kknl Elküldve December3, 2011 Megoszt Elküldve December3, 2011 Próbált már valaki javitani ablaktőrlő mototrt ? A mozgásperiódusa féluton leáll... De most már kezd kikönyököln egyszer 1.5-éve szétkaptam megolajoztam . ki volt kopva a tengelye , viszont nem volt lehetőségem megperselyezni van valakinek ötlete hogy javitsak az állapotán ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December3, 2011 Megoszt Elküldve December3, 2011 Próbált már valaki javitani ablaktőrlő mototrt ? A mozgásperiódusa féluton leáll... De most már kezd kikönyököln egyszer 1.5-éve szétkaptam megolajoztam . ki volt kopva a tengelye , viszont nem volt lehetőségem megperselyezni van valakinek ötlete hogy javitsak az állapotán ? Pl.: 5000-ért veszel egyet kompletten szerkezettel együtt? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve December3, 2011 Megoszt Elküldve December3, 2011 Sziasztok! Egy olyan képre lenne szükségem amin látszik a nyelestengelycsapágy..váltót kell cserélni az autómba vettem is bontottan egy sráctól aki aztmnodta 1.6ba biztos hogy jo meg tökmindegy összes 1.6ba jó aztán megvettem elvittem a szerelőhöz és msot ott áll a kocsim szétszedve mert ebbe a váltóba nincs meg a csapágy helye...Ugyanis a 94 utáni astrákhoz más váltó kell mint a 94előttiekbe...Az enyém 97-esNa ezt nevezem én autóbontásnak hogy azt sem tudja mibe jó h b***odjon meg:@Aztmondja van neki egy oylan ami kicsit másképp néz ki..szóval ha lenne vkinek ilyen képe szívesen megnézném hogy néz ki az ilyen váltó.Nehogy még egyszer átvágjon ez a gyökér.Köszi :lol: Ilyen képeim vannak. http://xfree.hu/album_show.tvn?aid=211904 Link to comment Megosztás: More sharing options...
lacuska Elküldve December3, 2011 Megoszt Elküldve December3, 2011 HAli tudna valaki segiteni hogy az mit jelent hogyha az astran gyujtásra teszem és vilog folyamatosan a motor control lámpa???? És nem indl az autó!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December3, 2011 Megoszt Elküldve December3, 2011 HAli tudna valaki segiteni hogy az mit jelent hogyha az astran gyujtásra teszem és vilog folyamatosan a motor control lámpa???? És nem indl az autó!!! Immobiliser anyázik. Lehet kiesett a kulcsból a kis fekete transzponder bizbasz. Vagy az immokarika nem jó. Lényeg, hogy immo baj van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 Pl.: 5000-ért veszel egyet kompletten szerkezettel együtt? :lol: Bontottat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsolsZ Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 Bontottat? Persze, nem kell mindjárt újat venni. Futkozás szerelgetés, többet vesztesz mint egy bontottal. Nekem idáig csak a hátsó esett szét. Összeraktam átfúrtam csavarral anyával megfogattam és most szebben siklik mint vala :lol: Teszveszre írd be ezt: "Opel Astra F bal első ajtó + sok alkatrész" a képek között találsz egy listát ott van benne hogy ablaktörlő motor + mechanika 4000 HUF plusz a posta 1690 futárral és meg van oldva a probléma. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peeti183 Elküldve December5, 2011 Megoszt Elküldve December5, 2011 Sziasztok. C14NZ eléggé szelephangja van a mocinak irták hogy vigyem el hézagállításra. Erröl tudtok valami linket adni hogyan is zajlik az egész? Házilag is lehet állítani vagy valami speckós módon történik ez? Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve December5, 2011 Megoszt Elküldve December5, 2011 Sziasztok. C14NZ eléggé szelephangja van a mocinak irták hogy vigyem el hézagállításra. Erröl tudtok valami linket adni hogyan is zajlik az egész? Házilag is lehet állítani vagy valami speckós módon történik ez? Nem igen lehet szelephézagot állítani. Ugyanis Hidrótőkés..... Tehát mindig úgy áll ahogy kell. Nincs állítási lehetőség. Vagy átvertek. Vagy az az illető sem értett hozzá. Max hidrótőke csere. Vagy csak takarítás... Link to comment Megosztás: More sharing options...
aimi Elküldve December5, 2011 Megoszt Elküldve December5, 2011 Sziasztok. Új vagyok a fórumon. Az idén áprilisban vettem egy 1996 végi f astra-t, sedant. Elég összetett problémám lenne.Ha valaki tudna segíteni azt megköszönném. A szerelőm minden érintkezőt,csatlakozót,csövet kitakarított átnézett.Most vagyunk túl egy 1 hónapos szervízen. Ki lett cserélve vezérmű szíj,vízpumpa,szimeringek,termosztát,benzin szűrő,benzin szivattyú,generátor szíj. Volt az autó elektronikai szerelőnél.Ő szintén rendbe tette a kábeleket ( most már van fűtés,belső világítás...stb) kicserélte az összeégett biztosíték táblát.Egyszóval szinte minden rendbe lett téve. Az autó 1.6-os és 6 -6,5 litert eszik. Mégis van 1 nagyon idegesítő probláma ami miatt az egész szervízelgetés indult.Van 1 narancssárga visszajelző lámpa,ami egy (szerintem) motort v váltót ábrázolna ,ilyen kis villámjellel a közepén ( talán motorkontroll lámpa lenne ???!!). Biztos tudjátok miről van szó. És akármit csináltak a kocsival, ez a kis visszajelző változó kilóméterenként kigyullad.Amikor kigyullad akkor el kell telnie egy kis időnek mikorra érzékeli a gázadást,és néha meg is torpan. Kérem aki tud segítsen, mert nem tudom mit is kéne még tenni. Jah és normális ha a tanksapka lecsavarásánál szusszan egyet ??? Ugy h kivan fúrva a tanksapka.... Előre is köszi. Üdv.: Ádám Imre Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December5, 2011 Megoszt Elküldve December5, 2011 Sziasztok. Új vagyok a fórumon. Az idén áprilisban vettem egy 1996 végi f astra-t, sedant. Elég összetett problémám lenne.Ha valaki tudna segíteni azt megköszönném. A szerelőm minden érintkezőt,csatlakozót,csövet kitakarított átnézett.Most vagyunk túl egy 1 hónapos szervízen. Ki lett cserélve vezérmű szíj,vízpumpa,szimeringek,termosztát,benzin szűrő,benzin szivattyú,generátor szíj. Volt az autó elektronikai szerelőnél.Ő szintén rendbe tette a kábeleket ( most már van fűtés,belső világítás...stb) kicserélte az összeégett biztosíték táblát.Egyszóval szinte minden rendbe lett téve. Az autó 1.6-os és 6 -6,5 litert eszik. Mégis van 1 nagyon idegesítő probláma ami miatt az egész szervízelgetés indult.Van 1 narancssárga visszajelző lámpa,ami egy (szerintem) motort v váltót ábrázolna ,ilyen kis villámjellel a közepén. Biztos tudjátok miről van szó. És akármit csináltak a kocsival, ez a kis visszajelző változó kilóméterenként kigyullad.Amikor kigyullad akkor el kell telnie egy kis időnek mikorra érzékeli a gázadást,és néha meg is torpan. Kérem aki tud segítsen, mert nem tudom mit is kéne még tenni. Előre is köszönöm. Üdv.: Ádám Imi Hi! Az a sárga lámpa motorhibát jelez. Meg lehet kérdezni tőle, mi a problémája pl. így házilagosan, vagy márkaszervizben műszeresen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aimi Elküldve December5, 2011 Megoszt Elküldve December5, 2011 Üdv. Az a gáz h volt már számítógépre rakva és semmit nem jelzett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December5, 2011 Megoszt Elküldve December5, 2011 Üdv. Az a gáz h volt már számítógépre rakva és semmit nem jelzett. Mindenesetre próbáld meg így házilag is kifaggatni, hátha... Egyébként sosem alszik el a sárga lámpa, tehát gyújtás ráadásától leállításig folyamatosan világít? Csak mert lehet az még egy kábelhiba is az alapján, amit az összeégett biztitábláról meg elektromos problémákról írtál. Sőt, ilyen okokból akár az ECU is lehet hibás. Ezzel a hibakód kivillogtatással legalább kiderülne, hogy a lámpa csak valami zárlat miatt világít, vagy ténylegesen hibát jelez-e. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aimi Elküldve December5, 2011 Megoszt Elküldve December5, 2011 üdv. Hát megpróbáljuk mégegyszer ezt a hibakódos dolgot. Egyébként van h 100 km-t megyek és nem gyullad ki,de van hogy 300 m után kigyullad.Ha leállítom akkor elalszik és kezdődik előről a dolog....vagy kigyullad 3-400 m után v később. Ezek az elektromos cuccok teljesen fel lettek újítva.uj biztosíék doboz,uj kábelek stb idáig csak erre a problémára 65 e ft-ot költöttem és a lámpa ég............ Nem lehet lambda szonda probléma? A motornak mi hibája lehet egyébként? Igaza volt annak az illetőnek,aki a fórum elején írta,hogy nagyon sokan csak gyilkolják az autót aztán ha kicsit törődni kellene velük,akkor meg eladják. egyébként szolnok megyében nem tudtok valakit aki meg is tudná nézni,v kifaggatni a hibakódról az autót?Mert én annyira nem értek hozzá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve December5, 2011 Megoszt Elküldve December5, 2011 Sziasztok, C14SE 1992 Astra F caravan, manuál váltó. A probléma a következő: Motorfék üzemmód vagy kismértékű gázelvétel ledadogtatja a gépet ha csak rövid motorfék mód van, ha hosszabb, kuplungolás után le is áll. Check engine sárgalámpa. Mi okozhatja ezt? Ahogy olvasgattam EGR ebben nincs. Mit lehet ilyenkor házilag megnézni, hogy szűkíthető mi a baja? Előre is kösz. Hibakód van? Sárga lámpa motorjellel világít. FPepe az előbb linkelte a kiolvasást, nem nagy ügy, 5 perc és többet tudsz egyből. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Legion Elküldve December5, 2011 Megoszt Elküldve December5, 2011 Hibakód van? Sárga lámpa motorjellel világít. FPepe az előbb linkelte a kiolvasást, nem nagy ügy, 5 perc és többet tudsz egyből. Igen, de nekem ezt menet közben kéne megcsinálnom. Azt lehet? tehát ha leállítom dadogás vagy sárgalámpa után a motort, akkor újraindításkor nem lesz lámpa, teljesen normális minden. Ettől még fog írni valamit? Továbbá, ez az utolsó hibakód amit kivillog? Sajna szívódízeleken nöttem fel, elektronika az nem volt sehol :lol: Köszi előre is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve December5, 2011 Megoszt Elküldve December5, 2011 Igen, de nekem ezt menet közben kéne megcsinálnom. Azt lehet? tehát ha leállítom dadogás vagy sárgalámpa után a motort, akkor újraindításkor nem lesz lámpa, teljesen normális minden. Ettől még fog írni valamit? Továbbá, ez az utolsó hibakód amit kivillog? Sajna szívódízeleken nöttem fel, elektronika az nem volt sehol :lol: Köszi előre is. Aszem a többször előforduló hibát tárolja, tehát nem menetközben kell. álló helyben leállított motornál. kb 3-4cm kábeldarab mindkét vége megblankolva, 10 pines csatinál A-B lábat összezár, gyújtás ráad(nem beindít), számol. megnéz a kódtáblán, de a linken le van írva minden Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December5, 2011 Megoszt Elküldve December5, 2011 Sziasztok. Új vagyok a fórumon. Az idén áprilisban vettem egy 1996 végi f astra-t, sedant. Elég összetett problémám lenne.Ha valaki tudna segíteni azt megköszönném. A szerelőm minden érintkezőt,csatlakozót,csövet kitakarított átnézett.Most vagyunk túl egy 1 hónapos szervízen. Ki lett cserélve vezérmű szíj,vízpumpa,szimeringek,termosztát,benzin szűrő,benzin szivattyú,generátor szíj. Volt az autó elektronikai szerelőnél.Ő szintén rendbe tette a kábeleket ( most már van fűtés,belső világítás...stb) kicserélte az összeégett biztosíték táblát.Egyszóval szinte minden rendbe lett téve. Az autó 1.6-os és 6 -6,5 litert eszik. Mégis van 1 nagyon idegesítő probláma ami miatt az egész szervízelgetés indult.Van 1 narancssárga visszajelző lámpa,ami egy (szerintem) motort v váltót ábrázolna ,ilyen kis villámjellel a közepén ( talán motorkontroll lámpa lenne ???!!). Biztos tudjátok miről van szó. És akármit csináltak a kocsival, ez a kis visszajelző változó kilóméterenként kigyullad.Amikor kigyullad akkor el kell telnie egy kis időnek mikorra érzékeli a gázadást,és néha meg is torpan. Kérem aki tud segítsen, mert nem tudom mit is kéne még tenni. Jah és normális ha a tanksapka lecsavarásánál szusszan egyet ??? Ugy h kivan fúrva a tanksapka.... Előre is köszi. Üdv.: Ádám Imre Két tippem van: EGR szelep vagy Lambdaszonda. Ugyanis pont ezeknél csinál ilyen hibát, hogy csak időszakos a hiba és ha nem áll fenn sokáig a hiba, akkor el sem tárolja. Bár olvastam már ki olyan Corsa-ból lambda hibakódot, hogy csak néha anyázott érte. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December5, 2011 Megoszt Elküldve December5, 2011 Sziasztok, C14SE 1992 Astra F caravan, manuál váltó. A probléma a következő: Motorfék üzemmód vagy kismértékű gázelvétel ledadogtatja a gépet ha csak rövid motorfék mód van, ha hosszabb, kuplungolás után le is áll. Check engine sárgalámpa. Mi okozhatja ezt? Ahogy olvasgattam EGR ebben nincs. Mit lehet ilyenkor házilag megnézni, hogy szűkíthető mi a baja? Előre is kösz. Alapjárati motor vagy talán még a másik probléma lehet a sz?rakodó útjeladó a km-órában, igaz, arra sírnia kéne az ECU-nak. Tehát mikor világít, akkor 10-ből 10 esetben le is fullad kuplungolásnál a motor. De a hibakód kiolvasás többet elárul. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Legion Elküldve December6, 2011 Megoszt Elküldve December6, 2011 Alapjárati motor vagy talán még a másik probléma lehet a sz?rakodó útjeladó a km-órában, igaz, arra sírnia kéne az ECU-nak. Tehát mikor világít, akkor 10-ből 10 esetben le is fullad kuplungolásnál a motor. De a hibakód kiolvasás többet elárul. Az a vicc, hogy nem. Sárga lámpával is lehet kuplungolni. Néha. Olvasok valami kódot, s meglátjuk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve December6, 2011 Megoszt Elküldve December6, 2011 Az a vicc, hogy nem. Sárga lámpával is lehet kuplungolni. Néha. Olvasok valami kódot, s meglátjuk. Ha te nem tudod kiolvasni, Opel szervízben Tech műszerrel 1 perc alatt kiolvassák 1 - 2 ezerért. Ez nem azt jelenti amit írtál, hogy "számítógépre tették", mert ez egy kis kézi műszer. Nagyon esélyes a lambda szonda. Ha cserélni kell, csak gyári minőséget, semmi mást, mert rövidesen megbánod és a pénzed is bánja. Igaz, a gyári nem olcsó, de 150 - 180 ezer km-t kibír. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrac18xegt Elküldve December6, 2011 Megoszt Elküldve December6, 2011 Sziasztok..A fedélzetin megtudom nézni a hibakódokat valahogy??meg merre található az astrában a szgép csatlakozója? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December6, 2011 Megoszt Elküldve December6, 2011 Sziasztok..A fedélzetin megtudom nézni a hibakódokat valahogy??meg merre található az astrában a szgép csatlakozója? A fedélzetin nem tudod megnézni, a csati a biztitáblán található. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peeti183 Elküldve December6, 2011 Megoszt Elküldve December6, 2011 Sziasztok! C14NZ-s motor+váltóhoz milyen áttételü kmóra kell? Jelenleg 1111-es van benne és 50 helyett 80-at mutatott, ezt megoldottam hogy arrébb tettem a mutatóját ,beállítottam, de a km számláló ígyis gyorsan megy... na most akkor a váltót cserélték a kocsiba vagy az órát? Fordulatszámmérősre cserélésnél csak rákell dugni ugyanúgy a csoportot vagy kell bekötni +ba valamit? Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrac18xegt Elküldve December6, 2011 Megoszt Elküldve December6, 2011 A fedélzetin nem tudod megnézni, a csati a biztitáblán található. azt tudom,csak h a fedélzetin irja ki ugye? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts