wide Elküldve Április14, 2011 Megoszt Elküldve Április14, 2011 egyébként ennek a működési hibája, befolyásol valamit az autóval kapcsolatban? vagy csak nem jó és ennyi. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április14, 2011 Megoszt Elküldve Április14, 2011 egyébként ennek a működési hibája, befolyásol valamit az autóval kapcsolatban? vagy csak nem jó és ennyi. B) Ha a sebesség jeladó hibájából nem csinálja, akkor gőz van. Ha csak valamiért nem csinálja, akkor ez van, sprite. Viszont nem értem hogy miért nem csinálja, nekem még a dízelben, a sebességjeladó nélküli műszeregységgel is megcsinálja. Rendes TID van benne, (óra-dátum-hőmérő), vagy csak DID? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wide Elküldve Április14, 2011 Megoszt Elküldve Április14, 2011 Ha a sebesség jeladó hibájából nem csinálja, akkor gőz van. Ha csak valamiért nem csinálja, akkor ez van, sprite. Viszont nem értem hogy miért nem csinálja, nekem még a dízelben, a sebességjeladó nélküli műszeregységgel is megcsinálja. Rendes TID van benne, (óra-dátum-hőmérő), vagy csak DID? óra-dátum az biztos, de hőmérsékletet még nem láttam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április14, 2011 Megoszt Elküldve Április14, 2011 óra-dátum az biztos, de hőmérsékletet még nem láttam. A kijelző 1 darab "vízszintes csík" vagy van benne 2 osztás? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wide Elküldve Április14, 2011 Megoszt Elküldve Április14, 2011 A kijelző 1 darab "vízszintes csík" vagy van benne 2 osztás? 1 db vízszintes az egész. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április14, 2011 Megoszt Elküldve Április14, 2011 1 db vízszintes az egész. Akkor az csak DID. Ezesetben ne küzdj vele B) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wide Elküldve Április14, 2011 Megoszt Elküldve Április14, 2011 Akkor az csak DID. Ezesetben ne küzdj vele B) :) köszönöm Uram! :D most jön az, hogy belerakom a BC-ét. Viszont te tudod esetleg, hogy a vízhőfokmérőnek mi adja a jelet? mert az enyém egyik napról a másikra kimúlt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április14, 2011 Megoszt Elküldve Április14, 2011 köszönöm Uram! :D most jön az, hogy belerakom a BC-ét. Viszont te tudod esetleg, hogy a vízhőfokmérőnek mi adja a jelet? mert az enyém egyik napról a másikra kimúlt. Egy jeladója van a motorba beletekerve, viszonylag magasan (ott szokták légteleníteni a népek a hűtőrenCCert) pontosan nem tudom hogy hol lakik, még sose volt dolgom vele B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wide Elküldve Április14, 2011 Megoszt Elküldve Április14, 2011 Egy jeladója van a motorba beletekerve, viszonylag magasan (ott szokták légteleníteni a népek a hűtőrenCCert) pontosan nem tudom hogy hol lakik, még sose volt dolgom vele B) igen, az a hengeres jeladó, azt cseréltem ki egy vadi újra. az lenne megint sz@r? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április14, 2011 Megoszt Elküldve Április14, 2011 köszönöm Uram! B) most jön az, hogy belerakom a BC-ét. Viszont te tudod esetleg, hogy a vízhőfokmérőnek mi adja a jelet? mert az enyém egyik napról a másikra kimúlt. Ott van a jeladó a piros nyíl hegyén.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
wide Elküldve Április14, 2011 Megoszt Elküldve Április14, 2011 Ott van a jeladó a piros nyíl hegyén.... http://pics.coldline.hu/pics/211023-20110414-P566qK.jpg azt cseréltem ki vadi újra, és mégse mér. mielőtt kicseréltem volna, állandóan azt csinálta, hogy hol felugrott valameddig, aztán meg menet közben lesett vissza "0"-ra. kicseréltem, egy darabig ment, aztán semmi. de most járattam sokáig a motort, és a venti se kapcsol be. kezd érdekes lenni a dolog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április14, 2011 Megoszt Elküldve Április14, 2011 azt cseréltem ki vadi újra, és mégse mér. mielőtt kicseréltem volna, állandóan azt csinálta, hogy hol felugrott valameddig, aztán meg menet közben lesett vissza "0"-ra. kicseréltem, egy darabig ment, aztán semmi. de most járattam sokáig a motort, és a venti se kapcsol be. kezd érdekes lenni a dolog. Oszt víz van benne? B) :D Üzemanyagszint jelző nem játszik hülyeségeket? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wide Elküldve Április14, 2011 Megoszt Elküldve Április14, 2011 Oszt víz van benne? B) :D Üzemanyagszint jelző nem játszik hülyeségeket? Az egész autó hülyeségeket játszik velem :) de van benne víz, és a tankóra is biztos jó, mivel pont annyit mutat, mint amennyi van benne. A piros mező felé mostanság ritkán tankolok, így azt keveset helyesen mutatja :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április14, 2011 Megoszt Elküldve Április14, 2011 azt cseréltem ki vadi újra, és mégse mér. mielőtt kicseréltem volna, állandóan azt csinálta, hogy hol felugrott valameddig, aztán meg menet közben lesett vissza "0"-ra. kicseréltem, egy darabig ment, aztán semmi. de most járattam sokáig a motort, és a venti se kapcsol be. kezd érdekes lenni a dolog. A venti nekem is nagyon ritkán kapcsol be, általában csak nyáron dugóban, ez még nem biztos, hogy baj. A jeladó alatt légbubi szokott megrekedni, ami meghamisítja a működését, ha kitekered, nincs ott levegő? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wide Elküldve Április14, 2011 Megoszt Elküldve Április14, 2011 A venti nekem is nagyon ritkán kapcsol be, általában csak nyáron dugóban, ez még nem biztos, hogy baj. A jeladó alatt légbubi szokott megrekedni, ami meghamisítja a működését, ha kitekered, nincs ott levegő? ezt még nem néztem, de amikor cseréltem azt tudom, hogy megégett a kezem B) de mindjárt megnézem azt is. ha az nem akkor passz, hogy mi lehet vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Április14, 2011 Megoszt Elküldve Április14, 2011 ezt még nem néztem, de amikor cseréltem azt tudom, hogy megégett a kezem B) de mindjárt megnézem azt is. ha az nem akkor passz, hogy mi lehet vele. Esetleg a tyúkbele rossz...valahol megtörhetett... Vagy ez nagy hülyeség? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április14, 2011 Megoszt Elküldve Április14, 2011 Esetleg a tyúkbele rossz...valahol megtörhetett... Vagy ez nagy hülyeség? Előfordulhat, ki kell mérni a jeladót hidegen, melegen, valaki tudja a helyes értékeket...vagy ha nem akkor majd kimérem én is aztán összehasonlítjuk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wide Elküldve Április14, 2011 Megoszt Elküldve Április14, 2011 Előfordulhat, ki kell mérni a jeladót hidegen, melegen, valaki tudja a helyes értékeket...vagy ha nem akkor majd kimérem én is aztán összehasonlítjuk. átnéztem mindent, nem találtam törést a kábelen, kábeleken. kivettem a jeladót és egyből a víz jön, nincs levegő. szóval..... marad a kimérése. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Április14, 2011 Megoszt Elküldve Április14, 2011 Előfordulhat, ki kell mérni a jeladót hidegen, melegen, valaki tudja a helyes értékeket...vagy ha nem akkor majd kimérem én is aztán összehasonlítjuk. Hidegen (kb. 6fok) majdnem 2000ohm ellenállású, üzemmeleg motornál pedig csak 100ohm. A kettő között pedig a tendencia a lényeges nem a konkrét ellenállás és hőfokérték. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Április14, 2011 Megoszt Elküldve Április14, 2011 ezt még nem néztem, de amikor cseréltem azt tudom, hogy megégett a kezem B) de mindjárt megnézem azt is. ha az nem akkor passz, hogy mi lehet vele. Húzd le a csatit a jeladóról, és nyomd le testre a madzagot. A műszernek fel kell mennie plafonig ha ráadod a gyújtást. Ha meg sem mozdul rossz a műszer. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Április14, 2011 Megoszt Elküldve Április14, 2011 Előfordulhat, ki kell mérni a jeladót hidegen, melegen, valaki tudja a helyes értékeket...vagy ha nem akkor majd kimérem én is aztán összehasonlítjuk. Ennyit találtam itthon, ha ez segít nektek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kotegaeshi Elküldve Április15, 2011 Megoszt Elküldve Április15, 2011 Sziasztok! Segítenétek? 2001-es X16SZR Caravanom van. Ha a 16 érintkezős diagnosztikai csatin összezárom az 5-öst a 6-ossal, és ráadom a gyújtást, ennyiszer villog: 10-2-10-10, 10-2-10-10, 10-2-10-10 10-1-7-10, 10-1-7-10, 10-1-7-10 Meg tudnátok mondani, mit jelentenek ezek a kódok? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április15, 2011 Megoszt Elküldve Április15, 2011 Sziasztok! Segítenétek? 2001-es X16SZR Caravanom van. Ha a 16 érintkezős diagnosztikai csatin összezárom az 5-öst a 6-ossal, és ráadom a gyújtást, ennyiszer villog: 10-2-10-10, 10-2-10-10, 10-2-10-10 10-1-7-10, 10-1-7-10, 10-1-7-10 Meg tudnátok mondani, mit jelentenek ezek a kódok? 200-as hibakód: valami injektor hibakód 170-es hibakód: valami lambda hiba Remélem segít vmit B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ptomi82 Elküldve Április15, 2011 Megoszt Elküldve Április15, 2011 Sziasztok! Végre eljutottam odáig, hogy "csak" össze kell rakni a kocsit, de a hátsó ablaktörlővel elakadtam. Nem tudna valaki a ferdehátúsok közül köldeni egy képet a hátsó ablaktörlő motor rögzítéséről? A tengelyen lévő két ferdén hasított gumi sehogy sem akar illeszkedni a csomiajtóhoz. Köszi előre is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tafi Elküldve Április15, 2011 Megoszt Elküldve Április15, 2011 Üdv Urak! Gondban vagyok a paripámmal! Jelenség a következő, hidegen-melegen egyaránt és a nyári időszakban. Folyamatos tempónál mikor csak tartom a fordulatot nem gyorsítok, bármely fokozatbak rángat a motor. Nem durván de rángat. Amint odalépek gyorsít rendesen. A jelenség van, hogy megszűnik és akkor pár napig, hétig megvagyunk. Másik problémám ez is esetleges, gyorsításkor erőtlenkedik majd egyszer csak nekilódul. Már volt gyertyacsere+kábel amikor jelentkezett az 1 hiba de semmi eredménye. Közeleg a jó idő és már előre félek a nyakrándulástól. Ha van tapasztalat az ügyben ne fogjátok vissza! köszi Tafi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts