pszilaj Elküldve Május26, 2012 Megoszt Elküldve Május26, 2012 Nekem hasonló problémám van egy ideje. Kb. fél éve... Csak nálam úgy jelentkezik, ha alacsony fordulatnál(1000 rpm) nyomok egy nagyobb gázt, akkor ránt párat. Ha finoman nyomom a gázt, akkor nincs gond. Bár van amikor még 2000-es rpm-nél is produkálja... Eddig gyertya hibára tippeltem. Az 1-es és 2-es hengernél másabb a gyertyák színe, ezért cseréltem mind a négyet. A jelenség pár km-ig nem jelentkezett, aztán szépen újra előjött. A következő nekem az injektor híd cseréje lenne, mert nagyon rég(évek óta) össze van cunderezve a 2-es henger gyertyája. Ez nekem injektor hibára utal... Bár igazából lehet olaj is. De akkor az egész gyertyát elborítaná a cucc, nem? 1-es henger: 2-es henger: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norb3r70 Elküldve Május26, 2012 Megoszt Elküldve Május26, 2012 locker nekem is hasonló probémám volt egyszer csak elkezdett rángatni bár nekem utána folyamatosan roszabbodott. Nekem a gyújtó trafó és a rotor adta meg magát. nem tudom a SE még forgóelosztos-e, de a trafó ha egy sötét helyen megnézed és láthatóan szikrákat ad ki magából az rég rossz. üzemanyagszürő mikor lett cseréve utoljára? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Digger Elküldve Május26, 2012 Megoszt Elküldve Május26, 2012 Sziasztok! A közelmúltban furcsán viselkedett a kuplungom! Kiengedés közben egy ponton mintha megszorult volna, majd egy pici ugrás után jött tovább föl. Ezt körülbelül 8-10-szer csinálta. Próbáltam álló motornál kicsit megpumpálni és akkor kattogó hangot hallottam. Utána beállt, most rendesen működik. Van ebben valami bowden feszítő mechanizmus? Szerelő haver megnézte, megzsírozta a bowdent, nem látott rajta semmit. Mi lehetett a bibi? Link to comment Megosztás: More sharing options...
locker Elküldve Május26, 2012 Megoszt Elküldve Május26, 2012 locker nekem is hasonló probémám volt egyszer csak elkezdett rángatni bár nekem utána folyamatosan roszabbodott. Nekem a gyújtó trafó és a rotor adta meg magát. nem tudom a SE még forgóelosztos-e, de a trafó ha egy sötét helyen megnézed és láthatóan szikrákat ad ki magából az rég rossz. üzemanyagszürő mikor lett cseréve utoljára? SE elektromos vezérlésű gyújtással van, az üza szűrőt nem emléxem, hogy cseréltem volna eddig. Link to comment Megosztás: More sharing options...
locker Elküldve Május26, 2012 Megoszt Elküldve Május26, 2012 Sziasztok! A közelmúltban furcsán viselkedett a kuplungom! Kiengedés közben egy ponton mintha megszorult volna, majd egy pici ugrás után jött tovább föl. Ezt körülbelül 8-10-szer csinálta. Próbáltam álló motornál kicsit megpumpálni és akkor kattogó hangot hallottam. Utána beállt, most rendesen működik. Van ebben valami bowden feszítő mechanizmus? Szerelő haver megnézte, megzsírozta a bowdent, nem látott rajta semmit. Mi lehetett a bibi? Nem automatikus feszítésű racsnis a kuplung? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május27, 2012 Megoszt Elküldve Május27, 2012 Nem automatikus feszítésű racsnis a kuplung? Nem, csak a váltó feletti csavarral lehet állítani, lehet kezd kiszőrösödni a bowden ahol bent van a gégecsőben. Én azt mondom cserélni kellene a bowdent ha teljesen biztos hogy az kattog és nem maga a szerkezet a váltóban. Haza lehet menni kuplung nélkül is, ha elszakad a bowden,de eléggé ciki nagy forgaloban. A kuplungpedálnál is van egy rugó arra is rá lehet nézni hátha eltörött. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gagavectra Elküldve Május28, 2012 Megoszt Elküldve Május28, 2012 SE elektromos vezérlésű gyújtással van, az üza szűrőt nem emléxem, hogy cseréltem volna eddig. nekem is c14se-m van,de rotoros gyújtással mert 92es,az elsők még rotorosok a későbbiek 93-94 azok már dis-esek Link to comment Megosztás: More sharing options...
AstraGyor Elküldve Május30, 2012 Megoszt Elküldve Május30, 2012 Üdv ! 1: Ha elfolyik a hűtőviz az autóból/ kb 5 óra alatt 1-1,5 liter/ és nincs a kocsi alatt akkor az egyértelműen arra utal hogy hengerfejes? Füst nincs,olaj tiszta a beöntönél..viszont mintha a motornak erősebb lenne a hangja.. 2: Tudtok egy korrekt,hozzáértő szerelőt ajánlani Győrben vagy a környéken? X1.7dtl köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Május30, 2012 Megoszt Elküldve Május30, 2012 Üdv ! 1: Ha elfolyik a hűtőviz az autóból/ kb 5 óra alatt 1-1,5 liter/ és nincs a kocsi alatt akkor az egyértelműen arra utal hogy hengerfejes? Füst nincs,olaj tiszta a beöntönél..viszont mintha a motornak erősebb lenne a hangja.. 2: Tudtok egy korrekt,hozzáértő szerelőt ajánlani Győrben vagy a környéken? X1.7dtl köszi lehet vízpumpa is, illetve annak a tömítése. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május31, 2012 Megoszt Elküldve Május31, 2012 Üdv ! 1: Ha elfolyik a hűtőviz az autóból/ kb 5 óra alatt 1-1,5 liter/ és nincs a kocsi alatt akkor az egyértelműen arra utal hogy hengerfejes? Füst nincs,olaj tiszta a beöntönél..viszont mintha a motornak erősebb lenne a hangja.. 2: Tudtok egy korrekt,hozzáértő szerelőt ajánlani Győrben vagy a környéken? X1.7dtl köszi Ha valahol egy egész picit ereszt, és csak melegen, nyomás alatt enged, akkor simán el tudja nyomni úgy a vizet, hogy ami kijön, az azonnal el is párolog :rolleyes: meleg motornál sasold meg a hűtőt, nincs -e valahol egy kis vízcsepp, illetve a csövek tövében, a bilincsnél szoktak még olyan "bevágódások" lenni, ahol utána ereszthet. Tapizd meg őket, nem vizes -e valahol. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Május31, 2012 Megoszt Elküldve Május31, 2012 Ha valahol egy egész picit ereszt, és csak melegen, nyomás alatt enged, akkor simán el tudja nyomni úgy a vizet, hogy ami kijön, az azonnal el is párolog :rolleyes: meleg motornál sasold meg a hűtőt, nincs -e valahol egy kis vízcsepp, illetve a csövek tövében, a bilincsnél szoktak még olyan "bevágódások" lenni, ahol utána ereszthet. Tapizd meg őket, nem vizes -e valahol. :rolleyes: Én az ex-dieselünknél úgy találtam meg a lyukat, hogy álló helyben addig melegítettem a motort, amíg már majdnem a venti is beindult, akkor kezdett el egy injekciós tűnyi kis spriccelés jelentkezni a hűtőn. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május31, 2012 Megoszt Elküldve Május31, 2012 Én az ex-dieselünknél úgy találtam meg a lyukat, hogy álló helyben addig melegítettem a motort, amíg már majdnem a venti is beindult, akkor kezdett el egy injekciós tűnyi kis spriccelés jelentkezni a hűtőn. egen, például így tud folyni, anélkül, hogy nyomot hagyna :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
AstraGyor Elküldve Június1, 2012 Megoszt Elküldve Június1, 2012 Köszi a válaszokat,vizsgálat folyamatban.:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Boczus Elküldve Június2, 2012 Megoszt Elküldve Június2, 2012 Sziasztok! 1995-ös 1,4 GL F Astrám van. Kérdésem: a légszűrőnek és pollenszűrőnek mennyi az ajánlott csereciklusa? Második autó, tehát (már) nincs agyonhasználva, nagyjából 4000-4500 km-t megyünk vele évente, főként városi használattal (nagyvárostól kb. 10 km-re lakunk egy faluban), átlagos, aszfaltos utakon. Előre is köszi! Boczus Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június2, 2012 Megoszt Elküldve Június2, 2012 Sziasztok! 1995-ös 1,4 GL F Astrám van. Kérdésem: a légszűrőnek és pollenszűrőnek mennyi az ajánlott csereciklusa? Második autó, tehát (már) nincs agyonhasználva, nagyjából 4000-4500 km-t megyünk vele évente, főként városi használattal (nagyvárostól kb. 10 km-re lakunk egy faluban), átlagos, aszfaltos utakon. Előre is köszi! Boczus Nem tudom, van-e hivatalos előírás erre, én pl. az olajcserével együtt szoktam a légszűrőt cserélni, pollenszűrőt meg pár évente. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június2, 2012 Megoszt Elküldve Június2, 2012 Nem tudom, van-e hivatalos előírás erre, én pl. az olajcserével együtt szoktam a légszűrőt cserélni, pollenszűrőt meg pár évente. Én is igazából nem számottevő érték a eltömődött légszűrővel a kocsi többet eszik úgyis visszahozza az árát, a régi pollenszűrővel meg párásodik mint állat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Június2, 2012 Megoszt Elküldve Június2, 2012 Sziasztok! 1995-ös 1,4 GL F Astrám van. Kérdésem: a légszűrőnek és pollenszűrőnek mennyi az ajánlott csereciklusa? Második autó, tehát (már) nincs agyonhasználva, nagyjából 4000-4500 km-t megyünk vele évente, főként városi használattal (nagyvárostól kb. 10 km-re lakunk egy faluban), átlagos, aszfaltos utakon. Előre is köszi! Boczus Én is pontosan ilyen körülmények között használom és 10 ezrenként az olajjal, olajszűrővel együtt cserélem a lég és a pollenszűrőt is. Na lehet, hogy egy hónappal eltolva, hogy ne egyszerre jelentkezzen a költség... Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Június2, 2012 Megoszt Elküldve Június2, 2012 Sziasztok! 1995-ös 1,4 GL F Astrám van. Kérdésem: a légszűrőnek és pollenszűrőnek mennyi az ajánlott csereciklusa? Második autó, tehát (már) nincs agyonhasználva, nagyjából 4000-4500 km-t megyünk vele évente, főként városi használattal (nagyvárostól kb. 10 km-re lakunk egy faluban), átlagos, aszfaltos utakon. Előre is köszi! Boczus Én légszűrőt olajcserekor (10ezrenként), pollenszűrőt mindig az őszi esős idő beállta előtt cserélem. Olyankor, ha el van porosodva, nagyon fog párásodni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Június2, 2012 Megoszt Elküldve Június2, 2012 Én is pontosan ilyen körülmények között használom és 10 ezrenként az olajjal, olajszűrővel együtt cserélem a lég és a pollenszűrőt is. Na lehet, hogy egy hónappal eltolva, hogy ne egyszerre jelentkezzen a költség... Évente le kell lecserélni a motorolajat szűrővel együtt ha nincs is meg a 10000km Link to comment Megosztás: More sharing options...
Boczus Elküldve Június3, 2012 Megoszt Elküldve Június3, 2012 Köszönöm a hozzászólásokat, tanácsokat! :) üdv, B. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Június3, 2012 Megoszt Elküldve Június3, 2012 Évente le kell lecserélni a motorolajat szűrővel együtt ha nincs is meg a 10000km Ez nálam nem fordul elő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve Június3, 2012 Megoszt Elküldve Június3, 2012 Öreg Opelomon a kézifék-visszajelző föl föl izzik, néha elég hosszan.Nincs behúzva megnéztem, a folyadék szintje jó (pár napja néztem). Mi lehet a gond? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Június3, 2012 Megoszt Elküldve Június3, 2012 Öreg Opelomon a kézifék-visszajelző föl föl izzik, néha elég hosszan.Nincs behúzva megnéztem, a folyadék szintje jó (pár napja néztem). Mi lehet a gond? Lehet kontakt hibás a kézifék visszajelző kapcsoló a kar alatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve Június3, 2012 Megoszt Elküldve Június3, 2012 Lehet kontakt hibás a kézifék visszajelző kapcsoló a kar alatt. Kiváló ! szinte biztosra veszem.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsolsZ Elküldve Június3, 2012 Megoszt Elküldve Június3, 2012 Kiváló ! szinte biztosra veszem.... Vedd le a fékolaj tartály kupkját, tisztítsd ki belülről féktisztítóval, a csatlakozó pöckeit pedig kicsit kapard meg csavarhúzóval és fújd be kontakt sprével. Nekem emiatt villogott nem a kézifékkar visszajelzőjétől. Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts