balazs5362 Elküldve Augusztus26, 2011 Elküldve Augusztus26, 2011 Pölö kilkk. Köszi szépen! Értem most már, csak azt nem hogy melyik az A és B láb.
zotya975 Elküldve Augusztus26, 2011 Elküldve Augusztus26, 2011 Köszi szépen! Értem most már, csak azt nem hogy melyik az A és B láb. Ha ilyen csatid van akkor ez:
balazs5362 Elküldve Augusztus26, 2011 Elküldve Augusztus26, 2011 Ha ilyen csatid van akkor ez: Na sikerült. Ez jött ki: 22 Fojtószelep / potentiometer – feszültség túl alacsony Ez mit jelent?
zotya975 Elküldve Augusztus26, 2011 Elküldve Augusztus26, 2011 Na sikerült. Ez jött ki: 22 Fojtószelep / potentiometer – feszültség túl alacsony Ez mit jelent? Ez a pillangószelep-állás érzékelő. Egy potméter ami a pillangószelep állásától függöen különböző ellenállású. Olyan szokott lenni vele, hogy pölö egy adott állásban kikopik. Úgy emlékszem nem lehet szétszedni, de ebben nem vagyok teljesen biztos. Nekem így néz ki: Jobbra középen a kék pöttyel jelölt csatis az.
balazs5362 Elküldve Augusztus26, 2011 Elküldve Augusztus26, 2011 Ez a pillangószelep-állás érzékelő. Egy potméter ami a pillangószelep állásától függöen különböző ellenállású. Olyan szokott lenni vele, hogy pölö egy adott állásban kikopik. Úgy emlékszem nem lehet szétszedni, de ebben nem vagyok teljesen biztos. Nekem így néz ki: Jobbra középen a kék pöttyel jelölt csatis az. Nekem is ugyanígy néz ki. Amúgy amikor felvillan ez a lámpa, akkor nem igazán akar alapjáratra visszaállni a motor, hanem nagyobb fordulatszámon pörög. Ennek a hibának akkor köze lehet a dologhoz?
FPepe Elküldve Augusztus26, 2011 Elküldve Augusztus26, 2011 Nekem is ugyanígy néz ki. Amúgy amikor felvillan ez a lámpa, akkor nem igazán akar alapjáratra visszaállni a motor, hanem nagyobb fordulatszámon pörög. Ennek a hibának akkor köze lehet a dologhoz? Igen, pontosan ezt tudja okozni.
balazs5362 Elküldve Augusztus26, 2011 Elküldve Augusztus26, 2011 Igen, pontosan ezt tudja okozni. Akkor hogy megszűnjön a hiba akkor azt a potmétert kell cserélni?
FPepe Elküldve Augusztus26, 2011 Elküldve Augusztus26, 2011 Akkor hogy megszűnjön a hiba akkor azt a potmétert kell cserélni? Így van.
Tiv. Elküldve Augusztus27, 2011 Elküldve Augusztus27, 2011 Hát az remek.... Kéne, mert manuális és önmagától is lemegy az üveg egy idő után, onnan meg simán le lehet nyomni az üveget. :lol: Csak nincs rá pénzem. A szíjszakadás nem volt olcsó mulatság. Nekem van egy pár mechanikus szerkezet. Ha kell, üzenj. Itt vagyok a szomszédban. :lol:
Tome84 Elküldve Augusztus27, 2011 Elküldve Augusztus27, 2011 SZiasztok! Régóta olvasgatom a fórumot, de hálaisten eddig nemvolt gond a verdával (tavaly márciusban vettem).. Most sajnos ugyjártam, hogy elindulva balatonra egyre jobban ment fel a vizhőfok, majdnem pirosba volt mikor megálltam megnézni a vizet ,a kiegyenlítő tartály tök üres volt..folyást sehol nemlehetett látni! Megprobáltuk tegnap feltöltöttük, járattuk egy félorát, jonak tűnt nemlátszott hogy fogyott volna viz, mondom megyek vele egy kört.Mentem körülbelül 10km-ert, kiegyenlitő aljában volt egy kevés megintcsak..(ma reggelre állásban nemfogyott semmi)Azhogy vhol elfolyt volna, semmit nemlátni,olaj nemvizes megnéztem, vizpumpára gyanakszunk(tavaly márciusban cserélve vezérléssel együtt, azota vanbenn 12ezer kb) Szerintetek mi lehet a gond? Ja a gép egy 96-os 1,4 16v. Köszi előre is! JAh és nagyon a jó a forum, sok sok jó ötletet olvastam itt eddig is :lol:
zotya975 Elküldve Augusztus27, 2011 Elküldve Augusztus27, 2011 SZiasztok! Régóta olvasgatom a fórumot, de hálaisten eddig nemvolt gond a verdával (tavaly márciusban vettem).. Most sajnos ugyjártam, hogy elindulva balatonra egyre jobban ment fel a vizhőfok, majdnem pirosba volt mikor megálltam megnézni a vizet ,a kiegyenlítő tartály tök üres volt..folyást sehol nemlehetett látni! Megprobáltuk tegnap feltöltöttük, járattuk egy félorát, jonak tűnt nemlátszott hogy fogyott volna viz, mondom megyek vele egy kört.Mentem körülbelül 10km-ert, kiegyenlitő aljában volt egy kevés megintcsak..(ma reggelre állásban nemfogyott semmi)Azhogy vhol elfolyt volna, semmit nemlátni,olaj nemvizes megnéztem, vizpumpára gyanakszunk(tavaly márciusban cserélve vezérléssel együtt, azota vanbenn 12ezer kb) Szerintetek mi lehet a gond? Ja a gép egy 96-os 1,4 16v. Köszi előre is! JAh és nagyon a jó a forum, sok sok jó ötletet olvastam itt eddig is :lol: Hát ugye a víz vagy kifele folyik el, bilincseknél, hűtőnél, csöveknél, vagy befele, az égéstér, vagy olajjárat felé . Az előbbinek ugye nyoma van, tócsa a kocsi alatt vagy ha szétnézel a motortérben látni a folyást. Az utóbbinál meg árulkodó lehet a fehér kipuffüst, vagy indításkor a 3 hengerezés, mert az egyik henger megtelt vízzel és nem megy. Sokszor csak melegen nyomás alatt ereszt pölö nekem is a hűtő sarka, ha fél óra mulva nyitom fel már nyoma sincs a folyásnak.
atis c14se Elküldve Augusztus27, 2011 Elküldve Augusztus27, 2011 SZiasztok! Régóta olvasgatom a fórumot, de hálaisten eddig nemvolt gond a verdával (tavaly márciusban vettem).. Most sajnos ugyjártam, hogy elindulva balatonra egyre jobban ment fel a vizhőfok, majdnem pirosba volt mikor megálltam megnézni a vizet ,a kiegyenlítő tartály tök üres volt..folyást sehol nemlehetett látni! Megprobáltuk tegnap feltöltöttük, járattuk egy félorát, jonak tűnt nemlátszott hogy fogyott volna viz, mondom megyek vele egy kört.Mentem körülbelül 10km-ert, kiegyenlitő aljában volt egy kevés megintcsak..(ma reggelre állásban nemfogyott semmi)Azhogy vhol elfolyt volna, semmit nemlátni,olaj nemvizes megnéztem, vizpumpára gyanakszunk(tavaly márciusban cserélve vezérléssel együtt, azota vanbenn 12ezer kb) Szerintetek mi lehet a gond? Ja a gép egy 96-os 1,4 16v. Köszi előre is! JAh és nagyon a jó a forum, sok sok jó ötletet olvastam itt eddig is :lol: Nézegesd meg a vízcső csatlakozásokat, hogy nem-e valamelyiknél enged. És még a szőnyeget a műszerfal alatt tapogasd meg, hogy nem-e vizes, mert akkor a fűtőradiátorod lehet rossz.
Tome84 Elküldve Augusztus27, 2011 Elküldve Augusztus27, 2011 Hát ugye a víz vagy kifele folyik el, bilincseknél, hűtőnél, csöveknél, vagy befele, az égéstér, vagy olajjárat felé . Az előbbinek ugye nyoma van, tócsa a kocsi alatt vagy ha szétnézel a motortérben látni a folyást. Az utóbbinál meg árulkodó lehet a fehér kipuffüst, vagy indításkor a 3 hengerezés, mert az egyik henger megtelt vízzel és nem megy. Sokszor csak melegen nyomás alatt ereszt pölö nekem is a hűtő sarka, ha fél óra mulva nyitom fel már nyoma sincs a folyásnak. Ezaz hogy fehér füst/gőz nincs, csatlakozásoknál nemereszt, egy deci vizet nemlátni alatta/motortérben stb, olaj se vizes... szoval én már nemértem..Mostis mentem vele 15 kilométert, megint másfél centivel lejjebb van a szint.. Köszi a tippeket azért! Másik hozzászólásra: nah akkor a fűtőradiátort még meglesem köszi!
atis c14se Elküldve Augusztus27, 2011 Elküldve Augusztus27, 2011 Ezaz hogy fehér füst/gőz nincs, csatlakozásoknál nemereszt, egy deci vizet nemlátni alatta/motortérben stb, olaj se vizes... szoval én már nemértem..Mostis mentem vele 15 kilométert, megint másfél centivel lejjebb van a szint.. Köszi a tippeket azért! Másik hozzászólásra: nah akkor a fűtőradiátort még meglesem köszi! Pedig ezt mihamarabb meg kell keresni, hogy hol tűnik el a víz. Járasd a motort, amig fel nem melegszik jól, persze a hűtő is legyen meleg, és járó motornál nézegesd hogy nem-e látszik valahol, hogy ereszt. Érdemes lenne levenni a vezérlés burkolatát, és a vízpumpánál is megnézni, hogy nem-e ott enged. Meg ahol vízcső csatlakozás van, ott nézegesd mindenhol. Sőt még a vízcsöveket is nézegesd, nem-e lyukas valahol. Egyszóval mindenhol nézegesd, ahol víz lehet. A hengerfej tömitést is érdemes körbenézni, nem-e ott szivárog valahol.
Tome84 Elküldve Augusztus27, 2011 Elküldve Augusztus27, 2011 Pedig ezt mihamarabb meg kell keresni, hogy hol tűnik el a víz. Járasd a motort, amig fel nem melegszik jól, persze a hűtő is legyen meleg, és járó motornál nézegesd hogy nem-e látszik valahol, hogy ereszt. Érdemes lenne levenni a vezérlés burkolatát, és a vízpumpánál is megnézni, hogy nem-e ott enged. Meg ahol vízcső csatlakozás van, ott nézegesd mindenhol. Sőt még a vízcsöveket is nézegesd, nem-e lyukas valahol. Egyszóval mindenhol nézegesd, ahol víz lehet. A hengerfej tömitést is érdemes körbenézni, nem-e ott szivárog valahol. Vízpumpára gyanakszunk amúgy, szal tervbe van levenni a vezérlés burkolatát! Köszi mégegyszer! HA van vmi fejlemény még kérdezek :lol:
zozo astra1.6 16v Elküldve Augusztus27, 2011 Elküldve Augusztus27, 2011 Sziasztok! Már régebben kértem tanácsot a kuplung problémámmal kapcsolatban!Ma kicseréltem a kuplung bowdent mert és arra gyanakodtam,hogy hátha az a szar!De ugyan ugy megmaradt a hang mikor kinyomom a pedált!Akkor az szerkezet lesz vagy kinyomócsapágy!Ugye?Akkor majd váltó le ha teljesen elkopik a tárcsa! Mégegy kérdésem lenne!Mikor kis bukkanon átmegyek vagy fekvőrendőrön akkor az elejéből ilyen pattogó nyekergő hangot hallok!És mintha a gólyalábakból jönne!Én toronycsapágyra gondoltam!Meg a két első gátlóra mert azok rosszak azt tudom!Rugócsere volt az autón olyan fél éve!Gömbfejek jók!Nem lóg ugy semmi! Szerintetek mi lehet? Előre is köszönöm a segitséget! Jó a fórum! üdv.:zozo
zotya975 Elküldve Augusztus27, 2011 Elküldve Augusztus27, 2011 Sziasztok! Már régebben kértem tanácsot a kuplung problémámmal kapcsolatban!Ma kicseréltem a kuplung bowdent mert és arra gyanakodtam,hogy hátha az a szar!De ugyan ugy megmaradt a hang mikor kinyomom a pedált!Akkor az szerkezet lesz vagy kinyomócsapágy!Ugye?Akkor majd váltó le ha teljesen elkopik a tárcsa! Mégegy kérdésem lenne!Mikor kis bukkanon átmegyek vagy fekvőrendőrön akkor az elejéből ilyen pattogó nyekergő hangot hallok!És mintha a gólyalábakból jönne!Én toronycsapágyra gondoltam!Meg a két első gátlóra mert azok rosszak azt tudom!Rugócsere volt az autón olyan fél éve!Gömbfejek jók!Nem lóg ugy semmi! Szerintetek mi lehet? Előre is köszönöm a segitséget! Jó a fórum! üdv.:zozo Biztos hogy a kuplungtól jön a hang és nem a pedáltól?
zozo astra1.6 16v Elküldve Augusztus27, 2011 Elküldve Augusztus27, 2011 Biztos hogy a kuplungtól jön a hang és nem a pedáltól? Még mikor nem cseréltem ki a bowdent akkor rátettem a kezem a váltó tetejére ahol a kinyomo villa mozog és ott éreztem azt a pattogó dolgot!Én akkor bowdenre gyanakodtam!A pedálhoz ugy még nem néztem be,hogy közben nyomkodva van!De a pedálnál mi lehet? A másik nyikorgásra nincs ötleted?
zotya975 Elküldve Augusztus27, 2011 Elküldve Augusztus27, 2011 Még mikor nem cseréltem ki a bowdent akkor rátettem a kezem a váltó tetejére ahol a kinyomo villa mozog és ott éreztem azt a pattogó dolgot!Én akkor bowdenre gyanakodtam!A pedálhoz ugy még nem néztem be,hogy közben nyomkodva van!De a pedálnál mi lehet? A másik nyikorgásra nincs ötleted? Igazából a pedál is csak nyikorogni szokott. A másikat passzolom, de a toronycsapágy kanyarodás közben ropogni szokott a féltengely meg kattogni. De az is csak kanyarban általában.
zozo astra1.6 16v Elküldve Augusztus27, 2011 Elküldve Augusztus27, 2011 Igazából a pedál is csak nyikorogni szokott. A másikat passzolom, de a toronycsapágy kanyarodás közben ropogni szokott a féltengely meg kattogni. De az is csak kanyarban általában. [/quot Igen azok ezt szokták csinálni!De ezt egyenes uton csinálja!Mintha tegyükfel a rugó nem lenne a helyén!Például!El nem tudom képzelni,hogy mi lehet!Azért próbálok itt tanácsot kérni!
zotya975 Elküldve Augusztus27, 2011 Elküldve Augusztus27, 2011 Igen azok ezt szokták csinálni!De ezt egyenes uton csinálja!Mintha tegyükfel a rugó nem lenne a helyén!Például!El nem tudom képzelni,hogy mi lehet!Azért próbálok itt tanácsot kérni! A rugó akár el is lehet törve, nekem voltak eltörve a hátsók, és kattant néha ahogy tolattam ki a bajárón és a törött végek elmozdultak egymáson. Csak egy ötlet.
zozo astra1.6 16v Elküldve Augusztus27, 2011 Elküldve Augusztus27, 2011 A rugó akár el is lehet törve, nekem voltak eltörve a hátsók, és kattant néha ahogy tolattam ki a bajárón és a törött végek elmozdultak egymáson. Csak egy ötlet. mind a 4 rugó vadonat új!
zotya975 Elküldve Augusztus27, 2011 Elküldve Augusztus27, 2011 mind a 4 rugó vadonat új! Hmmm akkor ez kilőve.
Dark_Errant Elküldve Augusztus27, 2011 Elküldve Augusztus27, 2011 Hmmm akkor ez kilőve. Motortartó bakok? ill lengőkar szimeringek?
Tiu Elküldve Augusztus27, 2011 Elküldve Augusztus27, 2011 ... Mégegy kérdésem lenne!Mikor kis bukkanon átmegyek vagy fekvőrendőrön akkor az elejéből ilyen pattogó nyekergő hangot hallok!És mintha a gólyalábakból jönne!Én toronycsapágyra gondoltam!Meg a két első gátlóra mert azok rosszak azt tudom!Rugócsere volt az autón olyan fél éve!Gömbfejek jók!Nem lóg ugy semmi! Szerintetek mi lehet? Előre is köszönöm a segitséget! Jó a fórum! üdv.:zozo A rossz gátlók adhatnak ilyen hangot. Mozgasd meg az elejét le-föl és közben fogd meg a toronycsapágynál levő gumiágyat. Ott érezni lehet a pattogást. :lol:
Recommended Posts