gagavectra Elküldve Május19, 2012 Megoszt Elküldve Május19, 2012 Üdv! Mostanába elég kicsit elég nehezen indulgat az astrám van,hogy pöccre van amikor meg kis csak egy kis gázzal hajlandó gyorsan beindulni(ha nem lépek rá a gázra akkor úgy 3mp ig is el tekergeti mire beröffenik) ma kivettem a gyertyákat elég érdekesen néznek ki a színük még hagyján de van rajtuk egy kis ráégett koksz olyan mint amikor a hegesztésnél fröcsög az olvadt fém.. szerintetek mi lehet a gond? A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu Link to comment Megosztás: More sharing options...
kocsiga Elküldve Május19, 2012 Megoszt Elküldve Május19, 2012 Köszönöm! Az egyikkel majd csak sikerül! :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Május19, 2012 Megoszt Elküldve Május19, 2012 Köszönöm! Az egyikkel majd csak sikerül! :icon1: Szia! De vigyázz mert úgy eltud szállni,hogy sosem kerül elő:)Nekem is repült már el,még jó hogy volt tartalék:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Május20, 2012 Megoszt Elküldve Május20, 2012 Üdv! Mostanába elég kicsit elég nehezen indulgat az astrám van,hogy pöccre van amikor meg kis csak egy kis gázzal hajlandó gyorsan beindulni(ha nem lépek rá a gázra akkor úgy 3mp ig is el tekergeti mire beröffenik) ma kivettem a gyertyákat elég érdekesen néznek ki a színük még hagyján de van rajtuk egy kis ráégett koksz olyan mint amikor a hegesztésnél fröcsög az olvadt fém.. szerintetek mi lehet a gond? A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu A gyertya színe rendben van, csak szerintem eheti az olajat a motorod, azért kormos kívül. Egy drótkefés tisztítás nem ártana neki! Esetleg gyakrabban is... A gyertyahézagot meg jó lenne ellenőrizni, és ha ezen a puccos gyertyán lehet, akkor beállítani 0,7 mm-re! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gagavectra Elküldve Május21, 2012 Megoszt Elküldve Május21, 2012 Ezzel a gyertyával vettem úgy 10000km vel ezelőtt,de szerintem kap valami új egypólusút,enni nem eszi inkább csak csipegeti 5000km alatt kb. 0.5-0,7 l fogyasztott ez szerintem nem sok főleg,hogy mobil 1 van benne amit sokan szidnak,hogy abból szeret csipegetni az opel.Hamarosan kap castrol-t. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gagavectra Elküldve Május21, 2012 Megoszt Elküldve Május21, 2012 Jah amúgy ez a gyertya Ngk Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Május21, 2012 Megoszt Elküldve Május21, 2012 Ezzel a gyertyával vettem úgy 10000km vel ezelőtt,de szerintem kap valami új egypólusút,enni nem eszi inkább csak csipegeti 5000km alatt kb. 0.5-0,7 l fogyasztott ez szerintem nem sok főleg,hogy mobil 1 van benne amit sokan szidnak,hogy abból szeret csipegetni az opel.Hamarosan kap castrol-t. Csak azt ne tegyél bele... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május21, 2012 Megoszt Elküldve Május21, 2012 Csak azt ne tegyél bele... Majd rájön, hogy érdemes visszaolvasni ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Május21, 2012 Megoszt Elküldve Május21, 2012 Csak azt ne tegyél bele... Majd rájön, hogy érdemes visszaolvasni ;) biztos nem tudok valamit, de a gyári(GM) olajjal mi baj van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Május21, 2012 Megoszt Elküldve Május21, 2012 Ezzel a gyertyával vettem úgy 10000km vel ezelőtt,de szerintem kap valami új egypólusút,enni nem eszi inkább csak csipegeti 5000km alatt kb. 0.5-0,7 l fogyasztott ez szerintem nem sok főleg,hogy mobil 1 van benne amit sokan szidnak,hogy abból szeret csipegetni az opel.Hamarosan kap castrol-t. Sokunknak olyan van benne, es azt is keressuk... Link to comment Megosztás: More sharing options...
gagavectra Elküldve Május21, 2012 Megoszt Elküldve Május21, 2012 Mert mi baj a Castrolba?Nem volt eddig gondom se 2t be se 4t be vele Link to comment Megosztás: More sharing options...
gagavectra Elküldve Május21, 2012 Megoszt Elküldve Május21, 2012 Sokunknak olyan van benne, es azt is keressuk... Mit kerestek?ezt nem értem:S Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fabrikátor Elküldve Május21, 2012 Megoszt Elküldve Május21, 2012 A gyertya színe rendben van, csak szerintem eheti az olajat a motorod, azért kormos kívül. Egy drótkefés tisztítás nem ártana neki! Esetleg gyakrabban is... A gyertyahézagot meg jó lenne ellenőrizni, és ha ezen a puccos gyertyán lehet, akkor beállítani 0,7 mm-re! Puccos gyertya?Nekem gyári kétpólusú GM van benne olcsóbb volt mint az NGK!Három éve vettem de még bajom nem volt vele! Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Május21, 2012 Megoszt Elküldve Május21, 2012 Mert mi baj a Castrolba?Nem volt eddig gondom se 2t be se 4t be vele Csak annyi, hogy a Castrol a saját raktárában is talált belőle hamis lónyálat... Én nem raknám bele az enyémbe, az biztos. Inkább ELF-et teszek bele, abból 5 liter 5200 HUF és egész jól bírja még ezt a "forró" motort is... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Május22, 2012 Megoszt Elküldve Május22, 2012 Mit kerestek?ezt nem értem:S Az idézetben ki volt emelve amit keresünk :) De elárulom neked :) a Mobil 1 olajat Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Május22, 2012 Megoszt Elküldve Május22, 2012 Puccos gyertya?Nekem gyári kétpólusú GM van benne olcsóbb volt mint az NGK!Három éve vettem de még bajom nem volt vele! Azt ugye tudod, hogy 30 ezer km a gyertyacsere intervallum? Vagy ilyen keveset fut a kocsid? Én minden esetre az egypólusút preferálom, mert annál korrektül ellenőrizhető a gyertyahézag és állítható is, ha kell. A kérdezőnek pedig éppen indítási gondjai voltak... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Levente79 Elküldve Május22, 2012 Megoszt Elküldve Május22, 2012 Sziasztok! Nem ismer valaki egy jó Opel szerelőt Pesten, akik jól ismeri az F Astrákat? Előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gagavectra Elküldve Május22, 2012 Megoszt Elküldve Május22, 2012 Mi történt a Castrol olajakkal régebben mindenki azt dicsérte most meg többen írják,hogy csattognak a tőkéik tőle:S most,hogy mondjátok a scenic-ünk 1.4 16v je is attól csattogott pár másodpercig hidegen... akkor milyen olajat javasoltok? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május22, 2012 Megoszt Elküldve Május22, 2012 Mi történt a Castrol olajakkal régebben mindenki azt dicsérte most meg többen írják,hogy csattognak a tőkéik tőle:S most,hogy mondjátok a scenic-ünk 1.4 16v je is attól csattogott pár másodpercig hidegen... akkor milyen olajat javasoltok? Mobil, Repsol, Meta, Valvo, Q8, Elf. Ezekre nem nagyon hallottam panaszt az utóbbi időben ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Május22, 2012 Megoszt Elküldve Május22, 2012 Repsolt ne :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május22, 2012 Megoszt Elküldve Május22, 2012 Repsolt ne :D Csak az XE-d finnyás. Nekem jó volt a DR-be is, meg az x16XEL-be is :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Május22, 2012 Megoszt Elküldve Május22, 2012 Csak az XE-d finnyás. Nekem jó volt a DR-be is, meg az x16XEL-be is :D Játékmotorba játékolaj... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május22, 2012 Megoszt Elküldve Május22, 2012 Játékmotorba játékolaj... :D Hogy húzná meg valaki a hajad... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
locker Elküldve Május25, 2012 Megoszt Elküldve Május25, 2012 Sziasztok! Pár hete megint előjött egy már ismert, de eddig elbújt hibajelenségem Az autó C14SE, 6. éve van nálam, 98 000 km-rel vettem, most 193 000 van benne. A probléma ami mióta megvan az autó szinte mindig jelen volt, de hol észrevétlenül, hol, mint jelen esetben markánsan, tehát: -az autó minden sebesség fokozat leginkább alacsony, de elhúzódóan magasabb fordulatszám tartományában, a motor hőmérsékletétől függetlenül rángatva üzemel, olyan mintha valami megfolytaná a motort, de csak kis gázadásra, alacsony fordulatszámon. Ha rátaposok a gázra és erőteljesen húzatom, legtöbbször a jelenség eltűnik, de van amikor megmarad elég magas fordulatig is, kihúzatás ellenére. Indítás után néha leáll az autó, de ha gázt adok akkor persze nem, úgy tűnik mintha gázadásra, menet közben a kocsi reakciója egy pillanatra a megtorpanás lenne, majd ha húzatom kigyorsul, ha csak pici gázt adok, akkor elkezd rángatni. Eléggé kellemetlen ez a dolog és nem nagyon tudtam rájönni eddig, hogy mi okozhatja. Levegőszűrót pár napja cseréltem, nem változott semmi. Korábban volt benzinszivattyú csere is, de ettől sem változott semmi - a csere tönkrement szivattyú miatt vált szükségessé, gondoltam megoldhatja, de nem oldotta meg, ez kb 1,5 éve volt. Az olajat rendszeresen cserélem 10 000 km-enként, munkás autó, muszáj megadnom neki amit érdemel, SHELL benzint eszik 3 éve. Kevés olajat fogyaszt, kb 1 éve ENEOS 10W-40-et használok bele, ez sem változtatott semin. Kérem aki ismeri ezt a hibát vagy tudni véli az okát segítsen nekem megoldani! Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Május25, 2012 Megoszt Elküldve Május25, 2012 Sziasztok! Pár hete megint előjött egy már ismert, de eddig elbújt hibajelenségem Az autó C14SE, 6. éve van nálam, 98 000 km-rel vettem, most 193 000 van benne. A probléma ami mióta megvan az autó szinte mindig jelen volt, de hol észrevétlenül, hol, mint jelen esetben markánsan, tehát: -az autó minden sebesség fokozat leginkább alacsony, de elhúzódóan magasabb fordulatszám tartományában, a motor hőmérsékletétől függetlenül rángatva üzemel, olyan mintha valami megfolytaná a motort, de csak kis gázadásra, alacsony fordulatszámon. Ha rátaposok a gázra és erőteljesen húzatom, legtöbbször a jelenség eltűnik, de van amikor megmarad elég magas fordulatig is, kihúzatás ellenére. Indítás után néha leáll az autó, de ha gázt adok akkor persze nem, úgy tűnik mintha gázadásra, menet közben a kocsi reakciója egy pillanatra a megtorpanás lenne, majd ha húzatom kigyorsul, ha csak pici gázt adok, akkor elkezd rángatni. Eléggé kellemetlen ez a dolog és nem nagyon tudtam rájönni eddig, hogy mi okozhatja. Levegőszűrót pár napja cseréltem, nem változott semmi. Korábban volt benzinszivattyú csere is, de ettől sem változott semmi - a csere tönkrement szivattyú miatt vált szükségessé, gondoltam megoldhatja, de nem oldotta meg, ez kb 1,5 éve volt. Az olajat rendszeresen cserélem 10 000 km-enként, munkás autó, muszáj megadnom neki amit érdemel, SHELL benzint eszik 3 éve. Kevés olajat fogyaszt, kb 1 éve ENEOS 10W-40-et használok bele, ez sem változtatott semin. Kérem aki ismeri ezt a hibát vagy tudni véli az okát segítsen nekem megoldani! Köszönöm! Pár ötlet: - hibakód kiolvasás (akár házilag is ez alapján: http://www.topbuzz.co.uk/info/fault_codes/fault_codes.pdf), hátha tárolt valamit - Tech2 műszerrel élőadat elemzés menet közben - kipuff rendszer ellenőrzés, összeesett kipuffdob, katalizátor miatt - fojtószelep-potméter ellenőrzés, csere akár próbára egy másik C14SE-ből Hirtelen ennyi jutott eszembe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts