megadave Elküldve Augusztus2, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2011 Lenne egy nagyon bosszantó dolog. Nagyon párásodik a kocsi. A venti is jól dolgozik meg a hátsó ablakfűtés is, de mégis nagyon nehezen bánik el vele. Amikor esik az eső kint, akkor egyszerűen már használhatatlan az autó. Hiába fújatom, törlöm, akár hideg levegővel, meleggel, langyossal, bárhogy, se külső levegővel, se belsővel, nem tud elbánni a kocsi a párával. Valaki tudna ebben segíteni, hogy hogyan lehetne ezen javítani? Először is pucold meg az ablakokat belülről. Másodszor cseréld ki a pollenszűrőt. Ha esetleg van klímád, azt is lehet párátlanításra használni.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus2, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2011 Lenne egy nagyon bosszantó dolog. Nagyon párásodik a kocsi. A venti is jól dolgozik meg a hátsó ablakfűtés is, de mégis nagyon nehezen bánik el vele. Amikor esik az eső kint, akkor egyszerűen már használhatatlan az autó. Hiába fújatom, törlöm, akár hideg levegővel, meleggel, langyossal, bárhogy, se külső levegővel, se belsővel, nem tud elbánni a kocsi a párával. Valaki tudna ebben segíteni, hogy hogyan lehetne ezen javítani? És a pollenszűrő mellől porszívózd ki a 6 kiló retket-szárazlevelet-mai napig harcoló német katonát, egyebeket, mert ha megszívja magát vízzel, remekül párologtat a szűrő környékén. A lefolyó gumit is érdemes kitakarítani, mert álltalában az is tele van kosszal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ogabry Elküldve Augusztus2, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2011 Először is pucold meg az ablakokat belülről. Másodszor cseréld ki a pollenszűrőt. Ha esetleg van klímád, azt is lehet párátlanításra használni.. Az ablakokat gyakran megpucolom (após dohányzik benne így muszáj), de az nem használ. Megpróbálkozom majd a pollenszűrő cserével, klíma nincs a kocsiban sajnos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ogabry Elküldve Augusztus2, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2011 És a pollenszűrő mellől porszívózd ki a 6 kiló retket-szárazlevelet-mai napig harcoló német katonát, egyebeket, mert ha megszívja magát vízzel, remekül párologtat a szűrő környékén. A lefolyó gumit is érdemes kitakarítani, mert álltalában az is tele van kosszal. Értem, köszönöm a gyors válaszokat. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
BIKER30 Elküldve Augusztus5, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2011 Sziasztok!!! Lenne egy fontos kérdésem!!! A fordulatszám jeladó hibája okozhat rángatást menet közben,illetve leállást piros lámpánál??? 19-es hibakódot villogott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus5, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2011 Sziasztok!!! Lenne egy fontos kérdésem!!! A fordulatszám jeladó hibája okozhat rángatást menet közben,illetve leállást piros lámpánál??? 19-es hibakódot villogott. Inkább az útjeladó hibája szokott ilyent okozni ami a műszeregység hátulján van. Ha egyszerre nyomod le a TID két gombját kábé 5 másodpercre kíírja a pillanatnyi sebességet 53Km/óráíg? Link to comment Megosztás: More sharing options...
BIKER30 Elküldve Augusztus5, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2011 Inkább az útjeladó hibája szokott ilyent okozni ami a műszeregység hátulján van. Ha egyszerre nyomod le a TID két gombját kábé 5 másodpercre kíírja a pillanatnyi sebességet 53Km/óráíg? Nem irja ki a pill.sebességet,csak egyszerre világit az összes pixel a kijelzőn.... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex0403 Elküldve Augusztus5, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2011 Az ablakokat gyakran megpucolom (após dohányzik benne így muszáj), de az nem használ. Megpróbálkozom majd a pollenszűrő cserével, klíma nincs a kocsiban sajnos. Mond meg a drága apósnak, hogy ne cigarettázzon a kocsidba, mert az autó...Nem kocsma, meg kijelölt dohányzó hely! :D Inkább az útjeladó hibája szokott ilyent okozni ami a műszeregység hátulján van. Ha egyszerre nyomod le a TID két gombját kábé 5 másodpercre kíírja a pillanatnyi sebességet 53Km/óráíg? És akinek nem írja ki? :) Nem irja ki a pill.sebességet,csak egyszerre világit az összes pixel a kijelzőn.... :D Nekem is, utána meg egy csomó nulla... 5 másodpercig :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus5, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2011 Nem irja ki a pill.sebességet,csak egyszerre világit az összes pixel a kijelzőn.... :D Mond meg a drága apósnak, hogy ne cigarettázzon a kocsidba, mert az autó...Nem kocsma, meg kijelölt dohányzó hely! :lol: És akinek nem írja ki? :D Nekem is, utána meg egy csomó nulla... 5 másodpercig :D Csak a TID tudja. Ha DID-etek van, akkor kár nyomkodni :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus6, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2011 Csak a TID tudja. Ha DID-etek van, akkor kár nyomkodni :) TID-ben is láttom olyan hogy hiába nyomkodtam nem csinált semmit, még kijelzőteszt sem volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus6, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2011 TID-ben is láttom olyan hogy hiába nyomkodtam nem csinált semmit, még kijelzőteszt sem volt. Pedig azt még nekem is megcsinálja, csak ugye sebességjel hiányában duplanullát kapok a kmh elé :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex0403 Elküldve Augusztus6, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2011 Csak a TID tudja. Ha DID-etek van, akkor kár nyomkodni :) Igen tudom.... nekem TID van, mégse csinálja..... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus6, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2011 Igen tudom.... nekem TID van, mégse csinálja..... :) Akkor mondd neki hogy fakk, és fújd szemen metálzölddel :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus6, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2011 Pedig azt még nekem is megcsinálja, csak ugye sebességjel hiányában duplanullát kapok a kmh elé :) Már két olyan fastrávol volt dolgom ami nem csinált semmit. Az enyémen meg olyant írt ki a rádugot laptop, hogy nincs benne ECU, vagy rossz és cseréljem. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fery22 Elküldve Augusztus6, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2011 Sziasztok! Van egy 93-as 1,4es SI motoros astram. Ha úgy van kedve, főként hidegen elkezd rángatni kis fordulaton. Alapjárat gyönyörű, pöcre indul, illetve ha oda lépek neki úgy megy mint a távirat. A kocsi 2éve van nálam ezt a hülyeségét kb 1hónapja kezdte csinálni. A gyertyák 1évesek de nem sokat mentek, új a levegőszűrő. Ha bárkinek bármi ötlete lenne szívesen veszem. Köszönöm előre is a segítséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus6, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2011 Sziasztok! Van egy 93-as 1,4es SI motoros astram. Ha úgy van kedve, főként hidegen elkezd rángatni kis fordulaton. Alapjárat gyönyörű, pöcre indul, illetve ha oda lépek neki úgy megy mint a távirat. A kocsi 2éve van nálam ezt a hülyeségét kb 1hónapja kezdte csinálni. A gyertyák 1évesek de nem sokat mentek, új a levegőszűrő. Ha bárkinek bármi ötlete lenne szívesen veszem. Köszönöm előre is a segítséget. Sokminden lehet a rángatás oka, gyertyakábal, gyujtásmodul, esetleg trafó, valamelyik jeladó ( vízhőfok, lambda szonda), nem eszik sokat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fery22 Elküldve Augusztus6, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2011 Sokminden lehet a rángatás oka, gyertyakábal, gyujtásmodul, esetleg trafó, valamelyik jeladó ( vízhőfok, lambda szonda), nem eszik sokat? Eddig nagyon jó volt a fogyasztás, de mintha mostanság nőt volna. Bár ez nem 100% mert újabban sokat megyek vele rövid távon és már nem annyira figyelem a km/liter arányt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fery22 Elküldve Augusztus6, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2011 Sokminden lehet a rángatás oka, gyertyakábal, gyujtásmodul, esetleg trafó, valamelyik jeladó ( vízhőfok, lambda szonda), nem eszik sokat? Köszi az öteleteket átfogom nézni amit áttudok nézni én magam is könnyen. Műszaki beálítotságú ember lévén szeretem átlátni a dolgokat, és most nem teljesen tiszta hogy a vízhőfok miért okozhatja ezt. Lehet, hogy ez egy buta kérdés csak érdekelne a miértje. Illetve én abnormálisnak tartom azt hogy a trafóból ahonnan kijönnek a gyertyakábelek a legalsó mindig taknyos. Úgy gondolom hogy esetleg a pára miatt taknyosodhat, de nem teljesen vágom. Köszi előre is a segítséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
soliver Elküldve Augusztus6, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2011 Nem a vízhőfok okozhatja, hanem pl egy hibás hőmérséklet jeladó (ahogy a zotya975 válaszban is szerepelt). Így az ecu a rossz adattal kalkulálja a vezérlést. pl ha hideg a motor dúsabb keverékre van szükség és ha a jeladó melegnek érzékeli, akkor nem fog az ecu dúsítani. És így tovább.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fery22 Elküldve Augusztus6, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2011 Nem a vízhőfok okozhatja, hanem pl egy hibás hőmérséklet jeladó (ahogy a zotya975 válaszban is szerepelt). Így az ecu a rossz adattal kalkulálja a vezérlést. pl ha hideg a motor dúsabb keverékre van szükség és ha a jeladó melegnek érzékeli, akkor nem fog az ecu dúsítani. És így tovább.. Köszi a segítséget és a választ. Kérdésemet tényleg nem kötekedésnek szántam csak szeretem jobban átlátni a dolgokat :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Augusztus7, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2011 Sziasztok! Van egy 93-as 1,4es SI motoros astram. Ha úgy van kedve, főként hidegen elkezd rángatni kis fordulaton. Alapjárat gyönyörű, pöcre indul, illetve ha oda lépek neki úgy megy mint a távirat. A kocsi 2éve van nálam ezt a hülyeségét kb 1hónapja kezdte csinálni. A gyertyák 1évesek de nem sokat mentek, új a levegőszűrő. Ha bárkinek bármi ötlete lenne szívesen veszem. Köszönöm előre is a segítséget. Próbáld meg még a holtpont jeladó tisztitását, mert attól is lehet rángatás ha már nagyon koszos. Legalábbis nekem már volt ilyen, igaz nekem melegen is rángatott. A főtengely szíjtárcsa mellett van, arról kapja a jelet. Egy kis hígitóval és egy ecsettel meg lehet tisztítani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fery22 Elküldve Augusztus7, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2011 Próbáld meg még a holtpont jeladó tisztitását, mert attól is lehet rángatás ha már nagyon koszos. Legalábbis nekem már volt ilyen, igaz nekem melegen is rángatott. A főtengely szíjtárcsa mellett van, arról kapja a jelet. Egy kis hígitóval és egy ecsettel meg lehet tisztítani. Köszi a válaszod. Megyek és megpróbálom. Majd jelzek, hogy van e változás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
peti468 Elküldve Augusztus7, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2011 Már két olyan fastrávol volt dolgom ami nem csinált semmit. Az enyémen meg olyant írt ki a rádugot laptop, hogy nincs benne ECU, vagy rossz és cseréljem. :) Tönkre tetted a gemkapoccsal! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus7, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2011 Tönkre tetted a gemkapoccsal! :) Nem hiszem, de tökmindegy, megy így is. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
eddi Elküldve Augusztus9, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2011 Sziasztok. Olyan problémám volna, hogy hogy összeköttetésben van-e az, hogy szétszakad a kilométerspirálom, akkor ugyebár nem működik a kilométeróra és leáll az autó üresben. Utánna beindul csak néha néha leáll. Szerintetek?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts