Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
okimoki. :D zárd le amúgy, miután kitakarítottad. :) szedd le az EGR-t és ha szorul a tengely, akkor féktisztítós kezelés bőségesen, majd ha már jól mozog, akkor zárás neki. :D

oké főnök hamar le is mentem, hogy kapjam ki hát úgy be van rozsdázva mint annak a rendje ez nem tudom hogy valaha volt-e leszedve:) na de kb. 1 ora múlva végez a melóval haver és besegít azt mondta. te mivel zártad le?milyen anyagból vágtál oda valót.?

Elküldve
oké főnök hamar le is mentem, hogy kapjam ki hát úgy be van rozsdázva mint annak a rendje ez nem tudom hogy valaha volt-e leszedve:) na de kb. 1 ora múlva végez a melóval haver és besegít azt mondta. te mivel zártad le?milyen anyagból vágtál oda valót.?

Hőálló dupla rétegű gumi 1 évig bírta. Most egy fúró-, vágó-, üregelőspray dobozából van vágva oda. :D ez eddig egész jól bírja. :D

Elküldve
Hőálló dupla rétegű gumi 1 évig bírta. Most egy fúró-, vágó-, üregelőspray dobozából van vágva oda. :D ez eddig egész jól bírja. :D

aham gyik.-ba is olvasom, hogy fémlemezből vágták ki az oda illő darabot. na megyek is és valahogy kiszedem. :)

Elküldve
:) Szívesen!

Van egy másik oldal is ahonnan lehet villogtatni, az jobban illusztrálja, de azt nem találom most... :D

Szóval kivillogtattuk:EGR 1405 szelep állásérzékelője

hibás működés(ha igaz)

Amúgy nem csodálkoznék,ha csak simán nem tudna jelet venni vagy adni:

Szerintem valami szakbarbár széttörhette a foglalatot(vagy leolvadt) és forrasztgatva van az egész,mind egyszínű vezetékkel.

Én meg bogozzam ki,h melyik micsoda. :D

Elküldve
Szóval kivillogtattuk:EGR 1405 szelep állásérzékelője

hibás működés(ha igaz)

Amúgy nem csodálkoznék,ha csak simán nem tudna jelet venni vagy adni:

Szerintem valami szakbarbár széttörhette a foglalatot(vagy leolvadt) és forrasztgatva van az egész,mind egyszínű vezetékkel.

Én meg bogozzam ki,h melyik micsoda. :D

:D ez jóóóó :) nekem is pont ez a hiba jött elő a hibakód-kiolvasáskor. nekem a csati és a foglalat is tökéletes de annyira be van rozsdázva a két csavar ma délután kínlódtam de majd holnap bevetek keményebb eszközöket és rozsda oldót.

Elküldve
:D ez jóóóó :D nekem is pont ez a hiba jött elő a hibakód-kiolvasáskor. nekem a csati és a foglalat is tökéletes de annyira be van rozsdázva a két csavar ma délután kínlódtam de majd holnap bevetek keményebb eszközöket és rozsda oldót.

Csavarlazííítóóóóóó. :) B)

Elküldve

Sziasztok!

Kollegám Astra F-jébe szeretne rendelni féktárcsát (motor: C14NZ, hatchback), kérdés hogy belemegy a 236mm-es első féktárcsa helyett 256mm-es? (minden egyéb alkatrészcsere nélkül?)

Elküldve
Sziasztok!

Kollegám Astra F-jébe szeretne rendelni féktárcsát (motor: C14NZ, hatchback), kérdés hogy belemegy a 236mm-es első féktárcsa helyett 256mm-es? (minden egyéb alkatrészcsere nélkül?)

A nyerget meg majd megnyújtjátok? :D

Elküldve
:D ez jóóóó :D nekem is pont ez a hiba jött elő a hibakód-kiolvasáskor. nekem a csati és a foglalat is tökéletes de annyira be van rozsdázva a két csavar ma délután kínlódtam de majd holnap bevetek keményebb eszközöket és rozsda oldót.

Légy szíves írd már meg,hogy hogyan sikerült orvosolni a problémát!

Előre is köszi!

Elküldve
Légy szíves írd már meg,hogy hogyan sikerült orvosolni a problémát!

Előre is köszi!

egyelőre sehogy :D nem tudtam ki csavarni a két csavart mert még nem kaptam megfelelő csavar kulcsot mert ugyebár nem sima csavarral van rögzítve hogy villás kulccsal simán kicsavarjam, a csavarfej közepe olyan mint a sima facsavarnak csak nagyobb de rakok fel képet később és ha sikerül kiszednem akkor leírom a fejleményeket.

itt vannak a képek: http://pics.coldline.hu/pics/231998-20110513-8ZZZxV.jpg http://pics.coldline.hu/pics/231999-20110513-DIaHlG.jpg

Elküldve
egyelőre sehogy :D nem tudtam ki csavarni a két csavart mert még nem kaptam megfelelő csavar kulcsot mert ugyebár nem sima csavarral van rögzítve hogy villás kulccsal simán kicsavarjam, a csavarfej közepe olyan mint a sima facsavarnak csak nagyobb de rakok fel képet később és ha sikerül kiszednem akkor leírom a fejleményeket.

itt vannak a képek: http://pics.coldline.hu/pics/231998-20110513-8ZZZxV.jpg http://pics.coldline.hu/pics/231999-20110513-DIaHlG.jpg

Ezt TORXnak hívják! :D

Elküldve
Ezt TORXnak hívják! :D

igen igen TORX-nak hívják. bementem a szaküzletbe és elmagyaráztam, hogy mi kell és mobilon mutattam képet. a képről egyből adta a TORX kulcs szettet. siettem haza a szettből a legnagyobb talált a 40-es. sikerült is kiszedni a 2 csavart. elégé le volt kormosodva oda volt kövesedve meg minden de kapartam, csiszoltam, fék-tisztítóztam oszt elég tiszta lett nem olyan mintha új lenne de tiszta. a terv az volt hogy lezárom de nem volt megfelelő eszközöm a fém tömítés vágására így azt el odáztam szereztem odajáró sima tömítést és azzal szereltem vissza.

be burrintottam a gépet meglepően egyből be pöccent eddig volt, hogy hajtata magát aztán röffent fel, alapjáraton is elég szépen jár azt leszámítva, hogy nekem kezdnek csiripelni a szelepek (hidrotőkék tisztítása vagy cseréje biztos segítene). aztán elvittem próba körre semmi változást nem vettem észre elég jól húz biztos segíttet a tisztítás csak nem annyira szembetűnő a változás számomra de a hiba javítva mert a villogtató nem jelzett hibát.

pár kép:

a kulcs:

http://pics.coldline.hu/pics/232533-20110513-DDXJHZ.jpg

piszkos:

http://pics.coldline.hu/pics/232531-20110513-Yp3SKY.jpg

http://pics.coldline.hu/pics/232532-20110513-tgQQI4.jpg

http://pics.coldline.hu/pics/232534-20110513-s6VXaM.jpg

meg tisztítva:

http://pics.coldline.hu/pics/232535-20110513-lbMZGV.jpg

http://pics.coldline.hu/pics/232536-20110513-Tht6vo.jpg

http://pics.coldline.hu/pics/232537-20110513-2QSpTV.jpg

beszerelve:

http://pics.coldline.hu/pics/232538-20110513-EZZCL5.jpg

Elküldve
igen igen TORX-nak hívják. bementem a szaküzletbe és elmagyaráztam, hogy mi kell és mobilon mutattam képet. a képről egyből adta a TORX kulcs szettet. siettem haza a szettből a legnagyobb talált a 40-es. sikerült is kiszedni a 2 csavart. elégé le volt kormosodva oda volt kövesedve meg minden de kapartam, csiszoltam, fék-tisztítóztam oszt elég tiszta lett nem olyan mintha új lenne de tiszta. a terv az volt hogy lezárom de nem volt megfelelő eszközöm a fém tömítés vágására így azt el odáztam szereztem odajáró sima tömítést és azzal szereltem vissza.

be burrintottam a gépet meglepően egyből be pöccent eddig volt, hogy hajtata magát aztán röffent fel, alapjáraton is elég szépen jár azt leszámítva, hogy nekem kezdnek csiripelni a szelepek (hidrotőkék tisztítása vagy cseréje biztos segítene). aztán elvittem próba körre semmi változást nem vettem észre elég jól húz biztos segíttet a tisztítás csak nem annyira szembetűnő a változás számomra de a hiba javítva mert a villogtató nem jelzett hibát.

pár kép:

a kulcs:

http://pics.coldline.hu/pics/232533-20110513-DDXJHZ.jpg

piszkos:

http://pics.coldline.hu/pics/232531-20110513-Yp3SKY.jpg

http://pics.coldline.hu/pics/232532-20110513-tgQQI4.jpg

http://pics.coldline.hu/pics/232534-20110513-s6VXaM.jpg

meg tisztítva:

http://pics.coldline.hu/pics/232535-20110513-lbMZGV.jpg

http://pics.coldline.hu/pics/232536-20110513-Tht6vo.jpg

http://pics.coldline.hu/pics/232537-20110513-2QSpTV.jpg

beszerelve:

http://pics.coldline.hu/pics/232538-20110513-EZZCL5.jpg

Ráfért már a takarítás. :D :D

Elküldve
Ráfért már a takarítás. :D :)

igen igen :D

a következő tervet tőled lestem el a középkonzolba levő kijelzőt akarom kicserélni multi funkciósra mert ez enyém csak dátumot meg órát mutat.

a gyik-ban láttam a leírást azt akarom megkérdezni hogy én kitudom e cserélni szimpla kijelzőt multi funkciósra?

ahova szoktam vinni az autót javítgatni ott bontanak is autót és ismerős is ott dolgozik onnan akarok szerezni bontott alkatrész csak nem tudom mit kell elkérjek ebbe kérném a segítséged?

Elküldve
igen igen :D

a következő tervet tőled lestem el a középkonzolba levő kijelzőt akarom kicserélni multi funkciósra mert ez enyém csak dátumot meg órát mutat.

a gyik-ban láttam a leírást azt akarom megkérdezni hogy én kitudom e cserélni szimpla kijelzőt multi funkciósra?

ahova szoktam vinni az autót javítgatni ott bontanak is autót és ismerős is ott dolgozik onnan akarok szerezni bontott alkatrész csak nem tudom mit kell elkérjek ebbe kérném a segítséged?

Szükséges a kijelzőn kívül a hozzá való ablaktörlő kapcsolókar, valamint a két csatlakozója is a kijelzőnek. :D

Elküldve
Szükséges a kijelzőn kívül a hozzá való ablaktörlő kapcsolókar, valamint a két csatlakozója is a kijelzőnek. :D

ok kösz a gyors válasz hétvégén meg is érdeklődöm, hogy van e bontott ismerőséknél s ha igen s jó árba akkor jövőhetén meg is ejtem a műtétet :D az lenne csak az igazi :)

Elküldve
Szükséges a kijelzőn kívül a hozzá való ablaktörlő kapcsolókar, valamint a két csatlakozója is a kijelzőnek. :D

Plusz ha az izzókiégéseket is ki szeretnéd jelezni, annak is van egy külön dobozkája.

Elküldve
hmm már 3-4 szer végig olvastam a gyik.-ba daykiller leírását szó mi szó kemény dió lesz megoldanom

ilyen alapból: http://pics.coldline.hu/pics/232645-20110513-1bUhLi.jpg biztos hogy át lehet alakítani?

Biztos! Nekem is utólag került bele!

A BC-ben előző nap megcsináltam a forrasztásokat, amiket másnap újra kellett csinálnom :D

De Ezzel együtt egy kellemes, ráérős du.- alatt meg van.

Elküldve
Biztos! Nekem is utólag került bele!

A BC-ben előző nap megcsináltam a forrasztásokat, amiket másnap újra kellett csinálnom :D

De Ezzel együtt egy kellemes, ráérős du.- alatt meg van.

kösz a megerősítést, hogy az enyémbe is át lehet szerelni. :D

Elküldve

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni tőletek, hogy nyáron természetes módon valamennyi hűtőfolyadék elpárolog, azaz csökken a tartály szintje.

Én a GM-es hűtőfolyadékot szoktam használni (pirosat), ami elvileg -70 fokig jó. Sokan azt mondják, hogy ezt nem érdemes tisztán beleönteni, hanem ioncserélt vízzel fel kell hígítani. Én eddig sosem hígítottam, hanem mindig tisztán öntöttem bele.

Mi a tanácsotok, valóban hígítani kell (ha igen milyen arányban?) vagy nyugodtan önthetem bele továbbra is tisztán?

A válaszotokat előre is köszönöm.

Üdv.

Attila

Elküldve
Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni tőletek, hogy nyáron természetes módon valamennyi hűtőfolyadék elpárolog, azaz csökken a tartály szintje.

Én a GM-es hűtőfolyadékot szoktam használni (pirosat), ami elvileg -70 fokig jó. Sokan azt mondják, hogy ezt nem érdemes tisztán beleönteni, hanem ioncserélt vízzel fel kell hígítani. Én eddig sosem hígítottam, hanem mindig tisztán öntöttem bele.

Mi a tanácsotok, valóban hígítani kell (ha igen milyen arányban?) vagy nyugodtan önthetem bele továbbra is tisztán?

A válaszotokat előre is köszönöm.

Üdv.

Attila

Én általában felesben higítom, így ugye -35-fokos lesz, ami nálunk még bőven elég.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.