pszilaj Elküldve Szeptember6, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2011 ő lenne az? http://pics.coldline.hu/pics/330260-20110906-TaEQBK.jpg Inkább ilyen: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozo astra1.6 16v Elküldve Szeptember6, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2011 Úgy kérlek szépen, hogy eltárolta. Attól, hogy még van kettő eltárolt hibakód, nem kötelező világítania non-stop. Általában akkor világít, ha épp akkor fennáll valami hiba, ami zavarja a motor normális működését. Ilyenkor általában előre beállított gyári értékkel üzemel tovább a motor, ha olyan súlyos a hiba. Nekem sem világított, miután megszüntettük a kopogásszenzor csatlakozó problémát (nem volt összedugva ezért már dobott 3 hibakódot egyből), de amikor kivillogtattam, akkor 5 hibakódot villogott ki nekem. Ezek már el is tűntek, mert nem olyan régen ellenőriztem, hogy van-e valami baja, de eltűntek már. Valószínűleg korábban sírt miatta az ECU, a hibákért, de mivel már nincs gond így nem jelez és el fog tűnni. Amikor persze a kopogásszenzorral volt baja, akkor rendületlenül világított a pech-engine piktogram nálam. rendben!olyan 20 inditás után újra kivillogtatom!Köszi a segitséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
BIKER30 Elküldve Szeptember6, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2011 Inkább ilyen: http://opelalkatreszek.cegvalaszto.hu/fotok/JPG/234/550034col.JPG Az enyém nem ilyen,hanem mint amit belinkeltem az előbb....... A motorom igy néz ki: http://pics.coldline.hu/pics/330407-20110906-9YCP8L.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
BIKER30 Elküldve Szeptember6, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2011 Elnézés a modiktól!!! TUdom:képpel nem idézünk!!!!! Bocsi.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember6, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2011 Elnézés a modiktól!!! TUdom:képpel nem idézünk!!!!! Bocsi.... De ha akarod ki is tudod venni a képet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
RobesPierre Elküldve Szeptember6, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2011 Pár hete vettem észre, hogy eléggé melegedik a taposólemez a hátsó hamutartó utáni kidomborodó részen. Elég egy negyed órás kocsikázás és már kézzel érezhetően meleg a kárpit. Ma autópályázás alkalmával úgy bemelegedett, mintha fűtöttem volna. Tapasztalt már valaki ilyet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember6, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2011 Pár hete vettem észre, hogy eléggé melegedik a taposólemez a hátsó hamutartó utáni kidomborodó részen. Elég egy negyed órás kocsikázás és már kézzel érezhetően meleg a kárpit. Ma autópályázás alkalmával úgy bemelegedett, mintha fűtöttem volna. Tapasztalt már valaki ilyet? Hővédő lemez megvan alul? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
RobesPierre Elküldve Szeptember6, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2011 Hővédő lemez megvan alul? :lol: Amikor először felfigyeltem erre, aknára álltam és megvizsgáltam a kipufogó tájékát. Már nem emlékszem hogy helyezkedik el a hővédő lemez, de nem úgy nézett ki, mintha onnan hiányozna valami. Ha tudsz/tudtok mutatni egy fotót, akkor összehasonlítom az enyémmel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember6, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2011 Amikor először felfigyeltem erre, aknára álltam és megvizsgáltam a kipufogó tájékát. Már nem emlékszem hogy helyezkedik el a hővédő lemez, de nem úgy nézett ki, mintha onnan hiányozna valami. Ha tudsz/tudtok mutatni egy fotót, akkor összehasonlítom az enyémmel. http://www.opelforum.hu/index.php?s=&s...st&p=830057 Csak ezt tudom most gyorsan :lol: (illetve ezt sem én tudom, hanem Zotya :lol: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
RHDI Elküldve Szeptember7, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2011 Sziasztok lenne egy olyan problémám hogy van egy 2002 es Opel Astra F 1.4 8Szelepes járgány tegnap elszakadt a Km\h spirál ez idáig nem lenne nagy probléma de a műszerfalon van egy kis sárga motor jel a közepén egy villám jel.(remélem tudjátok melyikre gondolok):lol: és most ma mentünk épp az autópályán és egyszer csak fogta magát és kigyulladt. Gyújtás le,motor újraindít és elaludt, de egy kis idő múlva megint mit jelezhet éppen ez a sárga kis jelzés? Lehet-e összefüggés a Km/h spirálszakadással ? Bocsánat ha rossz helyre írtam de még nagyon friss hús vagyok itt. Válaszotokat előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember7, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2011 Sziasztok lenne egy olyan problémám hogy van egy 2002 es Opel Astra F 1.4 8Szelepes járgány tegnap elszakadt a Km\h spirál ez idáig nem lenne nagy probléma de a műszerfalon van egy kis sárga motor jel a közepén egy villám jel.(remélem tudjátok melyikre gondolok):lol: és most ma mentünk épp az autópályán és egyszer csak fogta magát és kigyulladt. Gyújtás le,motor újraindít és elaludt, de egy kis idő múlva megint mit jelezhet éppen ez a sárga kis jelzés? Lehet-e összefüggés a Km/h spirálszakadással ? Bocsánat ha rossz helyre írtam de még nagyon friss hús vagyok itt. Válaszotokat előre is köszönöm. Igen van összefüggés(hacsak nem véletlenül más hiba is van) a kilóméteróra műszeregységének a hátulján van egy úgynevezett útjeladó, a motorvezérlő innen tudja hogy az autó mozgásban van, és pölö motorféknél vagy kinyomott kuplungnál nem engedi leesni a fordulatszámot egy bizonyos tartomány alá. A motorvezérlő valószínűleg arra panaszkodik, hogy nem kap jelet az útjeladótól. Amúgy a jelzett a sárga lámpics ,akkor van eltárolt hibakód, a hibatároló kiolvasható a biztosítéktáblán található diagnosztikai csatlakozó megfelelő lábait összekötve, majd CSAK gyujtás ráadásával. Ilyenkor a sárga lámpics villog, a villogások számából lehet tudni a hibakódot. Egy villanás , szünet két villanás az 12....stb. Minden kódot 3X ismétel, és 3X12-vel kezdi és fejezi be. Ha beszereled az új spirált amiból csak gyári javasolt mert az utángyáriak rendszerint ciripelnek akkor meg fog szűnni a hibajezés. Amíg elszakadt spirállal közlekedsz előfordulhat váratlan motorleállás motorfékezésnél, vagy piros lámpa felé üresben gurulásnál. Ezeket a lábakat kell összekötni hibakód kiolvasáshoz:Klikk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember7, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2011 Igen van összefüggés(hacsak nem véletlenül más hiba is van) a kilóméteróra műszeregységének a hátulján van egy úgynevezett útjeladó, a motorvezérlő innen tudja hogy az autó mozgásban van, és pölö motorféknél vagy kinyomott kuplungnál nem engedi leesni a fordulatszámot egy bizonyos tartomány alá. A motorvezérlő valószínűleg arra panaszkodik, hogy nem kap jelet az útjeladótól. Amúgy a jelzett a sárga lámpics ,akkor van eltárolt hibakód, a hibatároló kiolvasható a biztosítéktáblán található diagnosztikai csatlakozó megfelelő lábait összekötve, majd CSAK gyujtás ráadásával. Ilyenkor a sárga lámpics villog, a villogások számából lehet tudni a hibakódot. Egy villanás , szünet két villanás az 12....stb. Minden kódot 3X ismétel, és 3X12-vel kezdi és fejezi be. Ha beszereled az új spirált amiból csak gyári javasolt mert az utángyáriak rendszerint ciripelnek akkor meg fog szűnni a hibajezés. Amíg elszakadt spirállal közlekedsz előfordulhat váratlan motorleállás motorfékezésnél, vagy piros lámpa felé üresben gurulásnál. Ezeket a lábakat kell összekötni hibakód kiolvasáshoz:Klikk. Motorféknél nem áll le a motor. :lol: Mivel motorfékezel így a motor forgásban marad az autómozgása miatt. :lol: De ha benyomod a kuplung pedált motorfékezésnél... na akkor tud viccelődni. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember7, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2011 Motorféknél nem áll le a motor. :lol: Mivel motorfékezel így a motor forgásban marad az autómozgása miatt. :D De ha benyomod a kuplung pedált motorfékezésnél... na akkor tud viccelődni. :D Igaz. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
RHDI Elküldve Szeptember7, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2011 Igaz. :lol: Köszönöm szépen az információkat:) Nekem már itt egy "nagy ész" elkezdett légtömegmérővel riogatni hogy az 100% hogy az a baja.:lol: Körülbelül mennyibe kóstál egy gyári új spirál? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember7, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2011 Köszönöm szépen az információkat:) Nekem már itt egy "nagy ész" elkezdett légtömegmérővel riogatni hogy az 100% hogy az a baja.:lol: Körülbelül mennyibe kóstál egy gyári új spirál? Igazából pölö az unixnál 3-4-ezer csak éppen azt nem tudom megmondani melyik gyártmány a gyári. Link to comment Megosztás: More sharing options...
RHDI Elküldve Szeptember7, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2011 Igazából pölö az unixnál 3-4-ezer csak éppen azt nem tudom megmondani melyik gyártmány a gyári. Rendben az nem eget rengető. Holnap be is megyek veszek bele. Majd megkérdezem a boltban melyik a gyári esetleg minőségben jobb és azt de izibe:) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember7, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2011 Rendben az nem eget rengető. Holnap be is megyek veszek bele. Majd megkérdezem a boltban melyik a gyári esetleg minőségben jobb és azt de izibe:) :lol: Az biztos, hogy ne két részből állót vegyél. A gyári az egybe van és nem öt perces a cseréje. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
RHDI Elküldve Szeptember7, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2011 Az biztos, hogy ne két részből állót vegyél. A gyári az egybe van és nem öt perces a cseréje. :lol: Előre félek a művelettől:) gondolom nem egy leányálom lesz kicserélni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Szeptember7, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2011 Az enyémben gyárilag két részből álló km-spirál van! :lol: (A másik meg az, hogy az 1.4-esekben nem volt légtömegmérő, ha jól emlékszem! :lol: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Szeptember8, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2011 Igazából pölö az unixnál 3-4-ezer csak éppen azt nem tudom megmondani melyik gyártmány a gyári. A gyári megvan 8eFt is, persze lehet utángyárit is venni de számítani kell rá hogy kicsit zajosabb lesz és esetleg nem bírja olyan sokáig mint a gyári. Igaz én a gyárit is tönkrevágtam egy éven belül de az szerelési hiba volt részemről :lol: Nagyon oda kell figyelni hogy a váltóba menő része szépen passzoljon és a leszorító hollandi is rendesen meg legyen húzva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
RHDI Elküldve Szeptember8, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2011 A gyári megvan 8eFt is, persze lehet utángyárit is venni de számítani kell rá hogy kicsit zajosabb lesz és esetleg nem bírja olyan sokáig mint a gyári. Igaz én a gyárit is tönkrevágtam egy éven belül de az szerelési hiba volt részemről :lol: Nagyon oda kell figyelni hogy a váltóba menő része szépen passzoljon és a leszorító hollandi is rendesen meg legyen húzva. :lol: Nem vészes még árba csak jó legyen. hát remélem sikerül jól összeszerelni:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
RHDI Elküldve Szeptember8, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2011 Az enyémben gyárilag két részből álló km-spirál van! :lol: (A másik meg az, hogy az 1.4-esekben nem volt légtömegmérő, ha jól emlékszem! :D ) Ezt nem tudom csak egy "Shaolin pap" dumált itt nekem hogy tuti ez a baja....:D Én meg csak tág pupillákkal "igen persze":lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Filofax80 Elküldve Szeptember9, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2011 Sziasztok! Van egy F astrám, amihez Blaupunkt sc202-es autósrádió van. Vettem egy másik ugyanilyen típusút bele. Az első valószínűleg ki volt kódolva. Az utóbbihoz megkaptam a kódot, de nem tudom beüzemelni. Olvastam róla egy segédletet, nem tudom jó-e.? "AS" gomb benyom és nyomva tart,magnó bekapcs,ekkor beírod a kódot(első számjegy:1-es gomb annyiszor megnyom,amennyi a szám,második számjegy:2-es gomb annyiszor....) Ha ez megvan,"AS" ismét megnyom és nyomva tart(kb 3 másodpercig) és láss csodát... Gondolom jó, csak nekem a kijelzővel lehet valami gond, vagy akitől vettem már elüthette a kódot párszor, mert nem jelenik meg a "SAFE" felirat sem, nem kér kódot. A legfurcsább számomra, hogy magnó nélkül működik a kijelző, van óra, dátum-magnóval tök sötétség, viszont a régi magnómnál sem működött már egy ideje a rádió adók kijelzése... Tud valaki segíteni mi lehet a baj? Előre is köszi, üdv.Gábor Link to comment Megosztás: More sharing options...
free0228 Elküldve Szeptember11, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2011 Hali mindenki! Olyan problémám lenne,ha km ora nem mér és nem is számol! A váltóbol kivetem a spirált, megtekergetem akkor mutato meg mozdult, ugyhogy sztem spirál az jo. Összeraktam ujra, de ezután sem számolt és mért. Lehet h a váltoban lévö csatlakozoban van a hiba? Azt lehet cserélni vagy ilyesmi?Cikkszám vagy esetleg valami neve van? A motorkod x17dtl Válaszotokat elöre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember11, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2011 Hali mindenki! Olyan problémám lenne,ha km ora nem mér és nem is számol! A váltóbol kivetem a spirált, megtekergetem akkor mutato meg mozdult, ugyhogy sztem spirál az jo. Összeraktam ujra, de ezután sem számolt és mért. Lehet h a váltoban lévö csatlakozoban van a hiba? Azt lehet cserélni vagy ilyesmi?Cikkszám vagy esetleg valami neve van? A motorkod x17dtl Válaszotokat elöre is köszi! Vagy csak le van akadva az óra hátuljából, és nem ér bele. Amikor kézzel pörgetted lehet annyit nyomtál rajta hogy már beleért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts