Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

sziasztok

megcsináltattam az ac pumpát mert írtam hogy hangos volt már nagyon viszont működött a régi rendesen ha csont üres volt a tank akkor is adagolt hibátlanul.Ez azért érdekes mert belerakattam egy olasz u.gy. sz.a.r.t. Aminek hangja ugyan már nincs de ha kevés a benya (még nem világít a tartalék) akkor rángat 1-2ben elég nagyokat hökköl a motor miközben folyamatos gázt adok neki. Ja és hídon meredek emelkedőn szaggat akár hányasba megyek.Meredek lejtőn nem kap benzint a motor leáll!!!Padkán ferdén megállok nem indul, csak ha vizszintes talajon indítok. mi lehet? Állítólag szűrőt is cseréltek.Hogy lehet ez???Köszi előre is a válaszokat

Link to comment
Megosztás:

sziasztok

megcsináltattam az ac pumpát mert írtam hogy hangos volt már nagyon viszont működött a régi rendesen ha csont üres volt a tank akkor is adagolt hibátlanul.Ez azért érdekes mert belerakattam egy olasz u.gy. sz.a.r.t. Aminek hangja ugyan már nincs de ha kevés a benya (még nem világít a tartalék) akkor rángat 1-2ben elég nagyokat hökköl a motor miközben folyamatos gázt adok neki. Ja és hídon meredek emelkedőn szaggat akár hányasba megyek.Meredek lejtőn nem kap benzint a motor leáll!!!Padkán ferdén megállok nem indul, csak ha vizszintes talajon indítok. mi lehet? Állítólag szűrőt is cseréltek.Hogy lehet ez???Köszi előre is a válaszokat

Lehet hogy a bilincset nem húztak meg normálisan a tankon bellü, és visszengedi a benyát. Vagy tévedésből először a tankszintjelzőt kapták ki és lehúzták a visszafolyó ágat az AC-alatti dobozról. Nekem az utóbbi volt, vagy fél évig szívtam vele mire rájöttem .

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Pár héttel ezelött már irtam,hogy mikor nyomkodom a kuplung pedált akkor ilyen pattogó hangot hallok!Valaki azt mondta,hogy lehet,hogy szerkezet!Én mondjuk bowdenra tippelek!

Az a lényeg,hogy tegnap este volt ez a nagy eső meg minden és mentem a kocsival és azt vettem észre,hogy nyomkodom a kuplungpedál és semmi hangja nincs!Tök csöndben müködik!

És az eső elött meg azelött is csinálta ugyan ugy és tegnap meg nem!

Ez vajon hogy lehet?Van valakinek erre valami ötlete?

Én most igy az esőhöz tudom kötni!

Üdv.:zozo

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Pár héttel ezelött már irtam,hogy mikor nyomkodom a kuplung pedált akkor ilyen pattogó hangot hallok!Valaki azt mondta,hogy lehet,hogy szerkezet!Én mondjuk bowdenra tippelek!

Az a lényeg,hogy tegnap este volt ez a nagy eső meg minden és mentem a kocsival és azt vettem észre,hogy nyomkodom a kuplungpedál és semmi hangja nincs!Tök csöndben müködik!

És az eső elött meg azelött is csinálta ugyan ugy és tegnap meg nem!

Ez vajon hogy lehet?Van valakinek erre valami ötlete?

Én most igy az esőhöz tudom kötni!

Üdv.:zozo

Víz-kenésű kuplung :icon4: Párás időben nekem sem nyöszörög annyira. A bowdennek nincs pattogó hangja csak kicsit "karcos"nak érzed, esetleg nyöszörög :icon4: Pattanó hangot csak egyszer ad :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Olyan gondom lenne hogy van egy 1.4 8v 97es astrám x14nz ha a lámpánál megálok álltalában csak hideg motornál,a fordulatszám 1000-2500-ugrál,pár másodperc után beáll alapjáratra, alapjárati motort többször is kiatakarítottam,nem változott semmi!

Valakinek valami ötlet??köszönöm

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Pár héttel ezelött már irtam,hogy mikor nyomkodom a kuplung pedált akkor ilyen pattogó hangot hallok!Valaki azt mondta,hogy lehet,hogy szerkezet!Én mondjuk bowdenra tippelek!

Az a lényeg,hogy tegnap este volt ez a nagy eső meg minden és mentem a kocsival és azt vettem észre,hogy nyomkodom a kuplungpedál és semmi hangja nincs!Tök csöndben müködik!

És az eső elött meg azelött is csinálta ugyan ugy és tegnap meg nem!

Ez vajon hogy lehet?Van valakinek erre valami ötlete?

Én most igy az esőhöz tudom kötni!

Üdv.:zozo

Nekem a kinyomócsapágy öregsége miatt csinált ilyet. Zsírfürdőben volt 1 napig, most jó.

Link to comment
Megosztás:

Lehet hogy a bilincset nem húztak meg normálisan a tankon bellü, és visszengedi a benyát. Vagy tévedésből először a tankszintjelzőt kapták ki és lehúzták a visszafolyó ágat az AC-alatti dobozról. Nekem az utóbbi volt, vagy fél évig szívtam vele mire rájöttem .

Köszi a választ, azt elfelejtettem hozzá tenni ha tankolok bele 10-15 liter üzemanyagot akkor ameddig vissza nem megy tartalék szintre tökéletesen működik a gépezet. A szerelő müh.-be sem tudják megfejteni a titkot. Egy biztos hogy mióta kicserélték az ac pumpát azóta szarozik, és bemérték annak nincs baja, ráadásul ha az lenne a rossz akkor rángatna máskor is.

Link to comment
Megosztás:

Köszi a választ, azt elfelejtettem hozzá tenni ha tankolok bele 10-15 liter üzemanyagot akkor ameddig vissza nem megy tartalék szintre tökéletesen működik a gépezet. A szerelő müh.-be sem tudják megfejteni a titkot. Egy biztos hogy mióta kicserélték az ac pumpát azóta szarozik, és bemérték annak nincs baja, ráadásul ha az lenne a rossz akkor rángatna máskor is.

Teljesen ugyanezt a hibát produkálta nekem is, fél-negyed tank alatt 1-2-ben kigyorsításkor torpant, fulladt, leállt. Utánna ujraindult, ha rátankoltam megjavult. Amikor kivettem a szintjelzőt lehúztam a csövet az AC-dobozából, ugye ezt tölti részben benzinnel, így lassabban telt meg mint ahogy az AC-szívta. 5 perc kideríteni hogy erről van-e szó. A szintjelző bajonettzáras, el kell fordítani egy kicsit majd kiemelhető a tankból. Ha a cső simán kijön akkor le van csúszva, ha láthatóan"lemarad" akkor a helyén van.

286692-20110720-kXW54r.jpg

286693-20110720-dkRsWg.jpg

Link to comment
Megosztás:

Teljesen ugyanezt a hibát produkálta nekem is, fél-negyed tank alatt 1-2-ben kigyorsításkor torpant, fulladt, leállt. Utánna ujraindult, ha rátankoltam megjavult. Amikor kivettem a szintjelzőt lehúztam a csövet az AC-dobozából, ugye ezt tölti részben benzinnel, így lassabban telt meg mint ahogy az AC-szívta. 5 perc kideríteni hogy erről van-e szó. A szintjelző bajonettzáras, el kell fordítani egy kicsit majd kiemelhető a tankból. Ha a cső simán kijön akkor le van csúszva, ha láthatóan"lemarad" akkor a helyén van.

Hűűű ha nekem is ez lesz a baja akkor nagyon örvendeznék....pénteken viszem vissza elmondom nekik is a tippet. kösz kösz kösz:)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Tanácsot kérnék. Elromlott az ablaktörlőm (első). Mielőtt elvinném egy szervizbe előtte valami jó tanács esetleg? Házilag javítható, mi lehet a gond?

A kapcsoló 'kattog' szóval szerintem az jó.

Biztosíték, relé! :icon4:

Van valami életjel szerű dolog? (motor megmoccan, töltésjelző kivillan, ilyesmi? :D

A kapcsoló kattogásra nincs mit adni, attól még az is lehet rossz. Nekem is van szépen kattogó, de nem működő ablaktörlő kapcsolóm. :icon4:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Tanácsot kérnék. Elromlott az ablaktörlőm (első). Mielőtt elvinném egy szervizbe előtte valami jó tanács esetleg? Házilag javítható, mi lehet a gond?

A kapcsoló 'kattog' szóval szerintem az jó.

höjj

nekem már romlott el az ablaktörlő-motor, vettem bontottat, kicseréltem :D

meg sem moccan?

Link to comment
Megosztás:

Teljesen ugyanezt a hibát produkálta nekem is, fél-negyed tank alatt 1-2-ben kigyorsításkor torpant, fulladt, leállt. Utánna ujraindult, ha rátankoltam megjavult. Amikor kivettem a szintjelzőt lehúztam a csövet az AC-dobozából, ugye ezt tölti részben benzinnel, így lassabban telt meg mint ahogy az AC-szívta. 5 perc kideríteni hogy erről van-e szó. A szintjelző bajonettzáras, el kell fordítani egy kicsit majd kiemelhető a tankból. Ha a cső simán kijön akkor le van csúszva, ha láthatóan"lemarad" akkor a helyén van.

Köszi az ötletet. Többet tudtál segíteni így az éteren kersztűl mint a szerelők. Már nagyon ki voltam egész héten a műhelybe hordtam a gépet. Pénteken végre pontot tettünk az i-re a segítségeddel. Nagyobb volt a baj sajnos mint a tiéd ,de a cső nem volt rendesen rögzülve ahogy te is leírtad, ráadásul a tank légbeszívó csövem csontra el volt dugulva így ezért romolhatott el az ácém is na meg kilyukadt a tankom is időközben ennek hatására....szóval egy kis galiba jó nagyot okozott! Most viszont megy mint a meszes:) csak kicsit sokba került. Köszi a segítséget még egyszer.

Link to comment
Megosztás:

Köszi az ötletet. Többet tudtál segíteni így az éteren kersztűl mint a szerelők. Már nagyon ki voltam egész héten a műhelybe hordtam a gépet. Pénteken végre pontot tettünk az i-re a segítségeddel. Nagyobb volt a baj sajnos mint a tiéd ,de a cső nem volt rendesen rögzülve ahogy te is leírtad, ráadásul a tank légbeszívó csövem csontra el volt dugulva így ezért romolhatott el az ácém is na meg kilyukadt a tankom is időközben ennek hatására....szóval egy kis galiba jó nagyot okozott! Most viszont megy mint a meszes:) csak kicsit sokba került. Köszi a segítséget még egyszer.

Nincs mit. :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Eléggé csattog a kipufogóm, ott ahol a leömlő és az elmenő cső össze van illesztve. Főleg hátramenetben van ronda hangja. Tűzkarikát már cseréltem, de nem az igazi a hatás. A tűzkarikán kívül kell még oda valami tömítés?

C16NZ motorom van, azzal a fajta kipufogórendszerrel, ahol az elmenő csövet két rugó feszíti a leömlőhöz.

Katalizátortól hátrafele minden cserélve volt tavaly, ott nem ereszt sehol a rendszer.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok sos ba kéne segítség az ablak tekerőt hogy kell leszedni, már csak az van és lejönne a kárpit, segítsetek köszi.

Szia!

A GYIK-ban le van írva, de a műanyag alátétet kell kézzel benyomni és egy kampós dróttal a tekerő belsejénél alá piszkálni a rugós biztosítónak. (omega alakú)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Eléggé csattog a kipufogóm, ott ahol a leömlő és az elmenő cső össze van illesztve. Főleg hátramenetben van ronda hangja. Tűzkarikát már cseréltem, de nem az igazi a hatás. A tűzkarikán kívül kell még oda valami tömítés?

C16NZ motorom van, azzal a fajta kipufogórendszerrel, ahol az elmenő csövet két rugó feszíti a leömlőhöz.

Katalizátortól hátrafele minden cserélve volt tavaly, ott nem ereszt sehol a rendszer.

Hogyan csatogg, odakoccan valahova?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!van nekem egy b corsa gsi-m c16xe motorral és olyat csinál hogy ingadozik az alapjárat, meg néha felakad 1200-1400-ra, de ha leállítom akkor megjavul, de az ingadozás ugyanúgy megmarad,mintha sport vezérműtengely lenne benne, de nincs,meg rángat.

amik cserélve lettek:lambdaszonda,folytószeleppotméter, a folytószelepház kitakarítva már nem egyszer,motorvezérlő,trafó,gyertyakábelek,alapjárati motor.

egr szelep nincs rajta, a kompresszió mindegyik hengerben 15.8-16.1 között van.hibakódot nem tárol,a kontroll lámpa nem világít.mi lehet a baja?Kérem segítsen valaki mert még senki nem jött rá!!

köszönettel: mizerke

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!van nekem egy b corsa gsi-m c16xe motorral és olyat csinál hogy ingadozik az alapjárat, meg néha felakad 1200-1400-ra, de ha leállítom akkor megjavul, de az ingadozás ugyanúgy megmarad,mintha sport vezérműtengely lenne benne, de nincs,meg rángat.

amik cserélve lettek:lambdaszonda,folytószeleppotméter, a folytószelepház kitakarítva már nem egyszer,motorvezérlő,trafó,gyertyakábelek,alapjárati motor.

egr szelep nincs rajta, a kompresszió mindegyik hengerben 15.8-16.1 között van.hibakódot nem tárol,a kontroll lámpa nem világít.mi lehet a baja?Kérem segítsen valaki mert még senki nem jött rá!!

köszönettel: mizerke

Nézzétek át a vákuumrendszer csöveit, és a tankszellőztetés szelepét.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.