zozo astra1.6 16v Elküldve Szeptember4, 2011 Elküldve Szeptember4, 2011 Nézz rá egy multiméterrel az akksira, ill. a generátort ellenőrizd, hogy tölt-e rendesen. Daynek volt hasonló problémája nemrég. Megnéztem az akksit alap helyzetben 12,9-et mutatott a műszer,alapjáraton 13,7-et!Szerintem ezek teljesen jók! Kivillogtattam a gépet! :lol: Ezeket számoltam elsőkörben:1 szünet 4 szünet 10 szünet 5 Utána vártam még had villogjon és akkor ezeket számoltam:1 szünet 6 szünet 10 szünet 2 Most nem tom ezeket a számokat hogy értelmezzem?Össze kell adni?Ebben kérnék segítséget! Ja és ami érdekes volt,hogy villogtatás közben a check lámpával együtt villogott a lufi lámpa is!Ez esetleg normális?
megadave Elküldve Szeptember4, 2011 Elküldve Szeptember4, 2011 Más protokollt használ, mint az ECU. Milyen régi az OP-com progija? Ez valami kínai verzió... :lol: :D de azt mondja, hogy 2010-es. Azt mondod, ha másik progival próbálnám működne? :lol:
zotya975 Elküldve Szeptember4, 2011 Elküldve Szeptember4, 2011 Megnéztem az akksit alap helyzetben 12,9-et mutatott a műszer,alapjáraton 13,7-et!Szerintem ezek teljesen jók! Kivillogtattam a gépet! :lol: Ezeket számoltam elsőkörben:1 szünet 4 szünet 10 szünet 5 Utána vártam még had villogjon és akkor ezeket számoltam:1 szünet 6 szünet 10 szünet 2 Most nem tom ezeket a számokat hogy értelmezzem?Össze kell adni?Ebben kérnék segítséget! Ja és ami érdekes volt,hogy villogtatás közben a check lámpával együtt villogott a lufi lámpa is!Ez esetleg normális? Van olyan is hogy négyjegyű a hibakód...de most nem találom.
FPepe Elküldve Szeptember4, 2011 Elküldve Szeptember4, 2011 Megnéztem az akksit alap helyzetben 12,9-et mutatott a műszer,alapjáraton 13,7-et!Szerintem ezek teljesen jók! Kivillogtattam a gépet! :lol: Ezeket számoltam elsőkörben:1 szünet 4 szünet 10 szünet 5 Utána vártam még had villogjon és akkor ezeket számoltam:1 szünet 6 szünet 10 szünet 2 Most nem tom ezeket a számokat hogy értelmezzem?Össze kell adni?Ebben kérnék segítséget! Ja és ami érdekes volt,hogy villogtatás közben a check lámpával együtt villogott a lufi lámpa is!Ez esetleg normális? 1405: EGR szelep 1602: kopogásszenzor
zozo astra1.6 16v Elküldve Szeptember4, 2011 Elküldve Szeptember4, 2011 1405: EGR szelep 1602: kopogásszenzor Akkor ez két hiba van a kocsimba!De jó!De semmi rendellenességet nem csinál!Tök jól megy meg minden!A motorjel sem világit!És ezt a két hibát,hogy tudom orvosolni? És az mért van,hogy a lufilámpával együtt villogott?
megadave Elküldve Szeptember4, 2011 Elküldve Szeptember4, 2011 Akkor ez két hiba van a kocsimba!De jó!De semmi rendellenességet nem csinál!Tök jól megy meg minden!A motorjel sem világit!És ezt a két hibát,hogy tudom orvosolni? És az mért van,hogy a lufilámpával együtt villogott? Lehet, hogy ezek korábbi hibák, amik már nem is aktívak. Ki kell törölni őket. Olyat még nem láttam, hogy a lufi lámpa is villog. :lol: Szerintem ez valami kontakthiba lesz...
daykiller Elküldve Szeptember4, 2011 Elküldve Szeptember4, 2011 Lehet, hogy ezek korábbi hibák, amik már nem is aktívak. Ki kell törölni őket. Olyat még nem láttam, hogy a lufi lámpa is villog. :lol: Szerintem ez valami kontakthiba lesz... Törlődik automatikusan, ha már nincs meg a hiba 20 indítás és leállítás között.
Dovi Elküldve Szeptember5, 2011 Elküldve Szeptember5, 2011 Első körben ellenőrizd a testkábelt! :lol: Hibakódokra! Apropó: nem dob hibakódot, ki kéne olvasd, hátha tárol valamit! :lol:Jól megfürödtem a testpontokkal... Nagy arccal nekiálltam, hogy majd most jól helyreállítom az érintkezést, oszt kiderült, hogy csak egyetlen testpontot találtam az autóban. A motortérben, balra, elöl a fényszóró mögött. Azt meg is csináltam, de hol a többi? Egy darabig állt kereskedésben is az autó, ahol úgy tűnik biztosíték utánpótlási bázisnak tekintették. Hiányzott 5 biztosíték a táblából. Ezeket pótoltam és csodák csodájára lett normális töltés visszajelzés és már nem dolgozik rá pl. a kézifék. Viszont a műszerfalból alighanem hiányzik a check engine lámpa, mert azt még ne láttam. Ugye úgy kellene működnie, hogy gyujtás ráadásakor világít, majd indítás után elalszik?
astrabandi Elküldve Szeptember5, 2011 Elküldve Szeptember5, 2011 Jól megfürödtem a testpontokkal... Nagy arccal nekiálltam, hogy majd most jól helyreállítom az érintkezést, oszt kiderült, hogy csak egyetlen testpontot találtam az autóban. A motortérben, balra, elöl a fényszóró mögött. Azt meg is csináltam, de hol a többi? Egy darabig állt kereskedésben is az autó, ahol úgy tűnik biztosíték utánpótlási bázisnak tekintették. Hiányzott 5 biztosíték a táblából. Ezeket pótoltam és csodák csodájára lett normális töltés visszajelzés és már nem dolgozik rá pl. a kézifék. Viszont a műszerfalból alighanem hiányzik a check engine lámpa, mert azt még ne láttam. Ugye úgy kellene működnie, hogy gyujtás ráadásakor világít, majd indítás után elalszik? Helló igen úgy kell működnie .
atis c14se Elküldve Szeptember5, 2011 Elküldve Szeptember5, 2011 Jól megfürödtem a testpontokkal... Nagy arccal nekiálltam, hogy majd most jól helyreállítom az érintkezést, oszt kiderült, hogy csak egyetlen testpontot találtam az autóban. A motortérben, balra, elöl a fényszóró mögött. Azt meg is csináltam, de hol a többi? Egy darabig állt kereskedésben is az autó, ahol úgy tűnik biztosíték utánpótlási bázisnak tekintették. Hiányzott 5 biztosíték a táblából. Ezeket pótoltam és csodák csodájára lett normális töltés visszajelzés és már nem dolgozik rá pl. a kézifék. Viszont a műszerfalból alighanem hiányzik a check engine lámpa, mert azt még ne láttam. Ugye úgy kellene működnie, hogy gyujtás ráadásakor világít, majd indítás után elalszik? Reménykedjél, hogy csak azért nem világít a chek engine lámpa, mert csak kiégett.
zozo astra1.6 16v Elküldve Szeptember5, 2011 Elküldve Szeptember5, 2011 Törlődik automatikusan, ha már nincs meg a hiba 20 indítás és leállítás között. menet közben nekem se világít a check lámpa!Azért sem értem,hogy van benne ez a két hiba!
astrásgyerek Elküldve Szeptember5, 2011 Elküldve Szeptember5, 2011 Jól megfürödtem a testpontokkal... Nagy arccal nekiálltam, hogy majd most jól helyreállítom az érintkezést, oszt kiderült, hogy csak egyetlen testpontot találtam az autóban. A motortérben, balra, elöl a fényszóró mögött. Azt meg is csináltam, de hol a többi? Egy darabig állt kereskedésben is az autó, ahol úgy tűnik biztosíték utánpótlási bázisnak tekintették. Hiányzott 5 biztosíték a táblából. Ezeket pótoltam és csodák csodájára lett normális töltés visszajelzés és már nem dolgozik rá pl. a kézifék. Viszont a műszerfalból alighanem hiányzik a check engine lámpa, mert azt még ne láttam. Ugye úgy kellene működnie, hogy gyujtás ráadásakor világít, majd indítás után elalszik? Gyújtáson ha jól tudom, kéne világítson, majd indítás után elalszik. Biztosan csak kiégett. :lol:
atis c14se Elküldve Szeptember5, 2011 Elküldve Szeptember5, 2011 Gyújtáson ha jól tudom, kéne világítson, majd indítás után elalszik. Biztosan csak kiégett. :lol: Reménykedjen hogy csak kiégett, és nem más okból nem világít
astrásgyerek Elküldve Szeptember5, 2011 Elküldve Szeptember5, 2011 Reménykedjen hogy csak kiégett, és nem más okból nem világít Olyan is lehet?? Nem csak akkor van baj, ha világít? :lol:
atis c14se Elküldve Szeptember5, 2011 Elküldve Szeptember5, 2011 Olyan is lehet?? Nem csak akkor van baj, ha világít? :lol: Arra gondoltam, hogy nem-e azért nem világít, mert a kedves eladó kivette az izzót, hogy ne látszódjon, hogy folyamatosan világít.
astrásgyerek Elküldve Szeptember5, 2011 Elküldve Szeptember5, 2011 Arra gondoltam, hogy nem-e azért nem világít, mert a kedves eladó kivette az izzót, hogy ne látszódjon, hogy folyamatosan világít. Ohh, igaz, ez is benne van a pakliban. :lol:
Dovi Elküldve Szeptember5, 2011 Elküldve Szeptember5, 2011 Köszönöm mindenkinek! Szétkaptam, megnéztem. Hát ... Lehet, hogy egyszer valamikor kiégett, de most egyáltalán nem volt benne. Pótoltam és most rendesen dolgozik. Gyújtás ráadáskor világít, majd ahogy a motor elindult, elalszik. Bár még egy métert nem mentem vele, csak helyben próbáltam. (Van a légszűrőtől egy nagy, spéci gumicső, ami valami karburátornak látszó izéhez csatlakozik. No, az a csatlakozásnál elrepedt. Ezt kókányban javítottam, amíg megjön az új gumicső. Lehet, hogy innen jött folyamatos hiba, amiért kiradírozták az izzót.)
atis c14se Elküldve Szeptember5, 2011 Elküldve Szeptember5, 2011 Köszönöm mindenkinek! Szétkaptam, megnéztem. Hát ... Lehet, hogy egyszer valamikor kiégett, de most egyáltalán nem volt benne. Pótoltam és most rendesen dolgozik. Gyújtás ráadáskor világít, majd ahogy a motor elindult, elalszik. Bár még egy métert nem mentem vele, csak helyben próbáltam. (Van a légszűrőtől egy nagy, spéci gumicső, ami valami karburátornak látszó izéhez csatlakozik. No, az a csatlakozásnál elrepedt. Ezt kókányban javítottam, amíg megjön az új gumicső. Lehet, hogy innen jött folyamatos hiba, amiért kiradírozták az izzót.) Nem valószínű. Én is jártam egy darabig úgy hogy szét volt szakadva az a gumicső.
wzsolt_1.6_16V Elküldve Szeptember5, 2011 Elküldve Szeptember5, 2011 Köszönöm mindenkinek! Szétkaptam, megnéztem. Hát ... Lehet, hogy egyszer valamikor kiégett, de most egyáltalán nem volt benne. Pótoltam és most rendesen dolgozik. Gyújtás ráadáskor világít, majd ahogy a motor elindult, elalszik. Bár még egy métert nem mentem vele, csak helyben próbáltam. (Van a légszűrőtől egy nagy, spéci gumicső, ami valami karburátornak látszó izéhez csatlakozik. No, az a csatlakozásnál elrepedt. Ezt kókányban javítottam, amíg megjön az új gumicső. Lehet, hogy innen jött folyamatos hiba, amiért kiradírozták az izzót.) Szerintem sem attól jött hiba, attól max szűretlen poros levegőt kap(hat) a amotor, de rövidtávon hibát nem hiszem, hogy okozhat.
daykiller Elküldve Szeptember5, 2011 Elküldve Szeptember5, 2011 menet közben nekem se világít a check lámpa!Azért sem értem,hogy van benne ez a két hiba! Úgy kérlek szépen, hogy eltárolta. Attól, hogy még van kettő eltárolt hibakód, nem kötelező világítania non-stop. Általában akkor világít, ha épp akkor fennáll valami hiba, ami zavarja a motor normális működését. Ilyenkor általában előre beállított gyári értékkel üzemel tovább a motor, ha olyan súlyos a hiba. Nekem sem világított, miután megszüntettük a kopogásszenzor csatlakozó problémát (nem volt összedugva ezért már dobott 3 hibakódot egyből), de amikor kivillogtattam, akkor 5 hibakódot villogott ki nekem. Ezek már el is tűntek, mert nem olyan régen ellenőriztem, hogy van-e valami baja, de eltűntek már. Valószínűleg korábban sírt miatta az ECU, a hibákért, de mivel már nincs gond így nem jelez és el fog tűnni. Amikor persze a kopogásszenzorral volt baja, akkor rendületlenül világított a pech-engine piktogram nálam.
BIKER30 Elküldve Szeptember6, 2011 Elküldve Szeptember6, 2011 Sziasztok! SOS segitség kéne!!! világít folyamatosan a check engine lámpám,a hibakód:92-bütyköstengely jeladó-rossz jel!!! Okozhat komolyabb gondokat?Csak azért kérdem mert Ausztriában vagyok,és kb még 400 km kéne mennem vele.... Másik most felfedezett furcsaság:motor nem jár csak gyújtáson volt a gép,a sárga lámpa eltünt egy pillanatra,ezzel egyidőben a ford.szám mérő felugrott 2000-ig.ÁLLÓ MOTORNÁL!!!!! :lol: Ez mi a fenétől lehetett?Utána elég nehezen indult el.... Válaszotokat előre is köszi!!!!!! :lol:
daykiller Elküldve Szeptember6, 2011 Elküldve Szeptember6, 2011 Sziasztok! SOS segitség kéne!!! világít folyamatosan a check engine lámpám,a hibakód:92-bütyköstengely jeladó-rossz jel!!! Okozhat komolyabb gondokat?Csak azért kérdem mert Ausztriában vagyok,és kb még 400 km kéne mennem vele.... Másik most felfedezett furcsaság:motor nem jár csak gyújtáson volt a gép,a sárga lámpa eltünt egy pillanatra,ezzel egyidőben a ford.szám mérő felugrott 2000-ig.ÁLLÓ MOTORNÁL!!!!! :lol: Ez mi a fenétől lehetett?Utána elég nehezen indult el.... Válaszotokat előre is köszi!!!!!! :lol: 16 szelepes motorok gyengesége a vezérműtengely-jeladó probléma. Hazavisz így is, csak sírni fog egyfolytában miatta. A fordulatszámmérő hülyéskedése pedig lehet akár a bütyköstengely jeladó hibájából is. Bár tudtommal a főtengely jeladó az, amiből az ECU küldi a fordulatszámjelet a műszeregységbe, de láttam már falon pókot.
BIKER30 Elküldve Szeptember6, 2011 Elküldve Szeptember6, 2011 16 szelepes motorok gyengesége a vezérműtengely-jeladó probléma. Hazavisz így is, csak sírni fog egyfolytában miatta. A fordulatszámmérő hülyéskedése pedig lehet akár a bütyköstengely jeladó hibájából is. Bár tudtommal a főtengely jeladó az, amiből az ECU küldi a fordulatszámjelet a műszeregységbe, de láttam már falon pókot. Tehát ha jól értelmezem,és nagy mákom van akkor nem hagy ott sehol... Ez a bütyköstengely jeladó az a villa alakú valami,ami a szelepfedélnél van,vagy esetleg a másik kör alakú ami a szelepfedél belső oldalánál van a légtömegmérő alatt kicsivel??? :lol: bütyköstengely jeladó=vezérműtengely jeladó?????
daykiller Elküldve Szeptember6, 2011 Elküldve Szeptember6, 2011 Tehát ha jól értelmezem,és nagy mákom van akkor nem hagy ott sehol... Ez a bütyköstengely jeladó az a villa alakú valami,ami a szelepfedélnél van,vagy esetleg a másik kör alakú ami a szelepfedél belső oldalánál van a légtömegmérő alatt kicsivel??? :lol: Ha jól tévedek, akkor ez bent van a vezérlés burkolatban a két vezérműkeréknél és az egyik vezérműkerék fele van irányítva.
BIKER30 Elküldve Szeptember6, 2011 Elküldve Szeptember6, 2011 Ha jól tévedek, akkor ez bent van a vezérlés burkolatban a két vezérműkeréknél és az egyik vezérműkerék fele van irányítva. ő lenne az? http://pics.coldline.hu/pics/330260-20110906-TaEQBK.jpg
Recommended Posts