Szabyka Elküldve Május31, 2005 Megoszt Elküldve Május31, 2005 Jah F Astrába létezett állítható kormány magasságú ??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Poetry Elküldve Május31, 2005 Megoszt Elküldve Május31, 2005 Poetry! Arra készülj hogy húzós lesz az ára, mert egyben van a csat a patronnal, ami visszahúzza. 10-20 körül szokott menni darabja a bontóban. Hát ennek nem örülök. :-( Egy bontóban 18at mondtak rá. Ezek szerint nem akartak átrázni. Azt mondták, hogy újonnan ez 50 körül van. Volt olyan Astra, amiben volt nem visszahúzós fajta csatt. Ideiglenesen az is jó lenne, ha be lehet tenni ennek a helyére (?). Az gondolom olcsóbb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tcxbalage Elküldve Június1, 2005 Megoszt Elküldve Június1, 2005 Tudnátok nekem ajánlani egy jó/olcsó/nem behúzós bontót BPen? Az anyósülésnél a biztiöv csatjánál elfáradt a két dróthuzal (a kezemben maradt maga a csat). Ez ilyen reteszes/visszahúzós (?) fajta. Ilyet szeretnék... Nem tudom pontosan mi kll neked, de van egy nemrég kiszerelt ovfeszitom (eldurrant) csattal mindennel, ha az jo neked akkor ingyen a tied. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június1, 2005 Megoszt Elküldve Június1, 2005 Poetry! Szerintem nem létezett F Astrához patron nélküli csat előre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Június1, 2005 Megoszt Elküldve Június1, 2005 Szerintem is az összes patronos. Nálunk az új ára oan 40-43 ropi körül mozog, így én levágtam a sárga nyelvet az anyósűlésnél, aztán jól van az :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Június1, 2005 Megoszt Elküldve Június1, 2005 Lehet furi kérdés, de valaki szedte már ki a lambda szondáját? MI a trükje? Én azt gondoltam, h pl. hidegen kellene megpróbálni.. hőtágulás.. Erre mit olvasok az így csináld-ban? "1.4-18 literes motorok: melegítsük a motort. a hűtőfolyadék üzemi hőmérsékletének elérése után menjünk még kb. 5km-t tovább,hogy a motorolaj hömérséklete megfelelő legyen. Kapcsoljuk ki a gyújtsást..... Csavarjuk ki óvatosan a lambda szondát a mellső kipufogócsőből. Figyelem!! a lambda szondát az 1.8 literes motorokig csak üzemmeleg motoron szabad kicsavarni. Lehetőleg ne érintsük a kipufógócsövet. Égésveszély! nem mondjaaa :twisted: " namármost kérdem ééén.. akkor a 2.0 val mi van, hidegen is melegen is? :shock: A másik. írja a beszerelésnél hogy: " a beszerelés elött kenjük be a szonda menetét OPEL-ET-Nr 19xxxxx spéci zsírral, hogy a szonda ne tudjon besűlni. a zsír grafit+üveggyöngy, ami a csavarmenetek között marad.." Ez mennyire fontos? mi jó helyette? milyen hamar sül be? Ki szeretném próbálni a vasat egy másik szondával... szal gyakorlati vagy elméleti 5letek, tudások? Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazs Elküldve Június1, 2005 Megoszt Elküldve Június1, 2005 próbára tök mindegy, mit kensz rá, annyit úgysem mész szerintem, hogy berohadjon amúgy vannak jó kis hőtűrő kenőcsök, olyat nyomathatsz neki Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Június1, 2005 Megoszt Elküldve Június1, 2005 próbára tök mindegy, mit kensz rá, annyit úgysem mész szerintem, hogy berohadjon amúgy vannak jó kis hőtűrő kenőcsök, olyat nyomathatsz neki Konkrétan tudsz vmit? Hol mi a neve? Amúgy meg ha tuti h lambda hiba, nem sajnálom majd az újnak a spéci zsírt :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Buckó Imre Elküldve Június7, 2005 Megoszt Elküldve Június7, 2005 Szisztok volna egy kis problémám. Nem rendszeresen, de néha nem indul a kocsi. 8 éves Astrám van. Vissza nem jelez semmit, majd néhány perc várakozás után idul. Hangsúlyozom, csak egyszer- egyszer jön elő ez aprobléma. Mi lehet a baj, mi cseréljek ki esetleg, vagy min állítsak. Szerintem nem komoly a baj. Köszi, minden jót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június7, 2005 Megoszt Elküldve Június7, 2005 Milyen motor? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Buckó Imre Elküldve Június7, 2005 Megoszt Elküldve Június7, 2005 A motor tipusa 1.4 benzines Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június7, 2005 Megoszt Elküldve Június7, 2005 Gondolom akkor a sima 60 lovas. No és mennyi km van benne? Pl. benzinszűrő mikor volt utoljára cserélve? Vagy injektortisztító adalék volt már benne (Protec)? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Butragueno Elküldve Június7, 2005 Megoszt Elküldve Június7, 2005 opel16v! Szia! Hála isten 2 hete minden rendben a mocival. De Roland említette a vezérlő panel, kontakt hiba lehetőségét is. (mint gyakori opel típús hibát ) Szeretném tőled kérdezni, vagy ha más tud segíteni attól, hogy merre találom azt a panelt (van egy sejtésem, hogy a kesztyűtartó alatt...), és legfőképp, hogy tudom kiszedni? Lehet, hogy unalmamban átnézem, hátha találok rajta valami kakit. Segíjetek! Előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június7, 2005 Megoszt Elküldve Június7, 2005 Nem egyszerű dolog, le kell bontani kesztyűtartó alatti burkolatot, és egy külön tartókonzolon van, azt is ki kell mókolni. De házilag nem igazán javaslom a nekiállást, mert gyantával le van védve a NYÁK, nem lehet egészségesen forrasztgatni. Hagyd, ha működik szerintem. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Buckó Imre Elküldve Június7, 2005 Megoszt Elküldve Június7, 2005 Benzin szűrő 3-4 hónapja volt cserélve plusz levegő szűrő és gyertyák is, de injektor tisztítót még nem használtam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Buckó Imre Elküldve Június7, 2005 Megoszt Elküldve Június7, 2005 Ja és 95000 km van benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Butragueno Elküldve Június7, 2005 Megoszt Elküldve Június7, 2005 Nem egyszerű dolog, le kell bontani kesztyűtartó alatti burkolatot, és egy külön tartókonzolon van, azt is ki kell mókolni. De házilag nem igazán javaslom a nekiállást, mert gyantával le van védve a NYÁK, nem lehet egészségesen forrasztgatni. Hagyd, ha működik szerintem. :lol: Ok! Megpróbálom megállni. Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opi Elküldve Június7, 2005 Megoszt Elküldve Június7, 2005 Nem tud senki tanácsot adni erre a "nem indulós problémára" Link to comment Megosztás: More sharing options...
Buckó Imre Elküldve Június7, 2005 Megoszt Elküldve Június7, 2005 Szerintetek az injektor tisztító megoldhatná ezt az indítási problémát Link to comment Megosztás: More sharing options...
Psziho Elküldve Június7, 2005 Megoszt Elküldve Június7, 2005 Ha ez segít egy ismerősöm autója néha indult néha nem.Az autót mindig az Opelszervíz szerelte,most is odakerült.Semmit nem tudtak kideríteni, náluk mindig indult is.Tippként felvetettük a gyujtáskapcsoló hibáját,de ők elvetették.A harmadik napon kiszerelték a gyújtáskapcsolót,és kiderült hogy az volt a ludas,pedig a műszerfalon visszajelzett.Azt viszont nem tudom hogy az önindító forgatott vagy nem. Ez csak tippként meséltem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Buckó Imre Elküldve Június7, 2005 Megoszt Elküldve Június7, 2005 Köszi szépen majd mi is megnézzük lehet hogy az a baj. Még egyszer köszi :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június7, 2005 Megoszt Elküldve Június7, 2005 Buckó! Próbáld meg a Protecet, általában az Opel márkaszervizekben lehet kapni. Hozzátöltöd 15-20L benyához, majd kijárod belőle szinte szárazig. Lehet hogy csak "leragad" az injektor fúvóka, és ezt a problémát biztosan orvosolja. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
istván Elküldve Június7, 2005 Megoszt Elküldve Június7, 2005 Szerintetek az injektor tisztító megoldhatná ezt az indítási problémát Nekem azt mondták, hogy a c14nz injektorszelepe annyira robusztos, hogy nagyon nehezen dugul el. Nekem csinálta 2-3 szor a tavaszon, ugy, hogy megindult és meg is állt. Ha meg kis gázzal indítottam, megindult, de meg is állt, ha levettem a lábam a gázpedálról. Igy van nálad is? Ez esetben gondolom alapjárati motor tisztítás kellene. Nekem nem csinálta már rég, igy nem piszkáltam... Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Június8, 2005 Megoszt Elküldve Június8, 2005 Nekem a télen csinálta vagy 3x azt, hogy beindítottam, had melegedjen kicsit (nem szeretek hideg motorral indúlni), aztán járt fél percet, aztán leállt. Újraindít, leáll, újraindít jár és nem áll le. Na kapott egy injektortisztítót, aztán azóta semmi, de hogy ténylegesen mi folt a gond az passz, mert azóta nem jelentkezett, ki meg nem villogtattam, mert akkor még nem voltam a fórumon, és nem tudtam, hogy egyáltalán ki lehet házilag villogtatni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június8, 2005 Megoszt Elküldve Június8, 2005 Az injektortisztító adalék ajánlott rendszeres használatra, ezt sokan nem tudják... A magyar benzin nem éppen a minőségéről híres, az Opel injektorai pedig hosszútávon nem kultiválják ezt. Ha nincs adalék használva, akkor esélyes hogy egy idő után elkezd leragadni az injektorszelep, és ezt főleg állás után indításkor teszi. Én ajánlom a Protecet, az elég megható módon tisztít, bár javaslom azt is, hogy használata után egy benyaszűrőcserét ejtsetek meg! (Uhuhu kartársat lehet kérdőre vonni a beszerezhetőséget illetően) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts