astrásgyerek Elküldve Augusztus23, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2011 Nekem mindig is fentebb volt a fékpedálnál...most is úgy van... :lol: Azt lehet állítani. Én spec. szeretem ha egysíkban van! szerintem az a normális, de ki tudja. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Augusztus23, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2011 Azt lehet állítani. Én spec. szeretem ha egysíkban van! szerintem az a normális, de ki tudja. :lol: De én meg nem vok normális... :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus23, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2011 De én meg nem vok normális... :P :D Mindenkinek vannak heppjei nem? :lol: én pl majd kiugrottam a bőrömből mikor új pedálgumikat sikerült vennem! :lol: Sokan még meg is szóltak érte itt a fórumon, hogy hogy tudunk örülni egy kis xar pedálguminak... :D ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozo astra1.6 16v Elküldve Augusztus23, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2011 Persze, mert a régi már meg volt nyúlva. :lol: Ha állítgatod, akkor vissza tudod állítani ugyanolyanra, vagy amilyenre szeretnéd! :lol: úgy kell az legyen. :D Akkor az nem baj,hogy ha most az uj bowdennel kicsit nehezebb a pedált nyomkodni?Meg hogy ha már kicsit elkezden felengedni akkor már fog a kuplung? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus23, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2011 Mindenkinek vannak heppjei nem? :lol: én pl majd kiugrottam a bőrömből mikor új pedálgumikat sikerült vennem! :lol: Sokan még meg is szóltak érte itt a fórumon, hogy hogy tudunk örülni egy kis xar pedálguminak... :D :D Én nem szólak, le mert én is akartam cserélni, de akkor csak egy darab volt az unixban. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus23, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2011 Én nem szólak, le mert én is akartam cserélni, de akkor csak egy darab volt az unixban. :D Mivel nagy dolgok alig vannak aminek tudnék örülni, így be kell érnem az élet apró pici örömeivel... ilyen a szakadt pedálgumi cseréje is. :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Augusztus23, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2011 Így csináld-ban: "Figyelem: ha szabályszerűen állítottuk be a tengelykapcsoló pedált, kissé magasabban fog állni mindig, mint a fékpedál. A két pedál párhuzamba állítása helytelen. Ezt a pedálhelyzetet meg kell változtatni, különben tengelykapcsolási és sebességkapcsolási nehézségek léphetnek fel." Mindjárt csinálok képet is a beállításról, mert lusta vagyok írni, :lol: csak keresnem kell valami képszerkesztőt. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Augusztus23, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2011 Így csináld-ban: Mindjárt csinálok képet is a beállításról, mert lusta vagyok írni, :lol: csak keresnem kell valami képszerkesztőt. :lol: Minek? A lenyomott pedál és a felengedett pedál közötti eltérésnek 125-132 mm között kell lennie. ( a könyv szerint) Keresni kell egy stabil pontot, megmérni, és beállítani....ennyi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Augusztus23, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2011 Akkor ezt túltárgyaltuk. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Augusztus23, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2011 Akkor ezt túltárgyaltuk. :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
toretto007 Elküldve Augusztus23, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2011 Sziasztok. Nekem egy c20xe motorral lenne baj. remélem tudtok segíteni. Szikra és benzin befecskendezés van. A motor beindul és alapjáraton jár. Ha gázt nyomok akkor lefullad. Mivel lehetne a gond? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Augusztus23, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2011 Persze, mert a régi már meg volt nyúlva. ;) Ha állítgatod, akkor vissza tudod állítani ugyanolyanra, vagy amilyenre szeretnéd! :lol: úgy kell az legyen. :PNekem mindig is fentebb volt a fékpedálnál...most is úgy van... :D A kiemelési gond pedig eredhet abból, hogy a mind a nyomcsapágy, mind a lamellák pereme meg van kopva és nem tud akkorát kiemelni... Nekem a régi kuplungon mindig rá kellett tekerni, mert egy idő után már a hűtőt nyomkodtam, hogy kiemeljen! :DAzt lehet állítani. Én spec. szeretem ha egysíkban van! szerintem az a normális, de ki tudja. :lol: Gyárilag direkt van a kuplung a legmagasabban, aztán követi a fékpedál, majd a gázpedál. Direkt van így. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozo astra1.6 16v Elküldve Augusztus24, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2011 Minek? A lenyomott pedál és a felengedett pedál közötti eltérésnek 125-132 mm között kell lennie. ( a könyv szerint) Keresni kell egy stabil pontot, megmérni, és beállítani....ennyi! oké igy beállitom akkor! Köszönöm a segítséget mindenkinek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolesz24 Elküldve Augusztus25, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2011 sziasztok urak!!! Lenne egy kérdésem felétek. Apum vette észre mert én most nem használom az autót. Világít a műszerfalon a felkiáltó jel és a töltés visszajelző mondom magamban akkor valamit test hiba lesz. Kimegyek beindítom a kocsit rámérek multival üresben jár a motor akkor mért 12.22 voltot bekapcsoltam a világítást akkor mért 12,02 meg 12,03 voltot emelt fordulatnál sem ment lejjebb se feljebb. Levettem a generátorrol a szálat ami a töltés vissza jelzőt üzemelteti akkor persze kialudt. Akkor ez a hiba feszültség szabályzó a generátor oldalán igaz? Köszi előre is válaszokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergőőő Elküldve Augusztus25, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2011 nem tudnál a generátoron rámérni h ott megvan e még ott a feszültség? :lol: mert ezek az értékek csak azt mutatják h a generátorod nem tölt semmit... vagy a róla menő vastag kábel szakadt vagy vmi van vele :D gondolom a feszültséget az akksin mérted :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolesz24 Elküldve Augusztus25, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2011 GErgő úr!! A generátoron hogy mérjem le? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergőőő Elküldve Augusztus25, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2011 igazából nem értem a kérdést... nem férsz hozzá a műszerrel? a legvastagabb kábel csatlakozási pontja és a blokk közti feszültségnek el kellene érnie járó motornál a 14-14.5V-ot Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolesz24 Elküldve Augusztus25, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2011 Nah ezt akartam tudni :lol: akkor megnézem reggel majd. Ha eléri akkor gondolom feszültség szabályzó ha nem éri el akkor valami generátor bibi van. Köszike. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergőőő Elküldve Augusztus26, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2011 Nah ezt akartam tudni :lol: akkor megnézem reggel majd. Ha eléri akkor gondolom feszültség szabályzó ha nem éri el akkor valami generátor bibi van. Köszike. á a kutya fülét, a feszültség szabályzó a generátor egy olyan része ami előtt te nem tudsz mérni semmit, mert a generátor belsejében van az egyenirányító diódákkal együtt. Ha a generátoron megvan a töltőfeszültség, de az akkun nincs, akkor csak kábel gondod van. Leszed megcsiszol visszarak és talán működik eset, csak arra figyelj h előbb az akkuról szedd le a pozitív saruhoz tartozó kábelt, mert ha fordítva csinálod akkor nagy szikra és durranás lehet a vége :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolesz24 Elküldve Augusztus26, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2011 Sziasztok!! Azt mondja hogy. Kimentem reggel. Ugye a generátor oldalán 2 darab kábel csatlakozik fel ebből az egyik a töltés visszajelző a műszerfalnak. A másik nagy vastag hátul elmegy és szépen előre kúszik az aksihoz. Ehhez a nagy kábelhez raktam a műszer egyik tűjét a másikkal pedig testet kerestem ez esetben a szelepfedél teteje volt. Akkor mutatott 12.11 voltot járó motornál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Augusztus26, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2011 Sziasztok!! Azt mondja hogy. Kimentem reggel. Ugye a generátor oldalán 2 darab kábel csatlakozik fel ebből az egyik a töltés visszajelző a műszerfalnak. A másik nagy vastag hátul elmegy és szépen előre kúszik az aksihoz. Ehhez a nagy kábelhez raktam a műszer egyik tűjét a másikkal pedig testet kerestem ez esetben a szelepfedél teteje volt. Akkor mutatott 12.11 voltot járó motornál. Akkor nem tölt rendesen a generátorod... Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Augusztus26, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2011 Sziasztok!! Azt mondja hogy. Kimentem reggel. Ugye a generátor oldalán 2 darab kábel csatlakozik fel ebből az egyik a töltés visszajelző a műszerfalnak. A másik nagy vastag hátul elmegy és szépen előre kúszik az aksihoz. Ehhez a nagy kábelhez raktam a műszer egyik tűjét a másikkal pedig testet kerestem ez esetben a szelepfedél teteje volt. Akkor mutatott 12.11 voltot járó motornál. Akkor nem tölt rendesen a generátorod... Ezek szerint lehet, hogy megdöglött a feszszabályzó a generátorban... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
balazs5362 Elküldve Augusztus26, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2011 Sziasztok ! Az lenne a kérdésem, hogy hibakód olvasásnak mi a menete? Mert amikor elindítom az autót rá egy 10 másodperc járásra alapjáraton kigyullad a műszerfalon a hiba lámpa. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus26, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2011 Sziasztok!! Azt mondja hogy. Kimentem reggel. Ugye a generátor oldalán 2 darab kábel csatlakozik fel ebből az egyik a töltés visszajelző a műszerfalnak. A másik nagy vastag hátul elmegy és szépen előre kúszik az aksihoz. Ehhez a nagy kábelhez raktam a műszer egyik tűjét a másikkal pedig testet kerestem ez esetben a szelepfedél teteje volt. Akkor mutatott 12.11 voltot járó motornál. Próbáld meg úgy is, hogy a vastag kábel és a generátor háza között méred meg a feszt (azt használod testnek), emelt fordulaton. Nekem volt olyan, hogy a generátor háza és a motor között nem volt jó a fémes érintkezés, ott veszett el kb. 1.5V terhelésen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus26, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2011 Sziasztok ! Az lenne a kérdésem, hogy hibakód olvasásnak mi a menete? Mert amikor elindítom az autót rá egy 10 másodperc járásra alapjáraton kigyullad a műszerfalon a hiba lámpa. Pölö kilkk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts