lemosta a cuccokat, és kihozta a trutyit a rendszerből. Lehet, hogy megúsztad, ha nem forral!!! Menet után nézd meg, hogy a csövek milyen kemények. Ha érezhetően nem lehet őket összenyomni, akkor felnyomja a kipufogó a gázt. Ha könnyebb megnyomni a gumicsövet, akkor nincsen gáz! :) Légtelenítéskor adtál rá néha komoly gázt?? Vagy hagytad alapjáraton pöfögni? ha megküldöd a fordulatot, akkor intenzívebb a vízpumpa, és jobban szétveri a levegőt apró buborékokká, ami könnyebben távozik a rendszerből, mint a nagy légbuborék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
KLeventeee Elküldve December1, 2012 Megoszt Elküldve December1, 2012 Sziasztok. Új vagyok itt, most írok ide először. Körülbelül fél éve vagyok boldog tulajdonosa egy 93 as évjáratú Opel Astra F GSI nek. C20XE motorral szerelt, vagány kis gép. Egy apró hibája van neki, amivel kapcsolatban ide írok. A kipörgésgátlója nem működik megfelelően. Álló helyzetbe lehet be és kikapcsolni, valamint ha lassan gurulok akkor pár méterig még bekapcsolva marad, azonban amint elindulok, kikapcsol, és nem tudom újra bekapcsolni. Még azt figyeltem meg, hogy ha járó motorral állok a kocsival, a fedélzeti computer normál esetben 1,2l/h-ás pillanatnyi fogyasztást ír, de néha elkezd össze vissza számolni, persze ezalatt ugyanúgy egy helyben áll a kocsi. Amint megmoccantom, gurulok pár centit, egyből újra 1,2l/h-ás helyes értéket írja. E között, és az ASR hibája között összefüggést gyanítok. ABS tökéletesen működik. Mivel ez egy elég összetett rendszer, ezért úgy gondoltam, hogy inkább írok nektek. Mit lenne érdemes megnéznem, és kicserélnem? Válaszaitokat előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve December1, 2012 Megoszt Elküldve December1, 2012 Múlt héten sz@rakodott az Ac pumpám, kivettem kifujattam kompresszorral, átmosattam vele 1 liter Nitró higítót, visszaraktam ment...Aztán tegnapelött elmentem postára, végeztem, beülök, indittok, nézem a listámat hova kell még menni, egyszercsak az alapjárat azt csinálja, hogy tüm tüm türüm tüm türüm töh...és megállt!Na szupi, otthontól 10km-re.. egyböl gondoltam az Ac vel lesz valami, gyors ellenörzés, valóban, az!Tanknak odakoccintottam, ment egy kicsit aztán totál kakukk. Telefon, gyertek értem, hazahuz, szétszed, Új rendel, megjött, néz..... Most jön a kérdés, van jelentősége annak hogy a régi Ac pumpám, bemeneti(ahol beszívja a benyát) Lyuka nagyobb mint az új-é? http://kepfeltoltes.hu/121201/P1000142_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/121201/P1000143_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/121201/P1000144_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/121201/P1000145_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/121201/P1000150_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Észrevétel, többet kell tekertetni az önindítóval mire beindul, egy hangyányit gyengébb az autó! Ez lehetséges, tulajdonítható annak a kisebb lyuknak? vagy beképzelem? Valakinek ötlete? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve December1, 2012 Megoszt Elküldve December1, 2012 Jah a plusszpoén, a régi most hogy ki van véve, működik!kicsit bár ciripelő hangja van de megy!!!!ugyanez volt a múlt héten is, bennt volt nem ment, kivettem megy.... viszont az új hangtalan!Ég és föld a kettő... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozo astra1.6 16v Elküldve December1, 2012 Megoszt Elküldve December1, 2012 Sziasztok. Egy olyan kérdésem lenne,hogy X16XEL motorkódú astrába hány Ah-ás akksit vegyek?Esetleg márkában is tudnátok segíteni,hogy milyet érdemes venni?Nekem most Banner van benne és már tavaly télen is rosszalkodott de kibírta,de most este mentem el a kocsival és már nem indult és pedig még nincs is mínusz.Érdemes lenne esetleg nagyobb Ah-ásat venni? Válaszotokat előre is köszönöm. Üdv.:zozo Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December1, 2012 Megoszt Elküldve December1, 2012 Sziasztok. Új vagyok itt, most írok ide először. Körülbelül fél éve vagyok boldog tulajdonosa egy 93 as évjáratú Opel Astra F GSI nek. C20XE motorral szerelt, vagány kis gép. Egy apró hibája van neki, amivel kapcsolatban ide írok. A kipörgésgátlója nem működik megfelelően. Álló helyzetbe lehet be és kikapcsolni, valamint ha lassan gurulok akkor pár méterig még bekapcsolva marad, azonban amint elindulok, kikapcsol, és nem tudom újra bekapcsolni. Még azt figyeltem meg, hogy ha járó motorral állok a kocsival, a fedélzeti computer normál esetben 1,2l/h-ás pillanatnyi fogyasztást ír, de néha elkezd össze vissza számolni, persze ezalatt ugyanúgy egy helyben áll a kocsi. Amint megmoccantom, gurulok pár centit, egyből újra 1,2l/h-ás helyes értéket írja. E között, és az ASR hibája között összefüggést gyanítok. ABS tökéletesen működik. Mivel ez egy elég összetett rendszer, ezért úgy gondoltam, hogy inkább írok nektek. Mit lenne érdemes megnéznem, és kicserélnem? Válaszaitokat előre is köszönöm. A kilométerórád megfelelően működik, nem ugrál a mutató? Lehet, hogy a sebességjelet nem megfelelően állítja elő az óra, emiatt a BC is, meg az ASR is meghülyül. De ez csak az én tippem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts