Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Sziasztok. Olyan problémám volna, hogy hogy összeköttetésben van-e az, hogy szétszakad a kilométerspirálom, akkor ugyebár nem működik a kilométeróra és leáll az autó üresben. Utánna beindul csak néha néha leáll. Szerintetek??

Ez így van, mert a km órába van valami útjeladó vagy mi, és az ilyenkor nem kap jelet, ha nem működik a km óra. És ennek következtében a motor leáll néha, főleg motorfék után amikor a kuplungot benyomod

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Kiszeretném cserélni a hőmérsékletszabályzóknál és a ventillátorkapcsolónál a világítást, és hogy tudom kiszedni a ventillátorkapcsolóját, mert az nem akar kijönni.

Ha kihúzod a kapcsolót (hátsóablak fűtés állásba) az egyik felén van egy rés oda kell beügyeskedni vmi drótot vagy csavarhúzót és addig piszkálni amíg le nem jön:)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. 1.4 benzines f astrárol van szó. Menet közben lefullad indulni nehezen akar, nagyon sok a fogyasztása is. Édesapám javasolta hogy a motorgenerál során az injektorfejet is cseréljük ki. Meg is történt. 3 napig semmit nem csinált a kocsi. Nem rángatott nem állt le, normálisan fogyasztott majd megint előjöttek ezek a tünetek.

Azért leírom mentet közben miket tapasztalok: rángatás, nagy gáznál ha észheztér a motor fekete füst hátul, rángat, sokat fogyaszt, nehezen indul és pöfög.

Benne van a motor generál után az injektor fej is 3 napig működött mi lehet a probléma?:s

Előre is köszönöm a segítséget!!!!!!!!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Kiszeretném cserélni a hőmérsékletszabályzóknál és a ventillátorkapcsolónál a világítást, és hogy tudom kiszedni a ventillátorkapcsolóját, mert az nem akar kijönni.

Lehet úgyis ahogy előző kolléga írta :D

De ha nemmegy akkor kapcsolóknál alul 2 csavar , kormányburkolat mögött 2 csavar , két középső szellőzőrács kiszed, mögötte 2 csavar, óra elötti bört (vagy mit) felszed mögötte 2-4csavar. Legalábbis nekem ennyi :D Benyulsz hátra kipattintod és kész :)

De a hőm.szab.nál a 2 égőt nemértem hogyan akarod cserélni ha a leirtakat nem szeded le.. vagy csak én nemjöttem rá :D

Soks sikert!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok nekem is lenne egy kérdésem!

Göröngyös úton zörög valami elég hangosan a csomagtartómnál. Összes kárpitot leszedtem alá rezgéscsillapítás mindenhova, nem a pótkerék, nem a szárny, az ajtót megrángatom stabil. Valami ötlet?? Már eléggé idegesít :)

megnézted h nem e törött az egyik rugód? vagy a lengéscsillapítód lazult volna ki? :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. 1.4 benzines f astrárol van szó. Menet közben lefullad indulni nehezen akar, nagyon sok a fogyasztása is. Édesapám javasolta hogy a motorgenerál során az injektorfejet is cseréljük ki. Meg is történt. 3 napig semmit nem csinált a kocsi. Nem rángatott nem állt le, normálisan fogyasztott majd megint előjöttek ezek a tünetek.

Azért leírom mentet közben miket tapasztalok: rángatás, nagy gáznál ha észheztér a motor fekete füst hátul, rángat, sokat fogyaszt, nehezen indul és pöfög.

Benne van a motor generál után az injektor fej is 3 napig működött mi lehet a probléma?:s

Előre is köszönöm a segítséget!!!!!!!!

Lehet akár lambda szonda vagy vízhőfok jeladó....

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok nekem is lenne egy kérdésem!

Göröngyös úton zörög valami elég hangosan a csomagtartómnál. Összes kárpitot leszedtem alá rezgéscsillapítás mindenhova, nem a pótkerék, nem a szárny, az ajtót megrángatom stabil. Valami ötlet?? Már eléggé idegesít :)

Vagy esetleg a híd szilentet kéne megnézni, vagy kicserélni.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Segítségre volna szükségem. A vas: F Astra 97es X16szr motorral. 150ekm(remélem).

6 éve vettem, nem volt vele semmi gond, bár én gyengének éreztem (vezettem előtte egy 93as 1.4es astrát a cégnél, ahhoz képest)

Most valami elromlott. Úgy kezdődött, hogy emelkedőn mentem fel 1 ben, pörgött rendesen aztán hirtelen majdnem leállt, mintha elvettem volna a gázt, aztán ment újra. Gondoltam pillanatnyi elmezavar. Haza felé egyenes úton is elkezdte ezt csinálni, elkezdtem gyorsítani, vagy emelkedőn felfelé gázt adni, pár mpig húzott is, majd rángatni kezdett. Elvittem szerelőhöz, kicserélt benzin szűrőt, AC pumpát, semmi változás. Az autó egyre gyakrabban rángat, már semmi emelkedőre nem hajlandó felmenni.

Végignézett "mindent", AGR-t tisztított, injektor szelepet cserélt, pillangószelep potmétert cserélt, gyújtás trafót cseréltek, laptoppal menet közben figyelték( akkor is lerohadt), semmi változás, álló helyzetben is, nagy gázra szintén csinálja. Olyan mintha elvenné a vezérlés az üzemanyagot. Most ott tartanak, hogy vezérlőt kellene cserélni, hogy egy másik központi egységgel működne-e, de az sem lenne egyszerű, mert immobiliseres a gép és valami chipet kellene cserélni, meg kellene hozzá a másik vezérlő kulcsa is. Vezérlőt láttam a neten 10-20 eFt között, de ha tényleg gond az immo, akkor nem biztos, hogy meg kellene vennem.

Volna valami ötletetek, amit mondhatnék a szerelőnek??

Köszönöm..

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Segítségre volna szükségem. A vas: F Astra 97es X16szr motorral. 150ekm(remélem).

6 éve vettem, nem volt vele semmi gond, bár én gyengének éreztem (vezettem előtte egy 93as 1.4es astrát a cégnél, ahhoz képest)

Most valami elromlott. Úgy kezdődött, hogy emelkedőn mentem fel 1 ben, pörgött rendesen aztán hirtelen majdnem leállt, mintha elvettem volna a gázt, aztán ment újra. Gondoltam pillanatnyi elmezavar. Haza felé egyenes úton is elkezdte ezt csinálni, elkezdtem gyorsítani, vagy emelkedőn felfelé gázt adni, pár mpig húzott is, majd rángatni kezdett. Elvittem szerelőhöz, kicserélt benzin szűrőt, AC pumpát, semmi változás. Az autó egyre gyakrabban rángat, már semmi emelkedőre nem hajlandó felmenni.

Végignézett "mindent", AGR-t tisztított, injektor szelepet cserélt, pillangószelep potmétert cserélt, gyújtás trafót cseréltek, laptoppal menet közben figyelték( akkor is lerohadt), semmi változás, álló helyzetben is, nagy gázra szintén csinálja. Olyan mintha elvenné a vezérlés az üzemanyagot. Most ott tartanak, hogy vezérlőt kellene cserélni, hogy egy másik központi egységgel működne-e, de az sem lenne egyszerű, mert immobiliseres a gép és valami chipet kellene cserélni, meg kellene hozzá a másik vezérlő kulcsa is. Vezérlőt láttam a neten 10-20 eFt között, de ha tényleg gond az immo, akkor nem biztos, hogy meg kellene vennem.

Volna valami ötletetek, amit mondhatnék a szerelőnek??

Köszönöm..

Elég baj az, ha már a szerelőnek te kell tanácsot adj. :)

Amúgy motor-vezérlő van már 10 alatt is.

Gyújtás probléma dolog lesz szerintem. :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nagy segitség lenne ha valaki megmondana mi lehet a baja az F Astrás automnak....

Mikor pirosnal várakozom,uresben jar az auto,egyszer csak gondol egyet,kigyullad az összes lampa,s leall az auto....

Szerelohoz elvittem,ö elsöre nem talalta a hiba okat,majd megnézte az AC pumpa motorjat,majd a gyertyakat,ezeket ki is cserélte.

Boldogan mentem vele haza,utkozben szepen mukodott piros lampanal,de vartam h lefulladjon....

2 napra rá elindultam volna vele,de alig akart elindulni...szerelohoz megint nagy nehezen pár lefulladas utan eljutottam,ratették a muszerre,de nem jelzett ki semmilyen hibát...mondom super:(

Most ott tartok,tartunk a szerelovel,hogy az alapjarati motort megnézi,meg a vakumcsoveket.....

Van valakinek ötlete mi lehet a nyugje az autonak,igy nehez azert hosszu tavra menni vele.Szerencsére most mar csak allasban és 1esben fullad le az auto.

Régebben csinalt olyat az auto,hogy elindulas utan felporgette a motort pedig nem is nyomtam a gazt a lampanal,majd mikor elindultam idovel abbahagyta....gondolom mar akkor se volt jo valami az autoban.....DE MI A BAJA?????

LevyS

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nagy segitség lenne ha valaki megmondana mi lehet a baja az F Astrás automnak....

Mikor pirosnal várakozom,uresben jar az auto,egyszer csak gondol egyet,kigyullad az összes lampa,s leall az auto....

Szerelohoz elvittem,ö elsöre nem talalta a hiba okat,majd megnézte az AC pumpa motorjat,majd a gyertyakat,ezeket ki is cserélte.

Boldogan mentem vele haza,utkozben szepen mukodott piros lampanal,de vartam h lefulladjon....

2 napra rá elindultam volna vele,de alig akart elindulni...szerelohoz megint nagy nehezen pár lefulladas utan eljutottam,ratették a muszerre,de nem jelzett ki semmilyen hibát...mondom super:(

Most ott tartok,tartunk a szerelovel,hogy az alapjarati motort megnézi,meg a vakumcsoveket.....

Van valakinek ötlete mi lehet a nyugje az autonak,igy nehez azert hosszu tavra menni vele.Szerencsére most mar csak allasban és 1esben fullad le az auto.

Régebben csinalt olyat az auto,hogy elindulas utan felporgette a motort pedig nem is nyomtam a gazt a lampanal,majd mikor elindultam idovel abbahagyta....gondolom mar akkor se volt jo valami az autoban.....DE MI A BAJA?????

LevyS

Sokminden lehet, de pölö olyan hogy megnézte az AC-pumpa motorját olyan nincsen, mert a pumpa egy egységet alkot a motorral, bonatni nem lehet, és hiába nézi kívülről nem látszik rajta semmi. Lehet mérni benzinnyomást, meg szállított mennyiséget. Mi a motorkódod? A felpörgést általában koszos, vagy kopott alapjárati motor okozza, vagy lecsúszott vákumcső.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Segítségre volna szükségem. A vas: F Astra 97es X16szr motorral. 150ekm(remélem).

6 éve vettem, nem volt vele semmi gond, bár én gyengének éreztem (vezettem előtte egy 93as 1.4es astrát a cégnél, ahhoz képest)

Most valami elromlott. Úgy kezdődött, hogy emelkedőn mentem fel 1 ben, pörgött rendesen aztán hirtelen majdnem leállt, mintha elvettem volna a gázt, aztán ment újra. Gondoltam pillanatnyi elmezavar. Haza felé egyenes úton is elkezdte ezt csinálni, elkezdtem gyorsítani, vagy emelkedőn felfelé gázt adni, pár mpig húzott is, majd rángatni kezdett. Elvittem szerelőhöz, kicserélt benzin szűrőt, AC pumpát, semmi változás. Az autó egyre gyakrabban rángat, már semmi emelkedőre nem hajlandó felmenni.

Végignézett "mindent", AGR-t tisztított, injektor szelepet cserélt, pillangószelep potmétert cserélt, gyújtás trafót cseréltek, laptoppal menet közben figyelték( akkor is lerohadt), semmi változás, álló helyzetben is, nagy gázra szintén csinálja. Olyan mintha elvenné a vezérlés az üzemanyagot. Most ott tartanak, hogy vezérlőt kellene cserélni, hogy egy másik központi egységgel működne-e, de az sem lenne egyszerű, mert immobiliseres a gép és valami chipet kellene cserélni, meg kellene hozzá a másik vezérlő kulcsa is. Vezérlőt láttam a neten 10-20 eFt között, de ha tényleg gond az immo, akkor nem biztos, hogy meg kellene vennem.

Volna valami ötletetek, amit mondhatnék a szerelőnek??

Köszönöm..

AC relét cserélt? Csak tipp... Nekem AC pumpa haldoklásnál csinálta ezt. Vagyis a pumpa jó volt, csak annyira szét volt kopva, hogy nem tudott eleget szállítani.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Segítségre volna szükségem. A vas: F Astra 97es X16szr motorral. 150ekm(remélem).

6 éve vettem, nem volt vele semmi gond, bár én gyengének éreztem (vezettem előtte egy 93as 1.4es astrát a cégnél, ahhoz képest)

Most valami elromlott. Úgy kezdődött, hogy emelkedőn mentem fel 1 ben, pörgött rendesen aztán hirtelen majdnem leállt, mintha elvettem volna a gázt, aztán ment újra. Gondoltam pillanatnyi elmezavar. Haza felé egyenes úton is elkezdte ezt csinálni, elkezdtem gyorsítani, vagy emelkedőn felfelé gázt adni, pár mpig húzott is, majd rángatni kezdett. Elvittem szerelőhöz, kicserélt benzin szűrőt, AC pumpát, semmi változás. Az autó egyre gyakrabban rángat, már semmi emelkedőre nem hajlandó felmenni.

Végignézett "mindent", AGR-t tisztított, injektor szelepet cserélt, pillangószelep potmétert cserélt, gyújtás trafót cseréltek, laptoppal menet közben figyelték( akkor is lerohadt), semmi változás, álló helyzetben is, nagy gázra szintén csinálja. Olyan mintha elvenné a vezérlés az üzemanyagot. Most ott tartanak, hogy vezérlőt kellene cserélni, hogy egy másik központi egységgel működne-e, de az sem lenne egyszerű, mert immobiliseres a gép és valami chipet kellene cserélni, meg kellene hozzá a másik vezérlő kulcsa is. Vezérlőt láttam a neten 10-20 eFt között, de ha tényleg gond az immo, akkor nem biztos, hogy meg kellene vennem.

Volna valami ötletetek, amit mondhatnék a szerelőnek??

Köszönöm..

Heló .Mielőt még vezérlőt cseréltettnének veled a gyújtásnál kellene tovább kutattni mivel 3 egységből áll trafó- modul -HAL jeladó nagyjából ezektől van szikra . talán 1 másik működőből kellene 1 -essével áttpakolni és így kiszűrhető meik a hibás .A vezérlő egység szinte örök életű ritkán romlik el .

Link to comment
Megosztás:

Heló .Mielőt még vezérlőt cseréltettnének veled a gyújtásnál kellene tovább kutattni mivel 3 egységből áll trafó- modul -HAL jeladó nagyjából ezektől van szikra . talán 1 másik működőből kellene 1 -essével áttpakolni és így kiszűrhető meik a hibás .A vezérlő egység szinte örök életű ritkán romlik el .

X16SZR-ben DIS gyújtás van. Így se modul, se hal jeladó, se trafó. Csak egy fekete kocka.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.