astrásgyerek Elküldve Augusztus23, 2011 Elküldve Augusztus23, 2011 Nekem mindig is fentebb volt a fékpedálnál...most is úgy van... :lol: Azt lehet állítani. Én spec. szeretem ha egysíkban van! szerintem az a normális, de ki tudja. :lol:
pszilaj Elküldve Augusztus23, 2011 Elküldve Augusztus23, 2011 Azt lehet állítani. Én spec. szeretem ha egysíkban van! szerintem az a normális, de ki tudja. :lol: De én meg nem vok normális... :D :lol:
astrásgyerek Elküldve Augusztus23, 2011 Elküldve Augusztus23, 2011 De én meg nem vok normális... :P :D Mindenkinek vannak heppjei nem? :lol: én pl majd kiugrottam a bőrömből mikor új pedálgumikat sikerült vennem! :lol: Sokan még meg is szóltak érte itt a fórumon, hogy hogy tudunk örülni egy kis xar pedálguminak... :D ;)
zozo astra1.6 16v Elküldve Augusztus23, 2011 Elküldve Augusztus23, 2011 Persze, mert a régi már meg volt nyúlva. :lol: Ha állítgatod, akkor vissza tudod állítani ugyanolyanra, vagy amilyenre szeretnéd! :lol: úgy kell az legyen. :D Akkor az nem baj,hogy ha most az uj bowdennel kicsit nehezebb a pedált nyomkodni?Meg hogy ha már kicsit elkezden felengedni akkor már fog a kuplung?
zotya975 Elküldve Augusztus23, 2011 Elküldve Augusztus23, 2011 Mindenkinek vannak heppjei nem? :lol: én pl majd kiugrottam a bőrömből mikor új pedálgumikat sikerült vennem! :lol: Sokan még meg is szóltak érte itt a fórumon, hogy hogy tudunk örülni egy kis xar pedálguminak... :D :D Én nem szólak, le mert én is akartam cserélni, de akkor csak egy darab volt az unixban. ;)
astrásgyerek Elküldve Augusztus23, 2011 Elküldve Augusztus23, 2011 Én nem szólak, le mert én is akartam cserélni, de akkor csak egy darab volt az unixban. :D Mivel nagy dolgok alig vannak aminek tudnék örülni, így be kell érnem az élet apró pici örömeivel... ilyen a szakadt pedálgumi cseréje is. :lol: :lol:
Tiu Elküldve Augusztus23, 2011 Elküldve Augusztus23, 2011 Így csináld-ban: "Figyelem: ha szabályszerűen állítottuk be a tengelykapcsoló pedált, kissé magasabban fog állni mindig, mint a fékpedál. A két pedál párhuzamba állítása helytelen. Ezt a pedálhelyzetet meg kell változtatni, különben tengelykapcsolási és sebességkapcsolási nehézségek léphetnek fel." Mindjárt csinálok képet is a beállításról, mert lusta vagyok írni, :lol: csak keresnem kell valami képszerkesztőt. :lol:
Breki Elküldve Augusztus23, 2011 Elküldve Augusztus23, 2011 Így csináld-ban: Mindjárt csinálok képet is a beállításról, mert lusta vagyok írni, :lol: csak keresnem kell valami képszerkesztőt. :lol: Minek? A lenyomott pedál és a felengedett pedál közötti eltérésnek 125-132 mm között kell lennie. ( a könyv szerint) Keresni kell egy stabil pontot, megmérni, és beállítani....ennyi!
toretto007 Elküldve Augusztus23, 2011 Elküldve Augusztus23, 2011 Sziasztok. Nekem egy c20xe motorral lenne baj. remélem tudtok segíteni. Szikra és benzin befecskendezés van. A motor beindul és alapjáraton jár. Ha gázt nyomok akkor lefullad. Mivel lehetne a gond?
daykiller Elküldve Augusztus23, 2011 Elküldve Augusztus23, 2011 Persze, mert a régi már meg volt nyúlva. ;) Ha állítgatod, akkor vissza tudod állítani ugyanolyanra, vagy amilyenre szeretnéd! :lol: úgy kell az legyen. :PNekem mindig is fentebb volt a fékpedálnál...most is úgy van... :D A kiemelési gond pedig eredhet abból, hogy a mind a nyomcsapágy, mind a lamellák pereme meg van kopva és nem tud akkorát kiemelni... Nekem a régi kuplungon mindig rá kellett tekerni, mert egy idő után már a hűtőt nyomkodtam, hogy kiemeljen! :DAzt lehet állítani. Én spec. szeretem ha egysíkban van! szerintem az a normális, de ki tudja. :lol: Gyárilag direkt van a kuplung a legmagasabban, aztán követi a fékpedál, majd a gázpedál. Direkt van így.
zozo astra1.6 16v Elküldve Augusztus24, 2011 Elküldve Augusztus24, 2011 Minek? A lenyomott pedál és a felengedett pedál közötti eltérésnek 125-132 mm között kell lennie. ( a könyv szerint) Keresni kell egy stabil pontot, megmérni, és beállítani....ennyi! oké igy beállitom akkor! Köszönöm a segítséget mindenkinek!
zsolesz24 Elküldve Augusztus25, 2011 Elküldve Augusztus25, 2011 sziasztok urak!!! Lenne egy kérdésem felétek. Apum vette észre mert én most nem használom az autót. Világít a műszerfalon a felkiáltó jel és a töltés visszajelző mondom magamban akkor valamit test hiba lesz. Kimegyek beindítom a kocsit rámérek multival üresben jár a motor akkor mért 12.22 voltot bekapcsoltam a világítást akkor mért 12,02 meg 12,03 voltot emelt fordulatnál sem ment lejjebb se feljebb. Levettem a generátorrol a szálat ami a töltés vissza jelzőt üzemelteti akkor persze kialudt. Akkor ez a hiba feszültség szabályzó a generátor oldalán igaz? Köszi előre is válaszokat.
Gergőőő Elküldve Augusztus25, 2011 Elküldve Augusztus25, 2011 nem tudnál a generátoron rámérni h ott megvan e még ott a feszültség? :lol: mert ezek az értékek csak azt mutatják h a generátorod nem tölt semmit... vagy a róla menő vastag kábel szakadt vagy vmi van vele :D gondolom a feszültséget az akksin mérted :lol:
zsolesz24 Elküldve Augusztus25, 2011 Elküldve Augusztus25, 2011 GErgő úr!! A generátoron hogy mérjem le?
Gergőőő Elküldve Augusztus25, 2011 Elküldve Augusztus25, 2011 igazából nem értem a kérdést... nem férsz hozzá a műszerrel? a legvastagabb kábel csatlakozási pontja és a blokk közti feszültségnek el kellene érnie járó motornál a 14-14.5V-ot
zsolesz24 Elküldve Augusztus25, 2011 Elküldve Augusztus25, 2011 Nah ezt akartam tudni :lol: akkor megnézem reggel majd. Ha eléri akkor gondolom feszültség szabályzó ha nem éri el akkor valami generátor bibi van. Köszike.
Gergőőő Elküldve Augusztus26, 2011 Elküldve Augusztus26, 2011 Nah ezt akartam tudni :lol: akkor megnézem reggel majd. Ha eléri akkor gondolom feszültség szabályzó ha nem éri el akkor valami generátor bibi van. Köszike. á a kutya fülét, a feszültség szabályzó a generátor egy olyan része ami előtt te nem tudsz mérni semmit, mert a generátor belsejében van az egyenirányító diódákkal együtt. Ha a generátoron megvan a töltőfeszültség, de az akkun nincs, akkor csak kábel gondod van. Leszed megcsiszol visszarak és talán működik eset, csak arra figyelj h előbb az akkuról szedd le a pozitív saruhoz tartozó kábelt, mert ha fordítva csinálod akkor nagy szikra és durranás lehet a vége :lol:
zsolesz24 Elküldve Augusztus26, 2011 Elküldve Augusztus26, 2011 Sziasztok!! Azt mondja hogy. Kimentem reggel. Ugye a generátor oldalán 2 darab kábel csatlakozik fel ebből az egyik a töltés visszajelző a műszerfalnak. A másik nagy vastag hátul elmegy és szépen előre kúszik az aksihoz. Ehhez a nagy kábelhez raktam a műszer egyik tűjét a másikkal pedig testet kerestem ez esetben a szelepfedél teteje volt. Akkor mutatott 12.11 voltot járó motornál.
Dark_Errant Elküldve Augusztus26, 2011 Elküldve Augusztus26, 2011 Sziasztok!! Azt mondja hogy. Kimentem reggel. Ugye a generátor oldalán 2 darab kábel csatlakozik fel ebből az egyik a töltés visszajelző a műszerfalnak. A másik nagy vastag hátul elmegy és szépen előre kúszik az aksihoz. Ehhez a nagy kábelhez raktam a műszer egyik tűjét a másikkal pedig testet kerestem ez esetben a szelepfedél teteje volt. Akkor mutatott 12.11 voltot járó motornál. Akkor nem tölt rendesen a generátorod...
pszilaj Elküldve Augusztus26, 2011 Elküldve Augusztus26, 2011 Sziasztok!! Azt mondja hogy. Kimentem reggel. Ugye a generátor oldalán 2 darab kábel csatlakozik fel ebből az egyik a töltés visszajelző a műszerfalnak. A másik nagy vastag hátul elmegy és szépen előre kúszik az aksihoz. Ehhez a nagy kábelhez raktam a műszer egyik tűjét a másikkal pedig testet kerestem ez esetben a szelepfedél teteje volt. Akkor mutatott 12.11 voltot járó motornál. Akkor nem tölt rendesen a generátorod... Ezek szerint lehet, hogy megdöglött a feszszabályzó a generátorban... :lol:
balazs5362 Elküldve Augusztus26, 2011 Elküldve Augusztus26, 2011 Sziasztok ! Az lenne a kérdésem, hogy hibakód olvasásnak mi a menete? Mert amikor elindítom az autót rá egy 10 másodperc járásra alapjáraton kigyullad a műszerfalon a hiba lámpa.
FPepe Elküldve Augusztus26, 2011 Elküldve Augusztus26, 2011 Sziasztok!! Azt mondja hogy. Kimentem reggel. Ugye a generátor oldalán 2 darab kábel csatlakozik fel ebből az egyik a töltés visszajelző a műszerfalnak. A másik nagy vastag hátul elmegy és szépen előre kúszik az aksihoz. Ehhez a nagy kábelhez raktam a műszer egyik tűjét a másikkal pedig testet kerestem ez esetben a szelepfedél teteje volt. Akkor mutatott 12.11 voltot járó motornál. Próbáld meg úgy is, hogy a vastag kábel és a generátor háza között méred meg a feszt (azt használod testnek), emelt fordulaton. Nekem volt olyan, hogy a generátor háza és a motor között nem volt jó a fémes érintkezés, ott veszett el kb. 1.5V terhelésen.
zotya975 Elküldve Augusztus26, 2011 Elküldve Augusztus26, 2011 Sziasztok ! Az lenne a kérdésem, hogy hibakód olvasásnak mi a menete? Mert amikor elindítom az autót rá egy 10 másodperc járásra alapjáraton kigyullad a műszerfalon a hiba lámpa. Pölö kilkk.
Recommended Posts