Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
http://pics.coldline.hu/pics/220689-20110428-vPz1aR.jpg

http://pics.coldline.hu/pics/220688-20110428-2TBzkK.jpg

Sziasztok!

A problémám a következő.:

Ma kicseréltem az alapjárati állító szelepet egy újra,mert a régivel már semmit nem tudtam kezdeni.

Az újjal is vannak gondjaim:ha csak simán beindítom a motort és nem megyek vele sehova,akkor masszívan beáll az alapjárat 1100-ra.

Nyomkodom a pedált,(túráztatok)utánna akkor is beáll szépen 1100-ra.

DE!:ha elindulok és mondjuk megállok egy piros lámpánál,akkor már játszik 1200-1500 között és nem áll be.

Ennek mi lehet az oka???

Mi okozhat még alapjáratingadozást?(mondjuk a régi tömités nem volt már toppon de visszaraktam,mert nem volt másik.Azt miből lehetne vágni?)

Vákuumrendszer probléma is akár.

Elküldve

Több hozzászólás, érdeklődés foglalkozik az aktiv szénszűrő hibájával, amikor a szénszemcséket körbefogó háló kilyukad és az apró szénszemcsék a szívótorokba kerülnek. Ezt a hibát egy egyszerű 250 HUF-ba kerülő kismotorhoz való benzinszűrővel javítottam. Akit érdekel megtekintheti itt. Képek: Kattints Ide!

Elküldve
Több hozzászólás, érdeklődés foglalkozik az aktiv szénszűrő hibájával, amikor a szénszemcséket körbefogó háló kilyukad és az apró szénszemcsék a szívótorokba kerülnek. Ezt a hibát egy egyszerű 250 HUF-ba kerülő kismotorhoz való benzinszűrővel javítottam. Akit érdekel megtekintheti itt. Képek: Kattints Ide!

Hát igen, ez a szenes dolog előbb-utóbb utolér mindenkit, én már megelőztem egy ilyen szűrővel. Kíváncsi leszek, hogy mikor lesz benne cucc.

Elküldve
Hát igen, ez a szenes dolog előbb-utóbb utolér mindenkit, én már megelőztem egy ilyen szűrővel. Kíváncsi leszek, hogy mikor lesz benne cucc.

Szerencsére nincs nálam ilyen probléma... bár most hogy a motorhoz lett nyúlva, minden más döglik be. Lehet meg kéne előznöm a bajt. B)

Elküldve
Szerencsére nincs nálam ilyen probléma... bár most hogy a motorhoz lett nyúlva, minden más döglik be. Lehet meg kéne előznöm a bajt. B)

Mi eza szénszemcsés szűréses MIVAN? :D

Elküldve
Mi eza szénszemcsés szűréses MIVAN? B)

Az aktív szénszűrő szokott az örök vadászmezőkre távozni úgy, hogy a széndarabkák előre megfontolt hátsó szándékkal a csöveken keresztül megtámadják a szívóoldalt és ez teljesítmény és üzembiztonsági problémákat okoznak. :D

Elküldve
Az aktív szénszűrő szokott az örök vadászmezőkre távozni úgy, hogy a széndarabkák előre megfontolt hátsó szándékkal a csöveken keresztül megtámadják a szívóoldalt és ez teljesítmény és üzembiztonsági problémákat okoznak. B)

na jó de mi ez a szénszemcsés szűrő? Nekem is van ilyen? :D

Elküldve
Nem tom. Ez valami vákum izé.. Asszem hogy ne ejtse el az üzemanyagot.

Téged sem könnyű meggyőzni! B)

Elküldve

Üdvözletem!

Segítségetek kérném egy ma reggeli problémával.

Mi lehet a baj? Tudom sok minden B) de mégis..

Reggel riasztó kinyit, autóba beszáll, kulcs berak, kulcs elforgat és semmi... gyújtás van pedig. Az indítómotor meg se nyikkan.

Mit kell néznem, ill ellenőriznem?

Motor: x14Nz

Köszönöm

Elküldve
Üdvözletem!

Segítségetek kérném egy ma reggeli problémával.

Mi lehet a baj? Tudom sok minden :D de mégis..

Reggel riasztó kinyit, autóba beszáll, kulcs berak, kulcs elforgat és semmi... gyújtás van pedig. Az indítómotor meg se nyikkan.

Mit kell néznem, ill ellenőriznem?

Motor: x14Nz

Köszönöm

Kattanást hallasz? Kopácsold meg egy kicsit az önindítót, ha retkes, és nem húz be mert leragadt a bele, akkor nem fog múkodni B) Kiskalapács, kopácsolás, kulcselforgaás, beindulás, örülés, hétvégén önindítótleszedés :)

Elküldve
Kattanást hallasz? Kopácsold meg egy kicsit az önindítót, ha retkes, és nem húz be mert leragadt a bele, akkor nem fog múkodni B) Kiskalapács, kopácsolás, kulcselforgaás, beindulás, örülés, hétvégén önindítótleszedés :D

Üdv!

Nos kattanást nem hallok, bár ettől még lehet önindító... Arra gondolok még, hogy a sz.r utólagosan beszerelt riasztó immobiliser-e nem enged indulni, mert nem kapcsol ki a szemét..

Elküldve
Helló! B)

Akkor, ha ennek valami nyűgje van, lehet vákum a tankban ami összeszívja azt? Lehet ezt javítani, tisztítani, vagy egy működőre kell lecserélni? Nekem nem nyeli a benzint rendesen tankoláskor. Lehet ennek a következménye?

Elküldve
Jobb oldali sárvédő alatt van (onnan tudom, hogy én is a napokban bontottam ki az 1.6 nz-ből) B)

Kép 1

kép 2

Asszem ez az. :D

Bár képet nem mutatnak itt, de jó drága a kicsike :) Aktív szénszűrőtartály. Kellett már ilyet valakinek cserélni? Lehet, hogy emiatt nem tudok gyorsan megtankolni, mert elég lassan poroszkál bele a benzin a kútnál... Van csak a csőrendszert kéne átfújni?

Elküldve
Üdv!

Nos kattanást nem hallok, bár ettől még lehet önindító... Arra gondolok még, hogy a sz.r utólagosan beszerelt riasztó immobiliser-e nem enged indulni, mert nem kapcsol ki a szemét..

Az immok általában az AC-pumpa tápját szakítják meg, tehát az önindító forog, de benzint nem kap a motor. Nagy valószinüséggel az önindítót carakodk, akad a bendix, ahogy előttem is írták. Én 2 hétig jártam kiskalapáccsal a kesztyűtartóban, aztán megutam, levettem , szétszedtem kitakarítottam, ennek már 3 éve azóta nem volt baj vele.

Elküldve
Az immok általában az AC-pumpa tápját szakítják meg, tehát az önindító forog, de benzint nem kap a motor. Nagy valószinüséggel az önindítót carakodk, akad a bendix, ahogy előttem is írták. Én 2 hétig jártam kiskalapáccsal a kesztyűtartóban, aztán megutam, levettem , szétszedtem kitakarítottam, ennek már 3 éve azóta nem volt baj vele.

Nálunk a corsában az önindítót veszi el az utólagos immo, ami alapból baromság, mert ha megtolom simán elindul B)

Lehet még gyújtáskapcsoló is, ha egyáltalán nem látszik a lámpákon áramfelvétel......

Elküldve
Az immok általában az AC-pumpa tápját szakítják meg, tehát az önindító forog, de benzint nem kap a motor. Nagy valószinüséggel az önindítót carakodk, akad a bendix, ahogy előttem is írták. Én 2 hétig jártam kiskalapáccsal a kesztyűtartóban, aztán megutam, levettem , szétszedtem kitakarítottam, ennek már 3 éve azóta nem volt baj vele.

Hát nem bánnám, ha nem kellene egy új önindítót vennem... nagyon remélem hogy a szerelő figura szétkapja és meg tudja csinálni, mert nagyon nem esne jól egy új.. ahogy olvastam 40 ezertől a 60 ezer pengőig elég meredek pénzek röpködnek ilyen kütyükért B)

Elküldve
Nálunk a corsában az önindítót veszi el az utólagos immo, ami alapból baromság, mert ha megtolom simán elindul B)

Lehet még gyújtáskapcsoló is, ha egyáltalán nem látszik a lámpákon áramfelvétel......

Tehát betolni be fogom tudni... ennek örülök mert azért nincs kedvem embert vadászni aki elrángat a szerelőig. Nekem sajnos se tudásom se lehetőségem (helyem) hogy elkezdjem babrálni.

Á lámpák szépen világítanak, gyújtásom az van...

Elküldve
Tehát betolni be fogom tudni... ennek örülök mert azért nincs kedvem embert vadászni aki elrángat a szerelőig. Nekem sajnos se tudásom se lehetőségem (helyem) hogy elkezdjem babrálni.

Á lámpák szépen világítanak, gyújtásom az van...

Ha úgy van kötve, mint nekünk a corsa, akkor be tudod tolni.

Az egy dolog, hogy világítanak, de nem halványulnak el egyáltalán, ha próbálsz indítózni? Pattintsd ki azt a kis ablakot a kormány alatt, és azon benyúlva mozgasd meg a kábeleket a gyújtáskapcsolón, közben próbálj indítózni.

Amúgy hogy érted, hogy a riasztó nem kapcsol ki? B)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.