Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Nekem simán átment műszakin, kilógó nyelvvel. Kpm-nél

Komoly vizsga lehetett... Én 3x vittem már műszakira az enyémet, de addig be sem ültek, még meg nem nézték az öveket.

Elküldve

Ha már műszaki a téma.... Nekem kicsit lötyögős az ülésem. Nem a felfogatás rohadt ki vagy csavarok engedtek el csak egyszerűen a sínnek van egy kis játéka. Ha jól emlékszem az ülés mozgását is nézik. Ez mennyire necces vizsgán? Anno wartburgon szóltak hasonlóért. Ott kiszereltük az ülés síneket és satuban összébb nyomtuk hogy a golyósor ne kotyogjon hanem szorosabban fusson. Lehet ilyet az astrán is csinálni?

Elküldve

Ha már műszaki a téma.... Nekem kicsit lötyögős az ülésem. Nem a felfogatás rohadt ki vagy csavarok engedtek el csak egyszerűen a sínnek van egy kis játéka. Ha jól emlékszem az ülés mozgását is nézik. Ez mennyire necces vizsgán? Anno wartburgon szóltak hasonlóért. Ott kiszereltük az ülés síneket és satuban összébb nyomtuk hogy a golyósor ne kotyogjon hanem szorosabban fusson. Lehet ilyet az astrán is csinálni?

Épp ezen gondolkodok én is, hogy mit lehet vele kezdeni, mert nekem kotyog a sín is, meg a támla is előre-hátra. Egy hónapja volt műszaki, a gyerek elég részletesen végignézett mindent, nem kifogásolta a dolgot, de engem idegesít, hogy lötyög az egész. A sínt mondjuk összenyomom vagy ilyesmi, de a támla előre-hátra kottyanásával mit lehet kezdeni? Szedte már szét valaki a támla állító mechanikát?

Elküldve

Szívás az enyém si nincs helye sem a csőnek az lapjáratom meg elmegy!

Áthoztam ide...igazából sok jenetősége nincs annak a csőnek, csak ha nincs akkor le kell dugózni a helyét ne kapjon fals levegőt a motor.

Elküldve

Helló! opel astra f 1.6 16 v 96 os kiadás!gyujtja a hibalámpát ha a víz felmegy olyan 70-75 fok köré és ha hírtelen gyorsítok vagyis 3000 fölé huzatom!!! hidegen nem gyujtja ki a lámpát ha huzatom 5000 ig sem!!! de melegen már kigyujtja 3000 fölött !Tudja valaki hogy a P1295 hibakód mit tud?????

semmi változást nem nagyon lehet észrevenni ha kigyullad a lámpa!!!

Elküldve

Helló! opel astra f 1.6 16 v 96 os kiadás!gyujtja a hibalámpát ha a víz felmegy olyan 70-75 fok köré és ha hírtelen gyorsítok vagyis 3000 fölé huzatom!!! hidegen nem gyujtja ki a lámpát ha huzatom 5000 ig sem!!! de melegen már kigyujtja 3000 fölött !Tudja valaki hogy a P1295 hibakód mit tud?????

semmi változást nem nagyon lehet észrevenni ha kigyullad a lámpa!!!

hibakódnak nem néztem utána, de én a lambda szondára tippelek. Ha egyvezetékes a lambdaszondád akkor pont 70 fokig nem figyeli (addig csak program szeint dolgozik) 70 fok felett lép be a lambda szabályozás ergó előtte észre sem veszi ha rossz.

Elküldve

de az!!!!

Értem, akkor rossz hibalistát néztél ott csak a kijelzővel kpcsolatos hibákat lehet villogtatni a 95-ös azt jelenti hogy a kilejző nem kommunikál a rádióval. Előtte a 12 meg a hibakódlista kezdetét jelzi.

Elküldve

Úgy 20 000 km -el ezelőtt mikor megvettem az autómat elvittem egy szerelőhöz.mivel melóztam és nem értem rá vele foglalkozni hogy cserélje ki a vezérműszíjat a feszítőt a főtengely szimeringet és a vízpumpát!Ez utóbbit nem tudtam normálisat beszerezni erre a szerelő azt mondta semmi gond megrendeli másnap reggelre itt lesz 10 000 mert minőség!Ma reggel még jó hogy megnéztem üres volt a kiegyenlítő tartály töltöm bele a vizezt alul meg folyik kifelé a íizpumpánál azonnal tudtam hogy bekerepált!Feltankoltam magam üveges vízzel és elmentem vettem egy újat kivettem a rosszat és mit látok az az áldott jó ember az a szerelők gyöngye nem cserélte ki!Egy gyári vízpumpa ennyi kilométer után nem így néz ki!A vezérműszíj és a feszitő mintha új lenne!Levontam a tanúságot most összerakom fogom a vízpumpát elmegyek a szerelőhöz és nagyon mérges leszek!

Elküldve

Úgy 20 000 km -el ezelőtt mikor megvettem az autómat elvittem egy szerelőhöz.mivel melóztam és nem értem rá vele foglalkozni hogy cserélje ki a vezérműszíjat a feszítőt a főtengely szimeringet és a vízpumpát!Ez utóbbit nem tudtam normálisat beszerezni erre a szerelő azt mondta semmi gond megrendeli másnap reggelre itt lesz 10 000 mert minőség!Ma reggel még jó hogy megnéztem üres volt a kiegyenlítő tartály töltöm bele a vizezt alul meg folyik kifelé a íizpumpánál azonnal tudtam hogy bekerepált!Feltankoltam magam üveges vízzel és elmentem vettem egy újat kivettem a rosszat és mit látok az az áldott jó ember az a szerelők gyöngye nem cserélte ki!Egy gyári vízpumpa ennyi kilométer után nem így néz ki!A vezérműszíj és a feszitő mintha új lenne!Levontam a tanúságot most összerakom fogom a vízpumpát elmegyek a szerelőhöz és nagyon mérges leszek!

Sajnos ez ilyen dolog nem látsz bele az emberekbe nem tudod kiben lehet megbízni.

Elküldve

Úgy 20 000 km -el ezelőtt mikor megvettem az autómat elvittem egy szerelőhöz.mivel melóztam és nem értem rá vele foglalkozni hogy cserélje ki a vezérműszíjat a feszítőt a főtengely szimeringet és a vízpumpát!Ez utóbbit nem tudtam normálisat beszerezni erre a szerelő azt mondta semmi gond megrendeli másnap reggelre itt lesz 10 000 mert minőség!Ma reggel még jó hogy megnéztem üres volt a kiegyenlítő tartály töltöm bele a vizezt alul meg folyik kifelé a íizpumpánál azonnal tudtam hogy bekerepált!Feltankoltam magam üveges vízzel és elmentem vettem egy újat kivettem a rosszat és mit látok az az áldott jó ember az a szerelők gyöngye nem cserélte ki!Egy gyári vízpumpa ennyi kilométer után nem így néz ki!A vezérműszíj és a feszitő mintha új lenne!Levontam a tanúságot most összerakom fogom a vízpumpát elmegyek a szerelőhöz és nagyon mérges leszek!

Sajnos ez ilyen dolog nem látsz bele az emberekbe nem tudod kiben lehet megbízni.

Az aki meg rendesen meg is csinálná, időnként nem kap munkát, mert a sok paraszt miatt, őt is lehúzós kóklernek hiszik... Melózom egy Volvo márkaszervizben, ahol nem rég, átálltak egy olyan olajra, ami friss állapotban UV fényben fluoreszkál, aztán párszáz km után elveszíti ezt a tulajdonságát, csak azért ,hogy olajcsere után, meg tudják mutatni a júzernek, hogy tényleg ki van cserélve az olaja...

Elküldve

A csatlakozóját nézd meg. :) A blokk kellős közepébe van tekerve a szenzor, a tűzfal felől. A csatlakozása meg akárhol lehet. :)

kop. érzékelő csere megtörtént.most várunk. :D Már olyat is hallottam egyébként h motorvezérlő is lehet.. :huh:

Elküldve

Hírtelen felindulásból kicseréltem a főfékhengert is rásegítővel együtt és láss csodát megszűnt az alapjárati problémám,pedig az általam emlegetett szerelő azt mondta nem kell kicserélni!Mikor végeztem próbaképpen elmentem a Mesterhez és elmagyaráztam neki,szerencsére néhány kuncsaftja előtt,hogy kit nézhet hülyének,köpni nyelni nem tudott,kellett a lelki nyugalmamnak!

Elküldve

Hírtelen felindulásból kicseréltem a főfékhengert is rásegítővel együtt és láss csodát megszűnt az alapjárati problémám,pedig az általam emlegetett szerelő azt mondta nem kell kicserélni!Mikor végeztem próbaképpen elmentem a Mesterhez és elmagyaráztam neki,szerencsére néhány kuncsaftja előtt,hogy kit nézhet hülyének,köpni nyelni nem tudott,kellett a lelki nyugalmamnak!

Akkor lehet lyukas volt a rásegítő membránja.

Elküldve

Akkor lehet lyukas volt a rásegítő membránja.

Én is úgy gondolom mert melegen kicsit nehezen indult és a fékem is hol fent hol lent fogott,hideg indítás után pár másodpercig össze vissza járt a motor. Most mintha elvágták volna,minden jól működik!

Elküldve

Hi!

Nemrég kicseréltem a km óra spirált, mert elszakadt. Azóta kegyetlen hangja van, ahogy egyre sebesebben haladok egyre nagyobb hangja van. Eleinte azt gondoltam kell neki egy kis olajzás, kapott, de nem segített rajta.

Találkozott valaki már hasonlóval?

Elküldve

Hi!

Nemrég kicseréltem a km óra spirált, mert elszakadt. Azóta kegyetlen hangja van, ahogy egyre sebesebben haladok egyre nagyobb hangja van. Eleinte azt gondoltam kell neki egy kis olajzás, kapott, de nem segített rajta.

Találkozott valaki már hasonlóval?

Az utángyári bowdenek mind kerregnek a bőséges olajozás talán megszünteti.

Elküldve
Hi! Nemrég kicseréltem a km óra spirált, mert elszakadt. Azóta kegyetlen hangja van, ahogy egyre sebesebben haladok egyre nagyobb hangja van. Eleinte azt gondoltam kell neki egy kis olajzás, kapott, de nem segített rajta. Találkozott valaki már hasonlóval?

Bocsi zotya975 de nem szünteti meg az olajozás. Semmilyen utángyártott bovden se jó. Nálam ugyanez volt. A fő hiba, hogy a km óra felőli részen a "harang" hosszabb mint a gyárinál és így maga a spirál nem ér be eléggé a műszer egységbe. Ha műanyag az utángy. harangja, márpedig gondolom az, akkor esetleg megpóbálhatsz levágni 1-2-3 mm-et maximum hogy jobban rácsússzon és beleérjen. Nekem így jobb lett de 80-90nél így is zörgött és kiakasztott.

Bontóból szerezhetsz 1500ért kb gyárit. Ha nincs a közeledben bontó keress neten és küldenek neked postán. Üdv!

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.