Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Akkor meg is van a hiba, nem érzékeli a sebesség jelet, és ezért áll le.

Ha kicseréled a spirált sztem jóó lesz.

Köszönöm a gyors reakciót.

Erre még álmomban sem gondoltam volna.Bár egy napon ment tönkre a spirál,ment el az alapjárat.Másnapra meg kirugtak a cégtől. :D Ezen már csak vigyorogni tudtam:) csak...

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm a segítséget.Egyébként ha beteg az EGR és úgy van lelemezelve akkor okozhat bármilyen vezérlési hibát,vagy ez már nem hat a motor egyenletes működésére?Milyen anyaggal célszerű ezeket az egységeket tisztítani?

Ha lelemezeled és rajtahagyod a csatit (persze előtte kipucolod), akkor elvileg soká romlik el mert már ugye nem kapja a mozgó tengelyére a kormot - annyi h néha majd felvillan a cheklámpa, de nem lesz gond a jelekkel :D

Én féktisztítóval vagy nitrohígítóval pucolom.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A középkonzol kijelzőmet még múltkor kicseréltem hőmérősre, de ugye a gyári csatiban csak 5 vagy 6 kábel ment nekem bele. Kérdés a következő: A hőmérő két szálát elég bekötni a csatlakozóba, és akkor működni is fog? És melyik szárát hova kell kötni? (alsó felső sor melyik helyére, mert 7ből nem egyszerű kitalálni úgy, hogy egyik helyét sem tudom :S ) Ha valaki tudja azt megköszönném!

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Segítséget szeretnék kérni.

Van egy C20XE motoros autóm. Olyan dolgot csinál, hogy ha bemelegszik el kezd rángatni és ledarázik. Kivillogtam a diagnosztika csatin, de nem ír hibakódot. Ma cseréltem komplett gyújtáselosztót fedéllel, rotorral, HALL jeladóval. Ugyanaz. Amikor bemelegszik a motor akkor csak úgy tudok vele menni, ha egyenletes gázon használom, gyorsításkor egyből ledarázik.

Nincs valami ötletetek, mert lassan a csákányt beleállítom.

Köszi: Robi.

Ja és amikor még nem darázik, akkor gázadáskor csörög a motor.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A középkonzol kijelzőmet még múltkor kicseréltem hőmérősre, de ugye a gyári csatiban csak 5 vagy 6 kábel ment nekem bele. Kérdés a következő: A hőmérő két szálát elég bekötni a csatlakozóba, és akkor működni is fog? És melyik szárát hova kell kötni? (alsó felső sor melyik helyére, mert 7ből nem egyszerű kitalálni úgy, hogy egyik helyét sem tudom :S ) Ha valaki tudja azt megköszönném!

Holnap megnézem a csatit, ha addíg ráér.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A középkonzol kijelzőmet még múltkor kicseréltem hőmérősre, de ugye a gyári csatiban csak 5 vagy 6 kábel ment nekem bele. Kérdés a következő: A hőmérő két szálát elég bekötni a csatlakozóba, és akkor működni is fog? És melyik szárát hova kell kötni? (alsó felső sor melyik helyére, mert 7ből nem egyszerű kitalálni úgy, hogy egyik helyét sem tudom :S ) Ha valaki tudja azt megköszönném!

Itt megtalálod, a lap alján. :D

2-es és 4-es pin.

Link to comment
Megosztás:

Kell még a kép vagy elég amit belinkeltek? :D

Köszönöm a kedvességed, elég ez :icon4: Már csak egy tanács kellene, hogy tudnám legkönnyebben áthúzni a kábelt a kábelkötegnél?:icon4: Pl mivel? Én valami tompa erős dróttal gondoltam, azzal elvileg nem sértek fel semmit sem...

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm a kedvességed, elég ez :icon4: Már csak egy tanács kellene, hogy tudnám legkönnyebben áthúzni a kábelt a kábelkötegnél?:D Pl mivel? Én valami tompa erős dróttal gondoltam, azzal elvileg nem sértek fel semmit sem...

Én általában az szoktam csinálni, hogy sima villanydrótót átfűzök, aztán arra szigetelőszalagozva húzom be a végleges kábelt.

Link to comment
Megosztás:

Üdv.

Egy 1.6-os kombi F-esem van. Olyan problémám lenne, hogy a kulcs gyújtáskapcsolóba helyezésekor nem akar beugrani a zárfészek, így a kulcsot sem lehet elfordítani. A kormány (kormányzár) mozgatásával néha felodható ez a helyzet, de egyre gyakrabban fordul ez elő. A kapcsoló elektronikus része szerintem megfelelően működik. Kérdésem a következő: ez zárbetét cseréhez vezet, annak a kopása, vagy csak valami apróság ment tönkre benne, amit esetleg könnyű javítani?

P.

Link to comment
Megosztás:

Üdv.

Egy 1.6-os kombi F-esem van. Olyan problémám lenne, hogy a kulcs gyújtáskapcsolóba helyezésekor nem akar beugrani a zárfészek, így a kulcsot sem lehet elfordítani. A kormány (kormányzár) mozgatásával néha felodható ez a helyzet, de egyre gyakrabban fordul ez elő. A kapcsoló elektronikus része szerintem megfelelően működik. Kérdésem a következő: ez zárbetét cseréhez vezet, annak a kopása, vagy csak valami apróság ment tönkre benne, amit esetleg könnyű javítani?

P.

Igen ez mechanikus probléma a Gyik-ben van leírás a cseréről ha jól emlékszem.

Link to comment
Megosztás:

Én általában az szoktam csinálni, hogy sima villanydrótót átfűzök, aztán arra szigetelőszalagozva húzom be a végleges kábelt.

Ha bekötöttem és jól kötöttem be azt a két szálat, akkor egyből kéne értéket mutatnia? Mert nekem nem mutat...rossz a jeladó? :D

Link to comment
Megosztás:

Ha bekötöttem és jól kötöttem be azt a két szálat, akkor egyből kéne értéket mutatnia? Mert nekem nem mutat...rossz a jeladó? :D

Igen,egyből mutatja.Ha nem érintkezik valamelyik,akkor csak vonalakat mutat.

Rosszul nem tudod bekötni,mert a polaritás mindegy.

Honnan van a jeladó?

Link to comment
Megosztás:

Még anno vateráról...de akkor bontót meglátogatom és rádugok ott egyet ...

Először méricskélj inkább kicsit. Mérd meg fenn a vezeték végén. Hőmérséklettől függően olyan 1-2 kohm körül kéne mutatni ( értékre nem emléxem pontosan) ha nem tudsz mérni semmit sem, akkor valahol szakadt a madzag, vagy hibás a csati, jeladó. :D

Link to comment
Megosztás:

Először méricskélj inkább kicsit. Mérd meg fenn a vezeték végén. Hőmérséklettől függően olyan 1-2 kohm körül kéne mutatni ( értékre nem emléxem pontosan) ha nem tudsz mérni semmit sem, akkor valahol szakadt a madzag, vagy hibás a csati, jeladó. :D

Okés, akkor mérek először holnap... :icon4:

Próbaképpen rádughatod az enyémet is, most éppen jó, és kéznél van fel van húzva az akku mellé.

Köszi, előbb mérek, azzal nem zaklatok senkit feleslegesen :icon4:

Link to comment
Megosztás:

Üdv.

Egy 1.6-os kombi F-esem van. Olyan problémám lenne, hogy a kulcs gyújtáskapcsolóba helyezésekor nem akar beugrani a zárfészek, így a kulcsot sem lehet elfordítani. A kormány (kormányzár) mozgatásával néha felodható ez a helyzet, de egyre gyakrabban fordul ez elő. A kapcsoló elektronikus része szerintem megfelelően működik. Kérdésem a következő: ez zárbetét cseréhez vezet, annak a kopása, vagy csak valami apróság ment tönkre benne, amit esetleg könnyű javítani?

P.

Fúró-, vágó-, üregelőspray-t neki vastagon. :D

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok!

Egy 1.6-os 16szelepes X16XEl motorkódu astra f-em van!És egy olyan kérdésem lenne,hogy azon hol van az egr szelep?Tudna valaki képet küldeni róla?Esetleg leszedjem e pusztán csak azért,hogy kitisztítsam?Mert nálam még nem volt kitisztítva!És már 2éve van nálam!

Előre is köszönöm!

Üdv.:zozo

Azt nem tudom hol van, de szerintem ha nincs vele gond minek piszkálni. :D

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok!

Egy 1.6-os 16szelepes X16XEl motorkódu astra f-em van!És egy olyan kérdésem lenne,hogy azon hol van az egr szelep?Tudna valaki képet küldeni róla?Esetleg leszedjem e pusztán csak azért,hogy kitisztítsam?Mert nálam még nem volt kitisztítva!És már 2éve van nálam!

Előre is köszönöm!

Üdv.:zozo

Valahol az önindító és a szívótorok között van...

Nem könnyű kiszedni... :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.