Tarakos Elküldve Június4, 2012 Megoszt Elküldve Június4, 2012 Sziasztok! Koránt sem biztos, hogy jó helyre írom a kérdésemet, de az elektromos kérdések topikjába sem biztos, hogy teljesen illene. Szóval nagyon megtetszett az Omegákban lévő hátsó ablaknál felhúzható elektromos roló. Kérdésem az, hogy ez a szerkezet beépíthető-e az F astra sedan-ba, vagy valamelyik másik márkáét kell beletenni. (BMW?) A neten lehet találni 2-3 képet ilyen beépített rolóról, de leírást vagy adatot nem igazán. Van valami információtok a dologról? Link to comment Megosztás: More sharing options...
edem91 Elküldve Június6, 2012 Megoszt Elküldve Június6, 2012 1.4es sedanom van, és az a gond, hogy göröngyös utakon, illetve felhajtókon lekoccan a középső dob. Ha jól megnéztem a hasát ez az a pontja az autónak ami a legalacsonyabban van. Mit lehet vele kezdeni? Van hozzá laposabb? Vagy esetleg más autóról középső dobot érdemes átszerelni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krajcso Elküldve Június6, 2012 Megoszt Elküldve Június6, 2012 1.4es sedanom van, és az a gond, hogy göröngyös utakon, illetve felhajtókon lekoccan a középső dob. Ha jól megnéztem a hasát ez az a pontja az autónak ami a legalacsonyabban van. Mit lehet vele kezdeni? Van hozzá laposabb? Vagy esetleg más autóról középső dobot érdemes átszerelni? Nekem ferdehátú, (bár szerintem ilyen szempontból mindegy), oldalról megnézve alig van lejjebb a középdob mint az autó hasa. Biztos jól áll ott minden, nincsenek pl. kinyúlva a gumi tartók? Esetleg arra tudok még gondolni hogy el vannak gyengülve a rugók a futóműben és ezért túl nagyot bukkan a kocsi. Járok én is mindenféle vad utakon (pizzafutár vagyok) de soha nem volt még ilyen gondom (45.000km alatt)! Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Június6, 2012 Megoszt Elküldve Június6, 2012 1.4es sedanom van, és az a gond, hogy göröngyös utakon, illetve felhajtókon lekoccan a középső dob. Ha jól megnéztem a hasát ez az a pontja az autónak ami a legalacsonyabban van. Mit lehet vele kezdeni? Van hozzá laposabb? Vagy esetleg más autóról középső dobot érdemes átszerelni? Az is lehet, hogy csak elfordult a cső és vele együtt a dob, ezért nem jól áll a cső gyári görbülete. Vagy már buherálták a csövet... Link to comment Megosztás: More sharing options...
edem91 Elküldve Június7, 2012 Megoszt Elküldve Június7, 2012 Azt hittem ez ilyen típushiba lehet, mert mikor hozzám került az autó, akkor már fenn állt ez a probléma. De akkor megnézem, hátha lehet egyszerűbben orvosolni. Köszi mindkettőtöknek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Június7, 2012 Megoszt Elküldve Június7, 2012 Azt hittem ez ilyen típushiba lehet, mert mikor hozzám került az autó, akkor már fenn állt ez a probléma. De akkor megnézem, hátha lehet egyszerűbben orvosolni. Köszi mindkettőtöknek! Ilyen "tipushibával" már akkoriban sem lehetett volna eladni egyetlen autót sem. Pedig én már a második utángyártott középdobomat nyűvöm, mégse lóg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fabrikátor Elküldve Június7, 2012 Megoszt Elküldve Június7, 2012 Ma egy Merci kisteher hátulról totálkárra törte a karavánomat!Nekem többet senki ne merje az Astra törés tesztjét emlegetni!Semmi bajom nem lett pedig 25 méterre lökött el és olyan erővel hogy a kaszni hátulját betolta az utastérbe megcsavarodott az egész a motortartó bak is eltörött még a tükröm is letört! Most veszek egy ugyan ilyent! Link to comment Megosztás: More sharing options...
ASTRAKOCZKA1978 Elküldve Június7, 2012 Megoszt Elküldve Június7, 2012 ..SZIASZTOK......NEMTOM FÉKÜGYBEN KI TUDNA SEGITENI.................MERT A JOBB ELSÖ FÉKEM SZORULT MEG MISKOLFELÉ AUTÓZVA.ÉS FELKEMÉNYEDETT A FÉKPEDÁLOM.........MINTHA BESZORULT VOLNA A VÁKUM. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fabrikátor Elküldve Június7, 2012 Megoszt Elküldve Június7, 2012 ..SZIASZTOK......NEMTOM FÉKÜGYBEN KI TUDNA SEGITENI.................MERT A JOBB ELSÖ FÉKEM SZORULT MEG MISKOLFELÉ AUTÓZVA.ÉS FELKEMÉNYEDETT A FÉKPEDÁLOM.........MINTHA BESZORULT VOLNA A VÁKUM. Nekem egyszer a féklámpa kapcsolónál eltartotta egy vastag kábel akkor szorult így,vagy leragadt a munkahenger dugattyúd!Próbáld megütögetni a kereket! Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Június7, 2012 Megoszt Elküldve Június7, 2012 Ma egy Merci kisteher hátulról totálkárra törte a karavánomat!Nekem többet senki ne merje az Astra törés tesztjét emlegetni!Semmi bajom nem lett pedig 25 méterre lökött el és olyan erővel hogy a kaszni hátulját betolta az utastérbe megcsavarodott az egész a motortartó bak is eltörött még a tükröm is letört! Most veszek egy ugyan ilyent! részvétem mi eladó belőle? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fabrikátor Elküldve Június8, 2012 Megoszt Elküldve Június8, 2012 részvétem mi eladó belőle? :D Mivel egy ugyan ilyen si kombit akarok venni nem szeretném a megmaradt alkatrészeket eladni!A motor térben minden működik! Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június8, 2012 Megoszt Elküldve Június8, 2012 Ma egy Merci kisteher hátulról totálkárra törte a karavánomat!Nekem többet senki ne merje az Astra törés tesztjét emlegetni!Semmi bajom nem lett pedig 25 méterre lökött el és olyan erővel hogy a kaszni hátulját betolta az utastérbe megcsavarodott az egész a motortartó bak is eltörött még a tükröm is letört! Most veszek egy ugyan ilyent! Részvétem a kocsi miatt. A biztosító tett már vmi ajánlatot a kárrendezésre? Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Június8, 2012 Megoszt Elküldve Június8, 2012 Mivel egy ugyan ilyen si kombit akarok venni nem szeretném a megmaradt alkatrészeket eladni!A motor térben minden működik! aha gondolom gazdasági totálkár, vagymi törésteszt: azért valljuk be az astra egy papír autó, törésteszteknél nem pont a hátulról belemenés a tipikus vizsgálat ja különben az övfeszítők eldurrantak? vagy gondolom nem mert pont fordítva lassultál/gyorsultál, mint egy "rendes" ütközésnél Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fabrikátor Elküldve Június8, 2012 Megoszt Elküldve Június8, 2012 A biztosítót gyepálom már,azt mondták három napon belül kijönnek!A srác elismerte a rendőrök előtt is a felelősségét úgyhogy go! Link to comment Megosztás: More sharing options...
petiii Elküldve Június8, 2012 Megoszt Elküldve Június8, 2012 Hello! Valahol itt olvastam h az ablakemelő szerkezeten van vmi csavar amivel lehet állítani aüveg dőlésszögét. nekem azért kellene mert mikor mosom a kocsit kicsit befolyik a víz. és látni is az üvegen h befelé dől. esetleg képen is megtudná vki mutatni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Június8, 2012 Megoszt Elküldve Június8, 2012 Hello! Valahol itt olvastam h az ablakemelő szerkezeten van vmi csavar amivel lehet állítani aüveg dőlésszögét. nekem azért kellene mert mikor mosom a kocsit kicsit befolyik a víz. és látni is az üvegen h befelé dől. esetleg képen is megtudná vki mutatni? Nem kell ahhoz kép :) Ha leszeded a kárpitot az ablakemelőnél csak 2 csavart fogsz látni, kb a zár ( szakkifejezés következik! ) pöcökjével egy vonalban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krajcso Elküldve Június8, 2012 Megoszt Elküldve Június8, 2012 aha gondolom gazdasági totálkár, vagymi törésteszt: azért valljuk be az astra egy papír autó, törésteszteknél nem pont a hátulról belemenés a tipikus vizsgálat ja különben az övfeszítők eldurrantak? vagy gondolom nem mert pont fordítva lassultál/gyorsultál, mint egy "rendes" ütközésnél Azért ezzel némiképp vitatkoznék, épp két hete tolattak nekem egy 2001-es hyundai akármi személyautóval (főnököm látta csak, én sajnos nem, de kerekestül odébblökte oldal irányba a kocsi hátulját) a kocsik bal hátsó sarka találkozott. Nekem egy pár centis horzsolás lett a fényezésen, meg a lökösön, de a lökösön nem is látszik semmi mosás után már. A hyundai seggén méretes horpadás keletkezett a lemezen és a lökös végigrepedt.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június9, 2012 Megoszt Elküldve Június9, 2012 Azért ezzel némiképp vitatkoznék, épp két hete tolattak nekem egy 2001-es hyundai akármi személyautóval (főnököm látta csak, én sajnos nem, de kerekestül odébblökte oldal irányba a kocsi hátulját) a kocsik bal hátsó sarka találkozott. Nekem egy pár centis horzsolás lett a fényezésen, meg a lökösön, de a lökösön nem is látszik semmi mosás után már. A hyundai seggén méretes horpadás keletkezett a lemezen és a lökös végigrepedt.. Meg ugyebár egy 1991-es kontstrukcióról beszélünk nem sok értelme van 2012-ben azt latolgatni vajon mik a paraméterei a mai világban jók-e ...stb. A csattkor ugye a szerencse is nagyban belejátszik, ki lehet szállni Trabantból is meg ott lehet maradni egy Audiban is.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fabrikátor Elküldve Június9, 2012 Megoszt Elküldve Június9, 2012 Meg ugyebár egy 1991-es kontstrukcióról beszélünk nem sok értelme van 2012-ben azt latolgatni vajon mik a paraméterei a mai világban jók-e ...stb. A csattkor ugye a szerencse is nagyban belejátszik, ki lehet szállni Trabantból is meg ott lehet maradni egy Audiban is.... Ez igaz! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Június9, 2012 Megoszt Elküldve Június9, 2012 Meg ugyebár egy 1991-es kontstrukcióról beszélünk nem sok értelme van 2012-ben azt latolgatni vajon mik a paraméterei a mai világban jók-e ...stb. A csattkor ugye a szerencse is nagyban belejátszik, ki lehet szállni Trabantból is meg ott lehet maradni egy Audiban is.... A 82-es Passatomban sokkal több vas volt. :D Nem beszélve arról a baromi hosszú motortérről, amiben a hosszában elhelyezett motor-váltó, nem kis biztonságérzetet adott. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
petiii Elküldve Június9, 2012 Megoszt Elküldve Június9, 2012 Nem kell ahhoz kép :) Ha leszeded a kárpitot az ablakemelőnél csak 2 csavart fogsz látni, kb a zár ( szakkifejezés következik! ) pöcökjével egy vonalban. Köszi szépen :D a szakkifejezéshez azért elővettem egy szótárat :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
frici12650 Elküldve Június9, 2012 Megoszt Elküldve Június9, 2012 A 82-es Passatomban sokkal több vas volt. :D Nem beszélve arról a baromi hosszú motortérről, amiben a hosszában elhelyezett motor-váltó, nem kis biztonságérzetet adott. :icon1: Szép napot Mindenkinek!Azt azért ne feledjük,hogy az Astra F-nél már volt oldalirányú ütközés védelem,ami egy akkori Passatban nemigazán volt jelen.A kor követelményeinek jól megfelt (megfel) az F Astra.1991-ben pár szavazat híján at Év autója lett!OFF A Golf 3 lett akkor az év autója,az Astra F a második. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június9, 2012 Megoszt Elküldve Június9, 2012 Szép napot Mindenkinek!Azt azért ne feledjük,hogy az Astra F-nél már volt oldalirányú ütközés védelem,ami egy akkori Passatban nemigazán volt jelen.A kor követelményeinek jól megfelt (megfel) az F Astra.1991-ben pár szavazat híján at Év autója lett!OFF A Golf 3 lett akkor az év autója,az Astra F a második. Konkrétan mire gondolsz mint oldalirányú ütközésvédelem? :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június9, 2012 Megoszt Elküldve Június9, 2012 Konkrétan mire gondolsz mint oldalirányú ütközésvédelem? :icon1: Két rúd van az ajtókban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június9, 2012 Megoszt Elküldve Június9, 2012 Két rúd van az ajtókban. Jaja valami rémlett...de a hátsókban is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts