pszilaj Elküldve Május26, 2012 Elküldve Május26, 2012 Nekem hasonló problémám van egy ideje. Kb. fél éve... Csak nálam úgy jelentkezik, ha alacsony fordulatnál(1000 rpm) nyomok egy nagyobb gázt, akkor ránt párat. Ha finoman nyomom a gázt, akkor nincs gond. Bár van amikor még 2000-es rpm-nél is produkálja... Eddig gyertya hibára tippeltem. Az 1-es és 2-es hengernél másabb a gyertyák színe, ezért cseréltem mind a négyet. A jelenség pár km-ig nem jelentkezett, aztán szépen újra előjött. A következő nekem az injektor híd cseréje lenne, mert nagyon rég(évek óta) össze van cunderezve a 2-es henger gyertyája. Ez nekem injektor hibára utal... Bár igazából lehet olaj is. De akkor az egész gyertyát elborítaná a cucc, nem? 1-es henger: 2-es henger:
Norb3r70 Elküldve Május26, 2012 Elküldve Május26, 2012 locker nekem is hasonló probémám volt egyszer csak elkezdett rángatni bár nekem utána folyamatosan roszabbodott. Nekem a gyújtó trafó és a rotor adta meg magát. nem tudom a SE még forgóelosztos-e, de a trafó ha egy sötét helyen megnézed és láthatóan szikrákat ad ki magából az rég rossz. üzemanyagszürő mikor lett cseréve utoljára?
Digger Elküldve Május26, 2012 Elküldve Május26, 2012 Sziasztok! A közelmúltban furcsán viselkedett a kuplungom! Kiengedés közben egy ponton mintha megszorult volna, majd egy pici ugrás után jött tovább föl. Ezt körülbelül 8-10-szer csinálta. Próbáltam álló motornál kicsit megpumpálni és akkor kattogó hangot hallottam. Utána beállt, most rendesen működik. Van ebben valami bowden feszítő mechanizmus? Szerelő haver megnézte, megzsírozta a bowdent, nem látott rajta semmit. Mi lehetett a bibi?
locker Elküldve Május26, 2012 Elküldve Május26, 2012 locker nekem is hasonló probémám volt egyszer csak elkezdett rángatni bár nekem utána folyamatosan roszabbodott. Nekem a gyújtó trafó és a rotor adta meg magát. nem tudom a SE még forgóelosztos-e, de a trafó ha egy sötét helyen megnézed és láthatóan szikrákat ad ki magából az rég rossz. üzemanyagszürő mikor lett cseréve utoljára? SE elektromos vezérlésű gyújtással van, az üza szűrőt nem emléxem, hogy cseréltem volna eddig.
locker Elküldve Május26, 2012 Elküldve Május26, 2012 Sziasztok! A közelmúltban furcsán viselkedett a kuplungom! Kiengedés közben egy ponton mintha megszorult volna, majd egy pici ugrás után jött tovább föl. Ezt körülbelül 8-10-szer csinálta. Próbáltam álló motornál kicsit megpumpálni és akkor kattogó hangot hallottam. Utána beállt, most rendesen működik. Van ebben valami bowden feszítő mechanizmus? Szerelő haver megnézte, megzsírozta a bowdent, nem látott rajta semmit. Mi lehetett a bibi? Nem automatikus feszítésű racsnis a kuplung?
zotya975 Elküldve Május27, 2012 Elküldve Május27, 2012 Nem automatikus feszítésű racsnis a kuplung? Nem, csak a váltó feletti csavarral lehet állítani, lehet kezd kiszőrösödni a bowden ahol bent van a gégecsőben. Én azt mondom cserélni kellene a bowdent ha teljesen biztos hogy az kattog és nem maga a szerkezet a váltóban. Haza lehet menni kuplung nélkül is, ha elszakad a bowden,de eléggé ciki nagy forgaloban. A kuplungpedálnál is van egy rugó arra is rá lehet nézni hátha eltörött.
gagavectra Elküldve Május28, 2012 Elküldve Május28, 2012 SE elektromos vezérlésű gyújtással van, az üza szűrőt nem emléxem, hogy cseréltem volna eddig. nekem is c14se-m van,de rotoros gyújtással mert 92es,az elsők még rotorosok a későbbiek 93-94 azok már dis-esek
AstraGyor Elküldve Május30, 2012 Elküldve Május30, 2012 Üdv ! 1: Ha elfolyik a hűtőviz az autóból/ kb 5 óra alatt 1-1,5 liter/ és nincs a kocsi alatt akkor az egyértelműen arra utal hogy hengerfejes? Füst nincs,olaj tiszta a beöntönél..viszont mintha a motornak erősebb lenne a hangja.. 2: Tudtok egy korrekt,hozzáértő szerelőt ajánlani Győrben vagy a környéken? X1.7dtl köszi
Dark_Errant Elküldve Május30, 2012 Elküldve Május30, 2012 Üdv ! 1: Ha elfolyik a hűtőviz az autóból/ kb 5 óra alatt 1-1,5 liter/ és nincs a kocsi alatt akkor az egyértelműen arra utal hogy hengerfejes? Füst nincs,olaj tiszta a beöntönél..viszont mintha a motornak erősebb lenne a hangja.. 2: Tudtok egy korrekt,hozzáértő szerelőt ajánlani Győrben vagy a környéken? X1.7dtl köszi lehet vízpumpa is, illetve annak a tömítése.
Dáwid Elküldve Május31, 2012 Elküldve Május31, 2012 Üdv ! 1: Ha elfolyik a hűtőviz az autóból/ kb 5 óra alatt 1-1,5 liter/ és nincs a kocsi alatt akkor az egyértelműen arra utal hogy hengerfejes? Füst nincs,olaj tiszta a beöntönél..viszont mintha a motornak erősebb lenne a hangja.. 2: Tudtok egy korrekt,hozzáértő szerelőt ajánlani Győrben vagy a környéken? X1.7dtl köszi Ha valahol egy egész picit ereszt, és csak melegen, nyomás alatt enged, akkor simán el tudja nyomni úgy a vizet, hogy ami kijön, az azonnal el is párolog :rolleyes: meleg motornál sasold meg a hűtőt, nincs -e valahol egy kis vízcsepp, illetve a csövek tövében, a bilincsnél szoktak még olyan "bevágódások" lenni, ahol utána ereszthet. Tapizd meg őket, nem vizes -e valahol. :rolleyes:
FPepe Elküldve Május31, 2012 Elküldve Május31, 2012 Ha valahol egy egész picit ereszt, és csak melegen, nyomás alatt enged, akkor simán el tudja nyomni úgy a vizet, hogy ami kijön, az azonnal el is párolog :rolleyes: meleg motornál sasold meg a hűtőt, nincs -e valahol egy kis vízcsepp, illetve a csövek tövében, a bilincsnél szoktak még olyan "bevágódások" lenni, ahol utána ereszthet. Tapizd meg őket, nem vizes -e valahol. :rolleyes: Én az ex-dieselünknél úgy találtam meg a lyukat, hogy álló helyben addig melegítettem a motort, amíg már majdnem a venti is beindult, akkor kezdett el egy injekciós tűnyi kis spriccelés jelentkezni a hűtőn.
Dáwid Elküldve Május31, 2012 Elküldve Május31, 2012 Én az ex-dieselünknél úgy találtam meg a lyukat, hogy álló helyben addig melegítettem a motort, amíg már majdnem a venti is beindult, akkor kezdett el egy injekciós tűnyi kis spriccelés jelentkezni a hűtőn. egen, például így tud folyni, anélkül, hogy nyomot hagyna :D
Boczus Elküldve Június2, 2012 Elküldve Június2, 2012 Sziasztok! 1995-ös 1,4 GL F Astrám van. Kérdésem: a légszűrőnek és pollenszűrőnek mennyi az ajánlott csereciklusa? Második autó, tehát (már) nincs agyonhasználva, nagyjából 4000-4500 km-t megyünk vele évente, főként városi használattal (nagyvárostól kb. 10 km-re lakunk egy faluban), átlagos, aszfaltos utakon. Előre is köszi! Boczus
FPepe Elküldve Június2, 2012 Elküldve Június2, 2012 Sziasztok! 1995-ös 1,4 GL F Astrám van. Kérdésem: a légszűrőnek és pollenszűrőnek mennyi az ajánlott csereciklusa? Második autó, tehát (már) nincs agyonhasználva, nagyjából 4000-4500 km-t megyünk vele évente, főként városi használattal (nagyvárostól kb. 10 km-re lakunk egy faluban), átlagos, aszfaltos utakon. Előre is köszi! Boczus Nem tudom, van-e hivatalos előírás erre, én pl. az olajcserével együtt szoktam a légszűrőt cserélni, pollenszűrőt meg pár évente.
zotya975 Elküldve Június2, 2012 Elküldve Június2, 2012 Nem tudom, van-e hivatalos előírás erre, én pl. az olajcserével együtt szoktam a légszűrőt cserélni, pollenszűrőt meg pár évente. Én is igazából nem számottevő érték a eltömődött légszűrővel a kocsi többet eszik úgyis visszahozza az árát, a régi pollenszűrővel meg párásodik mint állat.
epk947 Elküldve Június2, 2012 Elküldve Június2, 2012 Sziasztok! 1995-ös 1,4 GL F Astrám van. Kérdésem: a légszűrőnek és pollenszűrőnek mennyi az ajánlott csereciklusa? Második autó, tehát (már) nincs agyonhasználva, nagyjából 4000-4500 km-t megyünk vele évente, főként városi használattal (nagyvárostól kb. 10 km-re lakunk egy faluban), átlagos, aszfaltos utakon. Előre is köszi! Boczus Én is pontosan ilyen körülmények között használom és 10 ezrenként az olajjal, olajszűrővel együtt cserélem a lég és a pollenszűrőt is. Na lehet, hogy egy hónappal eltolva, hogy ne egyszerre jelentkezzen a költség...
pszilaj Elküldve Június2, 2012 Elküldve Június2, 2012 Sziasztok! 1995-ös 1,4 GL F Astrám van. Kérdésem: a légszűrőnek és pollenszűrőnek mennyi az ajánlott csereciklusa? Második autó, tehát (már) nincs agyonhasználva, nagyjából 4000-4500 km-t megyünk vele évente, főként városi használattal (nagyvárostól kb. 10 km-re lakunk egy faluban), átlagos, aszfaltos utakon. Előre is köszi! Boczus Én légszűrőt olajcserekor (10ezrenként), pollenszűrőt mindig az őszi esős idő beállta előtt cserélem. Olyankor, ha el van porosodva, nagyon fog párásodni...
csicsó Elküldve Június2, 2012 Elküldve Június2, 2012 Én is pontosan ilyen körülmények között használom és 10 ezrenként az olajjal, olajszűrővel együtt cserélem a lég és a pollenszűrőt is. Na lehet, hogy egy hónappal eltolva, hogy ne egyszerre jelentkezzen a költség... Évente le kell lecserélni a motorolajat szűrővel együtt ha nincs is meg a 10000km
Boczus Elküldve Június3, 2012 Elküldve Június3, 2012 Köszönöm a hozzászólásokat, tanácsokat! :) üdv, B.
epk947 Elküldve Június3, 2012 Elküldve Június3, 2012 Évente le kell lecserélni a motorolajat szűrővel együtt ha nincs is meg a 10000km Ez nálam nem fordul elő.
webshark Elküldve Június3, 2012 Elküldve Június3, 2012 Öreg Opelomon a kézifék-visszajelző föl föl izzik, néha elég hosszan.Nincs behúzva megnéztem, a folyadék szintje jó (pár napja néztem). Mi lehet a gond?
Dark_Errant Elküldve Június3, 2012 Elküldve Június3, 2012 Öreg Opelomon a kézifék-visszajelző föl föl izzik, néha elég hosszan.Nincs behúzva megnéztem, a folyadék szintje jó (pár napja néztem). Mi lehet a gond? Lehet kontakt hibás a kézifék visszajelző kapcsoló a kar alatt.
webshark Elküldve Június3, 2012 Elküldve Június3, 2012 Lehet kontakt hibás a kézifék visszajelző kapcsoló a kar alatt. Kiváló ! szinte biztosra veszem....
ZsolsZ Elküldve Június3, 2012 Elküldve Június3, 2012 Kiváló ! szinte biztosra veszem.... Vedd le a fékolaj tartály kupkját, tisztítsd ki belülről féktisztítóval, a csatlakozó pöckeit pedig kicsit kapard meg csavarhúzóval és fújd be kontakt sprével. Nekem emiatt villogott nem a kézifékkar visszajelzőjétől. Üdv
Recommended Posts