Delvecchio Elküldve Április24, 2012 Megoszt Elküldve Április24, 2012 Ma bent volt az egyik gazdája, és azt mondta, hogy volt elektromos gond, méghozzá a jobb első ajtó központi motorja mindig megállt félállásban. A másik tulaj öreg volt, nemhiszem hogy sufnizta, amugy annyira szét vannak égve, hogy az egyikből még a vezérműtengely is kifolyt. Most gondolkozom egy áramtalanítón, úgy hogy csak a közép kijelző, és a rádió memória szálja kapjon direktet hogy ne kelljen újraállítani mindig. A többit lekapcsolom. Plusz átnézem a központikat, a jobb első nekem is akadt már fenn.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Április24, 2012 Megoszt Elküldve Április24, 2012 Ma bent volt az egyik gazdája, és azt mondta, hogy volt elektromos gond, méghozzá a jobb első ajtó központi motorja mindig megállt félállásban. A másik tulaj öreg volt, nemhiszem hogy sufnizta, amugy annyira szét vannak égve, hogy az egyikből még a vezérműtengely is kifolyt. Most gondolkozom egy áramtalanítón, úgy hogy csak a közép kijelző, és a rádió memória szálja kapjon direktet hogy ne kelljen újraállítani mindig. A többit lekapcsolom. Plusz átnézem a központikat, a jobb első nekem is akadt már fenn.... őőőő izé attól még nem kéne leégni, nem? vagy rosszul gondolom? nebasz, mi a pöcs, nem lehet hogy atomreaktoron parkolt a papa? 10es villáskulcs, akkusaru...... :evilgrin: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április24, 2012 Megoszt Elküldve Április24, 2012 Ma bent volt az egyik gazdája, és azt mondta, hogy volt elektromos gond, méghozzá a jobb első ajtó központi motorja mindig megállt félállásban. A másik tulaj öreg volt, nemhiszem hogy sufnizta, amugy annyira szét vannak égve, hogy az egyikből még a vezérműtengely is kifolyt. Most gondolkozom egy áramtalanítón, úgy hogy csak a közép kijelző, és a rádió memória szálja kapjon direktet hogy ne kelljen újraállítani mindig. A többit lekapcsolom. Plusz átnézem a központikat, a jobb első nekem is akadt már fenn.... Most nem azé' de ha normálisan van beszerelve valami, rendesen lebiztosítékozva, akkor az nem fog kigyulladni. Ha a papa bepótolja a biztit valamivel, vagy rajta hagyják a villáskulcsot az akksin, attól inkább. Szerintem kezdesz átmenni paranoiásba :D Normális elektromos rendszer, nem gyullad ki, ha meg nem normális a renCCer, akkor nem az a megoldás hogy áramtalanítót teszünk, hanem az, hogy megcsináljuk normálisra :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Busman Elküldve Április24, 2012 Megoszt Elküldve Április24, 2012 Kiveszed a légszűrő házat,leveszed a generátor ékszíját majd a vezérlés burkolat takarólemezét!Alul felül összejelölöd a bordás szíj kerekeket leszeded a vezérlés szíjtárcsáját de ehhez le kell venned a szelepfedelet hogy meg tudd fogni villáskulccsal a vezérműtengelyt a fedelet ha leszedted a kereket a szerelés ideje alatt tedd vissza ne menjen bele semmi majd a mögötte lévő két burkolat tartó csavart és az alatta középen lévőt kell kiszedni! Előre hajtod a burkolatot kitámasztod és jöhet ki a termosztát(ajánlom a jó minőségűt én egy újat már kiszedtem mert át eresztett)! Összerakásnál a jelek passzoljanak ennyi!Bármelyik szerszám boltban kapsz olyan jelölőfilcet ami megmarad jól a fémen műanyagon de a sima alkoholos is jó!A fenti kép jó segítség! Neked is köszönöm, de tegnap már elvittem 4000Ft-ért kicserélték, de van egy kis problémám. Az egész úgy kezdődött, hogy télen nem akart 90-nél feljebb menni a víz. Tettem elé papírt és úgy aránylag elfogadható volt(92fok). Most hogy így a jó idő beálltával kivettem a papírt, így sem ment fel és arra gondoltam, hogy biztos a termosztát rossz. Csak közben cseréltem km órát is, mert mérföldes óra volt benn, de sikerült egy km-eset szereznem. A víz a km-es órában alig érte el a 90 fokot. Most termosztát csere után is csak kb. 93 fokig megy és 95-nél meg már kapcsol is venti. A legelején mikor rendesen működött akkor beállt 96-98 fokra és időjárástól függetlenül annyi is maradt. Azt olvastam, hogy létezik 3 féle jeladó lehet, hogy csak nem az órához való van benn és ami most 93 az valójában 98? Vagy esetleg lehet a háttérben nagyobb probléma is? (hengerfejtömítés vagy dugulás) Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április24, 2012 Megoszt Elküldve Április24, 2012 Neked is köszönöm, de tegnap már elvittem 4000Ft-ért kicserélték, de van egy kis problémám. Az egész úgy kezdődött, hogy télen nem akart 90-nél feljebb menni a víz. Tettem elé papírt és úgy aránylag elfogadható volt(92fok). Most hogy így a jó idő beálltával kivettem a papírt, így sem ment fel és arra gondoltam, hogy biztos a termosztát rossz. Csak közben cseréltem km órát is, mert mérföldes óra volt benn, de sikerült egy km-eset szereznem. A víz a km-es órában alig érte el a 90 fokot. Most termosztát csere után is csak kb. 93 fokig megy és 95-nél meg már kapcsol is venti. A legelején mikor rendesen működött akkor beállt 96-98 fokra és időjárástól függetlenül annyi is maradt. Azt olvastam, hogy létezik 3 féle jeladó lehet, hogy csak nem az órához való van benn és ami most 93 az valójában 98? Vagy esetleg lehet a háttérben nagyobb probléma is? (hengerfejtömítés vagy dugulás) Köszi Inkább ez. De tedd vissza az előző műszeregységet (amiben amúgy ki lehet cserélni, csak magát a km-órát is) és akkor hirtelen megjavul, akkor ennyi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Április24, 2012 Megoszt Elküldve Április24, 2012 Neked is köszönöm, de tegnap már elvittem 4000Ft-ért kicserélték, de van egy kis problémám. Az egész úgy kezdődött, hogy télen nem akart 90-nél feljebb menni a víz. Tettem elé papírt és úgy aránylag elfogadható volt(92fok). Most hogy így a jó idő beálltával kivettem a papírt, így sem ment fel és arra gondoltam, hogy biztos a termosztát rossz. Csak közben cseréltem km órát is, mert mérföldes óra volt benn, de sikerült egy km-eset szereznem. A víz a km-es órában alig érte el a 90 fokot. Most termosztát csere után is csak kb. 93 fokig megy és 95-nél meg már kapcsol is venti. A legelején mikor rendesen működött akkor beállt 96-98 fokra és időjárástól függetlenül annyi is maradt. Azt olvastam, hogy létezik 3 féle jeladó lehet, hogy csak nem az órához való van benn és ami most 93 az valójában 98? Vagy esetleg lehet a háttérben nagyobb probléma is? (hengerfejtömítés vagy dugulás) Köszi Az a műszer, csak tájékoztató jellegű!!!! Amíg elmozdul a kékről, de nem megy pirosba, akkor működik! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fabrikátor Elküldve Április24, 2012 Megoszt Elküldve Április24, 2012 Kárpitszövet megvan, de milyen szilikonra gondolsz? Szilikonos ragasztóra gondolsz, vagy a kinyomható szilikonra amit ablakoknál használnak pl.? ezt az üvegszálas merevítéses dolgot nem értem hogy hol van benne mert még nem szedtem ki a tetőkárpitot, csak gondoltam megkérdem előre hogy ne sok meglepetés érjen. Kinyomós szilikon ragasztóra nekem a kombira kettő ment rá!A sikaflex egy igen jó ragasztószilikon!Egy üvegszálas merevítésre van ragasztva a tetőkárpit amivel egybe jön ki hátrafelé nyugodtan kiveheted!Nem nehéz sem kivenni sem berakni!A középső patentokat már nem emlékszem hogy szedtem ki de nem nagy munka! Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Április24, 2012 Megoszt Elküldve Április24, 2012 Kiveszed a légszűrő házat,leveszed a generátor ékszíját majd a vezérlés burkolat takarólemezét!Alul felül összejelölöd a bordás szíj kerekeket leszeded a vezérlés szíjtárcsáját de ehhez le kell venned a szelepfedelet hogy meg tudd fogni villáskulccsal a vezérműtengelyt a fedelet ha leszedted a kereket a szerelés ideje alatt tedd vissza ne menjen bele semmi majd a mögötte lévő két burkolat tartó csavart és az alatta középen lévőt kell kiszedni! Előre hajtod a burkolatot kitámasztod és jöhet ki a termosztát(ajánlom a jó minőségűt én egy újat már kiszedtem mert át eresztett)! Összerakásnál a jelek passzoljanak ennyi!Bármelyik szerszám boltban kapsz olyan jelölőfilcet ami megmarad jól a fémen műanyagon de a sima alkoholos is jó!A fenti kép jó segítség! pont ma cseréltem termosztátot (wahler ment bele):D nem muszáj levenni az alsó burkolatot, igaz szopósabb úgy, de meg lehet oldani anélkül is, legalábbis én megoldottam :D Kicsit el kell húzni a műanyagot, elég nehezen törik ahhoz képest hogy majd 20 éves :D pont ki lehet fordítani a termosztát burkolatát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Delvecchio Elküldve Április24, 2012 Megoszt Elküldve Április24, 2012 Most nem azé' de ha normálisan van beszerelve valami, rendesen lebiztosítékozva, akkor az nem fog kigyulladni. Ha a papa bepótolja a biztit valamivel, vagy rajta hagyják a villáskulcsot az akksin, attól inkább. Szerintem kezdesz átmenni paranoiásba :D Normális elektromos rendszer, nem gyullad ki, ha meg nem normális a renCCer, akkor nem az a megoldás hogy áramtalanítót teszünk, hanem az, hogy megcsináljuk normálisra :rolleyes: Na jó, igazad van :smartass: , komolyra fordítva a szót, holnap elvileg jön egyik tüzoltó, majd megkérdem mi volt a kocsival. Amúgy normális rendszer, de mivel autóbontós vagyok sokszor látom az astrák kábelein a szigetelés elöregeését, ledarabosodását. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krajcso Elküldve Április24, 2012 Megoszt Elküldve Április24, 2012 Na jó, igazad van :smartass: , komolyra fordítva a szót, holnap elvileg jön egyik tüzoltó, majd megkérdem mi volt a kocsival. Amúgy normális rendszer, de mivel autóbontós vagyok sokszor látom az astrák kábelein a szigetelés elöregeését, ledarabosodását. Én azt vettem észre hogy főleg ott töredezik ki a szigetelés, ahol hajlítva van gyakran a kábel, pl. ajtóátvezetőkben. Mikor ki volt belezve az utastér a karosszériamunka miatt, átnéztem a padlón menő vezetékeket, de azok teljesen jók voltak, pedig 21 évesek, viszont már mindegyik ajtóátvezetőnél volt gondom, valahol elég volt ráhúzni egy zsugorcsövet, máshol cserélnem kellett szakaszokat mert a pára eloxidálta a kábelt. Ha meg akarod magad nyugtatni, akkor ezeket a részeket nézd át, meg méregethetsz körönként kikapcsolt állapotban áramokat, ha valami letestel fel fog tűnni.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pityusz13 Elküldve Április25, 2012 Megoszt Elküldve Április25, 2012 Kinyomós szilikon ragasztóra nekem a kombira kettő ment rá!A sikaflex egy igen jó ragasztószilikon!Egy üvegszálas merevítésre van ragasztva a tetőkárpit amivel egybe jön ki hátrafelé nyugodtan kiveheted!Nem nehéz sem kivenni sem berakni!A középső patentokat már nem emlékszem hogy szedtem ki de nem nagy munka! "... egybe jön ki hátrafelé nyugodtan kiveheted!" úgyérted, hogy a hátsó ajtón? (sedanom van!) nekem a sedannál elvileg csak a majrévasak tartják meg az oldalsó burkolatok, de nem néztem át tüzetesen csak ahogy járt a fejemben hogy hogy kéne leszedni hogy később vissza is tudjam rakni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krajcso Elküldve Április25, 2012 Megoszt Elküldve Április25, 2012 "... egybe jön ki hátrafelé nyugodtan kiveheted!" úgyérted, hogy a hátsó ajtón? (sedanom van) nekem a sedannál elvileg csak a majrévasak tartják meg az oldalsó burkolatok, de nem néztem át tüzetesen csak ahogy járt a fejemben hogy hogy kéne leszedni hogy később vissza is tudjam rakni. Én szedtem már ki sedan tetőkárpitot, le kell szedni a napellenzőket, a kapaszkodókat, ha van akkor a tetőablak tekerőjének a burkolatát és a kédergumit. Hátul a hátsó ablaknál semmi nem fogja, csak be van csúsztatva a műanyag fölé, ugyanez van a B oszlopoknál is. A B oszlopok burkolatának a felső csavarját ki kell csavarni, kicsit eltartani, majd a tetőkárpitot az első szélvédő felé húzni, hogy kicsússzon a hátsó ablaknál lévő burkolat alól. Utána jobbra-balra mozgatva ki lehet játszani a B oszlop burkolata mögül. Ezután hátrahajtottam az első üléseket és kiszedtem a fejtámaszokat hogy ne legyenek útban, majd hosszas küzdelemmel végül kifért a jobb első ajtón. Sokat kell forgatni meg játszani vele de ki lehet szedni az üvegszálas váz megtörése nélkül. Valószínűleg a gyárban még az első szélvédő beszerelése előtt teszik be :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
autastra Elküldve Április25, 2012 Megoszt Elküldve Április25, 2012 Sziasztok , Hengerfejtömítés csere után vagyok pár nappal , az autó most olyat csinált , hogy piros lámpánál , alapjáraton leállt a motor , a chenk engine kigyulladt. Később beindult , de mint a traktor úgy járt, aztán újabb pihenő után szépen jár a motor . Ez lehet az EGR szelep hibája ? eddig le volt falazva, most a hengerfej tömítésnél újra aktiváltuk az AGR-t , persze tisztítás után . Link to comment Megosztás: More sharing options...
autastra Elküldve Április25, 2012 Megoszt Elküldve Április25, 2012 megvan a hibakódom , 47 -- levegőpumpa/relé feszültség túl magas , van ötlete valakinek , ez milyen hiba ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fabrikátor Elküldve Április25, 2012 Megoszt Elküldve Április25, 2012 "... egybe jön ki hátrafelé nyugodtan kiveheted!" úgyérted, hogy a hátsó ajtón? (sedanom van!) nekem a sedannál elvileg csak a majrévasak tartják meg az oldalsó burkolatok, de nem néztem át tüzetesen csak ahogy járt a fejemben hogy hogy kéne leszedni hogy később vissza is tudjam rakni. Bocsi valamiért a ferdehátura gondoltam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fabrikátor Elküldve Április25, 2012 Megoszt Elküldve Április25, 2012 megvan a hibakódom , 47 -- levegőpumpa/relé feszültség túl magas , van ötlete valakinek , ez milyen hiba ? AGR szelep takarítás első körben,de azt mondják jobb lezárni.Van is ilyen topic!Szerencsére az enyémben nincs ilyen kütyü! Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Április25, 2012 Megoszt Elküldve Április25, 2012 AGR szelep takarítás első körben,de azt mondják jobb lezárni.Van is ilyen topic!Szerencsére az enyémben nincs ilyen kütyü! Legalább olvasnád el az előző hszt... Levegőpumpa az a szekunder levegő befújó izébigyusz sztem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
autastra Elküldve Április25, 2012 Megoszt Elküldve Április25, 2012 másik olvasatban a 47 -es kód az EGR szelep hibát takar , akkor most nálam melyiket kell figyelembe venni ? a vas egy X16XEL Astra 96-ból Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fabrikátor Elküldve Április26, 2012 Megoszt Elküldve Április26, 2012 Ami a kipufogó csonkon van az a szekunder levegőé,azon plusz levegőt fúj be egy kis ideig a katalizátorra hogy hideg motor indításánál ne menjen tönkre. Az AGR a szívócsonknál van.már a hengerfejben vezeti vissza a gázt, nem a kipufogóból csonkból!Ha az AGR rossz akkor is szokta dobni a 47 et mert nyitva vagy zárva marad és a szekunder több vagy kevesebb kipufogó gázt kap mint amit abban a helyzetben kellene! Nekem mindegy kinek hiszel de ha az agr lezárót visszateszed megszűnik!A haveromét is én javítom ugyan ezt produkálta! Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Április26, 2012 Megoszt Elküldve Április26, 2012 Kinyomós szilikon ragasztóra nekem a kombira kettő ment rá!A sikaflex egy igen jó ragasztószilikon!Egy üvegszálas merevítésre van ragasztva a tetőkárpit amivel egybe jön ki hátrafelé nyugodtan kiveheted!Nem nehéz sem kivenni sem berakni!A középső patentokat már nem emlékszem hogy szedtem ki de nem nagy munka! Erre http://sikabolt.hu/spd/2501201/Sikaflex_221_300ml gondolsz, ami jó megragasztani a tetőkárpitot? nekem is lóg és ha egy kicsit megnő a hajam már idegesíti.... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fabrikátor Elküldve Április26, 2012 Megoszt Elküldve Április26, 2012 Erre http://sikabolt.hu/s...aflex_221_300ml gondolsz, ami jó megragasztani a tetőkárpitot? nekem is lóg és ha egy kicsit megnő a hajam már idegesíti.... :D Teljesen jó csak boltban olyan 1700 ft körül van!Amúgy bármelyik minőségi szilikon ragasztó jó,de én erre esküszöm amit ezzel megragasztottam az még egybe van! Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Április27, 2012 Megoszt Elküldve Április27, 2012 Teljesen jó csak boltban olyan 1700 ft körül van!Amúgy bármelyik minőségi szilikon ragasztó jó,de én erre esküszöm amit ezzel megragasztottam az még egybe van! ako benézek egy boltba, de énfelém nem láttam még ilyet bótba, na várgyá nem jön le vagy ki is néz valahogy? nem mind1 :evilgrin: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fabrikátor Elküldve Április27, 2012 Megoszt Elküldve Április27, 2012 ako benézek egy boltba, de énfelém nem láttam még ilyet bótba, na várgyá nem jön le vagy ki is néz valahogy? nem mind1 :evilgrin: Ha szép vékonyan hálósan KB 10 cm-es rácsban viszed fel nem látszik hogy nem gyári ragasztás,simítsad rá kefével vagy száraz tedi hengerrel! Én olyan boltra gondoltam ahol van sziló mondjuk komolyabb építőanyag kereskedő vagy barkácsbolt!Én egy kicsivel vastagabb kárpitot vettem rá mint az eredeti aminek az egyik fele sima a másik fele plüss!És lehetőleg legyen még valaki aki segít a szövet feszítésében! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Május2, 2012 Megoszt Elküldve Május2, 2012 másik olvasatban a 47 -es kód az EGR szelep hibát takar , akkor most nálam melyiket kell figyelembe venni ? a vas egy X16XEL Astra 96-ból EGR lesz az. Falazd vissza mert ezek szerint a takarítás ellenére is megszorul. Link to comment Megosztás: More sharing options...
törvényenkívüli Elküldve Május3, 2012 Megoszt Elküldve Május3, 2012 1994-es 1,7-es Tdl turbójának a javítása nem tudjátok hogy kb mennyibe fáj? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts