megadave Elküldve Augusztus2, 2011 Elküldve Augusztus2, 2011 ogabry írta: Lenne egy nagyon bosszantó dolog. Nagyon párásodik a kocsi. A venti is jól dolgozik meg a hátsó ablakfűtés is, de mégis nagyon nehezen bánik el vele. Amikor esik az eső kint, akkor egyszerűen már használhatatlan az autó. Hiába fújatom, törlöm, akár hideg levegővel, meleggel, langyossal, bárhogy, se külső levegővel, se belsővel, nem tud elbánni a kocsi a párával. Valaki tudna ebben segíteni, hogy hogyan lehetne ezen javítani? Először is pucold meg az ablakokat belülről. Másodszor cseréld ki a pollenszűrőt. Ha esetleg van klímád, azt is lehet párátlanításra használni..
Dáwid Elküldve Augusztus2, 2011 Elküldve Augusztus2, 2011 ogabry írta: Lenne egy nagyon bosszantó dolog. Nagyon párásodik a kocsi. A venti is jól dolgozik meg a hátsó ablakfűtés is, de mégis nagyon nehezen bánik el vele. Amikor esik az eső kint, akkor egyszerűen már használhatatlan az autó. Hiába fújatom, törlöm, akár hideg levegővel, meleggel, langyossal, bárhogy, se külső levegővel, se belsővel, nem tud elbánni a kocsi a párával. Valaki tudna ebben segíteni, hogy hogyan lehetne ezen javítani? És a pollenszűrő mellől porszívózd ki a 6 kiló retket-szárazlevelet-mai napig harcoló német katonát, egyebeket, mert ha megszívja magát vízzel, remekül párologtat a szűrő környékén. A lefolyó gumit is érdemes kitakarítani, mert álltalában az is tele van kosszal.
ogabry Elküldve Augusztus2, 2011 Elküldve Augusztus2, 2011 megadave írta: Először is pucold meg az ablakokat belülről. Másodszor cseréld ki a pollenszűrőt. Ha esetleg van klímád, azt is lehet párátlanításra használni.. Az ablakokat gyakran megpucolom (após dohányzik benne így muszáj), de az nem használ. Megpróbálkozom majd a pollenszűrő cserével, klíma nincs a kocsiban sajnos.
ogabry Elküldve Augusztus2, 2011 Elküldve Augusztus2, 2011 Dáwid írta: És a pollenszűrő mellől porszívózd ki a 6 kiló retket-szárazlevelet-mai napig harcoló német katonát, egyebeket, mert ha megszívja magát vízzel, remekül párologtat a szűrő környékén. A lefolyó gumit is érdemes kitakarítani, mert álltalában az is tele van kosszal. Értem, köszönöm a gyors válaszokat. :)
BIKER30 Elküldve Augusztus5, 2011 Elküldve Augusztus5, 2011 Sziasztok!!! Lenne egy fontos kérdésem!!! A fordulatszám jeladó hibája okozhat rángatást menet közben,illetve leállást piros lámpánál??? 19-es hibakódot villogott.
zotya975 Elküldve Augusztus5, 2011 Elküldve Augusztus5, 2011 BIKER30 írta: Sziasztok!!! Lenne egy fontos kérdésem!!! A fordulatszám jeladó hibája okozhat rángatást menet közben,illetve leállást piros lámpánál??? 19-es hibakódot villogott. Inkább az útjeladó hibája szokott ilyent okozni ami a műszeregység hátulján van. Ha egyszerre nyomod le a TID két gombját kábé 5 másodpercre kíírja a pillanatnyi sebességet 53Km/óráíg?
BIKER30 Elküldve Augusztus5, 2011 Elküldve Augusztus5, 2011 zotya975 írta: Inkább az útjeladó hibája szokott ilyent okozni ami a műszeregység hátulján van. Ha egyszerre nyomod le a TID két gombját kábé 5 másodpercre kíírja a pillanatnyi sebességet 53Km/óráíg? Nem irja ki a pill.sebességet,csak egyszerre világit az összes pixel a kijelzőn.... :)
Alex0403 Elküldve Augusztus5, 2011 Elküldve Augusztus5, 2011 ogabry írta: Az ablakokat gyakran megpucolom (após dohányzik benne így muszáj), de az nem használ. Megpróbálkozom majd a pollenszűrő cserével, klíma nincs a kocsiban sajnos. Mond meg a drága apósnak, hogy ne cigarettázzon a kocsidba, mert az autó...Nem kocsma, meg kijelölt dohányzó hely! :D zotya975 írta: Inkább az útjeladó hibája szokott ilyent okozni ami a műszeregység hátulján van. Ha egyszerre nyomod le a TID két gombját kábé 5 másodpercre kíírja a pillanatnyi sebességet 53Km/óráíg? És akinek nem írja ki? :) BIKER30 írta: Nem irja ki a pill.sebességet,csak egyszerre világit az összes pixel a kijelzőn.... :D Nekem is, utána meg egy csomó nulla... 5 másodpercig :D
Dáwid Elküldve Augusztus5, 2011 Elküldve Augusztus5, 2011 BIKER30 írta: Nem irja ki a pill.sebességet,csak egyszerre világit az összes pixel a kijelzőn.... :D Alex0403 írta: Mond meg a drága apósnak, hogy ne cigarettázzon a kocsidba, mert az autó...Nem kocsma, meg kijelölt dohányzó hely! :lol: És akinek nem írja ki? :D Nekem is, utána meg egy csomó nulla... 5 másodpercig :D Csak a TID tudja. Ha DID-etek van, akkor kár nyomkodni :)
zotya975 Elküldve Augusztus6, 2011 Elküldve Augusztus6, 2011 Dáwid írta: Csak a TID tudja. Ha DID-etek van, akkor kár nyomkodni :) TID-ben is láttom olyan hogy hiába nyomkodtam nem csinált semmit, még kijelzőteszt sem volt.
Dáwid Elküldve Augusztus6, 2011 Elküldve Augusztus6, 2011 zotya975 írta: TID-ben is láttom olyan hogy hiába nyomkodtam nem csinált semmit, még kijelzőteszt sem volt. Pedig azt még nekem is megcsinálja, csak ugye sebességjel hiányában duplanullát kapok a kmh elé :)
Alex0403 Elküldve Augusztus6, 2011 Elküldve Augusztus6, 2011 Dáwid írta: Csak a TID tudja. Ha DID-etek van, akkor kár nyomkodni :) Igen tudom.... nekem TID van, mégse csinálja..... :D
Dáwid Elküldve Augusztus6, 2011 Elküldve Augusztus6, 2011 Alex0403 írta: Igen tudom.... nekem TID van, mégse csinálja..... :) Akkor mondd neki hogy fakk, és fújd szemen metálzölddel :D :D
zotya975 Elküldve Augusztus6, 2011 Elküldve Augusztus6, 2011 Dáwid írta: Pedig azt még nekem is megcsinálja, csak ugye sebességjel hiányában duplanullát kapok a kmh elé :) Már két olyan fastrávol volt dolgom ami nem csinált semmit. Az enyémen meg olyant írt ki a rádugot laptop, hogy nincs benne ECU, vagy rossz és cseréljem. :D
Fery22 Elküldve Augusztus6, 2011 Elküldve Augusztus6, 2011 Sziasztok! Van egy 93-as 1,4es SI motoros astram. Ha úgy van kedve, főként hidegen elkezd rángatni kis fordulaton. Alapjárat gyönyörű, pöcre indul, illetve ha oda lépek neki úgy megy mint a távirat. A kocsi 2éve van nálam ezt a hülyeségét kb 1hónapja kezdte csinálni. A gyertyák 1évesek de nem sokat mentek, új a levegőszűrő. Ha bárkinek bármi ötlete lenne szívesen veszem. Köszönöm előre is a segítséget.
zotya975 Elküldve Augusztus6, 2011 Elküldve Augusztus6, 2011 Fery22 írta: Sziasztok! Van egy 93-as 1,4es SI motoros astram. Ha úgy van kedve, főként hidegen elkezd rángatni kis fordulaton. Alapjárat gyönyörű, pöcre indul, illetve ha oda lépek neki úgy megy mint a távirat. A kocsi 2éve van nálam ezt a hülyeségét kb 1hónapja kezdte csinálni. A gyertyák 1évesek de nem sokat mentek, új a levegőszűrő. Ha bárkinek bármi ötlete lenne szívesen veszem. Köszönöm előre is a segítséget. Sokminden lehet a rángatás oka, gyertyakábal, gyujtásmodul, esetleg trafó, valamelyik jeladó ( vízhőfok, lambda szonda), nem eszik sokat?
Fery22 Elküldve Augusztus6, 2011 Elküldve Augusztus6, 2011 zotya975 írta: Sokminden lehet a rángatás oka, gyertyakábal, gyujtásmodul, esetleg trafó, valamelyik jeladó ( vízhőfok, lambda szonda), nem eszik sokat? Eddig nagyon jó volt a fogyasztás, de mintha mostanság nőt volna. Bár ez nem 100% mert újabban sokat megyek vele rövid távon és már nem annyira figyelem a km/liter arányt.
Fery22 Elküldve Augusztus6, 2011 Elküldve Augusztus6, 2011 zotya975 írta: Sokminden lehet a rángatás oka, gyertyakábal, gyujtásmodul, esetleg trafó, valamelyik jeladó ( vízhőfok, lambda szonda), nem eszik sokat? Köszi az öteleteket átfogom nézni amit áttudok nézni én magam is könnyen. Műszaki beálítotságú ember lévén szeretem átlátni a dolgokat, és most nem teljesen tiszta hogy a vízhőfok miért okozhatja ezt. Lehet, hogy ez egy buta kérdés csak érdekelne a miértje. Illetve én abnormálisnak tartom azt hogy a trafóból ahonnan kijönnek a gyertyakábelek a legalsó mindig taknyos. Úgy gondolom hogy esetleg a pára miatt taknyosodhat, de nem teljesen vágom. Köszi előre is a segítséget.
soliver Elküldve Augusztus6, 2011 Elküldve Augusztus6, 2011 Nem a vízhőfok okozhatja, hanem pl egy hibás hőmérséklet jeladó (ahogy a zotya975 válaszban is szerepelt). Így az ecu a rossz adattal kalkulálja a vezérlést. pl ha hideg a motor dúsabb keverékre van szükség és ha a jeladó melegnek érzékeli, akkor nem fog az ecu dúsítani. És így tovább..
Fery22 Elküldve Augusztus6, 2011 Elküldve Augusztus6, 2011 soliver írta: Nem a vízhőfok okozhatja, hanem pl egy hibás hőmérséklet jeladó (ahogy a zotya975 válaszban is szerepelt). Így az ecu a rossz adattal kalkulálja a vezérlést. pl ha hideg a motor dúsabb keverékre van szükség és ha a jeladó melegnek érzékeli, akkor nem fog az ecu dúsítani. És így tovább.. Köszi a segítséget és a választ. Kérdésemet tényleg nem kötekedésnek szántam csak szeretem jobban átlátni a dolgokat :)
atis c14se Elküldve Augusztus7, 2011 Elküldve Augusztus7, 2011 Fery22 írta: Sziasztok! Van egy 93-as 1,4es SI motoros astram. Ha úgy van kedve, főként hidegen elkezd rángatni kis fordulaton. Alapjárat gyönyörű, pöcre indul, illetve ha oda lépek neki úgy megy mint a távirat. A kocsi 2éve van nálam ezt a hülyeségét kb 1hónapja kezdte csinálni. A gyertyák 1évesek de nem sokat mentek, új a levegőszűrő. Ha bárkinek bármi ötlete lenne szívesen veszem. Köszönöm előre is a segítséget. Próbáld meg még a holtpont jeladó tisztitását, mert attól is lehet rángatás ha már nagyon koszos. Legalábbis nekem már volt ilyen, igaz nekem melegen is rángatott. A főtengely szíjtárcsa mellett van, arról kapja a jelet. Egy kis hígitóval és egy ecsettel meg lehet tisztítani.
Fery22 Elküldve Augusztus7, 2011 Elküldve Augusztus7, 2011 atis c14se írta: Próbáld meg még a holtpont jeladó tisztitását, mert attól is lehet rángatás ha már nagyon koszos. Legalábbis nekem már volt ilyen, igaz nekem melegen is rángatott. A főtengely szíjtárcsa mellett van, arról kapja a jelet. Egy kis hígitóval és egy ecsettel meg lehet tisztítani. Köszi a válaszod. Megyek és megpróbálom. Majd jelzek, hogy van e változás.
peti468 Elküldve Augusztus7, 2011 Elküldve Augusztus7, 2011 zotya975 írta: Már két olyan fastrávol volt dolgom ami nem csinált semmit. Az enyémen meg olyant írt ki a rádugot laptop, hogy nincs benne ECU, vagy rossz és cseréljem. :) Tönkre tetted a gemkapoccsal! :D
zotya975 Elküldve Augusztus7, 2011 Elküldve Augusztus7, 2011 peti468 írta: Tönkre tetted a gemkapoccsal! :) Nem hiszem, de tökmindegy, megy így is. :D
eddi Elküldve Augusztus9, 2011 Elküldve Augusztus9, 2011 Sziasztok. Olyan problémám volna, hogy hogy összeköttetésben van-e az, hogy szétszakad a kilométerspirálom, akkor ugyebár nem működik a kilométeróra és leáll az autó üresben. Utánna beindul csak néha néha leáll. Szerintetek??
Recommended Posts