Porter Elküldve Október30, 2011 Megoszt Elküldve Október30, 2011 Az alapjáratimotor és a szelepe között kell lennie tömítésnek, vagy csak összehúzom és kész? Ki kéne már takarítani... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október30, 2011 Megoszt Elküldve Október30, 2011 Az alapjáratimotor és a szelepe között kell lennie tömítésnek, vagy csak összehúzom és kész? Ki kéne már takarítani... Nálam egy gumikarika van alatta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Porter Elküldve Október30, 2011 Megoszt Elküldve Október30, 2011 Nálam egy gumikarika van alatta. Az jó, akkor legrosszabb esetben csak azt kell cserélni ;) Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Október31, 2011 Megoszt Elküldve Október31, 2011 Ez a képeken nem C14NZ, inkább SE. Bocsi, elírtam. SE-t akartam. ;) (az album címe is SE, amiben a képek vannak) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rob Roy Elküldve November1, 2011 Megoszt Elküldve November1, 2011 Sziasztok. Már kértem tanácsot a hűtőfolyadék cserével kapcsolatban. Ott kicsit megakadtam hogy a "hőgombánál légteleníteni". Találtam a Gyikben egy képet. Ez lenne az a hőgomba ami ki kell szerelni? http://xfree.hu/kep_show.tvn?SID=90e9bccc8...&aid=167351 Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve November1, 2011 Megoszt Elküldve November1, 2011 Sziasztok. Már kértem tanácsot a hűtőfolyadék cserével kapcsolatban. Ott kicsit megakadtam hogy a "hőgombánál légteleníteni". Találtam a Gyikben egy képet. Ez lenne az a hőgomba ami ki kell szerelni? http://xfree.hu/kep_show.tvn?SID=90e9bccc8...&aid=167351 Köszi. Nem tudom a szlengben melyiket nevezik hőgombának, de a hűtőfolyadékhoz a termosztátnak és ventilátor-kapcsolónak van köze. A 17-es képen van a termosztát, vagyis inkább a helye, mert a burkolatok és csövek mögött van. Légteleníteni szerintem nem igazán kell, mert a vízpumpa körbenyomja a vizet a csövekben, a buborékok meg felmennek a kiegyenlítőtartályba. Legalábbis én így csináltam és semmi gond nem volt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rob Roy Elküldve November1, 2011 Megoszt Elküldve November1, 2011 Köszi a választ, esetleg még valaki légtelenítés ügyben... Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November1, 2011 Megoszt Elküldve November1, 2011 Köszi a választ, esetleg még valaki légtelenítés ügyben... Amit a képen bekarikáztál, az az ECU hőgombája, azt ne tekerd ki. Amire Te gondolsz, az feljebb van a szívósor aluöntvényébe betekerve, és egy vezeték megy rá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rob Roy Elküldve November1, 2011 Megoszt Elküldve November1, 2011 Köszi, próbálom megkeresni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csabavo Elküldve November1, 2011 Megoszt Elküldve November1, 2011 Bocsi, elírtam. SE-t akartam. ;) (az album címe is SE, amiben a képek vannak) Ráleltem a szelepre. KÉP Az injektorhíd levegőszűrő felőli végén fekete csavaros kupak (majdnem kék). Próbáltam hosszabb állás után AC-t megtekerni, különbség szinte semmi, ugyanúgy nehezen indul. Még egy próba holnap reggel, szelepnél megnézni a nyomást. Kezdem azt gondolni, hogy nem ezen a környéken kell keresgetni. Gyertya, gyújtótrafó csinálhat ilyet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November1, 2011 Megoszt Elküldve November1, 2011 Köszi, próbálom megkeresni. Piros nyíl. Ha más a motor akkor is ilyen a gomba egy sima kábelsarú megy rá. Ráleltem a szelepre. KÉP Az injektorhíd levegőszűrő felőli végén fekete csavaros kupak (majdnem kék). Próbáltam hosszabb állás után AC-t megtekerni, különbség szinte semmi, ugyanúgy nehezen indul. Még egy próba holnap reggel, szelepnél megnézni a nyomást. Kezdem azt gondolni, hogy nem ezen a környéken kell keresgetni. Gyertya, gyújtótrafó csinálhat ilyet? Szinte bármi okozhatja a gyujtásoldalon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csabavo Elküldve November1, 2011 Megoszt Elküldve November1, 2011 Piros nyíl. Ha más a motor akkor is ilyen a gomba egy sima kábelsarú megy rá. Szinte bármi okozhatja a gyujtásoldalon. Ez megnyugtató! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November1, 2011 Megoszt Elküldve November1, 2011 Ez megnyugtató! ;) Ház az. Nekem okozott már indítási gondokat: akadozó AC-pumpa, kontakthibás AC-csati, elszakadt vezeték a műszerfal alatt. Gyujtásmodul, most úgy néz ki Hall-jeladó. Lehet volt gond az elosztó-rotor, gyertyakábelekkel, gyertyával is, de mivel azokat csak úgy cseréltem nem jöttek elő. Menet közbeni rángatást okozott lecsúszott visszavezető cső. Szóval szinte bármi lehet, nem lehet kijelenteni, hogy ez vagy az okozza. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve November1, 2011 Megoszt Elküldve November1, 2011 Waresznál találkoztam ilyennel, sokat szívtunk vele. ;) 2 vagy 4 ütemű? ;) Mert a 2 ütemű alapból 3 henger... :lol: Csak 4 üteműnél volt rotor, és elosztó fedél... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve November1, 2011 Megoszt Elküldve November1, 2011 2 vagy 4 ütemű? ;) Mert a 2 ütemű alapból 3 henger... ;) Csak 4 üteműnél volt rotor, és elosztó fedél... :lol: Íme. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve November1, 2011 Megoszt Elküldve November1, 2011 Sziasztok! 98-as 1,6-os Astrámmal már a nemtudom hányadik kört futom. Minimum 6-8 óra állás után az első indításra alig akar elindulni, mintha nem lenne benzin, majd a következő indításokkor minden rendben. Az utolsó körökben motorhőfok jeladó (sokat evett, állandóan hidegnek érezte a motort) és AC pumpa (még azeredeti volt benne) csere történt. Benzint nem látok, érzek szivárogni. Van esetleg házi megoldás benzinnyomás mérésére, illetve egyéb ötlet mi a túró baja lehet a kocsinak. Előre is köszönöm! A gyujtáskábelek tudnak szivatni ,sötétben járasd a motort és meglátod hol húz át . Link to comment Megosztás: More sharing options...
csabavo Elküldve November1, 2011 Megoszt Elküldve November1, 2011 A gyujtáskábelek tudnak szivatni ,sötétben járasd a motort és meglátod hol húz át . Ez jó ötlet, megnézem! Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
csabavo Elküldve November2, 2011 Megoszt Elküldve November2, 2011 Ház az. Nekem okozott már indítási gondokat: akadozó AC-pumpa, kontakthibás AC-csati, elszakadt vezeték a műszerfal alatt. Gyujtásmodul, most úgy néz ki Hall-jeladó. Lehet volt gond az elosztó-rotor, gyertyakábelekkel, gyertyával is, de mivel azokat csak úgy cseréltem nem jöttek elő. Menet közbeni rángatást okozott lecsúszott visszavezető cső. Szóval szinte bármi lehet, nem lehet kijelenteni, hogy ez vagy az okozza. Na, egy éjszakai állás után a szelepen nem jön benzin, nyomás=0. Következő lenne kideríteni, hogy mivel van baj: nyomásszabályzó, injektor. Az elosztócsőből induló visszatérőben is van szelep vagy itt is a nyomásszabályzó munkája érvényes? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November3, 2011 Megoszt Elküldve November3, 2011 Na, egy éjszakai állás után a szelepen nem jön benzin, nyomás=0. Következő lenne kideríteni, hogy mivel van baj: nyomásszabályzó, injektor. Az elosztócsőből induló visszatérőben is van szelep vagy itt is a nyomásszabályzó munkája érvényes? Úgy tudom magában a benzinpumpában van a visszacsapó szelep. Ha a pumpa amúgy jó kár lenne ezért kicserélni. Vagy egy plussz szelepet kellene beépíteni, vagy a pumpát kellene megpörgetni indítás előtt pár máspdpercre egy plussz kapcsolóval. Persze meg is lehet keresni hol szökik a nyomás,de szerintem az a nehezebb feladat, de általában a pumpánál a szelep koszolódik, kopik meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
balahu Elküldve November3, 2011 Megoszt Elküldve November3, 2011 Lehet azzal vmit kezdeni, hogy a bizt. övem eléggé gyengén húz vissza, rá kell néha segíteni. Gondolom elfáradt a rugója. Feszíteni estleg, cserélni, vagy csak kompletten az egészet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November3, 2011 Megoszt Elküldve November3, 2011 Lehet azzal vmit kezdeni, hogy a bizt. övem eléggé gyengén húz vissza, rá kell néha segíteni. Gondolom elfáradt a rugója. Feszíteni estleg, cserélni, vagy csak kompletten az egészet? Ez engem is érdekelne, ez enyémek se húzódnak vissza maguktól. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November3, 2011 Megoszt Elküldve November3, 2011 Ez engem is érdekelne, ez enyémek se húzódnak vissza maguktól. Szétszedtem egyszer az enyémeket, bár rá van írva hogy nem szabad, és nem is volt egyszerű, mert belső háromszög nyílású csavarokkal van összerakva. Megolajoztam a rugót ami visszahúzza, egy kicsit jobb lett, de messze nem tökéletes. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kabos Elküldve November10, 2011 Megoszt Elküldve November10, 2011 Tisztelt Opel szeretők! Tudna valaki segíteni abban,hogy az F Astra(2001,X14NZ) antennája elektomotoros működésű vagy sem? Szétrohadt az antennám és hallottam ,olvastam is arról,hogy elvileg így működik és most szeretném megcsináltatni normálisan. Addig nem feszegetném a burkolatot ha nem muszáj. Thx Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November10, 2011 Megoszt Elküldve November10, 2011 Tisztelt Opel szeretők! Tudna valaki segíteni abban,hogy az F Astra(2001,X14NZ) antennája elektomotoros működésű vagy sem? Szétrohadt az antennám és hallottam ,olvastam is arról,hogy elvileg így működik és most szeretném megcsináltatni normálisan. Addig nem feszegetném a burkolatot ha nem muszáj. Thx Van ilyen is, meg olyan is. Attól nem félek, hogy classicba gyárilag tettek volna, de ettől még simán lehet benne elektromos. Nem egy nagy bontás azért benézni ott a kárpit mögé ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kabos Elküldve November10, 2011 Megoszt Elküldve November10, 2011 Van ilyen is, meg olyan is. Attól nem félek, hogy classicba gyárilag tettek volna, de ettől még simán lehet benne elektromos. Nem egy nagy bontás azért benézni ott a kárpit mögé ;) Már megnéztem és nincs,viszont van hely az elektronikának. Köszönöm szépen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts