astrásgyerek Elküldve Július11, 2011 Megoszt Elküldve Július11, 2011 Hali! '98-as F astra kombim van! reggelente,hűvösben nehezen indul a kocsi,még így nyáron is! Harmadjára ha elkapja,akkor felpörög mint állat,majd rángatva le akar fulladni,majd ismét felpörög és így megy addig amíg be nem áll kb. 900-as fordulatra! De érdekes ha süti a nap a kocsit reggel, akkor pöccre indul! Igaz akkor is felpörög, de hamarabb beáll! Na ez mi lehet? Gyári rádióm van még a kocsiban,pár napja azt történt,hogy ha Budapest táblát elhagytam, megszűnt minden rádió adó! Sehol nem fogtam semmit vele! Na és ezzel mi történt? A klíma bekapcsoláskor erősen szuszogó hangot ad ki a középső levegő beömlőn, majd halkabbra áll,de megmarad a hang! És a vezető oldalt felől full hideg a levegő, viszont középen közepes és jobb oldalt semmi,meleg levegő jön! Mi lehet a baj? Köszi a válaszokat, már ha lesz! ;) Milyen motorral rendelkezik az autód? Benzines? Dízel? benyásnál lehet alapjárati moci, és szerintem AC is. :icon4: Kicsúszott az antenna? :D Klímafeltöltés? :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Július11, 2011 Megoszt Elküldve Július11, 2011 Azt nálad is a HF-csavarok fogják nem? Akkor nyomatékkal lettek lehúzva? Nem. Gyújtáshibát keresnék első körben vagy falslevegőt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zoleekp Elküldve Július12, 2011 Megoszt Elküldve Július12, 2011 Nem a hengerfej csavarok fogják.Nyomaték kulccsal húztam 8Nm katalógus szerint a vezérműtengely csapágyház meghúzási nyomatéka.Átnézem a levegő csöveket.Hátha. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kokó76 Elküldve Július12, 2011 Megoszt Elküldve Július12, 2011 Hali! Ecotech motor, 1.6 benzines! A klímát 1 hete töltöttem fel! Hűt is felőlem rendesen,de az utas oldalon meleg a levegő! Az antenna nem csúszott ki, minden ok, a helyén, de mégsem müxik! Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Július12, 2011 Megoszt Elküldve Július12, 2011 Hali! Ecotech motor, 1.6 benzines! A klímát 1 hete töltöttem fel! Hűt is felőlem rendesen,de az utas oldalon meleg a levegő! Az antenna nem csúszott ki, minden ok, a helyén, de mégsem müxik! szerintem akkor is alapjárati motor, vagy AC. :icon4: Nincs szétcsúszva valamilyen cső, ami az anyósoldal felé megy? :D Antenna csatlakozó a rádió hátánál? :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kokó76 Elküldve Július12, 2011 Megoszt Elküldve Július12, 2011 A klíma csőrendszeréről kellene valami leírás,vagy képek, hogy megfejtsem, hol lehet a baj! A rádiót körbevizsgáltam,minden a helyén! Pesten nincs is gond,tök jól jön minden! Azon kívül,viszont semmi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Július12, 2011 Megoszt Elküldve Július12, 2011 A klíma csőrendszeréről kellene valami leírás,vagy képek, hogy megfejtsem, hol lehet a baj! A rádiót körbevizsgáltam,minden a helyén! Pesten nincs is gond,tök jól jön minden! Azon kívül,viszont semmi! Akkor valahol szakadt lehet a kábeled, ami megy hátra.. szerintem :D Ha gyengébb a jel, akkor már nem úgy jön be rajta! Antenna nélkül is van amit befog (az enyém a gyári legalábbis 1-2 adót fogott antenna nélkül is - román adókat persze, azok az erősebbek errefelé). Link to comment Megosztás: More sharing options...
habati Elküldve Július12, 2011 Megoszt Elküldve Július12, 2011 Hali! '98-as F astra kombim van! reggelente,hűvösben nehezen indul a kocsi,még így nyáron is! Harmadjára ha elkapja,akkor felpörög mint állat,majd rángatva le akar fulladni,majd ismét felpörög és így megy addig amíg be nem áll kb. 900-as fordulatra! De érdekes ha süti a nap a kocsit reggel, akkor pöccre indul! Igaz akkor is felpörög, de hamarabb beáll! Na ez mi lehet? Gyári rádióm van még a kocsiban,pár napja azt történt,hogy ha Budapest táblát elhagytam, megszűnt minden rádió adó! Sehol nem fogtam semmit vele! Na és ezzel mi történt? A klíma bekapcsoláskor erősen szuszogó hangot ad ki a középső levegő beömlőn, majd halkabbra áll,de megmarad a hang! És a vezető oldalt felől full hideg a levegő, viszont középen közepes és jobb oldalt semmi,meleg levegő jön! Mi lehet a baj? Köszi a válaszokat, már ha lesz! :D A rádiód nem véletlenül helyi adókra van beállva? részlet a Blaupunkt car 300 kezelési leírásából: ... Helyi adások Néhány RDS-adó különböző helyi adást sugároz. Ahhoz hogy a készülék csak a kívánt helyi adás alternativ frekvenciáit válassza : az adókat az állomásjelző gombokra kell programozni. Azután nyomja meg kb. 5 másodpercig az állomásjelző gombot, amíg a kijelzőn megjelenik a „REG ON“ felirat. A funkció kikapcsolása: A mindenkori állomásjelző gombot nyomja meg kb. 5 másodpercig, amíg a kijelzőn megjelenik a „REG OFF“ felirat. A készülék bekapcsolásakor rövid időre megjelenik a kijelzőn a „REG ON“. A „REG OFF“ felirat nem jelenik meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kokó76 Elküldve Július13, 2011 Megoszt Elküldve Július13, 2011 Köszi a válaszokat, megnézem! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rauros Elküldve Július13, 2011 Megoszt Elküldve Július13, 2011 Sziasztok! Nektek nem zörög a kesztyűtartó ajtaja? megőrülök tőle! Ha egy kicsit meleg van, elkezd zörögni.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július13, 2011 Megoszt Elküldve Július13, 2011 Sziasztok! Nektek nem zörög a kesztyűtartó ajtaja? megőrülök tőle! Ha egy kicsit meleg van, elkezd zörögni.... őőőő... nem :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Július13, 2011 Megoszt Elküldve Július13, 2011 Sziasztok! Nektek nem zörög a kesztyűtartó ajtaja? megőrülök tőle! Ha egy kicsit meleg van, elkezd zörögni.... Nekem hidegbe zörög. :D De az enyém dízel, sokkal több a rezgés mint a benzinesnél. :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rauros Elküldve Július13, 2011 Megoszt Elküldve Július13, 2011 Nekem hidegbe zörög. :D De az enyém dízel, sokkal több a rezgés mint a benzinesnél. :icon4: aha, de jót fogok röhögni, ha hazafelé neked is elkezd majd:) Jussak eszedbe :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Július13, 2011 Megoszt Elküldve Július13, 2011 aha, de jót fogok röhögni, ha hazafelé neked is elkezd majd:) Jussak eszedbe :D Nekem csak bizonyos fordulatszámnál zörög, amikor beremeg a motor (dízelség) :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ptomi82 Elküldve Július13, 2011 Megoszt Elküldve Július13, 2011 Sziasztok! Szedte már ki valaki a hátsó ablaktörlő motort a ferdehátú F Astrájából? Meg tudnátok írni, hogy milyen alkatrészek vannak a tengelyen? Vettem egy bontott motort, de nem kaptam hozzá a tengelyen lévő alkatrészeket, és mivel nekem eddig le volt falazva a helye (így másik csomiajtót tettem fel), nincs régi sem, amit feltehetnék. Ha lenne esetleg fotó, az még jobb lenne. Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Július13, 2011 Megoszt Elküldve Július13, 2011 Sziasztok! Szedte már ki valaki a hátsó ablaktörlő motort a ferdehátú F Astrájából? Meg tudnátok írni, hogy milyen alkatrészek vannak a tengelyen? Vettem egy bontott motort, de nem kaptam hozzá a tengelyen lévő alkatrészeket, és mivel nekem eddig le volt falazva a helye (így másik csomiajtót tettem fel), nincs régi sem, amit feltehetnék. Ha lenne esetleg fotó, az még jobb lenne. Köszi. Mennyiért szerezted a motort? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bálintka 1.6i Elküldve Július13, 2011 Megoszt Elküldve Július13, 2011 Szép estét mindenkinek Jöttem ma hazafelé és a szemembe villant a motorkontroll lámpa. Nem világított teljesen,csak fordulatszám arányosan.Alapjáraton épp,hogy látni lehetett,de nagyobb fordulaton erősödött. Mitől lehet ez?Mire számítsak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Július13, 2011 Megoszt Elküldve Július13, 2011 Szép estét mindenkinek Jöttem ma hazafelé és a szemembe villant a motorkontroll lámpa. Nem világított teljesen,csak fordulatszám arányosan.Alapjáraton épp,hogy látni lehetett,de nagyobb fordulaton erősödött. Mitől lehet ez?Mire számítsak? Én először ellenőrizném a generátor töltését. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bálintka 1.6i Elküldve Július13, 2011 Megoszt Elküldve Július13, 2011 Én először ellenőrizném a generátor töltését. Akkor is a sárga világít?A töltés jelző csak akkor,ha teljesen megszűnik a nafta? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zoleekp Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 Megnéztem a levegő csöveket rendben vannak.További ötlet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rauros Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 Megnéztem a levegő csöveket rendben vannak.További ötlet? Hibakód? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pappi01 Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 Szép Napot! Van egy 98-as f-caravan-om.A jelenség a következő:alapjárat alapból van,de amikor gyorsulás után meg akarok állni akkor a motor leáll.Gondoltam,megint elkoszolódott az alapjáratot szabályzó,a torokba beépített kis egység.Sajnos a kitakarítás után sem változott a helyzet.Honnan tudhatom meg,ha ezzel az egységgel van probléma,vagyis hogyan tudom ezt tesztelni?Hibajelzés nincs.A gumicsöveket átnéztem,korábban kellett egyet már cserélnem.Az EGR szelepet korábban már lehúztam,mivel gyorsításkor rángatott.Bár most kitakarítottam,/s nem tapasztalom a korábbi jelenséget,így visszakötöttem a rendszerbe/de a hiba maradt sajnos.Ráadásul eltört a kilóméteróra spirálom is a csatlakozásnál.Jön még valami mára??Köszi a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 Szép Napot! Van egy 98-as f-caravan-om.A jelenség a következő:alapjárat alapból van,de amikor gyorsulás után meg akarok állni akkor a motor leáll.Gondoltam,megint elkoszolódott az alapjáratot szabályzó,a torokba beépített kis egység.Sajnos a kitakarítás után sem változott a helyzet.Honnan tudhatom meg,ha ezzel az egységgel van probléma,vagyis hogyan tudom ezt tesztelni?Hibajelzés nincs.A gumicsöveket átnéztem,korábban kellett egyet már cserélnem.Az EGR szelepet korábban már lehúztam,mivel gyorsításkor rángatott.Bár most kitakarítottam,/s nem tapasztalom a korábbi jelenséget,így visszakötöttem a rendszerbe/de a hiba maradt sajnos.Ráadásul eltört a kilóméteróra spirálom is a csatlakozásnál.Jön még valami mára??Köszi a segítséget! Akkor meg is van a hiba, nem érzékeli a sebesség jelet, és ezért áll le. Ha kicseréled a spirált sztem jóó lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rauros Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 Szép Napot! Van egy 98-as f-caravan-om.A jelenség a következő:alapjárat alapból van,de amikor gyorsulás után meg akarok állni akkor a motor leáll.Gondoltam,megint elkoszolódott az alapjáratot szabályzó,a torokba beépített kis egység.Sajnos a kitakarítás után sem változott a helyzet.Honnan tudhatom meg,ha ezzel az egységgel van probléma,vagyis hogyan tudom ezt tesztelni?Hibajelzés nincs.A gumicsöveket átnéztem,korábban kellett egyet már cserélnem.Az EGR szelepet korábban már lehúztam,mivel gyorsításkor rángatott.Bár most kitakarítottam,/s nem tapasztalom a korábbi jelenséget,így visszakötöttem a rendszerbe/de a hiba maradt sajnos.Ráadásul eltört a kilóméteróra spirálom is a csatlakozásnál.Jön még valami mára??Köszi a segítséget! hááát, le is lemezelted az EGR szelepet? Sztem ne húzd le elektromosan hadd próbáljon dolgozni csak lemezeld le. Az alapjárati motort meg ki tudod mérni valamennyire - autodatában vannak ábrák meg ellenállás-értékek amiket lehet ellenőrizni. Egyébként ha kiveszed a helyéről de a csatlakozója be van dugva, gyújtáskor mozdulnia kell a kis kúpjának. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pappi01 Elküldve Július14, 2011 Megoszt Elküldve Július14, 2011 hááát, le is lemezelted az EGR szelepet? Sztem ne húzd le elektromosan hadd próbáljon dolgozni csak lemezeld le. Az alapjárati motort meg ki tudod mérni valamennyire - autodatában vannak ábrák meg ellenállás-értékek amiket lehet ellenőrizni. Egyébként ha kiveszed a helyéről de a csatlakozója be van dugva, gyújtáskor mozdulnia kell a kis kúpjának. Köszönöm a segítséget.Egyébként ha beteg az EGR és úgy van lelemezelve akkor okozhat bármilyen vezérlési hibát,vagy ez már nem hat a motor egyenletes működésére?Milyen anyaggal célszerű ezeket az egységeket tisztítani? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts