zozo astra1.6 16v Elküldve Augusztus28, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2011 Motortartó bakok? ill lengőkar szimeringek? motortartó bakok jók!A lengókar szilentek kicsit repedezettek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozo astra1.6 16v Elküldve Augusztus28, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2011 A rossz gátlók adhatnak ilyen hangot. Mozgasd meg az elejét le-föl és közben fogd meg a toronycsapágynál levő gumiágyat. Ott érezni lehet a pattogást. :lol: A gátlók tuti rosszak!Az egyik folyik is!Arra a gumiágyra gondolsz ami ha felnyitom az elejét és ott a sárvédő tetején van????Amugy igy még nem mozgattam meg! :lol: Meg fogom nézni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Augusztus28, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2011 A gátlók tuti rosszak!Az egyik folyik is!Arra a gumiágyra gondolsz ami ha felnyitom az elejét és ott a sárvédő tetején van????Amugy igy még nem mozgattam meg! :lol: Meg fogom nézni! Valószínüleg arra gondol. Az a toronyszilent. Azon fogod érezni a koppanást, mert a teló oda van felfogatva. Nekem is ott koppant amikor már kivoltak az első telóim. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozo astra1.6 16v Elküldve Augusztus28, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2011 Valószínüleg arra gondol. Az a toronyszilent. Azon fogod érezni a koppanást, mert a teló oda van felfogatva. Nekem is ott koppant amikor már kivoltak az első telóim. nekem is mind a 4 telót cserélnem kéne!neked milyen van benne?Milyet érdemes venni?És kb milyen árban van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Augusztus28, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2011 nekem is mind a 4 telót cserélnem kéne!neked milyen van benne?Milyet érdemes venni?És kb milyen árban van? Nem tudom hogy milyen van nekem benne, már nem emlékszem. De én nem vettem drága telókat. Az elsőket kb 3 éve cseréltem, azok azt hiszem 6500Ft volt. A hátsókat nemrégen cseréltem, azok meg 6000Ft volt. De ha már cserélsz elöl telót akkor már érdemes kicserélni a toronycsapágyat is, mert nem egy nagy összeg. Kb 2500Ft /darab. Amiatt mégegyszer ne keljen szétszedni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergőőő Elküldve Augusztus28, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2011 Megkérdezhetem hogyan is jön ki az első teleszkóp? Mert a komplett gólyalábat kiszedtem mikor rugót és toronycsapágyat cseréltem, de nem jöttem rá hogyan is jön szét. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Augusztus28, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2011 Megkérdezhetem hogyan is jön ki az első teleszkóp? Mert a komplett gólyalábat kiszedtem mikor rugót és toronycsapágyat cseréltem, de nem jöttem rá hogyan is jön szét. :lol: Hát ezt nem lesz egyszerű elmagyarázni. Úgyan úgy szét kell bontani, mint a rugócseréhez. Leszeded a rugot is, és a telót egy csavar tartja a golyalábba. Tehát a teleszkóp patron benne van a gólyalábba, és egy csavarral vagy mivel van lezárva a gólyaláb, hogy a patron ne tudjon kijönni, és ezen a csavaron jön át a teleszkóp fényes szára ami a toronyszilenthez van csavarozva. Azt a csavart kitekered, ha kitudod, (mert nekem csak úgy jött ki hogy befogtuk satuba, lángal melegítettük, és tekertük a gólyalábat), és a telót kiveszed, vissza az új telót csavart vissza rá. Elviekbe olyan csavart majd kapsz az új telóhoz. Nem tudom, hogy mennyire volt érthető. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergőőő Elküldve Augusztus28, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2011 Hát ezt nem lesz egyszerű elmagyarázni. Úgyan úgy szét kell bontani, mint a rugócseréhez. Leszeded a rugot is, és a telót egy csavar tartja a golyalábba. Tehát a teleszkóp patron benne van a gólyalábba, és egy csavarral vagy mivel van lezárva a gólyaláb, hogy a patron ne tudjon kijönni, és ezen a csavaron jön át a teleszkóp fényes szára ami a toronyszilenthez van csavarozva. Azt a csavart kitekered, ha kitudod, (mert nekem csak úgy jött ki hogy befogtuk satuba, lángal melegítettük, és tekertük a gólyalábat), és a telót kiveszed, vissza az új telót csavart vissza rá. Elviekbe olyan csavart majd kapsz az új telóhoz. Nem tudom, hogy mennyire volt érthető. Sikerült felfognom mivel láttam szétszedve, csak nem néztem ki a csavart abból a bigyóból a szár körül :lol: köszi az infót Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Augusztus28, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2011 Sikerült felfognom mivel láttam szétszedve, csak nem néztem ki a csavart abból a bigyóból a szár körül :lol: köszi az infót Az az amit én csavarnak írtam. Azt kell kicsavarni valahogy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozo astra1.6 16v Elküldve Augusztus28, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2011 Nem tudom hogy milyen van nekem benne, már nem emlékszem. De én nem vettem drága telókat. Az elsőket kb 3 éve cseréltem, azok azt hiszem 6500Ft volt. A hátsókat nemrégen cseréltem, azok meg 6000Ft volt. De ha már cserélsz elöl telót akkor már érdemes kicserélni a toronycsapágyat is, mert nem egy nagy összeg. Kb 2500Ft /darab. Amiatt mégegyszer ne keljen szétszedni. Köszi a segitséget!Majd körülnézek gátló ügyben!Valami olcsobb féle jó lesz!És gázosat vagy olajosat érdemes venni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Augusztus28, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2011 Köszi a segitséget!Majd körülnézek gátló ügyben!Valami olcsobb féle jó lesz!És gázosat vagy olajosat érdemes venni? Nem tudom, hogy a gázos vagy az olajos a jobb. Nekem olajos van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergőőő Elküldve Augusztus28, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2011 Nem tudom, hogy a gázos vagy az olajos a jobb. Nekem olajos van. Én úgy tudom a gázos emel kicsit a kocsin, mert abban van plusz gáznyomás az olaj habosodásának elkerülése miatt. Szóval mind2 olajjal dolgozik csak a gázosban plusz nitrogén is van. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Augusztus28, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2011 Én úgy tudom a gázos emel kicsit a kocsin, mert abban van plusz gáznyomás az olaj habosodásának elkerülése miatt. Szóval mind2 olajjal dolgozik csak a gázosban plusz nitrogén is van. :lol: Meg ha jól tudom akkor a gázos keményebb picit? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergőőő Elküldve Augusztus28, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2011 Meg ha jól tudom akkor a gázos keményebb picit? Úgy van FŐNÖK :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rönkmágus Elküldve Augusztus28, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2011 Hello mindenkinek!! Új tag lévén egy nagy problémával fordulnék mindenkihez!! Van egy 2000 évjátatú Astra g X14xe Már egy odeje azt csinálta hogy akadozott,amint kigyulladt a sárga megindult!! Ezt eljátszotta sokszor majd elaludt és minden ok volt pár hónapig!! Most újra előjött! Megbeszéltem hogy kiolvassuk a hibát erre a minap elindultam és azt vettem észre hogy nincs erő a kocsiban padló gáz és csak 50! Sárga világít folyamatosan! Nagy nehezen hazaértem! Indítás hogy elvisz kiolvasni de nem indul!!! Tekeri de még csak nem is próbál beröffeni!! Amikor leállítóm egy picit durran a kipufogó!! Ac jó,nyomástartó jó!! Gyertyákba kb 20.000 km van Gm kétpólusú! Trafosor cserélve volt tavaly!! Valami tipp vagy megoldás a hibakód kiolvasásán kívül????? Valaki tapasztalt már ilyet?? Én úgy vettem észre mintha nem minden hengerbe jutna nafta!!! SEGÍTSÉG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tope84 Elküldve Augusztus28, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2011 Sziasztok! Olyan kisebb problémám van, hogy teljesen hideg motornál (általában egy nap egyszer, reggel) inditás után pár másodpercig nagyon alacsony az alapjárat, nem találja a helyét, van hogy le is áll. Utána beáll szépen és más gond sincs. Mi okozhatja? X16XEL Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Augusztus28, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2011 Hello mindenkinek!! Új tag lévén egy nagy problémával fordulnék mindenkihez!! Van egy 2000 évjátatú Astra g X14xe Már egy odeje azt csinálta hogy akadozott,amint kigyulladt a sárga megindult!! Ezt eljátszotta sokszor majd elaludt és minden ok volt pár hónapig!! Most újra előjött! Megbeszéltem hogy kiolvassuk a hibát erre a minap elindultam és azt vettem észre hogy nincs erő a kocsiban padló gáz és csak 50! Sárga világít folyamatosan! Nagy nehezen hazaértem! Indítás hogy elvisz kiolvasni de nem indul!!! Tekeri de még csak nem is próbál beröffeni!! Amikor leállítóm egy picit durran a kipufogó!! Ac jó,nyomástartó jó!! Gyertyákba kb 20.000 km van Gm kétpólusú! Trafosor cserélve volt tavaly!! Valami tipp vagy megoldás a hibakód kiolvasásán kívül????? Valaki tapasztalt már ilyet?? Én úgy vettem észre mintha nem minden hengerbe jutna nafta!!! SEGÍTSÉG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ne haragudj, de minek ez a sok felkiáltójel? Ha értelmes összefüggő mondatokat írnál jobban megértené mindenkit. Szóval a check engine lámpa világít? Házilag nem próbáltad kiolvasni? Van leírás, két lábat összekötsz egy dróttal, és számolod a villogásokat. Lambda szonda csere mikor volt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rönkmágus Elküldve Augusztus28, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2011 Ne haragudj, de minek ez a sok felkiáltójel? Ha értelmes összefüggő mondatokat írnál jobban megértené mindenkit. Szóval a check engine lámpa világít? Házilag nem próbáltad kiolvasni? Van leírás, két lábat összekötsz egy dróttal, és számolod a villogásokat. Lambda szonda csere mikor volt? Bocsi a sok felkiáltójelért!! Igen az világít. Szonda csere nem volt még!! Volt hogy rángatott ill hogy indításkor felment az alapjárat 2000 fölé és csak akkor esett vissza ha odaléptem neki egy kicsit nagyobbat! A házi kiolvasással inkább nem kísérleteznék! Esetleg az Egr szelep felakadása okozhatja hogy nem indul be? Előre is köszi minden tanácsért! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve Augusztus28, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2011 Sziasztok, Opel Combo 1.3 cdti 1996os evjaratu automnal iranyjelzo problemam van, a jobb oldalon kb 3 honapig szabalytalanul gyorsan jart az iranzjelzo elol es hatul egyarant, bal oldalon jo minden. 2 napja a jobb oldalon teljesen nem mukodik az index, bent a muszerfalon ,gzorsan villog. valaki tudja mi a problema? elore is koszonom. Udv. Laci ha lehet emailben is ird meg, koszi tothlaszlo76@vipmail.hu Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Augusztus28, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2011 Sziasztok, Opel Combo 1.3 cdti 1996os evjaratu automnal iranyjelzo problemam van, a jobb oldalon kb 3 honapig szabalytalanul gyorsan jart az iranzjelzo elol es hatul egyarant, bal oldalon jo minden. 2 napja a jobb oldalon teljesen nem mukodik az index, bent a muszerfalon ,gzorsan villog. valaki tudja mi a problema? elore is koszonom. Udv. Laci ha lehet emailben is ird meg, koszi tothlaszlo76@vipmail.hu Mindenképpen kérdezd meg a calibra, manta, senator topicokban is... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Augusztus28, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2011 Bocsi a sok felkiáltójelért!! Igen az világít. Szonda csere nem volt még!! Volt hogy rángatott ill hogy indításkor felment az alapjárat 2000 fölé és csak akkor esett vissza ha odaléptem neki egy kicsit nagyobbat! A házi kiolvasással inkább nem kísérleteznék! Esetleg az Egr szelep felakadása okozhatja hogy nem indul be? Előre is köszi minden tanácsért! Nagyon egyszerű a kiolvasás, és te is okosabb leszel tőle. http://www.opel-magazin.hu/index.php?optio...&Itemid=105 pl itt megtalálod hogyan kell, egy gemkapocs kell hozzá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus28, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2011 Bocsi a sok felkiáltójelért!! Igen az világít. Szonda csere nem volt még!! Volt hogy rángatott ill hogy indításkor felment az alapjárat 2000 fölé és csak akkor esett vissza ha odaléptem neki egy kicsit nagyobbat! A házi kiolvasással inkább nem kísérleteznék! Esetleg az Egr szelep felakadása okozhatja hogy nem indul be? Előre is köszi minden tanácsért! Még mindig felkiáltójelezel :lol: Gastratopic? Alapjárati mocit érdemes lenne kitakarítani, vákumcsöveket átnézni. AGR miatt nem fog nem indulni. Sziasztok, Opel Combo 1.3 cdti 1996os evjaratu automnal iranyjelzo problemam van, a jobb oldalon kb 3 honapig szabalytalanul gyorsan jart az iranzjelzo elol es hatul egyarant, bal oldalon jo minden. 2 napja a jobb oldalon teljesen nem mukodik az index, bent a muszerfalon ,gzorsan villog. valaki tudja mi a problema? elore is koszonom. Udv. Laci ha lehet emailben is ird meg, koszi tothlaszlo76@vipmail.hu cdti 96-ban? Kombótopic? :lol: Izzókat megnézted? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rönkmágus Elküldve Augusztus28, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2011 Nagyon egyszerű a kiolvasás, és te is okosabb leszel tőle. http://www.opel-magazin.hu/index.php?optio...&Itemid=105 pl itt megtalálod hogyan kell, egy gemkapocs kell hozzá. Nagyon köszi!! Az a csatlakozó ugye az amire a gépet is kötik amikor kiolvassák? A félreértések elkerülése miatt kérdem! Ha igen akkor holnap megpróbálom kideríteni! Nem zavarom össze a számítógép agyát ugye ennél jobban? Még egyszer köszi előre is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus28, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2011 Nagyon köszi!! Az a csatlakozó ugye az amire a gépet is kötik amikor kiolvassák? A félreértések elkerülése miatt kérdem! Ha igen akkor holnap megpróbálom kideríteni! Nem zavarom össze a számítógép agyát ugye ennél jobban? Még egyszer köszi előre is! Az. Képekben itt megtalálod a lényeget. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rönkmágus Elküldve Augusztus28, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2011 Az. Képekben itt megtalálod a lényeget. :lol: Köszi! Bár nekem máshol van mivel G astra Annál is ugyanez a lábkiosztás? Az a-b pontokra gondolok! Köszi szépen! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts