Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Nekem szokta nyaldosni araszolgatásnál, szerintem az is teljesen normális. A venti bekapcsol és fél percen belül már visszamegy 95 környékére.

Nekem is 100 fölött kapcsol most a venti. Állítólag ez a normális.

Régebben nem működött a ventilátor, a hűtő pedig állandóan nyitott állapotban volt. Sose ment fel 95 fölé a hőmérő....

Link to comment
Megosztás:

Ok, srácok köszönöm szépen. Akkor nem pánikolok, tegnap le is teszteltem a dolgot. Felszalad egész olyan 96-98 fokig, aztán gondolom kapcsol a venti, mert vissza is hűl 95-re vagy még alá is.. Úgyhogy minden OK! :D Köszi!

Link to comment
Megosztás:

Az mitől lehet, hogy álló helyzetből, nagyobb gyorsításkor és nagyobb fékezéskor is néha egy koppanást hallok a bal első kerék felől? Nem mindig, de van hogy 2 kopp is van. Különösen, ha úgy indulok, hogy el van fordítva a kormány balra, akkor szinte mindig. Egyenesben csak néha csinálja.

Link to comment
Megosztás:

Az mitől lehet, hogy álló helyzetből, nagyobb gyorsításkor és nagyobb fékezéskor is néha egy koppanást hallok a bal első kerék felől? Nem mindig, de van hogy 2 kopp is van. Különösen, ha úgy indulok, hogy el van fordítva a kormány balra, akkor szinte mindig. Egyenesben csak néha csinálja.

Esélyes, hogy stabrúd bekötő, vagy lengőkar tányérszilent okozza. De van még játékos a pályán ezen kívül is. Sajnos látatlanból csak tippelni lehet. Át kell rángatni mindent (ebbe a szokásos alkatrészeken kívül bele tartozik a féltengely, sőt még a féknyereg is) keréken álló autónál, ill. felemelt autónál is.

Link to comment
Megosztás:

Az mitől lehet, hogy álló helyzetből, nagyobb gyorsításkor és nagyobb fékezéskor is néha egy koppanást hallok a bal első kerék felől? Nem mindig, de van hogy 2 kopp is van. Különösen, ha úgy indulok, hogy el van fordítva a kormány balra, akkor szinte mindig. Egyenesben csak néha csinálja.

Igen lehet azok amiket elöttem irtak!De lehet féltengely csukló is!Mivel mikor alátekered akkor csinálja nagyon!Álltalában ilyenkor az szokott lenni!

De igen át kell rágatni mindenképp!

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok!

Nekem egy olyan kérdésem lenne,hogy reggelente mikor elöször inditom be a verdát akkor ahogy beindul leejti a fordszámot olyan 500 körülire és ez tart olyan 5-15 másodpercig és utána emeli föl olyan 1500 körülire!És ezt olyan 3 napja csinálja!De mikor már meleg a motor és akkor inditom akkor semmi!Szépen jár!

Van valakinek valami ötlete?Vagy mért csinálhatja ezt?

előre is köszönöm a segítséget!

zozo

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok!

Nekem egy olyan kérdésem lenne,hogy reggelente mikor elöször inditom be a verdát akkor ahogy beindul leejti a fordszámot olyan 500 körülire és ez tart olyan 5-15 másodpercig és utána emeli föl olyan 1500 körülire!És ezt olyan 3 napja csinálja!De mikor már meleg a motor és akkor inditom akkor semmi!Szépen jár!

Van valakinek valami ötlete?Vagy mért csinálhatja ezt?

előre is köszönöm a segítséget!

zozo

Alapjárati moci? :D

Link to comment
Megosztás:

Alapjárati moci? :D

De csak ilyen 5-15 másodpercig csinálja utána jó!És utána ahogy melegszik vagy bemelegedett az alapjárat is tökéletes!Vagy az független?És a kipufogónál is olyan fura mikor lent van a fordulat!Majdnem olyanhoz tudnám hasonlítani mintha nem menne egy henger!

Azt elfelejtettem odairni,hogy ez egy X16XEL motor!

Link to comment
Megosztás:

De csak ilyen 5-15 másodpercig csinálja utána jó!És utána ahogy melegszik vagy bemelegedett az alapjárat is tökéletes!Vagy az független?És a kipufogónál is olyan fura mikor lent van a fordulat!Majdnem olyanhoz tudnám hasonlítani mintha nem menne egy henger!

Azt elfelejtettem odairni,hogy ez egy X16XEL motor!

Könnyen visszaejti a fordulatot? vagy azért gondolkodik 1-2 pillanatot?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A tanácsotokat szertném kérni, hogy mit tudok csinálni, ha a hátsó abalkmosóm nem működik?

Abalkmosó motor cserélve. Valószínűleg eltömődött, de hogy tudnám elhárítani a dugulást? De az is lehet, hogy más a probléma. Passz.

Ja, és Ferdehátú F astráról volna szó.

Köszi előre is!

Üdv!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A tanácsotokat szertném kérni, hogy mit tudok csinálni, ha a hátsó abalkmosóm nem működik?

Abalkmosó motor cserélve. Valószínűleg eltömődött, de hogy tudnám elhárítani a dugulást? De az is lehet, hogy más a probléma. Passz.

Ja, és Ferdehátú F astráról volna szó.

Köszi előre is!

Üdv!

Ha nyomod a kart, hallod hogy megy a szivattyú? Ha igen, nem lehet hogy a cső tört meg és a kárpit alá nyomja a vizet?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A tanácsotokat szertném kérni, hogy mit tudok csinálni, ha a hátsó abalkmosóm nem működik?

Abalkmosó motor cserélve. Valószínűleg eltömődött, de hogy tudnám elhárítani a dugulást? De az is lehet, hogy más a probléma. Passz.

Ja, és Ferdehátú F astráról volna szó.

Köszi előre is!

Üdv!

Ha friss nálad az autó, és nem tudod az előéletét, akkor esélyes, hogy a csomagtartó-átvezető környékén eltört a cső, és le lett dugózva :D

Link to comment
Megosztás:

Ha friss nálad az autó, és nem tudod az előéletét, akkor esélyes, hogy a csomagtartó-átvezető környékén eltört a cső, és le lett dugózva :D

Összerakáskor figyelni, én hallottam már olyanról, hogy elől töröl, és hátul nyomja, meg hátul töröl, és elöl spriccel. Nem én voltam, valaki mesélte. :D

Link to comment
Megosztás:

Összerakáskor figyelni, én hallottam már olyanról, hogy elől töröl, és hátul nyomja, meg hátul töröl, és elöl spriccel. Nem én voltam, valaki mesélte. :D

:D :D :) Nekem egy Sadan szivattyúja van benne. Teljesen lekötöttem a hátsó spriccnit, és így véletlenül se teszem vissza :D Az ablaktörlőt is le fogom szedni, vagy lecserélni valami kis vacakra, ami nem olyan elálló nagy dög mint a gyári. (Zoli után szabadon...) Sose használom, csak a baj van vele B)

Link to comment
Megosztás:

:D :D :) Nekem egy Sadan szivattyúja van benne. Teljesen lekötöttem a hátsó spriccnit, és így véletlenül se teszem vissza :D Az ablaktörlőt is le fogom szedni, vagy lecserélni valami kis vacakra, ami nem olyan elálló nagy dög mint a gyári. (Zoli után szabadon...) Sose használom, csak a baj van vele B)

Én gyakran használom, de alaphelyzetben lemegy úgy hogy nem is látom bentről, ergo nem zavaró.

Link to comment
Megosztás:

szevasztok!

Pár nappal ezelött amit irtam,hogy leejti a fordszámot az most ugy néz ki jó lett!A tankszellőztető szelepnek az a kivezetése ami megy a széntartályhoz tele volt szénnel megint!Kipucoltam és másnap reggel beinditottam és egyböl 1300-ra pörgött egyből!

Nagyon köszönöm a segítséget mindenkinek!

Lenne egy másik kérdésem!A csomagtér ajtónál (ferdehátú) fent a tetőnél ahogy szembe állok a kocsi hátúljának akkor a majdnem középen de inkább egy kicsit balra ott ahol van ez a hátsó szárny mikor kocsit mosok vagy valami a kalaptartón látom,hogy bejön a víz!Az ajtóra van felfogatva nekem a pótféklámpa és ott azon csöpög be a víz!És el nem tudom képzelni,hogy honnan!

Nincs valakinek ötlete?Vagy volt már valakinek ilyen?

Üdv.:zozo

Link to comment
Megosztás:

Esélyes, hogy stabrúd bekötő, vagy lengőkar tányérszilent okozza. De van még játékos a pályán ezen kívül is. Sajnos látatlanból csak tippelni lehet. Át kell rángatni mindent (ebbe a szokásos alkatrészeken kívül bele tartozik a féltengely, sőt még a féknyereg is) keréken álló autónál, ill. felemelt autónál is.

Toronycsapágy gyanús nekem. De, 2 évente cserélni kellene??

Alapjárati motor nálatok mennyi időnként koszolódik úgy el, hogy kezd alapjárati problémát okozni?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.