astrásgyerek Elküldve Október16, 2011 Elküldve Október16, 2011 megadave írta: Értem, de így főleg befelé megy a mocsok. Vagy legalábbis benne marad. Lemostam a kocsit és most, hogy levettem az ajtókárpitot, vizes lett az ülés is, mert bevert a víz. Csapattad akkor rendesen. :D Elvileg becsukott ajtónál takarja a küszöbrész, de akkor te gondolom felfelé veretted a vizet. :D (A fábiámnál is van ilyen lyuk az ajtó alján, meg az Octaviánál is volt, no meg a waresznál is - de annak csak egy annyi volt mint egy kicsi szegnek a feje, eldugult szinte azonnal, és elkezdett rohadni körülötte. :P volt hogy lötyögött a víz az ajtóban, arra figyeltem én is fel. :P )
ihbastra Elküldve Október16, 2011 Elküldve Október16, 2011 megadave írta: Értem, de így főleg befelé megy a mocsok. Vagy legalábbis benne marad. Lemostam a kocsit és most, hogy levettem az ajtókárpitot, vizes lett az ülés is, mert bevert a víz. Akkor tiszta lett kívül belül!
astrabandi Elküldve Október16, 2011 Elküldve Október16, 2011 megadave írta: Értem, de így főleg befelé megy a mocsok. Vagy legalábbis benne marad. Lemostam a kocsit és most, hogy levettem az ajtókárpitot, vizes lett az ülés is, mert bevert a víz. Nem tudom neked hogyan sikerült úgy de nekem tiszta az ajtó belseje mármint nem por mentes . Pedig az aluk azt hivatott szolgálni ,hogy ne maradjon benne a víz .
szitya87 Elküldve Október16, 2011 Elküldve Október16, 2011 Sziasztok!Az lenne a kérdésem hogy üzem melegen meddig kell felmennie a hőfok visszajelzőnek?Aszem termosztátot kell cserélnem. Ilyen 10 fokos idöben a kék csik tetejéig szokott nálam felmenni.
zotya975 Elküldve Október16, 2011 Elküldve Október16, 2011 szitya87 írta: Sziasztok!Az lenne a kérdésem hogy üzem melegen meddig kell felmennie a hőfok visszajelzőnek?Aszem termosztátot kell cserélnem. Ilyen 10 fokos idöben a kék csik tetejéig szokott nálam felmenni. A 90-es vonal körül kellene lennie.
Pallasz Elküldve Október18, 2011 Elküldve Október18, 2011 Sziasztok! Bővült a problémám, gondoltam, leírom, hátha tudtok mondani valamit. Szóval az egész úgy kezdődött, hogy a motor menet közben egyszercsak leállt. Ezt kicsivel később már tankolások után nem sokkal csinálta, majd össze-vissza. Elvittem szervizbe, mert a hibajelző a lambdaszondát jelezte; ott azt mondták, hogy nem az a baj, és járjak még vele vagy 400 kilométert, hogy előjöjjön a hiba. Ebből megvolt 200, és most amellett, hogy a motor leáll, és nehezen indul újra, a kipufogó is lő egyet-egyet nagy ritkán. Ezek alapján vajon mi lehet a baj, mire tippeltek? Köszönettel!
FPepe Elküldve Október19, 2011 Elküldve Október19, 2011 Pallasz írta: Sziasztok! Bővült a problémám, gondoltam, leírom, hátha tudtok mondani valamit. Szóval az egész úgy kezdődött, hogy a motor menet közben egyszercsak leállt. Ezt kicsivel később már tankolások után nem sokkal csinálta, majd össze-vissza. Elvittem szervizbe, mert a hibajelző a lambdaszondát jelezte; ott azt mondták, hogy nem az a baj, és járjak még vele vagy 400 kilométert, hogy előjöjjön a hiba. Ebből megvolt 200, és most amellett, hogy a motor leáll, és nehezen indul újra, a kipufogó is lő egyet-egyet nagy ritkán. Ezek alapján vajon mi lehet a baj, mire tippeltek? Köszönettel! Motor tipusa?
ph0enx Elküldve Október20, 2011 Elküldve Október20, 2011 Hello mindenkinek! Lenne egy 10 mill. ft.-os kerdesem. Az en Astram egy x16sz szeriaju motorral rendelkezo jargany 1994-bol. Egy kicsit bolond a lelkem hidegben. Az a problemaja, hogy ha lehul rendesen a levego akkor megall a motor ha benyomom a kuplungot, megjegyzem, hogy ha meg az automata sokkolo mukodik akkor semmi gaz, de ha befejezi a munkajat akkor all elo ez az abszolut kellemetlen efektus. Mit szoltok mi lehet ez?
astrásgyerek Elküldve Október20, 2011 Elküldve Október20, 2011 ph0enx írta: Hello mindenkinek! Lenne egy 10 mill. ft.-os kerdesem. Az en Astram egy x16sz szeriaju motorral rendelkezo jargany 1994-bol. Egy kicsit bolond a lelkem hidegben. Az a problemaja, hogy ha lehul rendesen a levego akkor megall a motor ha benyomom a kuplungot, megjegyzem, hogy ha meg az automata sokkolo mukodik akkor semmi gaz, de ha befejezi a munkajat akkor all elo ez az abszolut kellemetlen efektus. Mit szoltok mi lehet ez? Azaz alapjárati léptetőmotorod volt már takarítva? ;)
zotya975 Elküldve Október20, 2011 Elküldve Október20, 2011 Megjött a kölcsönszondám, nagy nehezen kivettem a régit, de az újjal sem javult meg a kocsi, csak egy fokkal jobb lett. Hazafele csak benzint tankoltam , ettől is javult valamit, ugye volt egy 44-es hibakódom is. Marad a gyujtásoldal vizslatása.
Hullagyali Elküldve Október20, 2011 Elküldve Október20, 2011 hali! lenne egy kérdésem. 1.7D 1992 astrám van. Minap leállítottam egy fél órára majd elindultam vele 500 méter után fulladozni kezdett és elgyöngült, majd leállt Vártam egy kicsit majd ujra ment megint 500 méter után után fulladozni kezdett és így mentem haza szakaszokban. Gázolaj van benne, talán a gázolajszűrő lehet eldugulva? Vagy valakinek volt már ilyen gondja?
zotya975 Elküldve Október20, 2011 Elküldve Október20, 2011 Hullagyali írta: hali! lenne egy kérdésem. 1.7D 1992 astrám van. Minap leállítottam egy fél órára majd elindultam vele 500 méter után fulladozni kezdett és elgyöngült, majd leállt Vártam egy kicsit majd ujra ment megint 500 méter után után fulladozni kezdett és így mentem haza szakaszokban. Gázolaj van benne, talán a gázolajszűrő lehet eldugulva? Vagy valakinek volt már ilyen gondja? Ha lecsavarod a tanksapkát nem szisszen? Lehet a tankszellőztetéssel van gond.
Hullagyali Elküldve Október20, 2011 Elküldve Október20, 2011 zotya975 írta: Ha lecsavarod a tanksapkát nem szisszen? Lehet a tankszellőztetéssel van gond. én nem hallottam szisszenést,ennyire fontos lenne a tankszellőztetés? lehet hogy hülyeség de valami olyanra gondolok hogy valami nagy retekdarab ide oda ugrál a csőben és hol elzárja hol engedi.
astrásgyerek Elküldve Október20, 2011 Elküldve Október20, 2011 Hullagyali írta: hali! lenne egy kérdésem. 1.7D 1992 astrám van. Minap leállítottam egy fél órára majd elindultam vele 500 méter után fulladozni kezdett és elgyöngült, majd leállt Vártam egy kicsit majd ujra ment megint 500 méter után után fulladozni kezdett és így mentem haza szakaszokban. Gázolaj van benne, talán a gázolajszűrő lehet eldugulva? Vagy valakinek volt már ilyen gondja? Jól hiszed, szerintem is a szűrő lesz a bibis. :lol: Mikor cserélted utoljára? ;) Esetleg lehet még valamelyik cső megrepedve (szívó oldali). nincs gázoljafolt alatta, ha egyhelyben járatod? ;)
demars Elküldve Október20, 2011 Elküldve Október20, 2011 Sziasztok! Hogyan tudom a legegyszerűbben levenni a sebváltó köpenyt? Úgy, hogy ne sérüljön!? Szeretném elvégezni a váltó rudazat beállítását. A GYIK -ban olvasva nem tűnik nehéznek, a művelet lényegét is értem. Csak marhára félek attól, hogy a váltó szoknyát szétszakítóm ( ideg miatt ), ha nem megy egyszerre a leszedése! Válaszokat előre is nagyon szépen köszönöm! Üdv: demars
zotya975 Elküldve Október21, 2011 Elküldve Október21, 2011 demars írta: Sziasztok! Hogyan tudom a legegyszerűbben levenni a sebváltó köpenyt? Úgy, hogy ne sérüljön!? Szeretném elvégezni a váltó rudazat beállítását. A GYIK -ban olvasva nem tűnik nehéznek, a művelet lényegét is értem. Csak marhára félek attól, hogy a váltó szoknyát szétszakítóm ( ideg miatt ), ha nem megy egyszerre a leszedése! Válaszokat előre is nagyon szépen köszönöm! Üdv: demars A váltószoknyát megcsippented hátul a két sarkánál közvetlenül a műanyag burkolat felett, és határozottan felhúzod. Utánna kifordul már elől is.
zotya975 Elküldve Október21, 2011 Elküldve Október21, 2011 Hullagyali írta: én nem hallottam szisszenést,ennyire fontos lenne a tankszellőztetés? lehet hogy hülyeség de valami olyanra gondolok hogy valami nagy retekdarab ide oda ugrál a csőben és hol elzárja hol engedi. Nagyon fontos, ugye a tank zárt tartály, ha csak kivíszod a naftát és nem engedsz utánna levegőt egyrészt összehorpad, másrészt meg az üanyagvételezés sem zavartalan. A tankban is van szűrő a cső elején nem tud koszt beszívni. demars írta: Sziasztok! Hogyan tudom a legegyszerűbben levenni a sebváltó köpenyt? Úgy, hogy ne sérüljön!? Szeretném elvégezni a váltó rudazat beállítását. A GYIK -ban olvasva nem tűnik nehéznek, a művelet lényegét is értem. Csak marhára félek attól, hogy a váltó szoknyát szétszakítóm ( ideg miatt ), ha nem megy egyszerre a leszedése! Válaszokat előre is nagyon szépen köszönöm! Üdv: demars A váltószoknyát megcsippented hátul a két sarkánál közvetlenül a műanyag burkolat felett, és határozottan felhúzod. Utánna kifordul már elől is.
Hullagyali Elküldve Október21, 2011 Elküldve Október21, 2011 astrásgyerek írta: Jól hiszed, szerintem is a szűrő lesz a bibis. :lol: Mikor cserélted utoljára? ;) Esetleg lehet még valamelyik cső megrepedve (szívó oldali). nincs gázoljafolt alatta, ha egyhelyben járatod? ;) nemrég vettem a kocsit én még nem cseréltem benne szűrőt, lehet hogy már 100 éves
astrásgyerek Elküldve Október21, 2011 Elküldve Október21, 2011 Hullagyali írta: nemrég vettem a kocsit én még nem cseréltem benne szűrőt, lehet hogy már 100 éves Ezt ajánlatos kicserélni, egyrészt az eltömődés miatt, másrészt meg biztos van benne víz is, az meg így télen tud ám gondot okozni.. tapasztalat. ;) Kb 1000 ft-os tétel, de nézegess itt árak után, 900 Ft-tól a csillagos égig.
Hullagyali Elküldve Október21, 2011 Elküldve Október21, 2011 zotya975 írta: Nagyon fontos, ugye a tank zárt tartály, ha csak kivíszod a naftát és nem engedsz utánna levegőt egyrészt összehorpad, másrészt meg az üanyagvételezés sem zavartalan. A tankban is van szűrő a cső elején nem tud koszt beszívni. A váltószoknyát megcsippented hátul a két sarkánál közvetlenül a műanyag burkolat felett, és határozottan felhúzod. Utánna kifordul már elől is. megjárattam ma a kocsit ugy, hogy le volt csavarva a tanksapka, nem volt változás, alapjárat kb 1 percig ment, aztán leállt, tehát a tank szellőztetés jó. Kivettem az előszűrőt ami a motortérben van, egy gumicsővel helyettesítettem, hogy lássam hogy folyik e a gázolaj. Tapasztalat: a gázolajat nem folyamatosan nyomja a szivattyú hanem nagyon sok levegőbuborékkal, szakaszosan, és valószínűleg itt lesz a gond hogy a motor nem kap elég gázolajat. Az AC pumpa tud ilyet csinálni? vagy azon is van szűrő ami el lenne dugulva?
Hullagyali Elküldve Október21, 2011 Elküldve Október21, 2011 astrásgyerek írta: Ezt ajánlatos kicserélni, egyrészt az eltömődés miatt, másrészt meg biztos van benne víz is, az meg így télen tud ám gondot okozni.. tapasztalat. ;) Kb 1000 ft-os tétel, de nézegess itt árak után, 900 Ft-tól a csillagos égig. szűrőt hogy szedem le, simán kicsavarom az egészet?
astrásgyerek Elküldve Október21, 2011 Elküldve Október21, 2011 Hullagyali írta: megjárattam ma a kocsit ugy, hogy le volt csavarva a tanksapka, nem volt változás, alapjárat kb 1 percig ment, aztán leállt, tehát a tank szellőztetés jó. Kivettem az előszűrőt ami a motortérben van, egy gumicsővel helyettesítettem, hogy lássam hogy folyik e a gázolaj. Tapasztalat: a gázolajat nem folyamatosan nyomja a szivattyú hanem nagyon sok levegőbuborékkal, szakaszosan, és valószínűleg itt lesz a gond hogy a motor nem kap elég gázolajat. Az AC pumpa tud ilyet csinálni? vagy azon is van szűrő ami el lenne dugulva? Dízelnél nincs AC. ;) Simán szívja az adagoló, ezek szerint valahol levegőt tud szívni. ;)
astrásgyerek Elküldve Október21, 2011 Elküldve Október21, 2011 Hullagyali írta: szűrőt hogy szedem le, simán kicsavarom az egészet? Leszeded a védőlemezt, és lecsavarod a szűrőt. Képeket itt találhatsz 3 oldalon keresztül.
Hullagyali Elküldve Október21, 2011 Elküldve Október21, 2011 astrásgyerek írta: Dízelnél nincs AC. ;) Simán szívja az adagoló, ezek szerint valahol levegőt tud szívni. ;) köszi! levegőt hol szívhat? nemrég szedtem ki alól a szintjelzőt, mondjuk ott a 2 csövet belülről nem szedtem le, csak kívülről húztam le. máshol hol szívhat? adagolónál nem sőt a szűrőknél se mert nem nyúltam hozzá. Elméletileg magától ki kellene légteleníteni ha jól tudom.
astrásgyerek Elküldve Október21, 2011 Elküldve Október21, 2011 Hullagyali írta: köszi! levegőt hol szívhat? nemrég szedtem ki alól a szintjelzőt, mondjuk ott a 2 csövet belülről nem szedtem le, csak kívülről húztam le. máshol hol szívhat? adagolónál nem sőt a szűrőknél se mert nem nyúltam hozzá. Elméletileg magától ki kellene légteleníteni ha jól tudom. Attól még, hogy nem nyúltál hozzá. ;) Nézegesd át a csőcsatlakozásokat is, biztos ami biztos. :lol: De szerintem cserélj majd gázolajszűrőt. ;) Nem fog megártani neki. Nekem télen volt, hogy ledadogott, és nem vette a fordulatot, de az amiatt volt (nekem), hogy víz volt a szűrőben, és belefagyott, kiürítettem a szűrőt (onnan derült ki, hogy víz volt benne), majd megjavult. Lehet neked sem ártana kiüríteni legalább a trutyit belőle. :lol:
Recommended Posts