FPepe Elküldve Július21, 2012 Elküldve Július21, 2012 Tapizós módszer nem volt , de a hűtőborda és a csövek érezhetően melegebbek mint az előző termosztáttal (már ha érezhetek ilyet). A hőmérős műszer 110-ig van skálázva, az üzemanyagműszeg meg ki tudja meddig megy fel. Nem volt még teletankolva és egy darabig nem is lesz Azért kérdeztem a műszert, mert elképzelhető, hogy cserélték, az eredeti 100-as osztású volt, és a cserekor nem tettek be hozzá való hőgombát, ugyanis másmilyen való hozzá, mint a 100-ashoz. Az elektromosban le voltak írva a cikkszámok, hogy melyik műszeregységhez melyik cikkszámú gomba kell.
Maxyy Elküldve Július21, 2012 Elküldve Július21, 2012 Azt az 1300 oldalt nem tudom végigolvasni , valaki nem tudja ezt a gombaszámot ?
Norb3r70 Elküldve Július21, 2012 Elküldve Július21, 2012 szerintem meg simán csak szorul, és a gyenge fokozaton nem tudja megmozdítani, aztán amikor gyorsra megmozdul, akkor már viszi a lassú is. :rolleyes: Kösz igazad volt megszorult az egyik mágnes az állórészen levált és a forgórész magához húzta, epokittal megragasztottam és jó lett :)
pepee Elküldve Július23, 2012 Elküldve Július23, 2012 Üdv Nem tudja valaki véletlenül, hogy a 13, 15, 35 hibakódok egyszerre mitől jelentkezhetnek? Elöre is köszi
daykiller Elküldve Július23, 2012 Elküldve Július23, 2012 Üdv Nem tudja valaki véletlenül, hogy a 13, 15, 35 hibakódok egyszerre mitől jelentkezhetnek? Elöre is köszi Testelési problémára tippelek.
pepee Elküldve Július23, 2012 Elküldve Július23, 2012 Testelési problémára tippelek. Utána nézek, köszi
Maxyy Elküldve Július23, 2012 Elküldve Július23, 2012 Találkoztam tegnap este egy őzzel, satuféket nyomtam és a kocsi szépen meg is állt. De vele együtt a motor is, ez mit jelent ?
daykiller Elküldve Július23, 2012 Elküldve Július23, 2012 Találkoztam tegnap este egy őzzel, satuféket nyomtam és a kocsi szépen meg is állt. De vele együtt a motor is, ez mit jelent ? Azt, hogy előbb tapostál a fékre úgy, hogy blokkoltak a kerekek, minthogy kuplungoltál volna. Ergo megállítottad a motor működését. Egyébként így kell fékezni, főleg vészféknél. Engem egy hasonló szitu mentett meg a csattól, igaz nem kuplungoltam, de annyira tapostam a féket, hogy a periférikus látástérben láttam felvillanni az olajnyomás jelzőt lámpát és a töltésjelzőt. :D Tehát megállítottam a motort a fékezéssel, aztán elengedtem a féket, üzemelt újra a motor, mintha mi sem történt volna.
hetyke Elküldve Július23, 2012 Elküldve Július23, 2012 Találkoztam tegnap este egy őzzel, satuféket nyomtam és a kocsi szépen meg is állt. De vele együtt a motor is, ez mit jelent ? megállt benne is az ütő! :S
Szmájli Elküldve Július24, 2012 Elküldve Július24, 2012 Sziasztok, A következőben kérném a segítséget: Autó megy rendes tempóban majd minden előjel nélkül elfogy az erő. Ekkor vagy gáz elengedéssel majd újra nyomással vagy életre kel az autó vagy egészen lelassul úgy, hogy 1-esbe kell visszakapcsolni, ahol megint észhez tér. Szerelő azt mondta nem lát hibát, hibakód nincs. Intézett időpontot márkaszervízbe, ahol kapott egy diagnosztikát, hibakód nem volt azt mondták jó az autó. Mondtuk, hogy próbálja ki hátha nála is előjön, de visszatérve azt mondta, hogy nincs semmi gond. Majd elvittük egy körre, ahol a kicsike reprodukálta a problémát. Szervizes azt mondta, hogy ő végig huzatta az autót úgy nem volt baja. (Tök jó, városban csak full gázzal közelejedjünk?) Ötlete az volt, hogy vegyünk benzin adalékot teli tankhoz és jó lesz ,de ha mégsem lesz jó fél tank alatt menjünk vissza. Eredmény az hogy legonbolt az adalékra + diagnosztikára, de az autó még mindig nem oké. Az lenne a tipp, hogy valamelyik cső nem 100%-os már és levegőt szív valahol. De ez csak tipp. Vélemény? Köszi
Dark_Errant Elküldve Július24, 2012 Elküldve Július24, 2012 Sziasztok, A következőben kérném a segítséget: Autó megy rendes tempóban majd minden előjel nélkül elfogy az erő. Ekkor vagy gáz elengedéssel majd újra nyomással vagy életre kel az autó vagy egészen lelassul úgy, hogy 1-esbe kell visszakapcsolni, ahol megint észhez tér. Szerelő azt mondta nem lát hibát, hibakód nincs. Intézett időpontot márkaszervízbe, ahol kapott egy diagnosztikát, hibakód nem volt azt mondták jó az autó. Mondtuk, hogy próbálja ki hátha nála is előjön, de visszatérve azt mondta, hogy nincs semmi gond. Majd elvittük egy körre, ahol a kicsike reprodukálta a problémát. Szervizes azt mondta, hogy ő végig huzatta az autót úgy nem volt baja. (Tök jó, városban csak full gázzal közelejedjünk?) Ötlete az volt, hogy vegyünk benzin adalékot teli tankhoz és jó lesz ,de ha mégsem lesz jó fél tank alatt menjünk vissza. Eredmény az hogy legonbolt az adalékra + diagnosztikára, de az autó még mindig nem oké. Az lenne a tipp, hogy valamelyik cső nem 100%-os már és levegőt szív valahol. De ez csak tipp. Vélemény? Köszi Gyújtás trafó. Anno a kadettem is így kezdte, aztán egyre rosszabb lett volt mikor mar leállt és 10 perc kellett neki mire ujra indult, a végén már egyáltalán nem indult...
Szmájli Elküldve Július24, 2012 Elküldve Július24, 2012 Gyújtás trafó. Anno a kadettem is így kezdte, aztán egyre rosszabb lett volt mikor mar leállt és 10 perc kellett neki mire ujra indult, a végén már egyáltalán nem indult... Ilyenre nem is gondoltunk :-) Délután teszünk egy próbát. A végeredménnyel mindféleképpen jelentkezem :-) Ezer kösz ia gyors válaszért :-)
zozo astra1.6 16v Elküldve Július26, 2012 Elküldve Július26, 2012 Sziasztok! Egy olyan problémám lenne,hogy nem jó a pótkulcsom! Tegnap mondom megpróbálom vele beindítani a verdát csak puszta kiváncsiságból és nem sikerült!Azt csinálta,hogy ráadtam a gyújtást vele és elkezdett villogni a motorjel!Inditózni inditozott,de nem indult be a kocsi! A gyárival meg semmi gond nincs! Szerintetek mi lehet vele?Mit lehet ilyenkor tenni? Előre is köszönöm! Üdv.:zozo
spzoli Elküldve Július26, 2012 Elküldve Július26, 2012 Sziasztok! Egy olyan problémám lenne,hogy nem jó a pótkulcsom! Tegnap mondom megpróbálom vele beindítani a verdát csak puszta kiváncsiságból és nem sikerült!Azt csinálta,hogy ráadtam a gyújtást vele és elkezdett villogni a motorjel!Inditózni inditozott,de nem indult be a kocsi! A gyárival meg semmi gond nincs! Szerintetek mi lehet vele?Mit lehet ilyenkor tenni? Előre is köszönöm! Üdv.:zozo Immo baja van. Valszeg nincs benne a chip.
Poclain Elküldve Július26, 2012 Elküldve Július26, 2012 Sziasztok. Lenne egy problémám a kb 2 hónapja vásárolt f astrámmal (98' 1.4 16v X14XE). Hideg indításnál míg fel nem melegszik egyenletes az alapjárat, mikor felmelegszik lentebb esik és elkezd egyenetlenül járni. Menet közben is alacsony fordulaton kicsit rángat az autó (megoldás ha nem megyek lassan és pörgetem, de városban az nem midnig megvalósítható :D ) Néha kuplungolásnál nagyon picit felbőg és lassan ejti a fordulatot. Injektor tisztítóval átjárattam hosszabb szakaszokon, alapjárati motort kiszedtem megtisztítottam, EGR tele volt kokszal szorult ki lett tisztítva, gyertyák újak, motortérbe amit találtam csatlakozót mindet átfújtam kontaktjavítóval, egyik ismerős a vákumcsöveket átfújkálta féktisztítóval fals levegő után kutatva de semmi. Hibakódot kivillogtatva csak az EGR-t írja.
wzsolt_1.6_16V Elküldve Július26, 2012 Elküldve Július26, 2012 Sziasztok! Egy olyan problémám lenne,hogy nem jó a pótkulcsom! Tegnap mondom megpróbálom vele beindítani a verdát csak puszta kiváncsiságból és nem sikerült!Azt csinálta,hogy ráadtam a gyújtást vele és elkezdett villogni a motorjel!Inditózni inditozott,de nem indult be a kocsi! A gyárival meg semmi gond nincs! Szerintetek mi lehet vele?Mit lehet ilyenkor tenni? Előre is köszönöm! Üdv.:zozo Valoszínű nem eredeti a pótkulcsod vagy kiszedték belőle a chipet.
wzsolt_1.6_16V Elküldve Július26, 2012 Elküldve Július26, 2012 Sziasztok. Lenne egy problémám a kb 2 hónapja vásárolt f astrámmal (98' 1.4 16v X14XE). Hideg indításnál míg fel nem melegszik egyenletes az alapjárat, mikor felmelegszik lentebb esik és elkezd egyenetlenül járni. Menet közben is alacsony fordulaton kicsit rángat az autó (megoldás ha nem megyek lassan és pörgetem, de városban az nem midnig megvalósítható :D ) Néha kuplungolásnál nagyon picit felbőg és lassan ejti a fordulatot. Injektor tisztítóval átjárattam hosszabb szakaszokon, alapjárati motort kiszedtem megtisztítottam, EGR tele volt kokszal szorult ki lett tisztítva, gyertyák újak, motortérbe amit találtam csatlakozót mindet átfújtam kontaktjavítóval, egyik ismerős a vákumcsöveket átfújkálta féktisztítóval fals levegő után kutatva de semmi. Hibakódot kivillogtatva csak az EGR-t írja. Ha már leszedted le is zárhattad volna az EGR-t. Az alapjárati motornál a helyét azaz a folytószelepházban a fészket és a furatokat is kitakarítottad?
zozo astra1.6 16v Elküldve Július26, 2012 Elküldve Július26, 2012 Immo baja van. Valszeg nincs benne a chip. Aha!Köszi a segitséget!És ilyen chippet honnan lehetne szerezni?Vagy hogy tudnék pótkulcsot szerezni hozzá amivel indulna is?
zozo astra1.6 16v Elküldve Július26, 2012 Elküldve Július26, 2012 Valoszínű nem eredeti a pótkulcsod vagy kiszedték belőle a chipet. Köszi a segítséget!Csak most azt nem tudom,hogy hogy tudnék jó kulcsot szerezni hozzá!
epk947 Elküldve Július26, 2012 Elküldve Július26, 2012 Köszi a segítséget!Csak most azt nem tudom,hogy hogy tudnék jó kulcsot szerezni hozzá! Márkaszerviz.
Dark_Errant Elküldve Július27, 2012 Elküldve Július27, 2012 Aha!Köszi a segitséget!És ilyen chippet honnan lehetne szerezni?Vagy hogy tudnék pótkulcsot szerezni hozzá amivel indulna is? Nekem a haz elotti butik soron késztettek pot kulcsot, asszem 10ert.
zozo astra1.6 16v Elküldve Július27, 2012 Elküldve Július27, 2012 Nekem a haz elotti butik soron késztettek pot kulcsot, asszem 10ert. És van benne csip meg minden?Indul is vele a kocsi?A márkaszervízbe elkérnének egy pár forintot érte!
Poclain Elküldve Július27, 2012 Elküldve Július27, 2012 Ha már leszedted le is zárhattad volna az EGR-t. Az alapjárati motornál a helyét azaz a folytószelepházban a fészket és a furatokat is kitakarítottad? Le fogom, csak használom az autót és akkor nemvolt épp kéznél egy darab lemez amivel lezárjam. Alapjárati motor helyét mikor kivettem egy csavarhúzóra húzott ronggyal (amit befújtam féktisztítóval) takarítottam amennyire tudtam. De még hétvégén ha lesz időm újra alaposabban megtisztítom hátha...
Dark_Errant Elküldve Július27, 2012 Elküldve Július27, 2012 És van benne csip meg minden?Indul is vele a kocsi?A márkaszervízbe elkérnének egy pár forintot érte! Igen! elso dolgom volt tesztelni!
locker Elküldve Július29, 2012 Elküldve Július29, 2012 Bevittem szervízbe az autót. Rákötötték a Tech2-t, teljesen jó értékeket mértek, lambda szonda pazarul működik. Oszcilloszkópon megnézték a gyújtáskábeleket hengerenként, egyik meglehet hibás volt (3-as hengeré). A kábelt kimérve beigazolódott, kuka. Megnézték a vezérműtengelyemet, nem kopott, rendben van. Megegyeztünk, hogy cseréljem ki a gyújtáskábelt és meglátjuk. Szereztem egy másik gyújtáskábel köteget, cseréltem mind a négyet, igaz használtak, de egy jól működő autóról voltak kölcsönbe. A rángatás megmaradt. Hétfőn viszem vissza, még az lehet - ha nem a trafó halt be - hogy a benzinnyomás ingadozik, vagy pedig menet közbeni monitorozás adhat még választ. :( Probléma megoldva, nem rángat az autó. Banális a megoldás. A trapézszilentem a hátsó csereérett lett és beszélgettem közben az öreg szerelőszakival, mondom neki mi a baj, erre ő odanyúl és lehúz egy csövet, ami gyakorlatilag szétmállot a kezében. Többet nem kellett beszélnünk róla. Szimplán elöregedtek a vákumcsövek, egyik-másik már szó szerint korommá vált. Cseréltem 4 csövet - ennyi volt gumiból - és láss csodát, elmúlt a rángatás. Nem bántásból, de ennyit a nagy szervízes szakemberekről... Ha más is küzd ezzel a problémával, lesse meg azokat a csövecskéket, párszáz forintos beruházás a csere.
Recommended Posts