J_Gab Elküldve Szeptember19, 2011 Elküldve Szeptember19, 2011 Nem biztos, hogy forralná a vizet, mert a vízkörben még nagyobb a nyomás mivel beledolgozik a moci, és pont ezért nem is forr fel. Igen, ennek más tünetei is vannak, általában amikor nem jár a motor azon a résen ahol a kipufgáz bejut a vízkörbe a víz szokott beleszivárogni a hengerbe, ugye víz fogy a henger nem jár, vagy ha működik is erősen fehér füstöt ereget a kocsi. Gondolom ha ilyen problémám lenne és ha esetleg még az amikor jár minden henger akkor észrevenném a vízfogyást mert ha már fehéren füstöl akkor szerintem 100km en 1l eltünne nem? :lol: mert akkor ezek szerint hogy üzemmeleg motornál bekeményedik a vizcső normális dolog .. meg ha beledolgozna a kipufgáz akkor bugyorogna alapjáraton is a kiegyenlítő tartály nem? Olyat már láttam "szerencsére nem az én automnál" hogy gáz adásra lement a vízszint úgy kb eltünt a tartályból az összes és mikor visszaesett a fordulat (gázelvátel) visszajött... egyébként azért gondoltam rá mert bugyorog a fűtőradiátor + kemény a cső de akkor mégsem ez lesz a probléma :lol:
zotya975 Elküldve Szeptember19, 2011 Elküldve Szeptember19, 2011 Gondolom ha ilyen problémám lenne és ha esetleg még az amikor jár minden henger akkor észrevenném a vízfogyást mert ha már fehéren füstöl akkor szerintem 100km en 1l eltünne nem? :lol: mert akkor ezek szerint hogy üzemmeleg motornál bekeményedik a vizcső normális dolog .. meg ha beledolgozna a kipufgáz akkor bugyorogna alapjáraton is a kiegyenlítő tartály nem? Olyat már láttam "szerencsére nem az én automnál" hogy gáz adásra lement a vízszint úgy kb eltünt a tartályból az összes és mikor visszaesett a fordulat (gázelvátel) visszajött... egyébként azért gondoltam rá mert bugyorog a fűtőradiátor + kemény a cső de akkor mégsem ez lesz a probléma :lol: Persze ha beledolgozik a motor a vízkörbe az nem működik túl sokáig, egyértelmű tönetek a vízfogyás a fehér füst, eldurranó csövek...nem hiszem, hogy erről van szó.
J_Gab Elküldve Szeptember19, 2011 Elküldve Szeptember19, 2011 Persze ha beledolgozik a motor a vízkörbe az nem működik túl sokáig, egyértelmű tönetek a vízfogyás a fehér füst, eldurranó csövek...nem hiszem, hogy erről van szó. megnyugodtam :lol: Úgynézki a szivatyúfedelen az egyik csavaron azért állt a benzin mert a menet mellett jött fel... nyomtam oda ilyen gumipasztacuccost a menetre (remélem a tnakba nem jutott :lol: ) aztán visszacsavartam most nemlátok anyagot rajta... benzinszag még kicsit érezhető gondolom párologni kell mert kicsit már volt a tankon is. Máshol nemlátam hogy eresztene..... csak gondoltam leírom hátha küzd valaki ilyen problémával. Annyi ha felszedem az ülés alatt azt a műanyag borítást akkor 1 perc sem kell hogy tömény benzinszag legyen a kocsiba...
RobesPierre Elküldve Szeptember20, 2011 Elküldve Szeptember20, 2011 Nemrég írtam itt problémámról, miszerint eléggé melegedett a padlólemez a kipufogó felett. Azóta megoldódott a problem: a hátsó dob belseje volt összeszakadva és az fojtotta le a kipufogó gázok - így a hő - távozását. Hát nem hiába, a több mint fél éves napi 5 km-es munkahelyre autózás megtette hatását. Gondolom sosem tudott teljesen kiszáradni a rendszer és a víz megette a belsejét. Középdobot is cseréltettem, mivel a katalizátor felőli csatlakozása már időzített bomba volt, hátsó cső része pedig már javítva volt. Szerintem a fojtás még az EGR szelepre is hatással volt, mivel előtte igen sokat rángatott és akkor az EGR szelep tipikus be-be csörgő hangját hallottam. Most ez is megszűnt. Szerelés közben hátsó rugótörésemre is fény derült, így lettek új rugók is.
free0228 Elküldve Szeptember22, 2011 Elküldve Szeptember22, 2011 Két dolgot tudok elképzelni: - letört a négyszögletes vége a spirálnak és ezért nem hajtja. Hogy néz ki a váltó felöli vége a spirálnak? szépen lekerekített végű négyszög keresztmetszetű vagy inkább törött felület? nincs egy darab a spirálból az ellendarabban? - tönkrement a kihajtás ami egy műanyag fogaskerekes alkatrész (erre tekered a bovden váltó felöli végét). Egy darab M6-os csavar rögzíti a váltóhoz. Ha azt kitekered utána felfelé kihúzható az egész a váltóból. Lehet a fogaskerekek koptak el, de lehet a négyszöges rész ment tönkre ami a spirált hajtaná. Nah kicseréltem kihajtást is,de a probléma nem oldodott meg.:D most már csak arra tudok tippelni h a váltóban van vmi gebasz. De ezért biztos nem fogom szétszedetni a váltót,ugyhogy marad továbbra is a gps-es sebességmérés.
astrásgyerek Elküldve Szeptember22, 2011 Elküldve Szeptember22, 2011 Nah kicseréltem kihajtást is,de a probléma nem oldodott meg.:D most már csak arra tudok tippelni h a váltóban van vmi gebasz. De ezért biztos nem fogom szétszedetni a váltót,ugyhogy marad továbbra is a gps-es sebességmérés. Az órát próbáltad kiszerelt állapotban? nincs nagyon megkopva a csatlakozási részen? (az óránál, elképzelhető, hogy nem is a spirállal van a baj, hanem az órával. Hajtja a spirált a váltó? :P Én felbakkolnám, és kipróbálnám valahogy... vagy beindítva, sebességbe téve, vagy csak simán hajtanám a kereket... Valahogyan csak rá tudnánk jönni a dolog nyitjára! :D Nem ugrált régebben a km mutató? :P az kezdődő kopásra utalt volna..
Breki Elküldve Szeptember22, 2011 Elküldve Szeptember22, 2011 Hajtja a spirált a váltó? :D Én felbakkolnám, és kipróbálnám valahogy... vagy beindítva, sebességbe téve, vagy csak simán hajtanám a kereket... Elég megemelni, és alábakolni az egyik oldalon, sebességbe rakni és go. A difi elintézi a többit. Természetesen a megfelelő biztonsági előkészületek után!!! Kézifék rendesen behúzva, a földön levő oldal kitámasztva. Én leszedtem a kereket is a felemelt oldalon, mert nagyon rángatta a bakot. Álló helyben mentem 60-nal :P
astrásgyerek Elküldve Szeptember22, 2011 Elküldve Szeptember22, 2011 Elég megemelni, és alábakolni az egyik oldalon, sebességbe rakni és go. A difi elintézi a többit. Természetesen a megfelelő biztonsági előkészületek után!!! Kézifék rendesen behúzva, a földön levő oldal kitámasztva. Én leszedtem a kereket is a felemelt oldalon, mert nagyon rángatta a bakot. Álló helyben mentem 60-nal :P Valami ilyesmire gondoltam, nem egy nagy meló az előkészület sem, így kb 20-30 perc összesen a teszt. :D Még egy ilyen lehetőséget azért kipróbálnék utoljára.
free0228 Elküldve Szeptember23, 2011 Elküldve Szeptember23, 2011 Az órát próbáltad kiszerelt állapotban? nincs nagyon megkopva a csatlakozási részen? (az óránál, elképzelhető, hogy nem is a spirállal van a baj, hanem az órával. Hajtja a spirált a váltó? :P Én felbakkolnám, és kipróbálnám valahogy... vagy beindítva, sebességbe téve, vagy csak simán hajtanám a kereket... Valahogyan csak rá tudnánk jönni a dolog nyitjára! :D Nem ugrált régebben a km mutató? :P az kezdődő kopásra utalt volna.. Fúrógéppel megpörgettem a spirált,az ora müküdött,majd utána kivettem az órát is,ugy is mentem vele,de a spirál megsem mozdult. Ebböl gond h a váltoban van a hiba.
astrásgyerek Elküldve Szeptember23, 2011 Elküldve Szeptember23, 2011 Fúrógéppel megpörgettem a spirált,az ora müküdött,majd utána kivettem az órát is,ugy is mentem vele,de a spirál megsem mozdult. Ebböl gond h a váltoban van a hiba. Igazad lehet, sajnos akkor valószínűleg tényleg benne van valami hiba... :D
petiii Elküldve Szeptember24, 2011 Elküldve Szeptember24, 2011 bocs h ide irok de sehol nemtudom ezt megkérdezni! egy kondenzátort hogy tudok kimérni hogy jó e vagy rossz? van multiméterem. de farad jelzést nemigen találok rajta. :D vagy hogy van az jelölve rajta?
zotya975 Elküldve Szeptember24, 2011 Elküldve Szeptember24, 2011 bocs h ide irok de sehol nemtudom ezt megkérdezni! egy kondenzátort hogy tudok kimérni hogy jó e vagy rossz? van multiméterem. de farad jelzést nemigen találok rajta. :D vagy hogy van az jelölve rajta? Hááát szerintem sehogy...a kondi általában úgyis nagyot "csap " amikor kisül, lehet nem is bírná a multiéméter.
Breki Elküldve Szeptember24, 2011 Elküldve Szeptember24, 2011 bocs h ide irok de sehol nemtudom ezt megkérdezni! egy kondenzátort hogy tudok kimérni hogy jó e vagy rossz? van multiméterem. de farad jelzést nemigen találok rajta. :D vagy hogy van az jelölve rajta? Úgy. Az enyém 2000p-20mikro-ig tudja mérni a kondikat. Ha nincs a műszereden ilyen mértékegység, akkor kapcsold a legalacsonyabb ellenállásmérésbe, és tedd rá a kondit a két zsinórra, előtte nem árt "kisütni", nehogy szétvágja a műszert! Folyamatosan változó értéket kéne látni, akkor jó (az ujjad ne legyen rajta). Max annyit tudsz mérni, hogy jó, vagy rossz a kondi, az értékét nem fogod tudni meghatározni.
petiii Elküldve Szeptember24, 2011 Elküldve Szeptember24, 2011 Úgy. Az enyém 2000p-20mikro-ig tudja mérni a kondikat. Ha nincs a műszereden ilyen mértékegység, akkor kapcsold a legalacsonyabb ellenállásmérésbe, és tedd rá a kondit a két zsinórra, előtte nem árt "kisütni", nehogy szétvágja a műszert! Folyamatosan változó értéket kéne látni, akkor jó (az ujjad ne legyen rajta). Max annyit tudsz mérni, hogy jó, vagy rossz a kondi, az értékét nem fogod tudni meghatározni. köszi csak annyira vagyok kíváncsi h jó e vagy rossz e!
takarp Elküldve Szeptember25, 2011 Elküldve Szeptember25, 2011 Sziasztok! Ilyen polcot honnan lehetne szerezni?
astrásgyerek Elküldve Szeptember25, 2011 Elküldve Szeptember25, 2011 Sziasztok! Ilyen polcot honnan lehetne szerezni? http://www.astra.auto.pl/images/stories/manual/fot1075.jpg Érdekes kis polcocska, nekem olyan, mintha egy TID keretet felragasztottak volna rá fordítva. :D (nem is tudom, egy G astráét, vagy ilyesmit, ami nagyobb, vagy egy BC-s Corsáét.) De ilyet még sosem láttam eddig... Honnan sikerült előkeríteni a képet? :P Amúgy praktikus. :P
Fopeltibi Elküldve Szeptember25, 2011 Elküldve Szeptember25, 2011 Nem lehet hogy egy tranzitból vagy vivaróbol szerezte vagy valami dobozosból szerválta? :D
astrásgyerek Elküldve Szeptember25, 2011 Elküldve Szeptember25, 2011 Nem lehet hogy egy tranzitból vagy vivaróbol szerezte vagy valami dobozosból szerválta? :P Az is meglehet. :P Eléggé méretpontos. A tartója akkorra, mint a napfénytetősöké, lehet valami GM-es cucc, és pont bepasszol. :D Kis átalakítással, és hozzáértéssel megoldható, azután már csak egy szép színt kell adni neki. :D Bár én ezért nem vágnám meg a tetőkárpitom... (ezt akartam én beoperálni, de letettem róla)
wolfi23 Elküldve Szeptember25, 2011 Elküldve Szeptember25, 2011 Sziasztok!Februárba vettem egy 1.6.i opelt eddig tökéletesen müködöt semmi gond nem volt vele,aztán jott a bibi.Csütörtökön elmntem rokonlátogatoba leálitom a kislányt,hazaindulásnál nm akar elindulni,hát betoltuk akkor elindult,azota viszont .el sem indul a gyertyák jók kiszdtem atnéztem,szikra van de az autó nem indul.Mi lehet a probléma oka?
astrásgyerek Elküldve Szeptember25, 2011 Elküldve Szeptember25, 2011 Sziasztok!Februárba vettem egy 1.6.i opelt eddig tökéletesen müködöt semmi gond nem volt vele,aztán jott a bibi.Csütörtökön elmntem rokonlátogatoba leálitom a kislányt,hazaindulásnál nm akar elindulni,hát betoltuk akkor elindult,azota viszont .el sem indul a gyertyák jók kiszdtem atnéztem,szikra van de az autó nem indul.Mi lehet a probléma oka? Üzemanyag van? Lehet AC gond, egyszerűen behalt az üzemanyag szivattyú. :D Amikor ráadod a gyújtást, hallasz valami hangot hátulról? (a tank felől az ülés alól?)
Fopeltibi Elküldve Szeptember25, 2011 Elküldve Szeptember25, 2011 Sziasztok!Februárba vettem egy 1.6.i opelt eddig tökéletesen müködöt semmi gond nem volt vele,aztán jott a bibi.Csütörtökön elmntem rokonlátogatoba leálitom a kislányt,hazaindulásnál nm akar elindulni,hát betoltuk akkor elindult,azota viszont .el sem indul a gyertyák jók kiszdtem atnéztem,szikra van de az autó nem indul.Mi lehet a probléma oka? Vagy AC vagy hall jeladó hagy ki.
wolfi23 Elküldve Szeptember25, 2011 Elküldve Szeptember25, 2011 Üzemanyag van? Lehet AC gond, egyszerűen behalt az üzemanyag szivattyú. :D Amikor ráadod a gyújtást, hallasz valami hangot hátulról? (a tank felől az ülés alól?) Lehet halani h dolgozik,szerintem nem az a gond mert akarbiba betolja az anygot már megnéztem!lehet a vezérmű átugrása esetlg?
wolfi23 Elküldve Szeptember25, 2011 Elküldve Szeptember25, 2011 Lehet halani h dolgozik,szerintem nem az a gond mert akarbiba betolja az anygot már megnéztem!lehet a vezérmű átugrása esetlg? A jeladoja h van és mivel lehet küszöbölni esetleg
wolfi23 Elküldve Szeptember25, 2011 Elküldve Szeptember25, 2011 A jeladoja h van és mivel lehet küszöbölni esetleg most már anyit elértem h ha elindul akkor durog es egy fél perc mulva leál foleg ha gázt adsz nki esetleg alapjárati motorhiba?
Johnny82 Elküldve Szeptember25, 2011 Elküldve Szeptember25, 2011 Sziasztok! Ilyen polcot honnan lehetne szerezni? http://www.astra.auto.pl/images/stories/manual/fot1075.jpg B Vectra Katt...........
Recommended Posts