Endrefastra Elküldve December21, 2011 Elküldve December21, 2011 Folytószelep állás érzékelő (folytószelep potméter)? Ki hogy ismeri. A kábelt le kéne róla húzni, és beindítani, hogy akkor milyen az alapjárat. Szia megnéztem a normál alapjáratot tartja meghúzom a gázt felpörög és úgy marad leállítottam és vissza dugtam és nem pörgette.......eggy darabig!!! ma mentem vele és folyamatosan pörgött de csak 2000-ig forog de mindig ez a baj!!! Válaszotokat előre is köszön sziasztok!
ph0enx Elküldve December22, 2011 Elküldve December22, 2011 Szia megnéztem a normál alapjáratot tartja meghúzom a gázt felpörög és úgy marad leállítottam és vissza dugtam és nem pörgette.......eggy darabig!!! ma mentem vele és folyamatosan pörgött de csak 2000-ig forog de mindig ez a baj!!! Válaszotokat előre is köszön sziasztok! Javaslom, hogy nezd meg az alapjarat vezerlo motrodat, nekem hasonlo problemam volt, amit egy tiszta uj alapjarat vezerlo motor okozott, ugy megomlott, hogy az egeszet ki tudtam huzni a hazabol mint csigat a kagylobol :lol:
AstraGyor Elküldve December26, 2011 Elküldve December26, 2011 Sziasztok! Induláskor furcsa nyüszitő hangot hallok a kocsi bal elejéből,talán kormányzáskor...de csak kb 1 percig aztán megszünik.Van tippetek mi lehet az??
KedvesJános Elküldve December27, 2011 Elküldve December27, 2011 Most is 100as a műszer és régen is az volt, a régi pontosan mutatott az új meg olyan tüneteket produkál mintha 110es lenne, de közben 100as a számlapja. Már az is megfordult a fejemben, hogy a számlapot cserélte le valaki 100asra 110esről. viszont akkor kéne egy 110es számlap és egy 110es jeladó. Nekem csak számlap kellene, mert a régiről lepattogott a festék. Tud ebben segíteni valaki? Ráragasztós matrica is jó lenne...
epk947 Elküldve December27, 2011 Elküldve December27, 2011 Sziasztok! Induláskor furcsa nyüszitő hangot hallok a kocsi bal elejéből,talán kormányzáskor...de csak kb 1 percig aztán megszünik.Van tippetek mi lehet az?? Milyen autó? Szervós? Ha csak kormányzáskor és szervós, akkor lehet a szervószivattyú ékszíj laza és csúszik. De lehet maga a szivattyú is hibás.
FPepe Elküldve December27, 2011 Elküldve December27, 2011 Sziasztok! Induláskor furcsa nyüszitő hangot hallok a kocsi bal elejéből,talán kormányzáskor...de csak kb 1 percig aztán megszünik.Van tippetek mi lehet az?? Véletlenül nem 16-szelepes a motorod? Mert azokban van egy szekunderlevegő kompresszor, ami induláskor megy egy kis ideig, esetleg annak lehet hangja bal oldalon.
Busman Elküldve December27, 2011 Elküldve December27, 2011 Sziasztok! A képen látható alkatrésznek mi a neve és mi a szerepe? Milyen néven lehet beszerezni? Visit My Website
FPepe Elküldve December27, 2011 Elküldve December27, 2011 Sziasztok! A képen látható alkatrésznek mi a neve és mi a szerepe? Milyen néven lehet beszerezni? Visit My Website Stabrúd bekötő, ami el van törve. Bárdinál pl. Első stabilizátor kar a neve.
Busman Elküldve December27, 2011 Elküldve December27, 2011 Stabrúd bekötő, ami el van törve. Bárdinál pl. Első stabilizátor kar a neve. http://shop.bardiauto.hu/Images/ProductCod...I9/FEBI9475.JPG Ez milyen problémát tud okozni, hogy el van törve?
ihbastra Elküldve December27, 2011 Elküldve December27, 2011 Sziasztok! A képen látható alkatrésznek mi a neve és mi a szerepe? Milyen néven lehet beszerezni? Visit My Website Ha jól emlékszem stabilizátor kar a neve. Nyáron cseréltem mind a kettőt. 1500-2000Ft darabja. Ügyelj a méretre mert két méret van, azt hiszem 18mm és 22mm átmérőjű stabilizátor rúddal gyártották!
FPepe Elküldve December27, 2011 Elküldve December27, 2011 Ez milyen problémát tud okozni, hogy el van törve? Kopog menet közben, meg a kasztni jobban dülöngél a kanyarokban, mivel a stanrúd ez ellen van kitalálva, és törött rögzítéssel nem tudja ellátni a feladatát. Többféle méret van (nem csak 2), a 22-est GSi-kben, Calibrákban használták, 16-os és 18-as volt a kisebbekben.
ihbastra Elküldve December27, 2011 Elküldve December27, 2011 Kopog menet közben, meg a kasztni jobban dülöngél a kanyarokban, mivel a stanrúd ez ellen van kitalálva, és törött rögzítéssel nem tudja ellátni a feladatát. Többféle méret van (nem csak 2), a 22-est GSi-kben, Calibrákban használták, 16-os és 18-as volt a kisebbekben. Bocs, lehet, én csak ezzel a kettő mérettel találkoztam! Üdv
AstraGyor Elküldve December28, 2011 Elküldve December28, 2011 Milyen autó? Szervós? Ha csak kormányzáskor és szervós, akkor lehet a szervószivattyú ékszíj laza és csúszik. De lehet maga a szivattyú is hibás. Köszi! Meg is oldódott..Egyébként szervós.../és már a minimum alatt volt a szervóolaj/ azért volt valószinű mert már nem nyüszít,esetenként egy minimálisat ha teljesen kitekerem a kormányt úgyhogy javaslatodra megnézetem az ékszíjat is:) Köszi!
wolfi23 Elküldve December29, 2011 Elküldve December29, 2011 Sziasztok!1.6 benzines valahova eltünik a hütóvizem,kb 2 napja fedeztem fel a jelenséget eddig semmi gondom nem volt vele.Viszont ha beinditom az autot a vezérlés felöl látom a gözt és érzem a fagyálló szagát de nem látni h h folyik,mi lehet a gond
FPepe Elküldve December29, 2011 Elküldve December29, 2011 Sziasztok!1.6 benzines valahova eltünik a hütóvizem,kb 2 napja fedeztem fel a jelenséget eddig semmi gondom nem volt vele.Viszont ha beinditom az autot a vezérlés felöl látom a gözt és érzem a fagyálló szagát de nem látni h h folyik,mi lehet a gond Sztem a vízpumpád enged, minél előbb csere!
J0hnny Elküldve December29, 2011 Elküldve December29, 2011 Kopog menet közben, meg a kasztni jobban dülöngél a kanyarokban, mivel a stanrúd ez ellen van kitalálva, és törött rögzítéssel nem tudja ellátni a feladatát. Többféle méret van (nem csak 2), a 22-est GSi-kben, Calibrákban használták, 16-os és 18-as volt a kisebbekben. Érdemes gyárit venni, mert az utángyári pár hónapon belül eltörik. Sajnos saját tapasztalat.
Skorpijo Elküldve December29, 2011 Elküldve December29, 2011 Érdemes gyárit venni, mert az utángyári pár hónapon belül eltörik. Sajnos saját tapasztalat. Az is eltörik (semmi nem a régi) Nekem házgyári van, na az nemtörik el :lol:
wolfi23 Elküldve December29, 2011 Elküldve December29, 2011 Sztem a vízpumpád enged, minél előbb csere! hát akkor megnézetem a szerelővel kösze
balazs5362 Elküldve December29, 2011 Elküldve December29, 2011 Sziasztok! Van egy olyan gondom az astra-val, hogy a fütőradiátortól hallani, hogy bugyog a víz, gondolom le van levegősödve, csak nem tudom hogyan kell lelégteleníteni. Tudna valaki segíteni?
epk947 Elküldve December29, 2011 Elküldve December29, 2011 Köszi! Meg is oldódott..Egyébként szervós.../és már a minimum alatt volt a szervóolaj/ azért volt valószinű mert már nem nyüszít,esetenként egy minimálisat ha teljesen kitekerem a kormányt úgyhogy javaslatodra megnézetem az ékszíjat is:) Köszi! Na most a következő problémád az, hogy hova és miért tűnt el a hidraulika olaj a szervódból? Nekem is ment a szervóm -azután, hogy megvettem a kocsit- még 4 évig, aztán puff elengedte az olajat. Nyüszörgött egy kicsit, aztán egyből szivattyú felújítás lett belőle. Jobb időben meglesni, nem szivárog-e a szimmeringed? Egy szervószivattyú generál akkor 27 ezerbe jött, ha kézben vitted a szivattyút a szervízbe. Aztán másnap mehetsz érte. Nekem szerelő intézte és szerelte, vitte, hozta és egy 50-esbe került!
J0hnny Elküldve December29, 2011 Elküldve December29, 2011 Az is eltörik (semmi nem a régi) Nekem házgyári van, na az nemtörik el :lol: Egy idő után biztos, de nem éri meg 2E-ért utángyárit venni, amikor 4E a gyári és jóval tovább bírja. :D
daykiller Elküldve December30, 2011 Elküldve December30, 2011 Kopog menet közben, meg a kasztni jobban dülöngél a kanyarokban, mivel a stanrúd ez ellen van kitalálva, és törött rögzítéssel nem tudja ellátni a feladatát. Többféle méret van (nem csak 2), a 22-est GSi-kben, Calibrákban használták, 16-os és 18-as volt a kisebbekben. Illetve nagyritkán van 20-as is. Enyémben is 20-as van.
Skorpijo Elküldve December30, 2011 Elküldve December30, 2011 Egy idő után biztos, de nem éri meg 2E-ért utángyárit venni, amikor 4E a gyári és jóval tovább bírja. :D Utángyárit cseréltem havonta, gyárit kb 5-6 havonta. Na ekkor lett elegem, és martam fémből amibe aztán csak a gumit kell cserélgetni ha elfárad. :lol:
epk947 Elküldve December30, 2011 Elküldve December30, 2011 Utángyárit cseréltem havonta, gyárit kb 5-6 havonta. Na ekkor lett elegem, és martam fémből amibe aztán csak a gumit kell cserélgetni ha elfárad. :D Te állandóan két keréken szoktál befordulni? Én 2007 júniusában cseréltettem, azóta 80 ezret mentem vele, de semmi baja nincs. :lol:
Recommended Posts