Jürgen Elküldve Május22, 2011 Megoszt Elküldve Május22, 2011 Majd ha a 100-at nyaldossa, akkor pánikolj! :D a 95 30 fokban nem meglepő, főleg városban nem az! :D Nekem szokta nyaldosni araszolgatásnál, szerintem az is teljesen normális. A venti bekapcsol és fél percen belül már visszamegy 95 környékére. Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Május22, 2011 Megoszt Elküldve Május22, 2011 Nekem szokta nyaldosni araszolgatásnál, szerintem az is teljesen normális. A venti bekapcsol és fél percen belül már visszamegy 95 környékére. Nekem is 100 fölött kapcsol most a venti. Állítólag ez a normális. Régebben nem működött a ventilátor, a hűtő pedig állandóan nyitott állapotban volt. Sose ment fel 95 fölé a hőmérő.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
dust Elküldve Május23, 2011 Megoszt Elküldve Május23, 2011 Ok, srácok köszönöm szépen. Akkor nem pánikolok, tegnap le is teszteltem a dolgot. Felszalad egész olyan 96-98 fokig, aztán gondolom kapcsol a venti, mert vissza is hűl 95-re vagy még alá is.. Úgyhogy minden OK! :D Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Soma01 Elküldve Május23, 2011 Megoszt Elküldve Május23, 2011 Az mitől lehet, hogy álló helyzetből, nagyobb gyorsításkor és nagyobb fékezéskor is néha egy koppanást hallok a bal első kerék felől? Nem mindig, de van hogy 2 kopp is van. Különösen, ha úgy indulok, hogy el van fordítva a kormány balra, akkor szinte mindig. Egyenesben csak néha csinálja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Május23, 2011 Megoszt Elküldve Május23, 2011 Az mitől lehet, hogy álló helyzetből, nagyobb gyorsításkor és nagyobb fékezéskor is néha egy koppanást hallok a bal első kerék felől? Nem mindig, de van hogy 2 kopp is van. Különösen, ha úgy indulok, hogy el van fordítva a kormány balra, akkor szinte mindig. Egyenesben csak néha csinálja. Esélyes, hogy stabrúd bekötő, vagy lengőkar tányérszilent okozza. De van még játékos a pályán ezen kívül is. Sajnos látatlanból csak tippelni lehet. Át kell rángatni mindent (ebbe a szokásos alkatrészeken kívül bele tartozik a féltengely, sőt még a féknyereg is) keréken álló autónál, ill. felemelt autónál is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozo astra1.6 16v Elküldve Május23, 2011 Megoszt Elküldve Május23, 2011 Az mitől lehet, hogy álló helyzetből, nagyobb gyorsításkor és nagyobb fékezéskor is néha egy koppanást hallok a bal első kerék felől? Nem mindig, de van hogy 2 kopp is van. Különösen, ha úgy indulok, hogy el van fordítva a kormány balra, akkor szinte mindig. Egyenesben csak néha csinálja. Igen lehet azok amiket elöttem irtak!De lehet féltengely csukló is!Mivel mikor alátekered akkor csinálja nagyon!Álltalában ilyenkor az szokott lenni! De igen át kell rágatni mindenképp! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozo astra1.6 16v Elküldve Május23, 2011 Megoszt Elküldve Május23, 2011 Szevasztok! Nekem egy olyan kérdésem lenne,hogy reggelente mikor elöször inditom be a verdát akkor ahogy beindul leejti a fordszámot olyan 500 körülire és ez tart olyan 5-15 másodpercig és utána emeli föl olyan 1500 körülire!És ezt olyan 3 napja csinálja!De mikor már meleg a motor és akkor inditom akkor semmi!Szépen jár! Van valakinek valami ötlete?Vagy mért csinálhatja ezt? előre is köszönöm a segítséget! zozo Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május23, 2011 Megoszt Elküldve Május23, 2011 Szevasztok! Nekem egy olyan kérdésem lenne,hogy reggelente mikor elöször inditom be a verdát akkor ahogy beindul leejti a fordszámot olyan 500 körülire és ez tart olyan 5-15 másodpercig és utána emeli föl olyan 1500 körülire!És ezt olyan 3 napja csinálja!De mikor már meleg a motor és akkor inditom akkor semmi!Szépen jár! Van valakinek valami ötlete?Vagy mért csinálhatja ezt? előre is köszönöm a segítséget! zozo Alapjárati moci? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozo astra1.6 16v Elküldve Május23, 2011 Megoszt Elküldve Május23, 2011 Alapjárati moci? :D De csak ilyen 5-15 másodpercig csinálja utána jó!És utána ahogy melegszik vagy bemelegedett az alapjárat is tökéletes!Vagy az független?És a kipufogónál is olyan fura mikor lent van a fordulat!Majdnem olyanhoz tudnám hasonlítani mintha nem menne egy henger! Azt elfelejtettem odairni,hogy ez egy X16XEL motor! Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Május23, 2011 Megoszt Elküldve Május23, 2011 De csak ilyen 5-15 másodpercig csinálja utána jó!És utána ahogy melegszik vagy bemelegedett az alapjárat is tökéletes!Vagy az független?És a kipufogónál is olyan fura mikor lent van a fordulat!Majdnem olyanhoz tudnám hasonlítani mintha nem menne egy henger! Azt elfelejtettem odairni,hogy ez egy X16XEL motor! Könnyen visszaejti a fordulatot? vagy azért gondolkodik 1-2 pillanatot? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozo astra1.6 16v Elküldve Május23, 2011 Megoszt Elküldve Május23, 2011 Könnyen visszaejti a fordulatot? vagy azért gondolkodik 1-2 pillanatot? Beinditom és akkor 1 pillanat és leejti a fordszámot és akkor pár másodperc és felmegy 1500 körülire! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Május23, 2011 Megoszt Elküldve Május23, 2011 Beinditom és akkor 1 pillanat és leejti a fordszámot és akkor pár másodperc és felmegy 1500 körülire! Három henger esetleg? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozo astra1.6 16v Elküldve Május23, 2011 Megoszt Elküldve Május23, 2011 Három henger esetleg? [/quot Hangra mintha olyan lenne a de a kasznin nem érzem hogy 3hengerezne! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozo astra1.6 16v Elküldve Május23, 2011 Megoszt Elküldve Május23, 2011 most megnéztem a tankszellöztető szelepet és amit az aktívszénszűrőtől jön cső abba volt megint szénpór!Attól csinálhat ilyet amit irtam,hogy leejti a fordulatot? Mit nézzek meg esetleg?Vagy mi lehet vajon a baja? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Master Elküldve Május24, 2011 Megoszt Elküldve Május24, 2011 Sziasztok! A tanácsotokat szertném kérni, hogy mit tudok csinálni, ha a hátsó abalkmosóm nem működik? Abalkmosó motor cserélve. Valószínűleg eltömődött, de hogy tudnám elhárítani a dugulást? De az is lehet, hogy más a probléma. Passz. Ja, és Ferdehátú F astráról volna szó. Köszi előre is! Üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Május24, 2011 Megoszt Elküldve Május24, 2011 Sziasztok! A tanácsotokat szertném kérni, hogy mit tudok csinálni, ha a hátsó abalkmosóm nem működik? Abalkmosó motor cserélve. Valószínűleg eltömődött, de hogy tudnám elhárítani a dugulást? De az is lehet, hogy más a probléma. Passz. Ja, és Ferdehátú F astráról volna szó. Köszi előre is! Üdv! Ha nyomod a kart, hallod hogy megy a szivattyú? Ha igen, nem lehet hogy a cső tört meg és a kárpit alá nyomja a vizet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május24, 2011 Megoszt Elküldve Május24, 2011 Sziasztok! A tanácsotokat szertném kérni, hogy mit tudok csinálni, ha a hátsó abalkmosóm nem működik? Abalkmosó motor cserélve. Valószínűleg eltömődött, de hogy tudnám elhárítani a dugulást? De az is lehet, hogy más a probléma. Passz. Ja, és Ferdehátú F astráról volna szó. Köszi előre is! Üdv! Ha friss nálad az autó, és nem tudod az előéletét, akkor esélyes, hogy a csomagtartó-átvezető környékén eltört a cső, és le lett dugózva :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május24, 2011 Megoszt Elküldve Május24, 2011 Ha friss nálad az autó, és nem tudod az előéletét, akkor esélyes, hogy a csomagtartó-átvezető környékén eltört a cső, és le lett dugózva :D Összerakáskor figyelni, én hallottam már olyanról, hogy elől töröl, és hátul nyomja, meg hátul töröl, és elöl spriccel. Nem én voltam, valaki mesélte. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május24, 2011 Megoszt Elküldve Május24, 2011 Összerakáskor figyelni, én hallottam már olyanról, hogy elől töröl, és hátul nyomja, meg hátul töröl, és elöl spriccel. Nem én voltam, valaki mesélte. :D :D :D :) Nekem egy Sadan szivattyúja van benne. Teljesen lekötöttem a hátsó spriccnit, és így véletlenül se teszem vissza :D Az ablaktörlőt is le fogom szedni, vagy lecserélni valami kis vacakra, ami nem olyan elálló nagy dög mint a gyári. (Zoli után szabadon...) Sose használom, csak a baj van vele B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május24, 2011 Megoszt Elküldve Május24, 2011 :D :D :) Nekem egy Sadan szivattyúja van benne. Teljesen lekötöttem a hátsó spriccnit, és így véletlenül se teszem vissza :D Az ablaktörlőt is le fogom szedni, vagy lecserélni valami kis vacakra, ami nem olyan elálló nagy dög mint a gyári. (Zoli után szabadon...) Sose használom, csak a baj van vele B) Én gyakran használom, de alaphelyzetben lemegy úgy hogy nem is látom bentről, ergo nem zavaró. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május24, 2011 Megoszt Elküldve Május24, 2011 Én gyakran használom, de alaphelyzetben lemegy úgy hogy nem is látom bentről, ergo nem zavaró. Engem se belülről zavar, hanem akkor amikor az autó hátulját nézem :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozo astra1.6 16v Elküldve Május25, 2011 Megoszt Elküldve Május25, 2011 szevasztok! Pár nappal ezelött amit irtam,hogy leejti a fordszámot az most ugy néz ki jó lett!A tankszellőztető szelepnek az a kivezetése ami megy a széntartályhoz tele volt szénnel megint!Kipucoltam és másnap reggel beinditottam és egyböl 1300-ra pörgött egyből! Nagyon köszönöm a segítséget mindenkinek! Lenne egy másik kérdésem!A csomagtér ajtónál (ferdehátú) fent a tetőnél ahogy szembe állok a kocsi hátúljának akkor a majdnem középen de inkább egy kicsit balra ott ahol van ez a hátsó szárny mikor kocsit mosok vagy valami a kalaptartón látom,hogy bejön a víz!Az ajtóra van felfogatva nekem a pótféklámpa és ott azon csöpög be a víz!És el nem tudom képzelni,hogy honnan! Nincs valakinek ötlete?Vagy volt már valakinek ilyen? Üdv.:zozo Link to comment Megosztás: More sharing options...
Soma01 Elküldve Május25, 2011 Megoszt Elküldve Május25, 2011 Esélyes, hogy stabrúd bekötő, vagy lengőkar tányérszilent okozza. De van még játékos a pályán ezen kívül is. Sajnos látatlanból csak tippelni lehet. Át kell rángatni mindent (ebbe a szokásos alkatrészeken kívül bele tartozik a féltengely, sőt még a féknyereg is) keréken álló autónál, ill. felemelt autónál is. Toronycsapágy gyanús nekem. De, 2 évente cserélni kellene?? Alapjárati motor nálatok mennyi időnként koszolódik úgy el, hogy kezd alapjárati problémát okozni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozo astra1.6 16v Elküldve Május25, 2011 Megoszt Elküldve Május25, 2011 Toronycsapágy gyanús nekem. De, 2 évente cserélni kellene?? Alapjárati motor nálatok mennyi időnként koszolódik úgy el, hogy kezd problémát okozni? Én az enyémbe még nem tisztitottam ki!Már vagy két éve van nálam a kocsi és beleraktam vagy 20.000km-t és meg nem szedtem ki!Szerintem kell azt sűrűn tisztitani! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Soma01 Elküldve Május25, 2011 Megoszt Elküldve Május25, 2011 Nekem kb. 2 olajcserénként kell, tehát ahol most te jársz. Van valakinek karter szűrője? Az nem segítene megakadályozni a koszolódást? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts