Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Hellosztok nekem az a gondom hogy nagyobb gázadásnál torpan meg rángat az autó!! most levettem a lészűrőt kézzel befogtam a csövet és ugy adtam gázt így semmi gondja :( ötletek mit cseréljek vagy mi lehet a gond szívócső nyomás érzékelő most lett rajta cserélve

Én raktam rá direkt szűrőt és jó lett!Cserélhettem légszűrőt nem használt!

Link to comment
Megosztás:

Itt a kép!Azért sajnálom,bár van másik újabb autóm,mert ezt saját kezemmel raktam össze és lelke volt szegénynek!Melózni használtam mint előtte sok másik kombit de ez mindent ki bírt,ezen kívül!

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

Wafff. Nem gyenge. Szerencséd, hogy nem szemből kaptad ugyan ezt a szeretetcsomagot, mert akkor most lehet nem postolgatnál ide.

Link to comment
Megosztás:

egyértelmű hogy eltört, ha nem írta volna is tudnánk :D a magasságállító hátsó fülénél szokott törni elõször, aztán, a háttámla nyekken el, az ülõlaptól. Ezeket csatt nélkül is össehoztam már, egy ilyen ütközést ülésnyekk nélkül megúszni kb esélytelen.

Képet elöször tölts fel valahova, coldline.hu, kepfeltoltes.hu, stb. Aztán be tudod ide linkelni ;)

wow Te(Ti) mit csinálsz abban az ülésben? én szimplán vezetek és semmi baja(na ez túlzás kicsit, de nincs törve)

Link to comment
Megosztás:

wow Te(Ti) mit csinálsz abban az ülésben? én szimplán vezetek és semmi baja(na ez túlzás kicsit, de nincs törve)

Nem vagyok kis darab, és naponta 10-15 ki-beszállás után, már fáradnak a vasak :D (egyébként, az ülésmagasság állító hátsó fele, rendszeresen törik, nem csak alattam, sokkal kisebb embereknél is ;) )

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! HELP ME!

Van a páromnak egy 94-es F Astrája. Az autó nagyon jó, szeretjük. Következő a baj. 3 éve vásároltuk az autót, van benne utólagosan beépített riasztó indításgátlóval. Egyik nap a saját távirányítójával próbáltam kinyitni, azonban az esti élesítés után már reggel nem nyitott a riasztó és a központi sem. Csak kulccsal tudtam kinyitni a központit, de a riasztó éles maradt. A központi kulccsal azóta is szépen működik minden ajtóra.

Ez egy "Fighter" névre hallgató riasztó, amelynek a motortérben a kürtjére egy zárszerkezet van szerelve, amelybe egy kis kulcsot dugva és elforgatva hatástalanítható az egész riasztó. Így tettem én is, most hatástalan a riasztó, csak kulccsal nyitható és zárható a központi, távirányítóra nincs reakció.

Megvan mindkét távirányító, azt hittem csak elemhiba, vagy valami más, de egyik távirányítóra sem reagált még új elemekkel sem. Egyszer csak beélesedett és utána soha többet nem kapcsolt. Megnéztem a műszerfal alatt egy "Fighter Car Alarm" feliratú kis dobozka van beszerelve, amin 9 db csatlakozóhely van és van egy szám rajta: CKF20.

Javítható, vagy mi lehet a gondja?

Jó lenne ha működne a riasztó, de a távirányító fontosabb, mert a nejem használja az autót és a női kényelmes kezeknek jbbb lenne csak egy gombnyomásra nyitni-zárni az ajtókat.

A központizár részéhez nem lehetne betanítani külön egy távirányítót ami riasztó nélkül működne? Bár a legjobb az lenne ha riasztana is, de ha minden kötél szakad elég a központit működtető távirányító.

Milyen lehetőségeim vannak? Ez fájdalmas árban?

Köszönettel!

Link to comment
Megosztás:

Pár ötlet:

- hibakód kiolvasás (akár házilag is ez alapján: http://www.topbuzz.c...fault_codes.pdf), hátha tárolt valamit

- Tech2 műszerrel élőadat elemzés menet közben

- kipuff rendszer ellenőrzés, összeesett kipuffdob, katalizátor miatt

- fojtószelep-potméter ellenőrzés, csere akár próbára egy másik C14SE-ből

Hirtelen ennyi jutott eszembe.

Bevittem szervízbe az autót.

Rákötötték a Tech2-t, teljesen jó értékeket mértek, lambda szonda pazarul működik.

Oszcilloszkópon megnézték a gyújtáskábeleket hengerenként, egyik meglehet hibás volt (3-as hengeré). A kábelt kimérve beigazolódott, kuka.

Megnézték a vezérműtengelyemet, nem kopott, rendben van.

Megegyeztünk, hogy cseréljem ki a gyújtáskábelt és meglátjuk.

Szereztem egy másik gyújtáskábel köteget, cseréltem mind a négyet, igaz használtak, de egy jól működő autóról voltak kölcsönbe. A rángatás megmaradt.

Hétfőn viszem vissza, még az lehet - ha nem a trafó halt be - hogy a benzinnyomás ingadozik, vagy pedig menet közbeni monitorozás adhat még választ. :(

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lenne egy kis problémám az autómmal!menet közbe elég sűrűn check lámpát dob de nem venni észre semmit menet közben,fél percig villan fel a lámpa.Semmi fulladás stb.Ma egy ismerösömmel megnéztük hogy mi a hibakód!Ezt írta: P1640-(o) , 4-es meghajtó modul.De amikor megcsináltuk a hibakód olvasást akkor azt írta hogy már nincs jelen a probléma.Mi lehet ez?(ismim aztmondta gyujtó trafó)Köszönöm ha tudtok segíteni!

Üdv Urak!

Ez a hiba x16xel-nél ugyanazt jelentheti?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! HELP ME!

Van a páromnak egy 94-es F Astrája. Az autó nagyon jó, szeretjük. Következő a baj. 3 éve vásároltuk az autót, van benne utólagosan beépített riasztó indításgátlóval. Egyik nap a saját távirányítójával próbáltam kinyitni, azonban az esti élesítés után már reggel nem nyitott a riasztó és a központi sem. Csak kulccsal tudtam kinyitni a központit, de a riasztó éles maradt. A központi kulccsal azóta is szépen működik minden ajtóra.

Ez egy "Fighter" névre hallgató riasztó, amelynek a motortérben a kürtjére egy zárszerkezet van szerelve, amelybe egy kis kulcsot dugva és elforgatva hatástalanítható az egész riasztó. Így tettem én is, most hatástalan a riasztó, csak kulccsal nyitható és zárható a központi, távirányítóra nincs reakció.

Megvan mindkét távirányító, azt hittem csak elemhiba, vagy valami más, de egyik távirányítóra sem reagált még új elemekkel sem. Egyszer csak beélesedett és utána soha többet nem kapcsolt. Megnéztem a műszerfal alatt egy "Fighter Car Alarm" feliratú kis dobozka van beszerelve, amin 9 db csatlakozóhely van és van egy szám rajta: CKF20.

Javítható, vagy mi lehet a gondja?

Jó lenne ha működne a riasztó, de a távirányító fontosabb, mert a nejem használja az autót és a női kényelmes kezeknek jbbb lenne csak egy gombnyomásra nyitni-zárni az ajtókat.

A központizár részéhez nem lehetne betanítani külön egy távirányítót ami riasztó nélkül működne? Bár a legjobb az lenne ha riasztana is, de ha minden kötél szakad elég a központit működtető távirányító.

Milyen lehetőségeim vannak? Ez fájdalmas árban?

Köszönettel!

Mivel az előző astrámat egy kisteher leamortizálta vettem egy másikat ugyan ezzel a riasztóval és ugyan ezzel a problémával!Van egy autóvillamossági szerelőm aki egy mágus elviszem hozzá kioktattatom magam és megírom a fejleményt!

Link to comment
Megosztás:

Mivel az előző astrámat egy kisteher leamortizálta vettem egy másikat ugyan ezzel a riasztóval és ugyan ezzel a problémával!Van egy autóvillamossági szerelőm aki egy mágus elviszem hozzá kioktattatom magam és megírom a fejleményt!

Már meg is van a másik? Mit lehet tudni róla?

Link to comment
Megosztás:

Mivel az előző astrámat egy kisteher leamortizálta vettem egy másikat ugyan ezzel a riasztóval és ugyan ezzel a problémával!Van egy autóvillamossági szerelőm aki egy mágus elviszem hozzá kioktattatom magam és megírom a fejleményt!

Hali!

Azt nagyon megköszönném! Nagy segítség lenne, ha előrébb tudnék jutni a dologban, mielőtt szétbontanánk az egészet!

Várni fogom a választ! Ha esetleg megoldható privátban is megírhatod: gregort@citromail.hu

Köszi

Link to comment
Megosztás:

Hogy rossz a riasztója :D Szerintem maradt a caravannal, és a múltkor mintha azt írta volna, hogy a töröttet megtartja alkatrésznek, úgyhogy gondolom motorban is maradt az eredetinél.

Bizony maradtam az előző verziónál és sikerült egy meglehetősen jó állapotút kifognom igen olcsón!

Bár nagyon fura az egész autó!

A kaszni szerkezetileg kifogástalan,makulátlan,némi rozsda átütés van rajta meg a lakk lekopott,viszont a motorháztető eleje szinte teljesen elrohadt,nem értem miért,de az van másik!Belseje is igen egyben van club felszereltségű,érdekes hogy egy roppant gusztustalan napfénytető van benne,az is megy a kukába!A motor az valami csoda hangja mintha új lenne kevesebbet is eszik mint az elődje,mondjuk nem is megy úgy,igaz az meg volt picit hekkelve!A váltó mint az új feszes szinte behúzza magát a sebességbe!Koszos az egész motor tiszta por,de az utolsó vákumcsőig gyári GM,ugyanúgy mint a rugók,lengéscsillapítók miegymás!

Ami nagyon érdekes hogy a kilométeróra szerint 559 000 van benne,én nem hiszem!Benne maradt a vezérműszíj cseréről vezetett papír ez szerint négy éve még csak 210 000 volt az állása!

Mikor először megláttam az egészet ott is akartam hagyni de meggyőzött a srác hogy csak a külseje csúnya és tényleg!

Elképesztő hogy a festésen és az elrohadt motorháztetőn kívül makulátlan az egész minden mintha gyári lenne!

Két gyári kulcs két távirányító gyári a rádió is arra van kötve a riasztó(ami nem jó vagy csak szét húzták!

Most állok neki lecsiszolni a kasznit ahol kell húzom rá az üvegszálas kittet alapozom le!

A festést megcsinálja a haverom,már a szín és a lakk is megvan egy liter elég az egészre!

Így mindennel együtt (átíratás nélkül)festékestől javító anyagostól készre 200 000 pénzből megállt+napfénytető!

Link to comment
Megosztás:

Bizony maradtam az előző verziónál és sikerült egy meglehetősen jó állapotút kifognom igen olcsón!

Bár nagyon fura az egész autó!

A kaszni szerkezetileg kifogástalan,makulátlan,némi rozsda átütés van rajta meg a lakk lekopott,viszont a motorháztető eleje szinte teljesen elrohadt,nem értem miért,de az van másik!Belseje is igen egyben van club felszereltségű,érdekes hogy egy roppant gusztustalan napfénytető van benne,az is megy a kukába!A motor az valami csoda hangja mintha új lenne kevesebbet is eszik mint az elődje,mondjuk nem is megy úgy,igaz az meg volt picit hekkelve!A váltó mint az új feszes szinte behúzza magát a sebességbe!Koszos az egész motor tiszta por,de az utolsó vákumcsőig gyári GM,ugyanúgy mint a rugók,lengéscsillapítók miegymás!

Ami nagyon érdekes hogy a kilométeróra szerint 559 000 van benne,én nem hiszem!Benne maradt a vezérműszíj cseréről vezetett papír ez szerint négy éve még csak 210 000 volt az állása!

Mikor először megláttam az egészet ott is akartam hagyni de meggyőzött a srác hogy csak a külseje csúnya és tényleg!

Elképesztő hogy a festésen és az elrohadt motorháztetőn kívül makulátlan az egész minden mintha gyári lenne!

Két gyári kulcs két távirányító gyári a rádió is arra van kötve a riasztó(ami nem jó vagy csak szét húzták!

Most állok neki lecsiszolni a kasznit ahol kell húzom rá az üvegszálas kittet alapozom le!

A festést megcsinálja a haverom,már a szín és a lakk is megvan egy liter elég az egészre!

Így mindennel együtt (átíratás nélkül)festékestől javító anyagostól készre 200 000 pénzből megállt+napfénytető!

mindig csodálkozom, hogy Ti milyen ügyesek vagytok 200ért.............

mondjuk 559ezer km kicsit fura, mikori a jószág? nem lehet, hogy műszercsoportot cseréltek benne?

Link to comment
Megosztás:

mindig csodálkozom, hogy Ti milyen ügyesek vagytok 200ért.............

mondjuk 559ezer km kicsit fura, mikori a jószág? nem lehet, hogy műszercsoportot cseréltek benne?

Az autó 95-ös,lehet hogy cserélhettek benne sok mindent mert tegnap visszahívtam az eladót aki töredelmesen bevallotta hogy ez pár éve még céges autó volt!

Az autót esztétikai hibái miatt 170 000 vettem meg.A kétkomponensű kitt és az alapozó 6000 a színre kevert kétkomponensű festék 15 000 lakk 5000!

Én nem vagyok karosszériás de a szakmámból adódóan sokat használok kétkomponensű anyagokat amit még formára is csiszolok,vagyis eddig minden autómat én készítettem fel a festésre!Ezen még hegeszteni sem kell,a haverom meg lefújja és kész!Előtte megnéztem egy pár másikat volt olyan amelyik kívülről belülről nagyon szép volt de azon kívül szinte minden hibás volt!

Én mindig úgy veszek autót hogy nem igen érdekel hogy néz ki a festék vagy hogy van rajta felületi rozsda!

A B Vectrámat hengerfejesen első lökhárító nélkül vettem!

Link to comment
Megosztás:

Szisztok!

A pech-szériám folytatódik. Széthullott a kupufogó rendszerem. Keresgélek neten de sajnos az elmúlt 2 hónap kiadási nem engedik meg hogy az általam jónak tartott rendszert megvegyem.

Ajánlották nekem a MARIX gyártású kipufogókat ár-érték aránya miatt. Erről viszont én még nem hallottam semmit. Van esetleg valakinek tapasztalata ezekkel a termékekkel?

Link to comment
Megosztás:

Szisztok!

A pech-szériám folytatódik. Széthullott a kupufogó rendszerem. Keresgélek neten de sajnos az elmúlt 2 hónap kiadási nem engedik meg hogy az általam jónak tartott rendszert megvegyem.

Ajánlották nekem a MARIX gyártású kipufogókat ár-érték aránya miatt. Erről viszont én még nem hallottam semmit. Van esetleg valakinek tapasztalata ezekkel a termékekkel?

Amikor én cseréltem pár éve, bementem az autósboltba, és a legolcsóbb lengyel utángyári rendszert vettem meg a katalizátortól hátrafelé. A hátsó dob meg egy évvel előtte volt cserélve, Ernst gyártmányú, az maradt. Sztem ha nem tuning a cél, kár ezt túlparázni, mindegyik kb. ugyanannyit bír ki.

Link to comment
Megosztás:

Amikor én cseréltem pár éve, bementem az autósboltba, és a legolcsóbb lengyel utángyári rendszert vettem meg a katalizátortól hátrafelé. A hátsó dob meg egy évvel előtte volt cserélve, Ernst gyártmányú, az maradt. Sztem ha nem tuning a cél, kár ezt túlparázni, mindegyik kb. ugyanannyit bír ki.

Köszi!

Nem a tuning a cél, mert ha hangos autót akarnék ígyhagynám :icon1:

Pár évet biztos kibír majd ez az olcsóbb rendszer is.

Link to comment
Megosztás:

Az autó 95-ös,lehet hogy cserélhettek benne sok mindent mert tegnap visszahívtam az eladót aki töredelmesen bevallotta hogy ez pár éve még céges autó volt!

Az autót esztétikai hibái miatt 170 000 vettem meg.A kétkomponensű kitt és az alapozó 6000 a színre kevert kétkomponensű festék 15 000 lakk 5000!

Én nem vagyok karosszériás de a szakmámból adódóan sokat használok kétkomponensű anyagokat amit még formára is csiszolok,vagyis eddig minden autómat én készítettem fel a festésre!Ezen még hegeszteni sem kell,a haverom meg lefújja és kész!Előtte megnéztem egy pár másikat volt olyan amelyik kívülről belülről nagyon szép volt de azon kívül szinte minden hibás volt!

Én mindig úgy veszek autót hogy nem igen érdekel hogy néz ki a festék vagy hogy van rajta felületi rozsda!

A B Vectrámat hengerfejesen első lökhárító nélkül vettem!

ebbe is, akkor 14se van ugye?

most nem kell megverni, de tényleg el tud ez menni (elméletileg) 560ezer km-et? már hogy ez motor vagy akár melyik

ha jól gondolom a dízelek tartósabbak

mondjuk ha céges lehet rendesen hordták szervizbe

múltkor bevittem a jószágot egy "igazi" Opel szervizbe, aszongya a srác: hát jó rég nem volt náluk ilyen öreg kocsi......mintha a holdról jöttem vóna.....vagy legalább a múltból....

Link to comment
Megosztás:

Szisztok!

A pech-szériám folytatódik. Széthullott a kupufogó rendszerem. Keresgélek neten de sajnos az elmúlt 2 hónap kiadási nem engedik meg hogy az általam jónak tartott rendszert megvegyem.

Ajánlották nekem a MARIX gyártású kipufogókat ár-érték aránya miatt. Erről viszont én még nem hallottam semmit. Van esetleg valakinek tapasztalata ezekkel a termékekkel?

Nekem Bosal van fent, az is olcsó, gondom meg nincs vele, de csak egy x14nz-m van

Link to comment
Megosztás:

ebbe is, akkor 14se van ugye?

most nem kell megverni, de tényleg el tud ez menni (elméletileg) 560ezer km-et? már hogy ez motor vagy akár melyik

ha jól gondolom a dízelek tartósabbak

mondjuk ha céges lehet rendesen hordták szervizbe

múltkor bevittem a jószágot egy "igazi" Opel szervizbe, aszongya a srác: hát jó rég nem volt náluk ilyen öreg kocsi......mintha a holdról jöttem vóna.....vagy legalább a múltból....

4 éve bementem egy Opel szervízbe Grazban az akkor 16 éves kocsimmal. Rögtön eltanácsoltak egy olyan szervízbe ahol "ilyen öreg autókkal foglalkoznak"...

A tulaj osztrák volt, de rajta kívül csak törököket láttam. Nekem sec-pecc alatt kicserélték a generátoromat, de egy lengyel családnak pl. váltót javítottak az amerikai batárjában úgy, hogy közben a család mellettük kempingezett! :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.