pappi01 Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 Akkor meg is van a hiba, nem érzékeli a sebesség jelet, és ezért áll le. Ha kicseréled a spirált sztem jóó lesz. Köszönöm a gyors reakciót. Erre még álmomban sem gondoltam volna.Bár egy napon ment tönkre a spirál,ment el az alapjárat.Másnapra meg kirugtak a cégtől. :D Ezen már csak vigyorogni tudtam:) csak... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rauros Elküldve Július15, 2011 Megoszt Elküldve Július15, 2011 Köszönöm a segítséget.Egyébként ha beteg az EGR és úgy van lelemezelve akkor okozhat bármilyen vezérlési hibát,vagy ez már nem hat a motor egyenletes működésére?Milyen anyaggal célszerű ezeket az egységeket tisztítani? Ha lelemezeled és rajtahagyod a csatit (persze előtte kipucolod), akkor elvileg soká romlik el mert már ugye nem kapja a mozgó tengelyére a kormot - annyi h néha majd felvillan a cheklámpa, de nem lesz gond a jelekkel :D Én féktisztítóval vagy nitrohígítóval pucolom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Július16, 2011 Megoszt Elküldve Július16, 2011 Sziasztok! A középkonzol kijelzőmet még múltkor kicseréltem hőmérősre, de ugye a gyári csatiban csak 5 vagy 6 kábel ment nekem bele. Kérdés a következő: A hőmérő két szálát elég bekötni a csatlakozóba, és akkor működni is fog? És melyik szárát hova kell kötni? (alsó felső sor melyik helyére, mert 7ből nem egyszerű kitalálni úgy, hogy egyik helyét sem tudom :S ) Ha valaki tudja azt megköszönném! Link to comment Megosztás: More sharing options...
corsika14 Elküldve Július16, 2011 Megoszt Elküldve Július16, 2011 Hali! Segítséget szeretnék kérni. Van egy C20XE motoros autóm. Olyan dolgot csinál, hogy ha bemelegszik el kezd rángatni és ledarázik. Kivillogtam a diagnosztika csatin, de nem ír hibakódot. Ma cseréltem komplett gyújtáselosztót fedéllel, rotorral, HALL jeladóval. Ugyanaz. Amikor bemelegszik a motor akkor csak úgy tudok vele menni, ha egyenletes gázon használom, gyorsításkor egyből ledarázik. Nincs valami ötletetek, mert lassan a csákányt beleállítom. Köszi: Robi. Ja és amikor még nem darázik, akkor gázadáskor csörög a motor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július16, 2011 Megoszt Elküldve Július16, 2011 Sziasztok! A középkonzol kijelzőmet még múltkor kicseréltem hőmérősre, de ugye a gyári csatiban csak 5 vagy 6 kábel ment nekem bele. Kérdés a következő: A hőmérő két szálát elég bekötni a csatlakozóba, és akkor működni is fog? És melyik szárát hova kell kötni? (alsó felső sor melyik helyére, mert 7ből nem egyszerű kitalálni úgy, hogy egyik helyét sem tudom :S ) Ha valaki tudja azt megköszönném! Holnap megnézem a csatit, ha addíg ráér. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Július16, 2011 Megoszt Elküldve Július16, 2011 Sziasztok! A középkonzol kijelzőmet még múltkor kicseréltem hőmérősre, de ugye a gyári csatiban csak 5 vagy 6 kábel ment nekem bele. Kérdés a következő: A hőmérő két szálát elég bekötni a csatlakozóba, és akkor működni is fog? És melyik szárát hova kell kötni? (alsó felső sor melyik helyére, mert 7ből nem egyszerű kitalálni úgy, hogy egyik helyét sem tudom :S ) Ha valaki tudja azt megköszönném! Itt megtalálod, a lap alján. :D 2-es és 4-es pin. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bálintka 1.6i Elküldve Július17, 2011 Megoszt Elküldve Július17, 2011 Kicseréltem a ventilátor kapcsoló hőgombát.Ki is próbáltam,kapcsol rendesen,de valahogy alacsonynak találom az értékét. A kapcsoló zsír új és elvileg 95 fok körül kéne neki bekapcsolni,de alig éri el a 90-et,már idul a venti. Lehet,hogy a hőmérséklet jeladó is car? :D :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Július17, 2011 Megoszt Elküldve Július17, 2011 Holnap megnézem a csatit, ha addíg ráér. Köszönöm! :D Itt megtalálod, a lap alján. :icon4: 2-es és 4-es pin. Köszönöm! :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július17, 2011 Megoszt Elküldve Július17, 2011 Köszönöm! :icon4: Köszönöm! :icon4: Kell még a kép vagy elég amit belinkeltek? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Július17, 2011 Megoszt Elküldve Július17, 2011 Kell még a kép vagy elég amit belinkeltek? :D Köszönöm a kedvességed, elég ez :icon4: Már csak egy tanács kellene, hogy tudnám legkönnyebben áthúzni a kábelt a kábelkötegnél?:icon4: Pl mivel? Én valami tompa erős dróttal gondoltam, azzal elvileg nem sértek fel semmit sem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július17, 2011 Megoszt Elküldve Július17, 2011 Köszönöm a kedvességed, elég ez :icon4: Már csak egy tanács kellene, hogy tudnám legkönnyebben áthúzni a kábelt a kábelkötegnél?:D Pl mivel? Én valami tompa erős dróttal gondoltam, azzal elvileg nem sértek fel semmit sem... Én általában az szoktam csinálni, hogy sima villanydrótót átfűzök, aztán arra szigetelőszalagozva húzom be a végleges kábelt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pok81 Elküldve Július17, 2011 Megoszt Elküldve Július17, 2011 Üdv. Egy 1.6-os kombi F-esem van. Olyan problémám lenne, hogy a kulcs gyújtáskapcsolóba helyezésekor nem akar beugrani a zárfészek, így a kulcsot sem lehet elfordítani. A kormány (kormányzár) mozgatásával néha felodható ez a helyzet, de egyre gyakrabban fordul ez elő. A kapcsoló elektronikus része szerintem megfelelően működik. Kérdésem a következő: ez zárbetét cseréhez vezet, annak a kopása, vagy csak valami apróság ment tönkre benne, amit esetleg könnyű javítani? P. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július17, 2011 Megoszt Elküldve Július17, 2011 Üdv. Egy 1.6-os kombi F-esem van. Olyan problémám lenne, hogy a kulcs gyújtáskapcsolóba helyezésekor nem akar beugrani a zárfészek, így a kulcsot sem lehet elfordítani. A kormány (kormányzár) mozgatásával néha felodható ez a helyzet, de egyre gyakrabban fordul ez elő. A kapcsoló elektronikus része szerintem megfelelően működik. Kérdésem a következő: ez zárbetét cseréhez vezet, annak a kopása, vagy csak valami apróság ment tönkre benne, amit esetleg könnyű javítani? P. Igen ez mechanikus probléma a Gyik-ben van leírás a cseréről ha jól emlékszem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Július17, 2011 Megoszt Elküldve Július17, 2011 Én általában az szoktam csinálni, hogy sima villanydrótót átfűzök, aztán arra szigetelőszalagozva húzom be a végleges kábelt. Ha bekötöttem és jól kötöttem be azt a két szálat, akkor egyből kéne értéket mutatnia? Mert nekem nem mutat...rossz a jeladó? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Július17, 2011 Megoszt Elküldve Július17, 2011 Ha bekötöttem és jól kötöttem be azt a két szálat, akkor egyből kéne értéket mutatnia? Mert nekem nem mutat...rossz a jeladó? :D Igen,egyből mutatja.Ha nem érintkezik valamelyik,akkor csak vonalakat mutat. Rosszul nem tudod bekötni,mert a polaritás mindegy. Honnan van a jeladó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Július17, 2011 Megoszt Elküldve Július17, 2011 Igen,egyből mutatja.Ha nem érintkezik valamelyik,akkor csak vonalakat mutat. Rosszul nem tudod bekötni,mert a polaritás mindegy. Honnan van a jeladó? Még anno vateráról...de akkor bontót meglátogatom és rádugok ott egyet ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Július17, 2011 Megoszt Elküldve Július17, 2011 Még anno vateráról...de akkor bontót meglátogatom és rádugok ott egyet ... Először méricskélj inkább kicsit. Mérd meg fenn a vezeték végén. Hőmérséklettől függően olyan 1-2 kohm körül kéne mutatni ( értékre nem emléxem pontosan) ha nem tudsz mérni semmit sem, akkor valahol szakadt a madzag, vagy hibás a csati, jeladó. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július17, 2011 Megoszt Elküldve Július17, 2011 Még anno vateráról...de akkor bontót meglátogatom és rádugok ott egyet ... Próbaképpen rádughatod az enyémet is, most éppen jó, és kéznél van fel van húzva az akku mellé. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Július17, 2011 Megoszt Elküldve Július17, 2011 Először méricskélj inkább kicsit. Mérd meg fenn a vezeték végén. Hőmérséklettől függően olyan 1-2 kohm körül kéne mutatni ( értékre nem emléxem pontosan) ha nem tudsz mérni semmit sem, akkor valahol szakadt a madzag, vagy hibás a csati, jeladó. :D Okés, akkor mérek először holnap... :icon4: Próbaképpen rádughatod az enyémet is, most éppen jó, és kéznél van fel van húzva az akku mellé. Köszi, előbb mérek, azzal nem zaklatok senkit feleslegesen :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Július18, 2011 Megoszt Elküldve Július18, 2011 Na hőmérő kaput... azt hiszem bontóba multiméterrel megyek :icon4: Bár ha rádugom és jó, akkor jó :icon4: Szerk.: bontós 3500 Ft akkor már rendelek innen ! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Július18, 2011 Megoszt Elküldve Július18, 2011 Üdv. Egy 1.6-os kombi F-esem van. Olyan problémám lenne, hogy a kulcs gyújtáskapcsolóba helyezésekor nem akar beugrani a zárfészek, így a kulcsot sem lehet elfordítani. A kormány (kormányzár) mozgatásával néha felodható ez a helyzet, de egyre gyakrabban fordul ez elő. A kapcsoló elektronikus része szerintem megfelelően működik. Kérdésem a következő: ez zárbetét cseréhez vezet, annak a kopása, vagy csak valami apróság ment tönkre benne, amit esetleg könnyű javítani? P. Fúró-, vágó-, üregelőspray-t neki vastagon. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július18, 2011 Megoszt Elküldve Július18, 2011 Na hőmérő kaput... azt hiszem bontóba multiméterrel megyek :icon4: Bár ha rádugom és jó, akkor jó ;) Szerk.: bontós 3500 Ft akkor már rendelek innen ! :icon4: Hát ha megengedheted magadnak szerintem is vegyél újat. :D Itt sem olcsóbb:klikk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozo astra1.6 16v Elküldve Július19, 2011 Megoszt Elküldve Július19, 2011 Szevasztok! Egy 1.6-os 16szelepes X16XEl motorkódu astra f-em van!És egy olyan kérdésem lenne,hogy azon hol van az egr szelep?Tudna valaki képet küldeni róla?Esetleg leszedjem e pusztán csak azért,hogy kitisztítsam?Mert nálam még nem volt kitisztítva!És már 2éve van nálam! Előre is köszönöm! Üdv.:zozo Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július19, 2011 Megoszt Elküldve Július19, 2011 Szevasztok! Egy 1.6-os 16szelepes X16XEl motorkódu astra f-em van!És egy olyan kérdésem lenne,hogy azon hol van az egr szelep?Tudna valaki képet küldeni róla?Esetleg leszedjem e pusztán csak azért,hogy kitisztítsam?Mert nálam még nem volt kitisztítva!És már 2éve van nálam! Előre is köszönöm! Üdv.:zozo Azt nem tudom hol van, de szerintem ha nincs vele gond minek piszkálni. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Július19, 2011 Megoszt Elküldve Július19, 2011 Szevasztok! Egy 1.6-os 16szelepes X16XEl motorkódu astra f-em van!És egy olyan kérdésem lenne,hogy azon hol van az egr szelep?Tudna valaki képet küldeni róla?Esetleg leszedjem e pusztán csak azért,hogy kitisztítsam?Mert nálam még nem volt kitisztítva!És már 2éve van nálam! Előre is köszönöm! Üdv.:zozo Valahol az önindító és a szívótorok között van... Nem könnyű kiszedni... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts