Hullagyali Elküldve Október6, 2011 Megoszt Elküldve Október6, 2011 Sziasztok olyan kérdésem lenne hogy kiszedtem a tankból az üzemanyag jeladóját az astrának, csak nemtom hogy kéne működnie, ugyanis nem jó. Valaki el tudná mondani hogy működik? (astra 1.7 D 1992) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október6, 2011 Megoszt Elküldve Október6, 2011 Sziasztok olyan kérdésem lenne hogy kiszedtem a tankból az üzemanyag jeladóját az astrának, csak nemtom hogy kéne működnie, ugyanis nem jó. Valaki el tudná mondani hogy működik? (astra 1.7 D 1992) Igazából ugye van rajta egy úszó, és fel-le emelkedik a üanyagszintel együtt. Van rajta ellenállás skála, különböző szinten mindíg más az ellenállása. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Október6, 2011 Megoszt Elküldve Október6, 2011 Igazából ugye van rajta egy úszó, és fel-le emelkedik a üanyagszintel együtt. Van rajta ellenállás skála, különböző szinten mindíg más az ellenállása. Zotya, mi van az autóddal? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október6, 2011 Megoszt Elküldve Október6, 2011 Zotya, mi van az autóddal? Itt áll az udvarban az indítómotor kuka, pontosabban a behúzótekercse. Ha megcsinálom a Wagon-R-t szombaton kapok érte talán valamit, abból finanszírozom az enyémet. Az alapprobléma szerintem a gagyitron pumpa lesz, de ugye amíg nem tudok indítózni nem tudom tesztelni sem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hullagyali Elküldve Október6, 2011 Megoszt Elküldve Október6, 2011 köszi a választ lenne még egy kérdés. nemtom kinek miket mutat a vízhőfok mérő óra, de nekem nagyon kicsit mozdul el, tehát még a 85 fokos jelölést sem éri el, a motor viszont érezhetően meleg. Hogy lehetne megnézni hogy a termosztát szart-e be vagy csak az óra jeladója? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október6, 2011 Megoszt Elküldve Október6, 2011 köszi a választ lenne még egy kérdés. nemtom kinek miket mutat a vízhőfok mérő óra, de nekem nagyon kicsit mozdul el, tehát még a 85 fokos jelölést sem éri el, a motor viszont érezhetően meleg. Hogy lehetne megnézni hogy a termosztát szart-e be vagy csak az óra jeladója? Úgy hogy elindítod a hideg motort, felnyitod a motorháztetőt, és alapjáraton úgy kábé 10-perc mulva a hűtő felső sarkát ahol becsatlakozik a motorből jövő cső hirtelen kell elönteni a forróságnak, ugye ekkor nyit a termosztát. Ha már kezdettől fogva langyul akkor ugye a termosztát állandóan nyitva van, tehát rossz. A nyitás amúgy látszik a mutatón is, mert ilyenkor hirtelen visszaesik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hullagyali Elküldve Október6, 2011 Megoszt Elküldve Október6, 2011 Úgy hogy elindítod a hideg motort, felnyitod a motorháztetőt, és alapjáraton úgy kábé 10-perc mulva a hűtő felső sarkát ahol becsatlakozik a motorből jövő cső hirtelen kell elönteni a forróságnak, ugye ekkor nyit a termosztát. Ha már kezdettől fogva langyul akkor ugye a termosztát állandóan nyitva van, tehát rossz. A nyitás amúgy látszik a mutatón is, mert ilyenkor hirtelen visszaesik. értem, akkor tuti a termosztátom a rossz. Gondolom nem nagy szám kicserélni ugye? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október6, 2011 Megoszt Elküldve Október6, 2011 értem, akkor tuti a termosztátom a rossz. Gondolom nem nagy szám kicserélni ugye? Úgy tudom dieselen könnyű cserélni, de pontosan nem tudom hol van, valahol a motor és a hűtő között a csőben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Október6, 2011 Megoszt Elküldve Október6, 2011 értem, akkor tuti a termosztátom a rossz. Gondolom nem nagy szám kicserélni ugye? Úgy tudom dieselen könnyű cserélni, de pontosan nem tudom hol van, valahol a motor és a hűtő között a csőben. 3 db 6 os csavar :D A hengerfej sarkánál van, az adagoló fölött. Egy vastag cső megy rá. Max 5 perc. Link to comment Megosztás: More sharing options...
panc Elküldve Október6, 2011 Megoszt Elküldve Október6, 2011 Sziasztok Még annyi kérdésem lenne, hogy ma megemelkedett a motorolaj szintje a maximum fölé, eddig nagyjából középen volt. Nemrég hengerfejes volt, de már megcsinálták. A víz nem olajos és csak épphogy egy nagyon kicsit fogyott, nemtudom igazából, hogy mi lehet a gond. Egyébként egy 1.7 D 92' astraról van szó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Október6, 2011 Megoszt Elküldve Október6, 2011 Úgy tudom dieselen könnyű cserélni, de pontosan nem tudom hol van, valahol a motor és a hűtő között a csőben. Itt van a dízelnél. :D Uhh Zotya, részvétem, biztos a legjobbkor jött... :D Még annyi kérdésem lenne, hogy ma megemelkedett a motorolaj szintje a maximum fölé, eddig nagyjából középen volt. Nemrég hengerfejes volt, de már megcsinálták. A víz nem olajos és csak épphogy egy nagyon kicsit fogyott, nemtudom igazából, hogy mi lehet a gond. Egyébként egy 1.7 D 92' astraról van szó. Emelkedik? :P Még a fogyás csak-csak "normális" jelenség, de a "hígulás" nem mutat jóra. :P Biztos jól nézted? nem állt ferdén az autó? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nagymate Elküldve Október7, 2011 Megoszt Elküldve Október7, 2011 csá ! lekaptam az ajtó kárpitot mert nyikorgott az ablak tekerés közben. kis WD 40 és ######a minden. gondoltam már ránézek a kilincslógó betegségre. hát a rúgó teljesen el van törve. nem csak elgyengülve. De viszont a rudazaton van egy tekerős állító amivel beállítottam, így most nem lóg. Viszont kellene nekem 2 db első ajtóba való kilincs rúgó . nem tudjátok hol lehetne szerezni ? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Október7, 2011 Megoszt Elküldve Október7, 2011 csá ! lekaptam az ajtó kárpitot mert nyikorgott az ablak tekerés közben. kis WD 40 és ######a minden. gondoltam már ránézek a kilincslógó betegségre. hát a rúgó teljesen el van törve. nem csak elgyengülve. De viszont a rudazaton van egy tekerős állító amivel beállítottam, így most nem lóg. Viszont kellene nekem 2 db első ajtóba való kilincs rúgó . nem tudjátok hol lehetne szerezni ? :D Itt a válasz, :P de hajlítható acéldrótból is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nagymate Elküldve Október7, 2011 Megoszt Elküldve Október7, 2011 Itt a válasz, :D de hajlítható acéldrótból is. RUHACSIPESZ :D :P :P :D Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Október7, 2011 Megoszt Elküldve Október7, 2011 Itt a válasz, :D de hajlítható acéldrótból is. Nekem is acéldrótból lett hajta a jobb hátsó törött volt, amikor megvettük, azóta is pont ugyanolyan feszes, de egy kicsit túllőttünk a célon, még túl feszes is lett. :D Van hogy kikapja a kezemből a kilincset. :P :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
panc Elküldve Október8, 2011 Megoszt Elküldve Október8, 2011 Itt van a dízelnél. :D Uhh Zotya, részvétem, biztos a legjobbkor jött... :D Emelkedik? :P Még a fogyás csak-csak "normális" jelenség, de a "hígulás" nem mutat jóra. :P Biztos jól nézted? nem állt ferdén az autó? :D Nem állt ferdén, de másnap reggel kicsit járattam a motort majd megint megnéztem és még így is magasabb volt egy nagyon picit, de már a min és a max között, ezt én nem értem :S Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október8, 2011 Megoszt Elküldve Október8, 2011 Nem állt ferdén, de másnap reggel kicsit járattam a motort majd megint megnéztem és még így is magasabb volt egy nagyon picit, de már a min és a max között, ezt én nem értem :S Nem használod sokat városban, rövid távokon? Mert attól a sok lecsapódó párától többnek tűnhet az olaj, aztán hosszabb távon, jobban megkergetve a kocsit szépen kipárolog belőle. Link to comment Megosztás: More sharing options...
petiii Elküldve Október8, 2011 Megoszt Elküldve Október8, 2011 Hello az lenne a problémám hogy a tetőkárpit foltokban elkezdett lejönni és így lóg. elég csúnya. ha leszedem a müanyagot ami körülveszi leszedjem teljesen és visszaragasszam. nah de milyen ragasztóval?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Október8, 2011 Megoszt Elküldve Október8, 2011 Hello az lenne a problémám hogy a tetőkárpit foltokban elkezdett lejönni és így lóg. elég csúnya. ha leszedem a müanyagot ami körülveszi leszedjem teljesen és visszaragasszam. nah de milyen ragasztóval?? ha már szétporlott a szivacs ami a kárpit alatt van, akkor már nem marad szép... :D Javaslom a teljes felújítást. :P Az eredmény magáért beszél. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Október8, 2011 Megoszt Elküldve Október8, 2011 ha már szétporlott a szivacs ami a kárpit alatt van, akkor már nem marad szép... :D Javaslom a teljes felújítást. :P Az eredmény magáért beszél. :P Ajtókárpit újrahúzással nem próbálkoztál? Érdekelne hogy lehet megcsinálni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Október8, 2011 Megoszt Elküldve Október8, 2011 Ajtókárpit újrahúzással nem próbálkoztál? Érdekelne hogy lehet megcsinálni... A donoré szép állapotú volt, így az ment át (az elektromos ablak miatt is). Ahogy elnéztem műanyag olvasztásos módszerrel van "felfogatva" a kárpitozott rész a műanyaghoz. a leszedéssel nincsen gond, lejön, de a visszarakás... :D ezzel még nem próbálkoztam! :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Október8, 2011 Megoszt Elküldve Október8, 2011 A donoré szép állapotú volt, így az ment át (az elektromos ablak miatt is). Ahogy elnéztem műanyag olvasztásos módszerrel van "felfogatva" a kárpitozott rész a műanyaghoz. a leszedéssel nincsen gond, lejön, de a visszarakás... :D ezzel még nem próbálkoztam! :P Hát ez az! Itt akadtam el a gondolatmenetben én is. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október9, 2011 Megoszt Elküldve Október9, 2011 A donoré szép állapotú volt, így az ment át (az elektromos ablak miatt is). Ahogy elnéztem műanyag olvasztásos módszerrel van "felfogatva" a kárpitozott rész a műanyaghoz. a leszedéssel nincsen gond, lejön, de a visszarakás... :D ezzel még nem próbálkoztam! :P A levágott olvadék helyére megfelelő méretű pozdorjacsavart lehet rakni alátéttel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
petiii Elküldve Október9, 2011 Megoszt Elküldve Október9, 2011 ha már szétporlott a szivacs ami a kárpit alatt van, akkor már nem marad szép... :D Javaslom a teljes felújítást. :P Az eredmény magáért beszél. :P És te milyen kérpitot vettél rá hogy szivacsos az alja? mi a neve? vagy hogy van ez? látom debrecenbe vetted énis itt lakok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pallasz Elküldve Október9, 2011 Megoszt Elküldve Október9, 2011 Sziasztok! A következő problémám adódott: van egy 1993-as Opel Astra F-em 175 000 kilométerrel (használtan vettem néhány hete); pénteken gond nélkül mentem vele 160 kilométert, semmi probléma nem volt. Aznap este a szokásos helyen, a szokásos benzint tankoltam bele, majd szombaton nekivágtam egy negyven kilométeres útnak; ekkor az történt, hogy egyenes úton, négyesben, 70 km/h-nál rángatni kezdett a kocsi, mintha vissza kellene váltanom, amit megtettem, és megoldódott a dolog. Ma viszont a visszaúton egyszercsak fogta magát a motor, és leállt menet közben, előtte azonban kigyúlt az összes lámpa, ami indítás előtt is látható a műszerfalon. Miután leállt, egy-két kulcsfordításra még nem történt semmi, majd a harmadikra egyből indult. A két nap alatt (amikor a probléma jelentkezett) nem mentem bele semmilyen nagyobb gödörbe, illetve nem erőltettem meg semmilyen módon az autót - kvázi üres volt minden alkalommal). Szerintetek mi lehet a baj? Köszönettel! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts