Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
az mitől lehet hogy feltöltöttem a hűtővizet maxig és most a tartály 3/4ig van mitől párolog el? vajon más találkozott már vele?

Valamennyi fogyás normális, a tartály sapkáján a szelep ki és beengedi a nyomást ha kell. De ez nem sok, mittudomén havi egy deci. Jobbik esetben valamelyik bilincsnél, estleg a hűtőnél szivárgás van, rosszabbik esetben átégett a HF-tömítés víz kerül az égéstérbe, ha nagyon nincs szerencséd akkor maga a HF-repedt meg. De általában csak tömítetlenség szokott lenni.

Elküldve
az mitől lehet hogy feltöltöttem a hűtővizet maxig és most a tartály 3/4ig van mitől párolog el? vajon más találkozott már vele?

Valamennyi fogyás normális, a tartály sapkáján a szelep ki és beengedi a nyomást ha kell. De ez nem sok, mittudomén havi egy deci. Jobbik esetben valamelyik bilincsnél, estleg a hűtőnél szivárgás van, rosszabbik esetben átégett a HF-tömítés víz kerül az égéstérbe, ha nagyon nincs szerencséd akkor maga a HF-repedt meg. De általában csak tömítetlenség szokott lenni.

Vagy pedig kicsit levegős volt a rendszer és most kitudta dolgozni magából a levegőt... :D

Elküldve
az mitől lehet hogy feltöltöttem a hűtővizet maxig és most a tartály 3/4ig van mitől párolog el? vajon más találkozott már vele?

Azért remélem,hogy nem a tartályt töltötted maxig és most az van háromnegyedig. :D

Elküldve
Valamennyi fogyás normális, a tartály sapkáján a szelep ki és beengedi a nyomást ha kell. De ez nem sok, mittudomén havi egy deci. Jobbik esetben valamelyik bilincsnél, estleg a hűtőnél szivárgás van, rosszabbik esetben átégett a HF-tömítés víz kerül az égéstérbe, ha nagyon nincs szerencséd akkor maga a HF-repedt meg. De általában csak tömítetlenség szokott lenni.

ha a hf tömítés átengedi a vizet akkor az olajnak olyan krémszínűnek kellene lenni de nekem semmi ilyen nincsen.ha szivárog azt lehet látni valahol hogy csöpög a víz vagy nem? mert nekem semmi nem csöpög. kicsit se.

Elküldve
Azért remélem,hogy nem a tartályt töltötted maxig és most az van háromnegyedig. :D

de abba töltöttem maxig és az van pontosan 3/4 ig.

az baj hogy azt töltöttem fel fagyállóval maxig??

elvileg azért van a jelölés nem hogy a méretig töltsem vagy nem jól tudom.remélem nem csináltam ezzel bajt.:D

Elküldve
de abba töltöttem maxig és az van pontosan 3/4 ig.

az baj hogy azt töltöttem fel fagyállóval maxig??

elvileg azért van a jelölés nem hogy a méretig töltsem vagy nem jól tudom.remélem nem csináltam ezzel bajt.:D

A max jelig még lehet tölteni, de igazából melegen azért feljebb megy a szint, ezért jobb ha hidegen valahol félúton van. Csak fagyálló van benne? Nem is keverted deszt vízzel?

Elküldve
A max jelig még lehet tölteni, de igazából melegen azért feljebb megy a szint, ezért jobb ha hidegen valahol félúton van. Csak fagyálló van benne? Nem is keverted deszt vízzel?

ez bekevert fagyálló volt zöld szinű

Elküldve
ez bekevert fagyálló volt zöld szinű

Van kismillió gyártású. A max jelig raktad és nem a kupakig remélem, a kiegyenlítő-tartályban kell hely a levegőnek is.

Viszont az a jó hír, hogy fagyálló mindig kell bele-az keni a vízpumpát és véd a korróziótól, meg valamelyest a vízkőtől.

Elküldve
Igy van. Kiszeded a motort megtakarít visszatesz és kipróbál.

Nem tudm milyen helyre viszed vizsgáztatni. Erre mifelénk elég rugalmasak a biztos urak.

Fék kormány futómű legyen rendben meg mondjuk működjön a vas és már meg is van a vizsga

A sötétítés sem tui bukta arra is van megoldás.

Nem tudom amúgy mennyi a gyári alapjárat érték valami olyan emlékem van hogy 850- 950-ig.

Alapjárati co lehet magas kb kismillió dologtól.

Levegőszűrő,gyertya, Kábelek, esetleg vákumcsövek. Rotror elosztófedél ha van.

Köszönöm neki is állok :D Átnézek mindent remélem jó lesz.... nálunk nem valami rugalmasak az urak :D

Elküldve
ez bekevert fagyálló volt zöld szinű

Van zöld, kék, piros...

Van kismillió gyártású. A max jelig raktad és nem a kupakig remélem, a kiegyenlítő-tartályban kell hely a levegőnek is.

Viszont az a jó hír, hogy fagyálló mindig kell bele-az keni a vízpumpát és véd a korróziótól, meg valamelyest a vízkőtől.

Ha fagyállót tesz bele, és deszt vizet, akkor hogyan kerül bele vízkő? :D

Elküldve

Sziasztok!

Valószínüleg kezd haldokolni a vízpumpám, vagy a feszitő görgő. Kérdésem a következő. Szabad-e csak a vízpumpát vagy, csak a feszítő görgőt cserélni? Vagy cseréljem a komplett vezérlést? Azért kérdezem, mert még csak 12ezer kilóméter van a vezérlésbe.

Elküldve
de abba töltöttem maxig és az van pontosan 3/4 ig.

az baj hogy azt töltöttem fel fagyállóval maxig??

elvileg azért van a jelölés nem hogy a méretig töltsem vagy nem jól tudom.remélem nem csináltam ezzel bajt.:D

Jól csináltad. :D

Elküldve
Sziasztok!

Valószínüleg kezd haldokolni a vízpumpám, vagy a feszitő görgő. Kérdésem a következő. Szabad-e csak a vízpumpát vagy, csak a feszítő görgőt cserélni? Vagy cseréljem a komplett vezérlést? Azért kérdezem, mert még csak 12ezer kilóméter van a vezérlésbe.

Szerintem lehet simán csak ezeket cserélni de mivel a vezérlésből már csak a szíj marad, és talán ez a legolcsóbb ésszerűbb lenne cserélni azt is, és el lehet felejteni egy darabig az egészet. Amúgy is van aki azon az állásponton van, hogyha már egyszer fel van lazítva a szíj nem szabad visszarakni.

Elküldve
Szerintem lehet simán csak ezeket cserélni de mivel a vezérlésből már csak a szíj marad, és talán ez a legolcsóbb ésszerűbb lenne cserélni azt is, és el lehet felejteni egy darabig az egészet. Amúgy is van aki azon az állásponton van, hogyha már egyszer fel van lazítva a szíj nem szabad visszarakni.

Pont azért kérdeztem, mert mintha már olvastam volna, hogy szíjat még egyszer nem szabad vissza tenni. Amúgy nem biztos hogy kell mind a kettőt cserélni. Nem tudom, hogy a feszítőnek, vagy a pumpának van hangja. De az biztos, hogy valamelyik hangot ad. És azért gondoltam, hogy nem kéne mindent cserélni, mert még csak 12ezer kilóméter van a vezérlésbe.

Elküldve
Pont azért kérdeztem, mert mintha már olvastam volna, hogy szíjat még egyszer nem szabad vissza tenni. Amúgy nem biztos hogy kell mind a kettőt cserélni. Nem tudom, hogy a feszítőnek, vagy a pumpának van hangja. De az biztos, hogy valamelyik hangot ad. És azért gondoltam, hogy nem kéne mindent cserélni, mert még csak 12ezer kilóméter van a vezérlésbe.

OKé, de honnan tudod melyik a rossz? Meg ha elméletileg egyszerre voltak cserélve, és most rossz az egyik, akkor meddíg lesz még jó a másik? :D

Elküldve

Csak a 16 szelepes motoroknál nem szabad visszatenni a használt szíjat. :D

A nyolcszelepesnél nem olyan kritikus, főleg ha csak ennyi kilométer van benne... :D

Elküldve
Csak a 16 szelepes motoroknál nem szabad visszatenni a használt szíjat. :D

A nyolcszelepesnél nem olyan kritikus, főleg ha csak ennyi kilométer van benne... :D

De mi az oka a különbségnek? :D

Elküldve
A 16 szelepes motornál sokkal több helyen hajlik a szíj, ergo nagyobb az igénybevétel... :D

16V:

8V:

Tegnap raktunk össze egy 16xel-t kisebb generál után. Tök szépen járt... :D

Elküldve
Csak a 16 szelepes motoroknál nem szabad visszatenni a használt szíjat. :D

A nyolcszelepesnél nem olyan kritikus, főleg ha csak ennyi kilométer van benne... :D

Ez logikusnak tűnik, de akkor miért nem rövidebb a csere intervallum?

46 ezer kilométeres vezérlést raktuk vissza a motoromra. :D

Amúgy a 16 szelepes szíj tapintva is kicsivel másabb, szerintem.

Elküldve
46 ezer kilométeres vezérlést raktuk vissza a motoromra. :D

Amúgy a 16 szelepes szíj tapintva is kicsivel másabb, szerintem.

Én azt már tuti nem raktam volna vissza... :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.