zocsa Elküldve Április7, 2012 Megoszt Elküldve Április7, 2012 Nekem simán átment műszakin, kilógó nyelvvel. Kpm-nél Komoly vizsga lehetett... Én 3x vittem már műszakira az enyémet, de addig be sem ültek, még meg nem nézték az öveket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április8, 2012 Megoszt Elküldve Április8, 2012 Ki szokták szúrni, csak a nagyon lesz.rom vizsgán nem nézik meg. :rolleyes: ( Amúgy ugyanitt övfeszítő eladó :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Április8, 2012 Megoszt Elküldve Április8, 2012 Ha már műszaki a téma.... Nekem kicsit lötyögős az ülésem. Nem a felfogatás rohadt ki vagy csavarok engedtek el csak egyszerűen a sínnek van egy kis játéka. Ha jól emlékszem az ülés mozgását is nézik. Ez mennyire necces vizsgán? Anno wartburgon szóltak hasonlóért. Ott kiszereltük az ülés síneket és satuban összébb nyomtuk hogy a golyósor ne kotyogjon hanem szorosabban fusson. Lehet ilyet az astrán is csinálni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krajcso Elküldve Április8, 2012 Megoszt Elküldve Április8, 2012 Ha már műszaki a téma.... Nekem kicsit lötyögős az ülésem. Nem a felfogatás rohadt ki vagy csavarok engedtek el csak egyszerűen a sínnek van egy kis játéka. Ha jól emlékszem az ülés mozgását is nézik. Ez mennyire necces vizsgán? Anno wartburgon szóltak hasonlóért. Ott kiszereltük az ülés síneket és satuban összébb nyomtuk hogy a golyósor ne kotyogjon hanem szorosabban fusson. Lehet ilyet az astrán is csinálni? Épp ezen gondolkodok én is, hogy mit lehet vele kezdeni, mert nekem kotyog a sín is, meg a támla is előre-hátra. Egy hónapja volt műszaki, a gyerek elég részletesen végignézett mindent, nem kifogásolta a dolgot, de engem idegesít, hogy lötyög az egész. A sínt mondjuk összenyomom vagy ilyesmi, de a támla előre-hátra kottyanásával mit lehet kezdeni? Szedte már szét valaki a támla állító mechanikát? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április9, 2012 Megoszt Elküldve Április9, 2012 Szívás az enyém si nincs helye sem a csőnek az lapjáratom meg elmegy! Áthoztam ide...igazából sok jenetősége nincs annak a csőnek, csak ha nincs akkor le kell dugózni a helyét ne kapjon fals levegőt a motor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jocco Elküldve Április9, 2012 Megoszt Elküldve Április9, 2012 Helló! opel astra f 1.6 16 v 96 os kiadás!gyujtja a hibalámpát ha a víz felmegy olyan 70-75 fok köré és ha hírtelen gyorsítok vagyis 3000 fölé huzatom!!! hidegen nem gyujtja ki a lámpát ha huzatom 5000 ig sem!!! de melegen már kigyujtja 3000 fölött !Tudja valaki hogy a P1295 hibakód mit tud????? semmi változást nem nagyon lehet észrevenni ha kigyullad a lámpa!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jocco Elküldve Április9, 2012 Megoszt Elküldve Április9, 2012 Ja és tudja valaki hogy mi az a Meleginditás szelep????? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április9, 2012 Megoszt Elküldve Április9, 2012 Ja és tudja valaki hogy mi az a Meleginditás szelep????? Nem, milyen motor? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jocco Elküldve Április9, 2012 Megoszt Elküldve Április9, 2012 Nem, milyen motor? 1.6 16v X16Xel 101 Le Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április9, 2012 Megoszt Elküldve Április9, 2012 1.6 16v X16Xel 101 Le Egészen véletlenül nem a középkiljelző dobta a 95-ös hibakódot? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Április9, 2012 Megoszt Elküldve Április9, 2012 Helló! opel astra f 1.6 16 v 96 os kiadás!gyujtja a hibalámpát ha a víz felmegy olyan 70-75 fok köré és ha hírtelen gyorsítok vagyis 3000 fölé huzatom!!! hidegen nem gyujtja ki a lámpát ha huzatom 5000 ig sem!!! de melegen már kigyujtja 3000 fölött !Tudja valaki hogy a P1295 hibakód mit tud????? semmi változást nem nagyon lehet észrevenni ha kigyullad a lámpa!!! hibakódnak nem néztem utána, de én a lambda szondára tippelek. Ha egyvezetékes a lambdaszondád akkor pont 70 fokig nem figyeli (addig csak program szeint dolgozik) 70 fok felett lép be a lambda szabályozás ergó előtte észre sem veszi ha rossz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jocco Elküldve Április10, 2012 Megoszt Elküldve Április10, 2012 Egészen véletlenül nem a középkiljelző dobta a 95-ös hibakódot? de az!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április10, 2012 Megoszt Elküldve Április10, 2012 de az!!!! Értem, akkor rossz hibalistát néztél ott csak a kijelzővel kpcsolatos hibákat lehet villogtatni a 95-ös azt jelenti hogy a kilejző nem kommunikál a rádióval. Előtte a 12 meg a hibakódlista kezdetét jelzi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április10, 2012 Megoszt Elküldve Április10, 2012 de az!!!! Ha a motor hibakódjaira vagy kíváncsi, azt ez alapján tudod kiolvasni: http://www.topbuzz.co.uk/info/fault_codes/fault_codes.pdf Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fabrikátor Elküldve Április10, 2012 Megoszt Elküldve Április10, 2012 Úgy 20 000 km -el ezelőtt mikor megvettem az autómat elvittem egy szerelőhöz.mivel melóztam és nem értem rá vele foglalkozni hogy cserélje ki a vezérműszíjat a feszítőt a főtengely szimeringet és a vízpumpát!Ez utóbbit nem tudtam normálisat beszerezni erre a szerelő azt mondta semmi gond megrendeli másnap reggelre itt lesz 10 000 mert minőség!Ma reggel még jó hogy megnéztem üres volt a kiegyenlítő tartály töltöm bele a vizezt alul meg folyik kifelé a íizpumpánál azonnal tudtam hogy bekerepált!Feltankoltam magam üveges vízzel és elmentem vettem egy újat kivettem a rosszat és mit látok az az áldott jó ember az a szerelők gyöngye nem cserélte ki!Egy gyári vízpumpa ennyi kilométer után nem így néz ki!A vezérműszíj és a feszitő mintha új lenne!Levontam a tanúságot most összerakom fogom a vízpumpát elmegyek a szerelőhöz és nagyon mérges leszek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április10, 2012 Megoszt Elküldve Április10, 2012 Úgy 20 000 km -el ezelőtt mikor megvettem az autómat elvittem egy szerelőhöz.mivel melóztam és nem értem rá vele foglalkozni hogy cserélje ki a vezérműszíjat a feszítőt a főtengely szimeringet és a vízpumpát!Ez utóbbit nem tudtam normálisat beszerezni erre a szerelő azt mondta semmi gond megrendeli másnap reggelre itt lesz 10 000 mert minőség!Ma reggel még jó hogy megnéztem üres volt a kiegyenlítő tartály töltöm bele a vizezt alul meg folyik kifelé a íizpumpánál azonnal tudtam hogy bekerepált!Feltankoltam magam üveges vízzel és elmentem vettem egy újat kivettem a rosszat és mit látok az az áldott jó ember az a szerelők gyöngye nem cserélte ki!Egy gyári vízpumpa ennyi kilométer után nem így néz ki!A vezérműszíj és a feszitő mintha új lenne!Levontam a tanúságot most összerakom fogom a vízpumpát elmegyek a szerelőhöz és nagyon mérges leszek! Sajnos ez ilyen dolog nem látsz bele az emberekbe nem tudod kiben lehet megbízni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április10, 2012 Megoszt Elküldve Április10, 2012 Úgy 20 000 km -el ezelőtt mikor megvettem az autómat elvittem egy szerelőhöz.mivel melóztam és nem értem rá vele foglalkozni hogy cserélje ki a vezérműszíjat a feszítőt a főtengely szimeringet és a vízpumpát!Ez utóbbit nem tudtam normálisat beszerezni erre a szerelő azt mondta semmi gond megrendeli másnap reggelre itt lesz 10 000 mert minőség!Ma reggel még jó hogy megnéztem üres volt a kiegyenlítő tartály töltöm bele a vizezt alul meg folyik kifelé a íizpumpánál azonnal tudtam hogy bekerepált!Feltankoltam magam üveges vízzel és elmentem vettem egy újat kivettem a rosszat és mit látok az az áldott jó ember az a szerelők gyöngye nem cserélte ki!Egy gyári vízpumpa ennyi kilométer után nem így néz ki!A vezérműszíj és a feszitő mintha új lenne!Levontam a tanúságot most összerakom fogom a vízpumpát elmegyek a szerelőhöz és nagyon mérges leszek! Sajnos ez ilyen dolog nem látsz bele az emberekbe nem tudod kiben lehet megbízni. Az aki meg rendesen meg is csinálná, időnként nem kap munkát, mert a sok paraszt miatt, őt is lehúzós kóklernek hiszik... Melózom egy Volvo márkaszervizben, ahol nem rég, átálltak egy olyan olajra, ami friss állapotban UV fényben fluoreszkál, aztán párszáz km után elveszíti ezt a tulajdonságát, csak azért ,hogy olajcsere után, meg tudják mutatni a júzernek, hogy tényleg ki van cserélve az olaja... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Helga Elküldve Április10, 2012 Megoszt Elküldve Április10, 2012 A csatlakozóját nézd meg. :) A blokk kellős közepébe van tekerve a szenzor, a tűzfal felől. A csatlakozása meg akárhol lehet. :) kop. érzékelő csere megtörtént.most várunk. :D Már olyat is hallottam egyébként h motorvezérlő is lehet.. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fabrikátor Elküldve Április10, 2012 Megoszt Elküldve Április10, 2012 Hírtelen felindulásból kicseréltem a főfékhengert is rásegítővel együtt és láss csodát megszűnt az alapjárati problémám,pedig az általam emlegetett szerelő azt mondta nem kell kicserélni!Mikor végeztem próbaképpen elmentem a Mesterhez és elmagyaráztam neki,szerencsére néhány kuncsaftja előtt,hogy kit nézhet hülyének,köpni nyelni nem tudott,kellett a lelki nyugalmamnak! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április10, 2012 Megoszt Elküldve Április10, 2012 Hírtelen felindulásból kicseréltem a főfékhengert is rásegítővel együtt és láss csodát megszűnt az alapjárati problémám,pedig az általam emlegetett szerelő azt mondta nem kell kicserélni!Mikor végeztem próbaképpen elmentem a Mesterhez és elmagyaráztam neki,szerencsére néhány kuncsaftja előtt,hogy kit nézhet hülyének,köpni nyelni nem tudott,kellett a lelki nyugalmamnak! Akkor lehet lyukas volt a rásegítő membránja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fabrikátor Elküldve Április10, 2012 Megoszt Elküldve Április10, 2012 Akkor lehet lyukas volt a rásegítő membránja. Én is úgy gondolom mert melegen kicsit nehezen indult és a fékem is hol fent hol lent fogott,hideg indítás után pár másodpercig össze vissza járt a motor. Most mintha elvágták volna,minden jól működik! Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Április10, 2012 Megoszt Elküldve Április10, 2012 Hi! Nemrég kicseréltem a km óra spirált, mert elszakadt. Azóta kegyetlen hangja van, ahogy egyre sebesebben haladok egyre nagyobb hangja van. Eleinte azt gondoltam kell neki egy kis olajzás, kapott, de nem segített rajta. Találkozott valaki már hasonlóval? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április10, 2012 Megoszt Elküldve Április10, 2012 Hi! Nemrég kicseréltem a km óra spirált, mert elszakadt. Azóta kegyetlen hangja van, ahogy egyre sebesebben haladok egyre nagyobb hangja van. Eleinte azt gondoltam kell neki egy kis olajzás, kapott, de nem segített rajta. Találkozott valaki már hasonlóval? Az utángyári bowdenek mind kerregnek a bőséges olajozás talán megszünteti. Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Április10, 2012 Megoszt Elküldve Április10, 2012 Na a kocsogok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsolsZ Elküldve Április10, 2012 Megoszt Elküldve Április10, 2012 Hi! Nemrég kicseréltem a km óra spirált, mert elszakadt. Azóta kegyetlen hangja van, ahogy egyre sebesebben haladok egyre nagyobb hangja van. Eleinte azt gondoltam kell neki egy kis olajzás, kapott, de nem segített rajta. Találkozott valaki már hasonlóval? Bocsi zotya975 de nem szünteti meg az olajozás. Semmilyen utángyártott bovden se jó. Nálam ugyanez volt. A fő hiba, hogy a km óra felőli részen a "harang" hosszabb mint a gyárinál és így maga a spirál nem ér be eléggé a műszer egységbe. Ha műanyag az utángy. harangja, márpedig gondolom az, akkor esetleg megpóbálhatsz levágni 1-2-3 mm-et maximum hogy jobban rácsússzon és beleérjen. Nekem így jobb lett de 80-90nél így is zörgött és kiakasztott. Bontóból szerezhetsz 1500ért kb gyárit. Ha nincs a közeledben bontó keress neten és küldenek neked postán. Üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts