daykiller Elküldve Szeptember14, 2012 Elküldve Szeptember14, 2012 Sziasztok! Van egy 97-es 1.6 16v Astrám. Mostanában jött elő egy elég bosszantó hiba, és sajnos a szerelők is tanácstalanul állnak a probléma előtt. Városon belül hibátlanul működik, de hosszabb távon /pl már 3 km után ha 100km/h-val megyek/ előjön. Fordulatszám felakad úgy 3000-en azután elkezd fulladozni és dadogni, valamikor le is fullad. A legutóbbi alkalommal 2 napig tartott mire rendbe jött. Magától. Szerintem már mindent átnéztünk, és a computer se jelez semmit. Ha valakinek volt már hasonló kérnék segítséget vagy valami ötletet. Köszönöm Tök úgy viselkedik, mint anno nekem mikor vákuum probléma volt. Átnéztétek az összes vákuumcsövet?
eMGé Elküldve Szeptember14, 2012 Elküldve Szeptember14, 2012 Tök úgy viselkedik, mint anno nekem mikor vákuum probléma volt. Átnéztétek az összes vákuumcsövet? Elméletileg az összeset átnéztük ill. a szerelő is átnézte. Nem volt semmi hiba, de átnézzük mégegyszer, hátha elkerülte vmi a figyelmünket.
ZsolsZ Elküldve Szeptember16, 2012 Elküldve Szeptember16, 2012 EGR is tud pont ilyenhibákat produkálni, de azt azért szokta hibalámpával jelezni. Mineden esetre célszerű lezárni bár ennél a motornál nem egyszerű a hozzáférés. Üzemanyag rendszer rendben? Mennyi benzin van a tankban? (csak a kanyartól leállt dolog miatt) Esetleg üzemanyag nyomást is lehetne nézni, akár haldokló üzemanyag szivattyú is lehet. Katalizátor egyeb van még? A gyujtás is lehet gyanús. stb stb Egy ilyen leállás majd nem indul dolog után gyertyákra rá lehetne nézni, hogy szárazak vagy tocsognak az üzemanyagban. Szóval sok esélyes a dolog Gondoltam a lezárásra, de nem tudnám elviselni a folyamatosan világító check engine-t motorfékezések után. Üzemanyag rendszer rendben, eddig semmi baj nem volt vele, szűrő is cserélve volt. Csak shellen tankolok pisztolyból és mindig tele. Katalizátor megvan, a helyén van és az ültetés óta hála istennek még nem sikerült összetörnöm. Gyertyák újak, nem tocsognak és szép színe volt mindegyiknek. Szerk.: Viszont azóta nemigen jártam hosszabb távon, 380km-re 34 litert tankoltam. Nem sok ez egy kicsit? Vagy sok rövidtávnál belefér?
megadave Elküldve Szeptember16, 2012 Elküldve Szeptember16, 2012 Gondoltam a lezárásra, de nem tudnám elviselni a folyamatosan világító check engine-t motorfékezések után. Üzemanyag rendszer rendben, eddig semmi baj nem volt vele, szűrő is cserélve volt. Csak shellen tankolok pisztolyból és mindig tele. Katalizátor megvan, a helyén van és az ültetés óta hála istennek még nem sikerült összetörnöm. Gyertyák újak, nem tocsognak és szép színe volt mindegyiknek. Szerk.: Viszont azóta nemigen jártam hosszabb távon, 380km-re 34 litert tankoltam. Nem sok ez egy kicsit? Vagy sok rövidtávnál belefér? De. 9 liter nem lehet normális fogyasztás. Hacsak nem V6-od van... :D
gagavectra Elküldve Szeptember16, 2012 Elküldve Szeptember16, 2012 Üdv!Valaki segítsen pls!c14se motorom van,a kérdésem az,hogy melyik az a nyomástartó szelep ami nem engedi visszafolyni az üzemanyagot miután leállt a motor?én az injector híd on lévő vákumos cuccra tippelnék,de van aki azt mondja,hogy a motor mögötti üzemanyagcsövekbe beiktatott ufo alaku valami :S most akkor melyik?
zotya975 Elküldve Szeptember16, 2012 Elküldve Szeptember16, 2012 Üdv!Valaki segítsen pls!c14se motorom van,a kérdésem az,hogy melyik az a nyomástartó szelep ami nem engedi visszafolyni az üzemanyagot miután leállt a motor?én az injector híd on lévő vákumos cuccra tippelnék,de van aki azt mondja,hogy a motor mögötti üzemanyagcsövekbe beiktatott ufo alaku valami :S most akkor melyik? Nem az AC-pumpánál van a tankban?
gagavectra Elküldve Szeptember16, 2012 Elküldve Szeptember16, 2012 Nem az AC-pumpánál van a tankban? Na ezt az ötletet még nem adta senki:) hát lehet szétszedem.
frici12650 Elküldve Szeptember17, 2012 Elküldve Szeptember17, 2012 Üdv!Valaki segítsen pls!c14se motorom van,a kérdésem az,hogy melyik az a nyomástartó szelep ami nem engedi visszafolyni az üzemanyagot miután leállt a motor?én az injector híd on lévő vákumos cuccra tippelnék,de van aki azt mondja,hogy a motor mögötti üzemanyagcsövekbe beiktatott ufo alaku valami :S most akkor melyik? C14SE-n a benzin csövön lévö szelep tartja meg a benzin nyomást az injektor hídon.
pszilaj Elküldve Szeptember17, 2012 Elküldve Szeptember17, 2012 C14SE-n a benzin csövön lévö szelep tartja meg a benzin nyomást az injektor hídon. ...addig, míg jár az AC szivattyú...de van a szivattyúban egy visszacsapószelep, ha jól tudom.
wzsolt_1.6_16V Elküldve Szeptember17, 2012 Elküldve Szeptember17, 2012 Gondoltam a lezárásra, de nem tudnám elviselni a folyamatosan világító check engine-t motorfékezések után. Nem jön az olyan gyakran. Nálam pl csak meleg időben (télen soha) hosszabb kihúzatás után kb. 3ezres fordulattal motorfékkel gurulva. Valljuk be ez nem gyakori üzemállapot. Sokkal több gondot okoz ha megragad nyitva és az autót sem tudod elindítani emiatt. Üdv!Valaki segítsen pls!c14se motorom van,a kérdésem az,hogy melyik az a nyomástartó szelep ami nem engedi visszafolyni az üzemanyagot miután leállt a motor?én az injector híd on lévő vákumos cuccra tippelnék,de van aki azt mondja,hogy a motor mögötti üzemanyagcsövekbe beiktatott ufo alaku valami :S most akkor melyik? Attól függ ... én úgy tudom a hengerenként befecskendezősöknél a 3baros pumpa esetén valóban az ac-ban van.
tottiadamka Elküldve Szeptember17, 2012 Elküldve Szeptember17, 2012 Nem jön az olyan gyakran. Nálam pl csak meleg időben (télen soha) hosszabb kihúzatás után kb. 3ezres fordulattal motorfékkel gurulva. Valljuk be ez nem gyakori üzemállapot. Sokkal több gondot okoz ha megragad nyitva és az autót sem tudod elindítani emiatt. Ha ilyen fordul elő, akkor a gázpedált teljesen lenyomva kell inditani, és induláskor rögtön visszavenni, hogy ne pörögjön feleslegesen. Így be lehet inditani a teljesen eldugult szelepet is :) ...tapasztalat :icon1: Üdv.
Maxyy Elküldve Szeptember27, 2012 Elküldve Szeptember27, 2012 A következő hibákat villogja ki az autó : 15 , 22 , 24 , 35 , 45 Már utánanéztem ,hogym ilyen hibák ezek, hogyan lehet őket orvosolni ?
daykiller Elküldve Szeptember28, 2012 Elküldve Szeptember28, 2012 A következő hibákat villogja ki az autó : 15 , 22 , 24 , 35 , 45 Már utánanéztem ,hogym ilyen hibák ezek, hogyan lehet őket orvosolni ? Szerintem nézd át, esetleg javítsd fel a testek kötéspontjait.
adorjant Elküldve Október3, 2012 Elküldve Október3, 2012 Üdv! X17DT motoros Corsám van,ezért is írtam ide,mivel inkább Astrákban volt ez gyakori :) A tanksapka letekerésekor mindig sziszeg,azaz vákuum lehet,ez gondolom nem normális... Eredetileg sima X17D motoros volt a gépezet,elképzelhető,hogy valami tankszellőztető dolog hiányzik,vagy nem működik? Igazából én benzinesekben vagyok otthon,ott ilyen nem szokott lenni,ezért furcsállom. Illetve ennél a motornál mennyire kivitelezhető,hogy "le lehessen tekerni" az adagolót,vagy ilyesmi? Hibátlan a motor,nem füstöl,a pöccre indul enyhe kifejezés,a szívódízelnél jobban is megy,de 82 lónak egy B Corsában szerintem jobban kellene,hogy menjen,viszont ami tény,hogy alig-alig fogyaszt,ezért gondolom,hogy hozzá lehet nyúlva. Ha igen,érdemes lehet gyári állapotra visszatenni? Sokkal többet fogyaszthat vajon olyankor? Most városban 5-5,5 eszik ,még számomra is elég hihetetlenn (főleg benzinesek után),de tényleg ennyi. Köszi!
FPepe Elküldve Október3, 2012 Elküldve Október3, 2012 Üdv! X17DT motoros Corsám van,ezért is írtam ide,mivel inkább Astrákban volt ez gyakori :) A tanksapka letekerésekor mindig sziszeg,azaz vákuum lehet,ez gondolom nem normális... Eredetileg sima X17D motoros volt a gépezet,elképzelhető,hogy valami tankszellőztető dolog hiányzik,vagy nem működik? Igazából én benzinesekben vagyok otthon,ott ilyen nem szokott lenni,ezért furcsállom. Illetve ennél a motornál mennyire kivitelezhető,hogy "le lehessen tekerni" az adagolót,vagy ilyesmi? Hibátlan a motor,nem füstöl,a pöccre indul enyhe kifejezés,a szívódízelnél jobban is megy,de 82 lónak egy B Corsában szerintem jobban kellene,hogy menjen,viszont ami tény,hogy alig-alig fogyaszt,ezért gondolom,hogy hozzá lehet nyúlva. Ha igen,érdemes lehet gyári állapotra visszatenni? Sokkal többet fogyaszthat vajon olyankor? Most városban 5-5,5 eszik ,még számomra is elég hihetetlenn (főleg benzinesek után),de tényleg ennyi. Köszi! Az első problémára: fúrj a tanksapira egy 1-1.5mm-es lyukat, és szellőzés megoldva. A másodikra: én adagolóshoz vinném, aki tudja is, mit teker az adagolón.
cunnir Elküldve Október3, 2012 Elküldve Október3, 2012 Sziasztok! Még kezdő vagyok itt a fórumon de kérlek segítsetek! 96-os f astrám van x20xev ha bemelegszik a motor elkezd világítani a motorjel agr-t lefalaztam új vízhőfok jeladó csere, de a jel mégsem tűnt el és 4500-as fordulatnál bedadog a motor :( de csak melegen. esetleg lamdaszonda??
daykiller Elküldve Október3, 2012 Elküldve Október3, 2012 Sziasztok! Még kezdő vagyok itt a fórumon de kérlek segítsetek! 96-os f astrám van x20xev ha bemelegszik a motor elkezd világítani a motorjel agr-t lefalaztam új vízhőfok jeladó csere, de a jel mégsem tűnt el és 4500-as fordulatnál bedadog a motor :( de csak melegen. esetleg lamdaszonda?? Erősen az gyanús.
epk947 Elküldve Október4, 2012 Elküldve Október4, 2012 Sziasztok! Még kezdő vagyok itt a fórumon de kérlek segítsetek! 96-os f astrám van x20xev ha bemelegszik a motor elkezd világítani a motorjel agr-t lefalaztam új vízhőfok jeladó csere, de a jel mégsem tűnt el és 4500-as fordulatnál bedadog a motor :( de csak melegen. esetleg lamdaszonda?? Miután világít, jól jönne egy hibakód kiolvasás. Akkor nem sötétben tapogatózol és költöd a pénzt fölöslegesen.
cunnir Elküldve Október4, 2012 Elküldve Október4, 2012 Miután világít, jól jönne egy hibakód kiolvasás. Akkor nem sötétben tapogatózol és költöd a pénzt fölöslegesen. Sziasztok! Itt a kód :( : 0130-0135 és 0340
daykiller Elküldve Október4, 2012 Elküldve Október4, 2012 Sziasztok! Itt a kód :( : 0130-0135 és 0340 Lambdaszonda és vezérműtengely jeladó hibakódok.
cunnir Elküldve Október4, 2012 Elküldve Október4, 2012 Lambdaszonda és vezérműtengely jeladó hibakódok. faca akkor lehet cserélni mindet :( univerzális lamdaszonda jó??
daykiller Elküldve Október4, 2012 Elküldve Október4, 2012 faca akkor lehet cserélni mindet :( univerzális lamdaszonda jó?? Nem. Csak gyárit vagy Bosch-t ajánlok.
Tiv. Elküldve Október4, 2012 Elküldve Október4, 2012 Nem. Csak gyárit vagy Bosch-t ajánlok. Te aztán tudod hogyan kell elrontani az érdeklődő jókedvét. :sneaky: :icon1:
daykiller Elküldve Október4, 2012 Elküldve Október4, 2012 Te aztán tudod hogyan kell elrontani az érdeklődő jókedvét. :sneaky: :icon1: Inkább, minthogy anyázzanak, hogy milyen szart ajánlottam. :D Egyébként meg tapasztalatok jelzik, hogy az univerzális/utángyártott lambdák nem jók, szinte egyből sír miatta az ECU. :)
Tiv. Elküldve Október4, 2012 Elküldve Október4, 2012 Inkább, minthogy anyázzanak, hogy milyen szart ajánlottam. :D Egyébként meg tapasztalatok jelzik, hogy az univerzális/utángyártott lambdák nem jók, szinte egyből sír miatta az ECU. :) Tudom. :icon1: De nem lehetne kíméletesebben? :D Csak úgy odamondod hogy NEM. :D
Recommended Posts