FPepe Elküldve Október30, 2012 Megoszt Elküldve Október30, 2012 A választási lehetőségeim: Facet,Febi,Ossca,Vernet.Ezek közül? Leginkább Febi, esetleg Vernet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Maxyy Elküldve Október30, 2012 Megoszt Elküldve Október30, 2012 Elülső vontatószemet át lehet tenni valahogy ? A leendő jobboldali ködlámpám helyén van..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Busman Elküldve Október30, 2012 Megoszt Elküldve Október30, 2012 Sziasztok! Elég furcsa problémával küszködök már egy ideje, de mostanra már kezd idegesíteni. Néha előfordul, hogy az autó nem akar indulni, de csak akkor ha meleg a motor, hidegen pöccre indul mindig. Régebben is volt, de egy évben max. egyszer. Megyek vele mondjuk 10 km-ert leállítom, majd 15 perc múlva nem indul. A jelenség az, hogy tekertetem, egy pillanatra mintha elkapná, aztán utána hibába indítózok egy percig is, nem indul. Várok pár percet utána újra jó. Nincs hibakód sem. Most már szinte minden nap csinálja. Cseréltem gyertyákat, gyertyakábelt, gyújtás rotort de nem javult a helyzet. Úgy gondolom, hogy nem üzemanyag-probléma, mert amúgy semmi baja, nem torpan meg menet közben, pörög rendesen. Így szerelőhöz sem tudom elvinni, mert ott biztos nem csinálná. Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Október30, 2012 Megoszt Elküldve Október30, 2012 Elülső vontatószemet át lehet tenni valahogy ? A leendő jobboldali ködlámpám helyén van..... ? :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Maxyy Elküldve Október30, 2012 Megoszt Elküldve Október30, 2012 ? :blink: Elnéztük ... sry :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október30, 2012 Megoszt Elküldve Október30, 2012 Sziasztok! Elég furcsa problémával küszködök már egy ideje, de mostanra már kezd idegesíteni. Néha előfordul, hogy az autó nem akar indulni, de csak akkor ha meleg a motor, hidegen pöccre indul mindig. Régebben is volt, de egy évben max. egyszer. Megyek vele mondjuk 10 km-ert leállítom, majd 15 perc múlva nem indul. A jelenség az, hogy tekertetem, egy pillanatra mintha elkapná, aztán utána hibába indítózok egy percig is, nem indul. Várok pár percet utána újra jó. Nincs hibakód sem. Most már szinte minden nap csinálja. Cseréltem gyertyákat, gyertyakábelt, gyújtás rotort de nem javult a helyzet. Úgy gondolom, hogy nem üzemanyag-probléma, mert amúgy semmi baja, nem torpan meg menet közben, pörög rendesen. Így szerelőhöz sem tudom elvinni, mert ott biztos nem csinálná. Köszi Motorhőfok jeladót ellenőrizted már? A Tiéden azt hiszem a DIS modul alatt található. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Busman Elküldve Október30, 2012 Megoszt Elküldve Október30, 2012 Arra nem gondoltam, azt hogy tudom ellenőrizni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október30, 2012 Megoszt Elküldve Október30, 2012 Arra nem gondoltam, azt hogy tudom ellenőrizni? Amikor nem akar indulni a motor, húzd le róla a csatit, és a két érintkező között mérj ellenállást. Még egy tipp: ha nem akar indulni, húzd le a csatiját, és próbáld meg úgy: ilyenkor az ECU valami általános értékeket használ, ha így beindul, egyértelműen az a hiba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Busman Elküldve Október30, 2012 Megoszt Elküldve Október30, 2012 Rendben köszönöm, majd holnap megnézem. Szerk.: Ma reggel hidegen lehúztam a csatlakozót és úgy is elindult, de visszadugtam. Délután melegen megint nem akart indulni, újból lehúztam a csatlakozót, de úgy sem indult ezért vissza dugtam. Vártam pár percet és jó lett. Én ebből azt gondolom, hogy az a szenzor jó lehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norb3r70 Elküldve November1, 2012 Megoszt Elküldve November1, 2012 Helló! Szerintetek mitől kajálhat kb 4-5000 km alatt a kocsi kb 2l olajat be? Olajfolyás nincs a motorom 5000 kmel ezelött lett meg csinálva minden folyás. Hengerfej is fel lett újítva. Tudom egy kompresszíó mérés sokat elárulna. Esetleg a kartergáz visszavezetésre gondoltam ott kajálhatja be, de ennyit? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November1, 2012 Megoszt Elküldve November1, 2012 Helló! Szerintetek mitől kajálhat kb 4-5000 km alatt a kocsi kb 2l olajat be? Olajfolyás nincs a motorom 5000 kmel ezelött lett meg csinálva minden folyás. Hengerfej is fel lett újítva. Tudom egy kompresszíó mérés sokat elárulna. Esetleg a kartergáz visszavezetésre gondoltam ott kajálhatja be, de ennyit? Olajlehúzó gyűrű? A nagy kartergáz már a tünet , nem az ok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norb3r70 Elküldve November1, 2012 Megoszt Elküldve November1, 2012 12000e km óta van nálam a kocsi. Amig a hengerfejet meg nem csináltattam nem volt olajfogási problémám. Nem is néztem mindig. Csak most fura hangja volt és most majdnem 2 l töltöttem utána. mondjuk lehet függeten tőle. hiszen az anyag egyszer hirtelen csak megadja magát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November1, 2012 Megoszt Elküldve November1, 2012 12000e km óta van nálam a kocsi. Amig a hengerfejet meg nem csináltattam nem volt olajfogási problémám. Nem is néztem mindig. Csak most fura hangja volt és most majdnem 2 l töltöttem utána. mondjuk lehet függeten tőle. hiszen az anyag egyszer hirtelen csak megadja magát. Hát akkor mostantól figyeld az olajszintet rendszeresen, és ha fogy akkor kell aggódni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve November1, 2012 Megoszt Elküldve November1, 2012 12000e km óta van nálam a kocsi. Amig a hengerfejet meg nem csináltattam nem volt olajfogási problémám. Nem is néztem mindig. Csak most fura hangja volt és most majdnem 2 l töltöttem utána. mondjuk lehet függeten tőle. hiszen az anyag egyszer hirtelen csak megadja magát. Nem jellemző az Opelra, hogy " az anyag egyszer hirtelen csak megadja magát", és az sem indokolt, hogy hengerfej felújítás után kezdje enni az olajat, ha jó munkát végeztek. (Toyota egyes tipusainál előfordul, hogy 110 ezer km után az addig nulla olajfogyi hirtelen 1 liter / 1000 km-re nő. De erre a japcsik is rájöttek és újabb olajlehúzó gyűrűvel és dugattyúval, no meg olajszint emeléssel megoldották a konstrukciós problémát...) Figyeld a szintet és mindíg alulról közel légy a felső jelhez, abból baj nem lehet! Használj csakis 10W40-es olajat! Ha nem javul, méress egy kompresszió veszteség mérést jó szakinál! (Nem kompresszió mérést!) Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve November2, 2012 Megoszt Elküldve November2, 2012 Nem jellemző az Opelra, hogy " az anyag egyszer hirtelen csak megadja magát", és az sem indokolt, hogy hengerfej felújítás után kezdje enni az olajat, ha jó munkát végeztek. (Toyota egyes tipusainál előfordul, hogy 110 ezer km után az addig nulla olajfogyi hirtelen 1 liter / 1000 km-re nő. De erre a japcsik is rájöttek és újabb olajlehúzó gyűrűvel és dugattyúval, no meg olajszint emeléssel megoldották a konstrukciós problémát...) Figyeld a szintet és mindíg alulról közel légy a felső jelhez, abból baj nem lehet! Használj csakis 10W40-es olajat! Ha nem javul, méress egy kompresszió veszteség mérést jó szakinál! (Nem kompresszió mérést!) Kompressziót nem lehet mérni az egy viszonyszám,a sűritési végnyomást lehet mérni ugye erre gondolsz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
dani89rk Elküldve November2, 2012 Megoszt Elküldve November2, 2012 Indítási problémám van :S Mikor 1-2 sec után elkapja a motor és beindul, akkor a elengedem a kulcsot, visszafordul egy kicsit így az önindító behúzása visszaáll. Ez eddig rendben is van, viszont utána kerregő reszelő hangot ad :o ? Apum azt mondja az önindító csapágyas/perselyes attól függően hogy van megoldva. Szét lehet szedni az önindítót, babrált már valaki ilyet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November2, 2012 Megoszt Elküldve November2, 2012 Indítási problémám van :S Mikor 1-2 sec után elkapja a motor és beindul, akkor a elengedem a kulcsot, visszafordul egy kicsit így az önindító behúzása visszaáll. Ez eddig rendben is van, viszont utána kerregő reszelő hangot ad :o ? Apum azt mondja az önindító csapágyas/perselyes attól függően hogy van megoldva. Szét lehet szedni az önindítót, babrált már valaki ilyet? szétszed, elpucol. Nem egy bonyolult szerkezet, ha szétszedted látni fogod te is. Szerintem simán ragad csóri a kosztól, ês nem tudja visszahúzni olyan gyorsan mimt kéne, ezért beindulás után visszahajtja az önindítót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November2, 2012 Megoszt Elküldve November2, 2012 Indítási problémám van :S Mikor 1-2 sec után elkapja a motor és beindul, akkor a elengedem a kulcsot, visszafordul egy kicsit így az önindító behúzása visszaáll. Ez eddig rendben is van, viszont utána kerregő reszelő hangot ad :o ? Apum azt mondja az önindító csapágyas/perselyes attól függően hogy van megoldva. Szét lehet szedni az önindítót, babrált már valaki ilyet? Szét lehet. Én is szétszedtem idén, kicseréltem a bronzkeféket és a kefetartót, újra zsíroztam hőállóval és azóta ninsc ilyen gondom. Nekem a nagy téli mínuszokban produkálta a recsegést. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve November2, 2012 Megoszt Elküldve November2, 2012 Kompressziót nem lehet mérni az egy viszonyszám,a sűritési végnyomást lehet mérni ugye erre gondolsz? Persze, csak akkor nem értik! :D (Pl: forgattyús tengely / főtengely) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norb3r70 Elküldve November2, 2012 Megoszt Elküldve November2, 2012 Nem jellemző az Opelra, hogy " az anyag egyszer hirtelen csak megadja magát", és az sem indokolt, hogy hengerfej felújítás után kezdje enni az olajat, ha jó munkát végeztek. (Toyota egyes tipusainál előfordul, hogy 110 ezer km után az addig nulla olajfogyi hirtelen 1 liter / 1000 km-re nő. De erre a japcsik is rájöttek és újabb olajlehúzó gyűrűvel és dugattyúval, no meg olajszint emeléssel megoldották a konstrukciós problémát...) Figyeld a szintet és mindíg alulról közel légy a felső jelhez, abból baj nem lehet! Használj csakis 10W40-es olajat! Ha nem javul, méress egy kompresszió veszteség mérést jó szakinál! (Nem kompresszió mérést!) Hát igen ezután minden tankolás után megnézem majd az biztos olyan 500 km mivel 8 körül eszik. Én 15W40-es olajat tettem bele, milyel azt mondták ez való bele. az olajszintet mindig maxfele szoktam tenni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November2, 2012 Megoszt Elküldve November2, 2012 Hát igen ezután minden tankolás után megnézem majd az biztos olyan 500 km mivel 8 körül eszik. Én 15W40-es olajat tettem bele, milyel azt mondták ez való bele. az olajszintet mindig maxfele szoktam tenni. Az hiba volt, 10W40 kell bele. Hidegen nem csattognak nagyon a hidrotőkék? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norb3r70 Elküldve November2, 2012 Megoszt Elküldve November2, 2012 de eléggé csattogós, de nem tűnt fel hogy rosszabb lene, mivel mióta nálam van az autó azóta ilyen hidegen. Lehet hogy már elöttem is 15W40est tettek bele... Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November2, 2012 Megoszt Elküldve November2, 2012 de eléggé csattogós, de nem tűnt fel hogy rosszabb lene, mivel mióta nálam van az autó azóta ilyen hidegen. Lehet hogy már elöttem is 15W40est tettek bele... Legközelebb 10-es tegyél bele, valami normálisabb márkából, GM-et és Castrolt lehetőleg kerüld. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norb3r70 Elküldve November2, 2012 Megoszt Elküldve November2, 2012 most is valvoline van benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve November2, 2012 Megoszt Elküldve November2, 2012 Legközelebb 10-es tegyél bele, valami normálisabb márkából, GM-et és Castrolt lehetőleg kerüld. GM-el mi a gond? Ha fémjelest veszel az tökéletes, évek óta azzal megy az 1.2-es Corsa B nálam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts