Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Mindenkinek vannak heppjei nem? :lol: én pl majd kiugrottam a bőrömből mikor új pedálgumikat sikerült vennem! :lol: Sokan még meg is szóltak érte itt a fórumon, hogy hogy tudunk örülni egy kis xar pedálguminak... :D :D

Én nem szólak, le mert én is akartam cserélni, de akkor csak egy darab volt az unixban. ;)

Link to comment
Megosztás:

Így csináld-ban:

"Figyelem: ha szabályszerűen állítottuk be a tengelykapcsoló pedált, kissé magasabban fog állni mindig, mint a fékpedál. A két pedál párhuzamba állítása helytelen. Ezt a pedálhelyzetet meg kell változtatni, különben tengelykapcsolási és sebességkapcsolási nehézségek léphetnek fel."

Mindjárt csinálok képet is a beállításról, mert lusta vagyok írni, :lol: csak keresnem kell valami képszerkesztőt. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Így csináld-ban:

Mindjárt csinálok képet is a beállításról, mert lusta vagyok írni, :lol: csak keresnem kell valami képszerkesztőt. :lol:

Minek? A lenyomott pedál és a felengedett pedál közötti eltérésnek 125-132 mm között kell lennie. ( a könyv szerint)

Keresni kell egy stabil pontot, megmérni, és beállítani....ennyi!

Link to comment
Megosztás:

Persze, mert a régi már meg volt nyúlva. ;) Ha állítgatod, akkor vissza tudod állítani ugyanolyanra, vagy amilyenre szeretnéd! :lol:

úgy kell az legyen. :P

Nekem mindig is fentebb volt a fékpedálnál...most is úgy van... :D

A kiemelési gond pedig eredhet abból, hogy a mind a nyomcsapágy, mind a lamellák pereme meg van kopva és nem tud akkorát kiemelni...

Nekem a régi kuplungon mindig rá kellett tekerni, mert egy idő után már a hűtőt nyomkodtam, hogy kiemeljen! :D

Azt lehet állítani.

Én spec. szeretem ha egysíkban van! szerintem az a normális, de ki tudja. :lol:

Gyárilag direkt van a kuplung a legmagasabban, aztán követi a fékpedál, majd a gázpedál. Direkt van így.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok urak!!!

Lenne egy kérdésem felétek. Apum vette észre mert én most nem használom az autót. Világít a műszerfalon a felkiáltó jel és a töltés visszajelző mondom magamban akkor valamit test hiba lesz. Kimegyek beindítom a kocsit rámérek multival üresben jár a motor akkor mért 12.22 voltot bekapcsoltam a világítást akkor mért 12,02 meg 12,03 voltot emelt fordulatnál sem ment lejjebb se feljebb. Levettem a generátorrol a szálat ami a töltés vissza jelzőt üzemelteti akkor persze kialudt. Akkor ez a hiba feszültség szabályzó a generátor oldalán igaz? Köszi előre is válaszokat.

Link to comment
Megosztás:

Nah ezt akartam tudni :lol: akkor megnézem reggel majd. Ha eléri akkor gondolom feszültség szabályzó ha nem éri el akkor valami generátor bibi van. Köszike.

á a kutya fülét, a feszültség szabályzó a generátor egy olyan része ami előtt te nem tudsz mérni semmit, mert a generátor belsejében van az egyenirányító diódákkal együtt. Ha a generátoron megvan a töltőfeszültség, de az akkun nincs, akkor csak kábel gondod van. Leszed megcsiszol visszarak és talán működik eset, csak arra figyelj h előbb az akkuról szedd le a pozitív saruhoz tartozó kábelt, mert ha fordítva csinálod akkor nagy szikra és durranás lehet a vége :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!!

Azt mondja hogy. Kimentem reggel. Ugye a generátor oldalán 2 darab kábel csatlakozik fel ebből az egyik a töltés visszajelző a műszerfalnak. A másik nagy vastag hátul elmegy és szépen előre kúszik az aksihoz. Ehhez a nagy kábelhez raktam a műszer egyik tűjét a másikkal pedig testet kerestem ez esetben a szelepfedél teteje volt. Akkor mutatott 12.11 voltot járó motornál.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!!

Azt mondja hogy. Kimentem reggel. Ugye a generátor oldalán 2 darab kábel csatlakozik fel ebből az egyik a töltés visszajelző a műszerfalnak. A másik nagy vastag hátul elmegy és szépen előre kúszik az aksihoz. Ehhez a nagy kábelhez raktam a műszer egyik tűjét a másikkal pedig testet kerestem ez esetben a szelepfedél teteje volt. Akkor mutatott 12.11 voltot járó motornál.

Akkor nem tölt rendesen a generátorod...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!!

Azt mondja hogy. Kimentem reggel. Ugye a generátor oldalán 2 darab kábel csatlakozik fel ebből az egyik a töltés visszajelző a műszerfalnak. A másik nagy vastag hátul elmegy és szépen előre kúszik az aksihoz. Ehhez a nagy kábelhez raktam a műszer egyik tűjét a másikkal pedig testet kerestem ez esetben a szelepfedél teteje volt. Akkor mutatott 12.11 voltot járó motornál.

Akkor nem tölt rendesen a generátorod...

Ezek szerint lehet, hogy megdöglött a feszszabályzó a generátorban... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!!

Azt mondja hogy. Kimentem reggel. Ugye a generátor oldalán 2 darab kábel csatlakozik fel ebből az egyik a töltés visszajelző a műszerfalnak. A másik nagy vastag hátul elmegy és szépen előre kúszik az aksihoz. Ehhez a nagy kábelhez raktam a műszer egyik tűjét a másikkal pedig testet kerestem ez esetben a szelepfedél teteje volt. Akkor mutatott 12.11 voltot járó motornál.

Próbáld meg úgy is, hogy a vastag kábel és a generátor háza között méred meg a feszt (azt használod testnek), emelt fordulaton. Nekem volt olyan, hogy a generátor háza és a motor között nem volt jó a fémes érintkezés, ott veszett el kb. 1.5V terhelésen.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.