Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok

olyan kérdésem lenne hogy kiszedtem a tankból az üzemanyag jeladóját az astrának, csak nemtom hogy kéne működnie, ugyanis nem jó. Valaki el tudná mondani hogy működik? (astra 1.7 D 1992)

Elküldve
Sziasztok

olyan kérdésem lenne hogy kiszedtem a tankból az üzemanyag jeladóját az astrának, csak nemtom hogy kéne működnie, ugyanis nem jó. Valaki el tudná mondani hogy működik? (astra 1.7 D 1992)

Igazából ugye van rajta egy úszó, és fel-le emelkedik a üanyagszintel együtt. Van rajta ellenállás skála, különböző szinten mindíg más az ellenállása.

Elküldve
Igazából ugye van rajta egy úszó, és fel-le emelkedik a üanyagszintel együtt. Van rajta ellenállás skála, különböző szinten mindíg más az ellenállása.

Zotya, mi van az autóddal?

Elküldve
Zotya, mi van az autóddal?

Itt áll az udvarban az indítómotor kuka, pontosabban a behúzótekercse. Ha megcsinálom a Wagon-R-t szombaton kapok érte talán valamit, abból finanszírozom az enyémet. Az alapprobléma szerintem a gagyitron pumpa lesz, de ugye amíg nem tudok indítózni nem tudom tesztelni sem.

Elküldve

köszi a választ

lenne még egy kérdés. nemtom kinek miket mutat a vízhőfok mérő óra, de nekem nagyon kicsit mozdul el, tehát még a 85 fokos jelölést sem éri el, a motor viszont érezhetően meleg. Hogy lehetne megnézni hogy a termosztát szart-e be vagy csak az óra jeladója?

Elküldve
köszi a választ

lenne még egy kérdés. nemtom kinek miket mutat a vízhőfok mérő óra, de nekem nagyon kicsit mozdul el, tehát még a 85 fokos jelölést sem éri el, a motor viszont érezhetően meleg. Hogy lehetne megnézni hogy a termosztát szart-e be vagy csak az óra jeladója?

Úgy hogy elindítod a hideg motort, felnyitod a motorháztetőt, és alapjáraton úgy kábé 10-perc mulva a hűtő felső sarkát ahol becsatlakozik a motorből jövő cső hirtelen kell elönteni a forróságnak, ugye ekkor nyit a termosztát. Ha már kezdettől fogva langyul akkor ugye a termosztát állandóan nyitva van, tehát rossz. A nyitás amúgy látszik a mutatón is, mert ilyenkor hirtelen visszaesik.

Elküldve
Úgy hogy elindítod a hideg motort, felnyitod a motorháztetőt, és alapjáraton úgy kábé 10-perc mulva a hűtő felső sarkát ahol becsatlakozik a motorből jövő cső hirtelen kell elönteni a forróságnak, ugye ekkor nyit a termosztát. Ha már kezdettől fogva langyul akkor ugye a termosztát állandóan nyitva van, tehát rossz. A nyitás amúgy látszik a mutatón is, mert ilyenkor hirtelen visszaesik.

értem, akkor tuti a termosztátom a rossz. Gondolom nem nagy szám kicserélni ugye?

Elküldve
értem, akkor tuti a termosztátom a rossz. Gondolom nem nagy szám kicserélni ugye?

Úgy tudom dieselen könnyű cserélni, de pontosan nem tudom hol van, valahol a motor és a hűtő között a csőben.

Elküldve
értem, akkor tuti a termosztátom a rossz. Gondolom nem nagy szám kicserélni ugye?

Úgy tudom dieselen könnyű cserélni, de pontosan nem tudom hol van, valahol a motor és a hűtő között a csőben.

3 db 6 os csavar :D

A hengerfej sarkánál van, az adagoló fölött. Egy vastag cső megy rá. Max 5 perc.

Elküldve

Sziasztok

Még annyi kérdésem lenne, hogy ma megemelkedett a motorolaj szintje a maximum fölé, eddig nagyjából középen volt. Nemrég hengerfejes volt, de már megcsinálták. A víz nem olajos és csak épphogy egy nagyon kicsit fogyott, nemtudom igazából, hogy mi lehet a gond. Egyébként egy 1.7 D 92' astraról van szó.

Elküldve
Úgy tudom dieselen könnyű cserélni, de pontosan nem tudom hol van, valahol a motor és a hűtő között a csőben.

Itt van a dízelnél. :D

Uhh Zotya, részvétem, biztos a legjobbkor jött... :D

Még annyi kérdésem lenne, hogy ma megemelkedett a motorolaj szintje a maximum fölé, eddig nagyjából középen volt. Nemrég hengerfejes volt, de már megcsinálták. A víz nem olajos és csak épphogy egy nagyon kicsit fogyott, nemtudom igazából, hogy mi lehet a gond. Egyébként egy 1.7 D 92' astraról van szó.

Emelkedik? :P

Még a fogyás csak-csak "normális" jelenség, de a "hígulás" nem mutat jóra. :P

Biztos jól nézted? nem állt ferdén az autó? :D

Elküldve

csá !

lekaptam az ajtó kárpitot mert nyikorgott az ablak tekerés közben. kis WD 40 és ######a minden.

gondoltam már ránézek a kilincslógó betegségre. hát a rúgó teljesen el van törve. nem csak elgyengülve.

De viszont a rudazaton van egy tekerős állító amivel beállítottam, így most nem lóg. Viszont kellene nekem 2 db első ajtóba való kilincs rúgó . nem tudjátok hol lehetne szerezni ? :D

Elküldve
csá !

lekaptam az ajtó kárpitot mert nyikorgott az ablak tekerés közben. kis WD 40 és ######a minden.

gondoltam már ránézek a kilincslógó betegségre. hát a rúgó teljesen el van törve. nem csak elgyengülve.

De viszont a rudazaton van egy tekerős állító amivel beállítottam, így most nem lóg. Viszont kellene nekem 2 db első ajtóba való kilincs rúgó . nem tudjátok hol lehetne szerezni ? :D

Itt a válasz, :P de hajlítható acéldrótból is.

Elküldve
Itt a válasz, :D de hajlítható acéldrótból is.

Nekem is acéldrótból lett hajta a jobb hátsó törött volt, amikor megvettük, azóta is pont ugyanolyan feszes, de egy kicsit túllőttünk a célon, még túl feszes is lett. :D Van hogy kikapja a kezemből a kilincset. :P :P

Elküldve
Itt van a dízelnél. :D

Uhh Zotya, részvétem, biztos a legjobbkor jött... :D

Emelkedik? :P

Még a fogyás csak-csak "normális" jelenség, de a "hígulás" nem mutat jóra. :P

Biztos jól nézted? nem állt ferdén az autó? :D

Nem állt ferdén, de másnap reggel kicsit járattam a motort majd megint megnéztem és még így is magasabb volt egy nagyon picit, de már a min és a max között, ezt én nem értem :S

Elküldve
Nem állt ferdén, de másnap reggel kicsit járattam a motort majd megint megnéztem és még így is magasabb volt egy nagyon picit, de már a min és a max között, ezt én nem értem :S

Nem használod sokat városban, rövid távokon? Mert attól a sok lecsapódó párától többnek tűnhet az olaj, aztán hosszabb távon, jobban megkergetve a kocsit szépen kipárolog belőle.

Elküldve

Hello az lenne a problémám hogy a tetőkárpit foltokban elkezdett lejönni és így lóg. elég csúnya. ha leszedem a müanyagot ami körülveszi leszedjem teljesen és visszaragasszam. nah de milyen ragasztóval??

Elküldve
Hello az lenne a problémám hogy a tetőkárpit foltokban elkezdett lejönni és így lóg. elég csúnya. ha leszedem a müanyagot ami körülveszi leszedjem teljesen és visszaragasszam. nah de milyen ragasztóval??

ha már szétporlott a szivacs ami a kárpit alatt van, akkor már nem marad szép... :D

Javaslom a teljes felújítást. :P

Az eredmény magáért beszél. :P

Elküldve
Ajtókárpit újrahúzással nem próbálkoztál? Érdekelne hogy lehet megcsinálni...

A donoré szép állapotú volt, így az ment át (az elektromos ablak miatt is).

Ahogy elnéztem műanyag olvasztásos módszerrel van "felfogatva" a kárpitozott rész a műanyaghoz. a leszedéssel nincsen gond, lejön, de a visszarakás... :D

ezzel még nem próbálkoztam! :P

Elküldve
A donoré szép állapotú volt, így az ment át (az elektromos ablak miatt is).

Ahogy elnéztem műanyag olvasztásos módszerrel van "felfogatva" a kárpitozott rész a műanyaghoz. a leszedéssel nincsen gond, lejön, de a visszarakás... :D

ezzel még nem próbálkoztam! :P

Hát ez az! Itt akadtam el a gondolatmenetben én is. :P

Elküldve
A donoré szép állapotú volt, így az ment át (az elektromos ablak miatt is).

Ahogy elnéztem műanyag olvasztásos módszerrel van "felfogatva" a kárpitozott rész a műanyaghoz. a leszedéssel nincsen gond, lejön, de a visszarakás... :D

ezzel még nem próbálkoztam! :P

A levágott olvadék helyére megfelelő méretű pozdorjacsavart lehet rakni alátéttel.

Elküldve

Sziasztok!

A következő problémám adódott: van egy 1993-as Opel Astra F-em 175 000 kilométerrel (használtan vettem néhány hete); pénteken gond nélkül mentem vele 160 kilométert, semmi probléma nem volt. Aznap este a szokásos helyen, a szokásos benzint tankoltam bele, majd szombaton nekivágtam egy negyven kilométeres útnak; ekkor az történt, hogy egyenes úton, négyesben, 70 km/h-nál rángatni kezdett a kocsi, mintha vissza kellene váltanom, amit megtettem, és megoldódott a dolog. Ma viszont a visszaúton egyszercsak fogta magát a motor, és leállt menet közben, előtte azonban kigyúlt az összes lámpa, ami indítás előtt is látható a műszerfalon. Miután leállt, egy-két kulcsfordításra még nem történt semmi, majd a harmadikra egyből indult. A két nap alatt (amikor a probléma jelentkezett) nem mentem bele semmilyen nagyobb gödörbe, illetve nem erőltettem meg semmilyen módon az autót - kvázi üres volt minden alkalommal).

Szerintetek mi lehet a baj?

Köszönettel!

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.