daykiller Elküldve Április26, 2011 Megoszt Elküldve Április26, 2011 Sziasztok. Hosszabb motorfékezéskor felgyullad a motorhibajelző lámpa. Az EGR szelepet már kitisztítottam, működik is, bár ez nem elektronikus vezérlésű. Amikor újra indítok, eltűnik a hiba jel. Hiba kódot nem villog ki :D , úgy hogy nem tudom mi lehet. Van valami ötletetek? Köszönettel, Laci Sebességjeladó? Azaz a kmóra bowdene nincs elszakadva? Kuplungozáskor - nagyobb motorfordulatnál - nem áll le a motor? Legjobb lenne ha kivillogtatnád a hibakódot, hogy mi a nyűgje. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április26, 2011 Megoszt Elküldve Április26, 2011 Sziasztok. Hosszabb motorfékezéskor felgyullad a motorhibajelző lámpa. Az EGR szelepet már kitisztítottam, működik is, bár ez nem elektronikus vezérlésű. Amikor újra indítok, eltűnik a hiba jel. Hiba kódot nem villog ki :D , úgy hogy nem tudom mi lehet. Van valami ötletetek? Köszönettel, Laci Sebességjeladó? Azaz a kmóra bowdene nincs elszakadva? Kuplungozáskor - nagyobb motorfordulatnál - nem áll le a motor? Legjobb lenne ha kivillogtatnád a hibakódot, hogy mi a nyűgje. B) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április26, 2011 Megoszt Elküldve Április26, 2011 :) Ja... Most keltem (nehogymá csak ti alkalmazzatok közhelyes kifogásokat B)). :( Ha világít, akkor kéne lennie kódnak. Legalábbis nekem van már 5. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április26, 2011 Megoszt Elküldve Április26, 2011 Ja... Most keltem (nehogymá csak ti alkalmazzatok közhelyes kifogásokat B)). :) Ha világít, akkor kéne lennie kódnak. Legalábbis nekem van már 5. :) Mindenki mást gyűjt :( :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április26, 2011 Megoszt Elküldve Április26, 2011 Ja... Most keltem (nehogymá csak ti alkalmazzatok közhelyes kifogásokat B)). :( Ha világít, akkor kéne lennie kódnak. Legalábbis nekem van már 5. :D Hát igen kellene...amikor elszakadt a vezérlésem akkor is kigyulladt, kár hogy nem villogtam ki, hogy mi a baja.... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tarilaci Elküldve Április26, 2011 Megoszt Elküldve Április26, 2011 Bocsánat! Igaza van daykiller-nek. B) Most kivillogta a hibakódokat. 24,35,45. Elvileg sebesség érzékelő, alapjárati vezérlő szelep, és lambda szonda befúvásjel – keverék túl sűrű hibák. Csak tudnám mi okozza, vagy egyenként rossz mindegyik? Alapjárat működik, a sebesség érzékelő hol van, és mi baja lehet? Mondjuk a lambda szonda lehet rossz valóban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április26, 2011 Megoszt Elküldve Április26, 2011 Bocsánat! Igaza van daykiller-nek. B) Most kivillogta a hibakódokat. 24,35,45. Elvileg sebesség érzékelő, alapjárati vezérlő szelep, és lambda szonda befúvásjel – keverék túl sűrű hibák. Csak tudnám mi okozza, vagy egyenként rossz mindegyik? Alapjárat működik, a sebesség érzékelő hol van, és mi baja lehet? Mondjuk a lambda szonda lehet rossz valóban. Gondolom a sebességmérő óra működik. Ez esetben vagy meghalt az érzékelő az órában (mert abban van a sebességjeladó), vagy csak kontakt hiba van. Alapjárati motort ki kéne takarítani hátha. Lambda meg passz. Ha torpan gázadáskor, akkor bajos már. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tarilaci Elküldve Április26, 2011 Megoszt Elküldve Április26, 2011 Gondolom a sebességmérő óra működik. Ez esetben vagy meghalt az érzékelő az órában (mert abban van a sebességjeladó), vagy csak kontakt hiba van. Alapjárati motort ki kéne takarítani hátha. Lambda meg passz. Ha torpan gázadáskor, akkor bajos már. Az alapjárati motort kitisztítottam, a lambda szondát is, amennyire lehet. A seb. jeladóhoz gondolom ki kell szedni a műszerfalat, de azt majd pár nap múlva. Addig kiderítem hol van a jeladó a műszerben. Az km. óra egyebek mellett valóban mér. Úgy hogy elképzelhető a kontakt hiba, mert a minap kibontottam a műszerfalat. Addig is köszi az infókat, majd csak rájövök a nyűgjére. Mondjuk ettől még működik a szekér az a jó! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április26, 2011 Megoszt Elküldve Április26, 2011 Az alapjárati motort kitisztítottam, a lambda szondát is, amennyire lehet. A seb. jeladóhoz gondolom ki kell szedni a műszerfalat, de azt majd pár nap múlva. Addig kiderítem hol van a jeladó a műszerben. Az km. óra egyebek mellett valóban mér. Úgy hogy elképzelhető a kontakt hiba, mert a minap kibontottam a műszerfalat. Addig is köszi az infókat, majd csak rájövök a nyűgjére. Mondjuk ettől még működik a szekér az a jó! A hátulján van, a bowden csatlakozása fölött. B) 3 érintkezős csatlakozó csatlakozik rá. :D Az érzékelő belül van. VDO-ban pl kivehető a jeladó, de Delcoban (asszem) nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tarilaci Elküldve Április26, 2011 Megoszt Elküldve Április26, 2011 A hátulján van, a bowden csatlakozása fölött. B) 3 érintkezős csatlakozó csatlakozik rá. :D Az érzékelő belül van. VDO-ban pl kivehető a jeladó, de Delcoban (asszem) nem. Köszönöm a hasznos infót. Úgy lehet amúgy is ki cserélem az egész műszert, mert az elődeim úgy össze barmolták, hogy a számlap szétszakadozott, plexit pedig összekenték valami pillanatragasztóval belűről. Ocsmány lett az egész sajnos. Van most ennél fontosabb is, ékszíj, olaj csere. Valamint a féltengelyeket is cserélni kell. Az előző tulaj nagy eszű szerelője ABS nélküli féltengelyt rakott a baloldalra, aztán meg csodálkoztak, hogy hibát jelez a műszer. Hátra van még a karosszéria javítása, a fényezés javítása, stb. Szegénykémet nagyon lelakták. Munkás autó volt a lelkem. A bal első villából úgy kellett a betont ki kivésnem, szerintem bele hajtottak vele. Unatkozni nem fogok a nyáron :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április26, 2011 Megoszt Elküldve Április26, 2011 Köszönöm a hasznos infót. Úgy lehet amúgy is ki cserélem az egész műszert, mert az elődeim úgy össze barmolták, hogy a számlap szétszakadozott, plexit pedig összekenték valami pillanatragasztóval belűről. Ocsmány lett az egész sajnos. Van most ennél fontosabb is, ékszíj, olaj csere. Valamint a féltengelyeket is cserélni kell. Az előző tulaj nagy eszű szerelője ABS nélküli féltengelyt rakott a baloldalra, aztán meg csodálkoztak, hogy hibát jelez a műszer. Hátra van még a karosszéria javítása, a fényezés javítása, stb. Szegénykémet nagyon lelakták. Munkás autó volt a lelkem. A bal első villából úgy kellett a betont ki kivésnem, szerintem bele hajtottak vele. Unatkozni nem fogok a nyáron :D Ha gondolod van fordulatszám mérő nélküli komplett egységem, hibátlan plexivel, hibátlan (1102-es) km-óra számlappal. Akár csak a plexit meg a számlapot is adom :) B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Április27, 2011 Megoszt Elküldve Április27, 2011 Köszönöm a hasznos infót. Úgy lehet amúgy is ki cserélem az egész műszert, mert az elődeim úgy össze barmolták, hogy a számlap szétszakadozott, plexit pedig összekenték valami pillanatragasztóval belűről. Ocsmány lett az egész sajnos. Van most ennél fontosabb is, ékszíj, olaj csere. Valamint a féltengelyeket is cserélni kell. Az előző tulaj nagy eszű szerelője ABS nélküli féltengelyt rakott a baloldalra, aztán meg csodálkoztak, hogy hibát jelez a műszer. Hátra van még a karosszéria javítása, a fényezés javítása, stb. Szegénykémet nagyon lelakták. Munkás autó volt a lelkem. A bal első villából úgy kellett a betont ki kivésnem, szerintem bele hajtottak vele. Unatkozni nem fogok a nyáron B) Milyen motor van az autódban? (esetleg betehetnéd aláírásba is az adatokat, jobban tudnánk segíteni, ha tudjuk az évjáratot, motorkódot, stb..) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
balazs5362 Elküldve Április27, 2011 Megoszt Elküldve Április27, 2011 Sziasztok! Ma voltam műszaki vizsgán és lefényképezték a km óraállást amiben amikor megvettem az autót egy éve 150.000km volt most 166.000 van benne és mondták h 2 éve mikor volt utoljára ez az kocsi vizsgán 330.000 volt benne. Gondolom akkor tekerték vissza 150-re, úgyhogy már biztos van benne 350.000 km. Az már azért kicsit sok c16nz motorba? Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Április27, 2011 Megoszt Elküldve Április27, 2011 Sziasztok! Ma voltam műszaki vizsgán és lefényképezték a km óraállást amiben amikor megvettem az autót egy éve 150.000km volt most 166.000 van benne és mondták h 2 éve mikor volt utoljára ez az kocsi vizsgán 330.000 volt benne. Gondolom akkor tekerték vissza 150-re, úgyhogy már biztos van benne 350.000 km. Az már azért kicsit sok c16nz motorba? :D Még dízelbe is... B) És mit mondtak? nem csináltak valami jegyzőkönyvet, vagy ilyesmit? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április27, 2011 Megoszt Elküldve Április27, 2011 Sziasztok! Ma voltam műszaki vizsgán és lefényképezték a km óraállást amiben amikor megvettem az autót egy éve 150.000km volt most 166.000 van benne és mondták h 2 éve mikor volt utoljára ez az kocsi vizsgán 330.000 volt benne. Gondolom akkor tekerték vissza 150-re, úgyhogy már biztos van benne 350.000 km. Az már azért kicsit sok c16nz motorba? Nem, ha normálisan bántak vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
balazs5362 Elküldve Április27, 2011 Megoszt Elküldve Április27, 2011 :D Még dízelbe is... B) És mit mondtak? nem csináltak valami jegyzőkönyvet, vagy ilyesmit? Nem foglalkoztak vele meg semmi csak úgy megemlítette a srác aki csinálta a képet róla. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április27, 2011 Megoszt Elküldve Április27, 2011 Nem foglalkoztak vele meg semmi csak úgy megemlítette a srác aki csinálta a képet róla. Te se foglalkozz vele, ettől nem fog szarabbul menni mint eddíg. B) Ha egyáltalán igaz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Április27, 2011 Megoszt Elküldve Április27, 2011 Te se foglalkozz vele, ettől nem fog szarabbul menni mint eddíg. :) Ha egyáltalán igaz. Nem tom te mennyire nem foglalkoznál azzal, hogy a vásárolt 110ezer km-es autód valójában 450ezer. (csak mondtam valamit). Neked sem lenne őszinte a mosolyod. B) De én meg nyugtattnállak a mostani szövegeddel. "ne törödj vele". :D Az enyémbe tuti 116ezer van. :) Már ezt sokallom is. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Április27, 2011 Megoszt Elküldve Április27, 2011 Nem tom te mennyire nem foglalkoznál azzal, hogy a vásárolt 110ezer km-es autód valójában 450ezer. (csak mondtam valamit). Neked sem lenne őszinte a mosolyod. :) De én meg nyugtattnállak a mostani szövegeddel. "ne törödj vele". :( Az enyémbe tuti 116ezer van. :) Már ezt sokallom is. :) Főleg akkor, ha a kevesebb km-óra állás felárat jelentettet! B) Itt ez az elv (magyar kereskedőknél) kevesebb km, doktoré volt drágább mint a nem tekergetett magánszemélyeké. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április27, 2011 Megoszt Elküldve Április27, 2011 Nem foglalkoztak vele meg semmi csak úgy megemlítette a srác aki csinálta a képet róla. Imádom amikor km óra állás alapján akarja eldönteni valaki, hogy jó -e, vagy nem jó -e. 30ezer alatt is sz.rrá lehet taposni egy autót, meg 400ezer alatt se. Ha rendben van, és átnéztétek, és jó, akkor ne az órával foglalkozz már B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április28, 2011 Megoszt Elküldve Április28, 2011 Nem tom te mennyire nem foglalkoznál azzal, hogy a vásárolt 110ezer km-es autód valójában 450ezer. (csak mondtam valamit). Neked sem lenne őszinte a mosolyod. :) De én meg nyugtattnállak a mostani szövegeddel. "ne törödj vele". :( Az enyémbe tuti 116ezer van. :) Már ezt sokallom is. :) Imádom amikor km óra állás alapján akarja eldönteni valaki, hogy jó -e, vagy nem jó -e. 30ezer alatt is sz.rrá lehet taposni egy autót, meg 400ezer alatt se. Ha rendben van, és átnéztétek, és jó, akkor ne az órával foglalkozz már B) Ott a válasz. Amikor az enyémet vettem az óraállásokat nem is néztem, amúgy óra szerint 224 ezer volt benne. Én cseréltem műszeregységet, ezt visszatekertem a másik óra állására. De akár cserélhetett az előző gazdi is, rakhatott volna bele 40-ezret futott kocsból, vagy 400-ezret futottból is, van jentősége a számnak? Amúgy honnan tudja a vizsgáztató ezt? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Április28, 2011 Megoszt Elküldve Április28, 2011 Ott a válasz. Amikor az enyémet vettem az óraállásokat nem is néztem, amúgy óra szerint 224 ezer volt benne. Én cseréltem műszeregységet, ezt visszatekertem a másik óra állására. De akár cserélhetett az előző gazdi is, rakhatott volna bele 40-ezret futott kocsból, vagy 400-ezret futottból is, van jentősége a számnak? Amúgy honnan tudja a vizsgáztató ezt? B) Berettyóújfaluba pl rögzítik a km állást amikor vizsgáztatják... Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Április28, 2011 Megoszt Elküldve Április28, 2011 Sziasztok! Ma voltam műszaki vizsgán és lefényképezték a km óraállást amiben amikor megvettem az autót egy éve 150.000km volt most 166.000 van benne és mondták h 2 éve mikor volt utoljára ez az kocsi vizsgán 330.000 volt benne. Gondolom akkor tekerték vissza 150-re, úgyhogy már biztos van benne 350.000 km. Az már azért kicsit sok c16nz motorba? Már jóideje rögzítik a km óraállást, csak azt nem tudom ez az adatbázis miért nem hozzáférhető, még akár fizetősen is. Ha veszek egy autót szívesen adnák is pénzt azért, hogy megtudjam az előző műszakikon rögzített km óraállást, meg az esetleges műszakin kiderült hibákat. Amúgy hogyan lehettél ott az autó mellett. Legutóbbi műszakimon már az autó közelébe se mehettem csak egy üvegfalon keresztül nézhettem távolról hogy mit csinálnak. Ha jól tudom ez már szabály, hogy nehogy befolyásold az eredményt egy zsebbe csúsztatott borítékkal B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
BIKER30 Elküldve Április28, 2011 Megoszt Elküldve Április28, 2011 http://pics.coldline.hu/pics/220689-20110428-vPz1aR.jpg http://pics.coldline.hu/pics/220688-20110428-2TBzkK.jpg Sziasztok! A problémám a következő.: Ma kicseréltem az alapjárati állító szelepet egy újra,mert a régivel már semmit nem tudtam kezdeni. Az újjal is vannak gondjaim:ha csak simán beindítom a motort és nem megyek vele sehova,akkor masszívan beáll az alapjárat 1100-ra. Nyomkodom a pedált,(túráztatok)utánna akkor is beáll szépen 1100-ra. DE!:ha elindulok és mondjuk megállok egy piros lámpánál,akkor már játszik 1200-1500 között és nem áll be. Ennek mi lehet az oka??? Mi okozhat még alapjáratingadozást?(mondjuk a régi tömités nem volt már toppon de visszaraktam,mert nem volt másik.Azt miből lehetne vágni?) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Április28, 2011 Megoszt Elküldve Április28, 2011 Már jóideje rögzítik a km óraállást, csak azt nem tudom ez az adatbázis miért nem hozzáférhető, még akár fizetősen is. Ha veszek egy autót szívesen adnák is pénzt azért, hogy megtudjam az előző műszakikon rögzített km óraállást, meg az esetleges műszakin kiderült hibákat. Amúgy hogyan lehettél ott az autó mellett. Legutóbbi műszakimon már az autó közelébe se mehettem csak egy üvegfalon keresztül nézhettem távolról hogy mit csinálnak. Ha jól tudom ez már szabály, hogy nehogy befolyásold az eredményt egy zsebbe csúsztatott borítékkal :) A műszakiztató műhelyben csak a tulajdonos lehet jelen! De az jelen lehet! :( Én mindíg bemegyek, akárkinek az autóját is viszem (és pl én vagyok a meghatalmazott) A tulajdonos, vagy a meghatalmazottja jelen lehet a csarnokban. :) Pénzt nem nagyon tudsz csúsztatni, bent jó sok kamera van! B) Azt előtte, vagy utána lehet csak megoldani! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts