Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Poetry!

Arra készülj hogy húzós lesz az ára, mert egyben van a csat a

patronnal, ami visszahúzza. 10-20 körül szokott menni darabja

a bontóban.

Hát ennek nem örülök. :-(

Egy bontóban 18at mondtak rá. Ezek szerint nem akartak átrázni. Azt mondták, hogy újonnan ez 50 körül van.

Volt olyan Astra, amiben volt nem visszahúzós fajta csatt. Ideiglenesen az is jó lenne, ha be lehet tenni ennek a helyére (?). Az gondolom olcsóbb.

Link to comment
Megosztás:

Tudnátok nekem ajánlani egy jó/olcsó/nem behúzós bontót BPen?

Az anyósülésnél a biztiöv csatjánál elfáradt a két dróthuzal (a kezemben maradt maga a csat). Ez ilyen reteszes/visszahúzós (?) fajta. Ilyet szeretnék...

Nem tudom pontosan mi kll neked, de van egy nemrég kiszerelt ovfeszitom (eldurrant) csattal mindennel, ha az jo neked akkor ingyen a tied.

Link to comment
Megosztás:

Lehet furi kérdés, de valaki szedte már ki a lambda szondáját?

MI a trükje?

Én azt gondoltam, h pl. hidegen kellene megpróbálni.. hőtágulás..

Erre mit olvasok az így csináld-ban?

"1.4-18 literes motorok: melegítsük a motort. a hűtőfolyadék üzemi hőmérsékletének elérése után menjünk még kb. 5km-t tovább,hogy a motorolaj hömérséklete megfelelő legyen.

Kapcsoljuk ki a gyújtsást.....

Csavarjuk ki óvatosan a lambda szondát a mellső kipufogócsőből.

Figyelem!! a lambda szondát az 1.8 literes motorokig csak üzemmeleg motoron szabad kicsavarni. Lehetőleg ne érintsük a kipufógócsövet. Égésveszély! nem mondjaaa :twisted: "

namármost kérdem ééén.. akkor a 2.0 val mi van, hidegen is melegen is? :shock:

A másik. írja a beszerelésnél hogy: " a beszerelés elött kenjük be a szonda menetét OPEL-ET-Nr 19xxxxx spéci zsírral, hogy a szonda ne tudjon besűlni. a zsír grafit+üveggyöngy, ami a csavarmenetek között marad.."

Ez mennyire fontos? mi jó helyette? milyen hamar sül be?

Ki szeretném próbálni a vasat egy másik szondával... szal gyakorlati vagy elméleti 5letek, tudások?

Link to comment
Megosztás:

próbára tök mindegy, mit kensz rá, annyit úgysem mész szerintem, hogy berohadjon

amúgy vannak jó kis hőtűrő kenőcsök, olyat nyomathatsz neki

Konkrétan tudsz vmit? Hol mi a neve? Amúgy meg ha tuti h lambda hiba, nem sajnálom majd az újnak a spéci zsírt :wink:

Link to comment
Megosztás:

Szisztok volna egy kis problémám. Nem rendszeresen, de néha nem indul a kocsi. 8 éves Astrám van. Vissza nem jelez semmit, majd néhány perc várakozás után idul. Hangsúlyozom, csak egyszer- egyszer jön elő ez aprobléma. Mi lehet a baj, mi cseréljek ki esetleg, vagy min állítsak. Szerintem nem komoly a baj. Köszi, minden jót.

Link to comment
Megosztás:

opel16v!

Szia!

Hála isten 2 hete minden rendben a mocival.

De Roland említette a vezérlő panel, kontakt hiba lehetőségét is. (mint gyakori opel típús hibát )

Szeretném tőled kérdezni, vagy ha más tud segíteni attól, hogy merre találom azt a panelt (van egy sejtésem, hogy a kesztyűtartó alatt...), és legfőképp, hogy tudom kiszedni?

Lehet, hogy unalmamban átnézem, hátha találok rajta valami kakit.

Segíjetek!

Előre is köszi!

Link to comment
Megosztás:

Nem egyszerű dolog, le kell bontani kesztyűtartó alatti burkolatot, és

egy külön tartókonzolon van, azt is ki kell mókolni. De házilag nem

igazán javaslom a nekiállást, mert gyantával le van védve a NYÁK,

nem lehet egészségesen forrasztgatni. Hagyd, ha működik szerintem. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nem egyszerű dolog, le kell bontani kesztyűtartó alatti burkolatot, és

egy külön tartókonzolon van, azt is ki kell mókolni. De házilag nem

igazán javaslom a nekiállást, mert gyantával le van védve a NYÁK,

nem lehet egészségesen forrasztgatni. Hagyd, ha működik szerintem. :lol:

Ok! Megpróbálom megállni. Köszi!

Link to comment
Megosztás:

Ha ez segít egy ismerősöm autója néha indult néha nem.Az autót mindig

az Opelszervíz szerelte,most is odakerült.Semmit nem tudtak kideríteni,

náluk mindig indult is.Tippként felvetettük a gyujtáskapcsoló hibáját,de

ők elvetették.A harmadik napon kiszerelték a gyújtáskapcsolót,és

kiderült hogy az volt a ludas,pedig a műszerfalon visszajelzett.Azt viszont

nem tudom hogy az önindító forgatott vagy nem. Ez csak tippként

meséltem.

Link to comment
Megosztás:

Szerintetek az injektor tisztító megoldhatná ezt az indítási problémát

Nekem azt mondták, hogy a c14nz injektorszelepe annyira robusztos, hogy nagyon nehezen dugul el.

Nekem csinálta 2-3 szor a tavaszon, ugy, hogy megindult és meg is állt. Ha meg kis gázzal indítottam, megindult, de meg is állt, ha levettem a lábam a gázpedálról. Igy van nálad is? Ez esetben gondolom alapjárati motor tisztítás kellene. Nekem nem csinálta már rég, igy nem piszkáltam...

Link to comment
Megosztás:

Nekem a télen csinálta vagy 3x azt, hogy beindítottam, had melegedjen kicsit (nem szeretek hideg motorral indúlni), aztán járt fél percet, aztán leállt. Újraindít, leáll, újraindít jár és nem áll le. Na kapott egy injektortisztítót, aztán azóta semmi, de hogy ténylegesen mi folt a gond az passz, mert azóta nem jelentkezett, ki meg nem villogtattam, mert akkor még nem voltam a fórumon, és nem tudtam, hogy egyáltalán ki lehet házilag villogtatni.

Link to comment
Megosztás:

Az injektortisztító adalék ajánlott rendszeres használatra, ezt sokan nem tudják...

A magyar benzin nem éppen a minőségéről híres, az Opel injektorai pedig

hosszútávon nem kultiválják ezt. Ha nincs adalék használva, akkor esélyes

hogy egy idő után elkezd leragadni az injektorszelep, és ezt főleg állás után

indításkor teszi.

Én ajánlom a Protecet, az elég megható módon tisztít, bár javaslom azt is,

hogy használata után egy benyaszűrőcserét ejtsetek meg!

(Uhuhu kartársat lehet kérdőre vonni a beszerezhetőséget illetően)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.