Dáwid Elküldve Március30, 2011 Megoszt Elküldve Március30, 2011 Ez ugye a levélrács c. fejezet? Mert én a tegnap szedtem le, hogy kitakarítsam alatta, olyan mérhetetlen mennyiségű kosz volt, hogy csak pislogtam. :P Természetesen visszarakásnál egy 15-20 centis részen eláll, hiába próbáltam így tenni, úgy tenni, de semmi. Gondolkoztam én is szilón, de inkább elvetettem. Na ezek után egy tubus szilót kenek a arcába a majomnak. :P Trükkös, de azért vissza lehet azt rakni, ha a gyári formája van még <_< Ha már sz.rrá van hajtogatva, lapítva, törve, akkor nem fog a helyére menni, de egyébként igen :angry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csücsök Elküldve Március30, 2011 Megoszt Elküldve Március30, 2011 Trükkös, de azért vissza lehet azt rakni, ha a gyári formája van még <_< Ha már sz.rrá van hajtogatva, lapítva, törve, akkor nem fog a helyére menni, de egyébként igen :angry: Nem hinném, hogy attól, hogy levettem, megváltozott volna a formája. De elég idióta megoldás, kívánom, hogy a tervező egész életében ilyet szerelgessen. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
prepuk Elküldve Április1, 2011 Megoszt Elküldve Április1, 2011 Nem hinném, hogy attól, hogy levettem, megváltozott volna a formája. De elég idióta megoldás, kívánom, hogy a tervező egész életében ilyet szerelgessen. <_< Nekem is volt ilyen problémám, hogy a rácsot levettem és utána az istennek se tudtam visszarakni. Majd pár nap múlva, meg persze lenyugodva átnéztem és alá belógott egy kis tömítés és az tartott ki. Csücsök te is hajdúdorogi vagy ha jól látom, ha kell segítek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dane Elküldve Április1, 2011 Megoszt Elküldve Április1, 2011 Sziasztok! Néhány hete a motor bemelegedése után, főleg hosszabb utakon felvillan a hiba jelző lámpa és úgy is marad. Hidegindításkor nem világít, csak ha bemelegszik a motor. Kiolvastuk a kódot: P0170 Opel Astra 1.4 16V (X14XE) -ről van szó! A hibakód törlés után is visszajön! Valami ötlet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április1, 2011 Megoszt Elküldve Április1, 2011 Sziasztok! Néhány hete a motor bemelegedése után, főleg hosszabb utakon felvillan a hiba jelző lámpa és úgy is marad. Hidegindításkor nem világít, csak ha bemelegszik a motor. Kiolvastuk a kódot: P0170 Opel Astra 1.4 16V (X14XE) -ről van szó! A hibakód törlés után is visszajön! Valami ötlet? Lambdaszonda. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április2, 2011 Megoszt Elküldve Április2, 2011 Nekem is volt ilyen problémám, hogy a rácsot levettem és utána az istennek se tudtam visszarakni. Majd pár nap múlva, meg persze lenyugodva átnéztem és alá belógott egy kis tömítés és az tartott ki. Csücsök te is hajdúdorogi vagy ha jól látom, ha kell segítek. A szélvédő alatti műanyagon fut végig egy nút, abba kell belemennie a levélrács felső élének. Ha alámegy akkor nem szokott beférni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Taylor87 Elküldve Április3, 2011 Megoszt Elküldve Április3, 2011 Sziasztok. Mostanában eléggé melegszik a motorom, és hallom a hangján is, hogy jobban is pörög alapjáraton.Viszont van hogy lámpánál álva leáll, sőt menet közben is megáltt már nem egyszer.Néha nem is lehet utána rögtön elinditani, de ha mégis sikerül akkor is csak nagyobb gázadásra. Eleinte volt benne hibakod kiolvastam és a 33-as(szivotérnyomás-érzékelő, a jelfeszültség túl nagy) és 35-ös(motorvezérlő,alapjárati szabályozás, hibás alapjárati fordulatszám) hibakodot tanulta be. Nemrég tömitögyürüt cseréltem az elosztó alatt, de nemhiszem h köze lenne hozzá.Lecseréltem az összes vákumcsövet is. Én a hőmérséklet érzékelöre vagy a gyújtásmodulra tippelek Találkozott már valaki hasonlóval?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hnsz2002 Elküldve Április3, 2011 Megoszt Elküldve Április3, 2011 Üdv újra <_< Nos, szerdán voltam ismét a szerelőknél. A történet megint úgy indult, hogy lementem reggel, tekerem, nem indul. Felhívom a szerelőt, hogy hát itt volnék, nem indul. Elmeséltem ismét, hogy mik történtek, beszéltünk pár percet, azt mondta, hogy szóljak valakinek, és vontassam el, megnézi. Letettem a telefon, na mondom mégegyszer... Indul pöccre, mintha az előbb semmi nem történt volna. Elmentem, megnézte, és persze semmit nem produkált a hibából. Azt mondta, hogy amíg nem jelentkezik nála a hiba, nem tudja megmondani mi lehet, mert kb. bármi... Benzinpumpa, gyújtás, trafó, stb. (nagyjából amiket ti is mondtatok). De vigyem el elektromoshoz, mert inkább elektromos hibának tűnik. Elmentem a város másik végére a sráchoz, dettó, semmi hiba, ő is azt mondta, hogy itt van minden műszer, azonnal meg tudná mondani hogy mi - ha jelentkezne. Dehát semmi... Megnézett ezt-azt, a trafó alatt széthúzott valami sok tűs kerek csatlakozót. Itt mondta, hogy az egyik érintkező kicsit ki van csúszva, megigazította. De ennek elvileg semmi közének nem szabad lenni hozzá... Látta még, hogy kicsit kevesebb a hűtővíz, töltött hozzá egy keveset, majd kezetfogtunk, és jó utat kívánt. Nem tud segíteni, amíg nem jelentkezik. Viszont azóta egyszer sem jött elő a hiba... (Kopp-kopp) Szerdán is mentem vele össze-vissza, csütörtökön is jártam pár helyen, pénteken is volt egy menet, most ma este is. Tényleg semmi köze annak az érintkezőnek a hibához, és egyszerűen most ilyenje van, és megy? :angry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wide Elküldve Április3, 2011 Megoszt Elküldve Április3, 2011 Sziasztok! Nekem olyan problémám lenne hogy amikor kanyarodok akkor elkezd rángatni, mintha nem kapna üzemanyagot és amikor fékezek vagy lassítok, le akar állni. Az alapjárat pedig ingadozik van amikor le akar állni és utána pedig felpörög. Ha valaki tudna segíteni, azt megköszönném..... Ja, és a szerelők is csak találgatnak.... 1992 F astra Benzines C14NZ Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április3, 2011 Megoszt Elküldve Április3, 2011 Sziasztok. Mostanában eléggé melegszik a motorom, és hallom a hangján is, hogy jobban is pörög alapjáraton.Viszont van hogy lámpánál álva leáll, sőt menet közben is megáltt már nem egyszer.Néha nem is lehet utána rögtön elinditani, de ha mégis sikerül akkor is csak nagyobb gázadásra. Eleinte volt benne hibakod kiolvastam és a 33-as(szivotérnyomás-érzékelő, a jelfeszültség túl nagy) és 35-ös(motorvezérlő,alapjárati szabályozás, hibás alapjárati fordulatszám) hibakodot tanulta be. Nemrég tömitögyürüt cseréltem az elosztó alatt, de nemhiszem h köze lenne hozzá.Lecseréltem az összes vákumcsövet is. Én a hőmérséklet érzékelöre vagy a gyújtásmodulra tippelek Találkozott már valaki hasonlóval?? Ott a válasz a kérdésben! <_< alapjárati szabályozás, hibás alapjárati fordulatszám Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve Április3, 2011 Megoszt Elküldve Április3, 2011 Nem akarok hülyeséget mondani, de a szívótérnyomás-érzékelő az nem a MAP-szenzor? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április4, 2011 Megoszt Elküldve Április4, 2011 Nem akarok hülyeséget mondani, de a szívótérnyomás-érzékelő az nem a MAP-szenzor? De. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április4, 2011 Megoszt Elküldve Április4, 2011 Üdv újra <_< Nos, szerdán voltam ismét a szerelőknél. A történet megint úgy indult, hogy lementem reggel, tekerem, nem indul. Felhívom a szerelőt, hogy hát itt volnék, nem indul. Elmeséltem ismét, hogy mik történtek, beszéltünk pár percet, azt mondta, hogy szóljak valakinek, és vontassam el, megnézi. Letettem a telefon, na mondom mégegyszer... Indul pöccre, mintha az előbb semmi nem történt volna. Elmentem, megnézte, és persze semmit nem produkált a hibából. Azt mondta, hogy amíg nem jelentkezik nála a hiba, nem tudja megmondani mi lehet, mert kb. bármi... Benzinpumpa, gyújtás, trafó, stb. (nagyjából amiket ti is mondtatok). De vigyem el elektromoshoz, mert inkább elektromos hibának tűnik. Elmentem a város másik végére a sráchoz, dettó, semmi hiba, ő is azt mondta, hogy itt van minden műszer, azonnal meg tudná mondani hogy mi - ha jelentkezne. Dehát semmi... Megnézett ezt-azt, a trafó alatt széthúzott valami sok tűs kerek csatlakozót. Itt mondta, hogy az egyik érintkező kicsit ki van csúszva, megigazította. De ennek elvileg semmi közének nem szabad lenni hozzá... Látta még, hogy kicsit kevesebb a hűtővíz, töltött hozzá egy keveset, majd kezetfogtunk, és jó utat kívánt. Nem tud segíteni, amíg nem jelentkezik. Viszont azóta egyszer sem jött elő a hiba... (Kopp-kopp) Szerdán is mentem vele össze-vissza, csütörtökön is jártam pár helyen, pénteken is volt egy menet, most ma este is. Tényleg semmi köze annak az érintkezőnek a hibához, és egyszerűen most ilyenje van, és megy? :angry: Ezek az időszakos hibák legrosszabbak, mert tuti a szerelőnél nem produkálja magát. Nekem eddíg véletlenszerű nem indulást okozoztt halódó gyujtásmodul, akadozó AC, és kontaktos AC-csati. A gyujtásmodult sikerült cserével kiszűrnőm, a másik két hibára már csak akkor jöttem rá, amikor egyáltalán nem indult a kocsi. Sziasztok! Nekem olyan problémám lenne hogy amikor kanyarodok akkor elkezd rángatni, mintha nem kapna üzemanyagot és amikor fékezek vagy lassítok, le akar állni. Az alapjárat pedig ingadozik van amikor le akar állni és utána pedig felpörög. Ha valaki tudna segíteni, azt megköszönném..... Ja, és a szerelők is csak találgatnak.... 1992 F astra Benzines C14NZ Alapjárati volt már takarítva? A TID két gombjának egyidejű lenyomására kíírja a sebességet 53Km/h-íg? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve Április4, 2011 Megoszt Elküldve Április4, 2011 Én is ebbe a topikba kerülök megint... Második reggel történik már meg, egyszer pár héttel ezelőtt volt, hogy menet közben elerőtlenedik az autó és lefullad... ezután, ha megpróbálom megint beindítani, akkor nagyon lassan-nehézkesen teker az önindító, és végül elég bizonytalanul, de beindul. Próbáltam kicsit álláskor is magasabban tartani a fordulatszámot, és nem fulladt le megint, eljutottam az úticélomig. Most délután már nem volt vele semmi, rendesen ment, mint szokott. Check engine nem világít, illetve lefulladás után persze igen. <_< Ezenkívül alapjáraton elég egyenetlen a motor járása az utóbbi időben, inkább azt mondanám, hogy rendellenesen remeg az egész autó. Hibakódot olvastam, 0170 - lambdaszonda, ami sajnos lehet, hogy az autótékás szonda miatt van, de az okozná ezt az egész problémakört? Egyszer világított a check engine, de az egr szelepnek tulajdonítottam, de most a 0400-t nem adta, szóval szerintem elképzelhető, hogy ez egy másik történet. Elég kellemetlen így járni vele, valakinek ismerősek a szimptómák? Link to comment Megosztás: More sharing options...
HammerFall Elküldve Április4, 2011 Megoszt Elküldve Április4, 2011 Én is ebbe a topikba kerülök megint... Második reggel történik már meg, egyszer pár héttel ezelőtt volt, hogy menet közben elerőtlenedik az autó és lefullad... ezután, ha megpróbálom megint beindítani, akkor nagyon lassan-nehézkesen teker az önindító, és végül elég bizonytalanul, de beindul. Próbáltam kicsit álláskor is magasabban tartani a fordulatszámot, és nem fulladt le megint, eljutottam az úticélomig. Most délután már nem volt vele semmi, rendesen ment, mint szokott. Check engine nem világít, illetve lefulladás után persze igen. <_< Ezenkívül alapjáraton elég egyenetlen a motor járása az utóbbi időben, inkább azt mondanám, hogy rendellenesen remeg az egész autó. Hibakódot olvastam, 0170 - lambdaszonda, ami sajnos lehet, hogy az autótékás szonda miatt van, de az okozná ezt az egész problémakört? Egyszer világított a check engine, de az egr szelepnek tulajdonítottam, de most a 0400-t nem adta, szóval szerintem elképzelhető, hogy ez egy másik történet. Elég kellemetlen így járni vele, valakinek ismerősek a szimptómák? Ismerős a játék! Olvasd vissza amit 3 oldallal ezelőtt írtam. Nos, üdv a klubban :P :angry: Azóta megcsináltuk a szétrohadt kipufogót, így már jó az áramlás, de lefulladt ezzel is. Hibajelenség mint Nálad. Kipróbáltm még a lambda szondát is. Amikor ujr erőtlenül köhögött a motor 3 hengerrel, akkor félreálltam, lehúztam a lambda szondát (ha jol tudom ilyenkor visszaáll vmi gyári alapértékre a vezérlés, csak kicsit környezetszennyezőbb lesz - vagy mi?!). A lényeg, h széthúztam, és így is 3 hengerem ment csak, erőtlen volt a verda (no meg egy ido után megkaptam a kis sárga check-lámpát.) Igy visszadugtam. Most a hengerfej van soron, meglátjuk... Sok sikert Neked! Üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve Április4, 2011 Megoszt Elküldve Április4, 2011 Üdv! Nekem eddig csak reggel csinálta, ma pl. egész délután és este jó volt. Ne haragudj, hogy ezt mondom, de reménykedem, hogy nekem nem annyira súlyos a heyzet, mint neked... :S Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve Április6, 2011 Megoszt Elküldve Április6, 2011 Duplaposzt, de senki nem írt semmit, ha a legutóbbit szerkeszteném, akkor meg gondolom nem jelezné újként... Szóval, mivel senki hozzáértő nem írt, ezért legalább arra mondjatok valamit, ha közel járok a témához. B) Szóval, mivel az utóbbi időben csúnya füst is jön a kipufogóból, meg le is áll néha a motor véletlenszerűen, ezért a kipufogóval gondolom, hogy lehet valami probléma, pl. a katalizátor megadta magát. Nem tudom, ez okozhatja-e a lefulladás után a nehéz önindítózást. Akkor a gyújtás oldalon a gyertyákat nézném meg mindenképp (ehhez majd be kellene szereznem valami gyertyakulcsot a közeljövőben), mert azok már biztos idősebbek, mint két év, és ki is lehettek téve sok mindennek ezalatt. Az alapjárati motor is gyanús, ha nem az egész probléma okozója is, de az alapjárat elég rapszodikus mostanában. Illetve az AC pumpától tartok még, de az csak nem adta meg magát egy év alatt, nem a legolcsóbb darab volt végtére is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Április7, 2011 Megoszt Elküldve Április7, 2011 Én is ebbe a topikba kerülök megint... Második reggel történik már meg, egyszer pár héttel ezelőtt volt, hogy menet közben elerőtlenedik az autó és lefullad... ezután, ha megpróbálom megint beindítani, akkor nagyon lassan-nehézkesen teker az önindító, és végül elég bizonytalanul, de beindul. Próbáltam kicsit álláskor is magasabban tartani a fordulatszámot, és nem fulladt le megint, eljutottam az úticélomig. Most délután már nem volt vele semmi, rendesen ment, mint szokott. Check engine nem világít, illetve lefulladás után persze igen. B) Ezenkívül alapjáraton elég egyenetlen a motor járása az utóbbi időben, inkább azt mondanám, hogy rendellenesen remeg az egész autó. Hibakódot olvastam, 0170 - lambdaszonda, ami sajnos lehet, hogy az autótékás szonda miatt van, de az okozná ezt az egész problémakört? Egyszer világított a check engine, de az egr szelepnek tulajdonítottam, de most a 0400-t nem adta, szóval szerintem elképzelhető, hogy ez egy másik történet. Elég kellemetlen így járni vele, valakinek ismerősek a szimptómák? Mindenképp próbálj meg egy lambda-szondát cserélni, mert nekem az autotékással ezt csinálta. Betekertem egy újat és mintha kicserélték volna a gépet. Ha a kipuff felől hallasz olyan fura töfögést, akkor a szonda miatt a rendszer átállt vészüzemmódra és túldúsítja a keveréket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve Április7, 2011 Megoszt Elküldve Április7, 2011 Azóta már kiderült egy s más, és gondolom a háromhengerezéstől is megkeveredhetett a lambdaszonda időlegesen, azóta egyszer sem volt gond vele... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április7, 2011 Megoszt Elküldve Április7, 2011 Mindenképp próbálj meg egy lambda-szondát cserélni, mert nekem az autotékással ezt csinálta. Betekertem egy újat és mintha kicserélték volna a gépet. Ha a kipuff felől hallasz olyan fura töfögést, akkor a szonda miatt a rendszer átállt vészüzemmódra és túldúsítja a keveréket. Nekem akkor szokott a kipuff buborogni amikor túl sok szeszt teszek bele, de csak hidegen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
oli0226 Elküldve Április7, 2011 Megoszt Elküldve Április7, 2011 Hali! Olyan problémája van egyik ismerősömnek,hogy Ausztriában ment pályán,egyszer csak megállt az Opelja.Nem tudta mi a baj,gyújtásra gyanakodtunk,mert ha megnézte mikor ráadta a gyújtást az első gyertyánál egy szikra de több semmi inditáskor se.Mivel ugyanolyan astra-ja van,mint nekem (c14nz),odaadtam neki kompletten az egész gyújtásom kábelestől,trafóstól,gyújtáselosztóstól,de mikor belerakta,akkor is ezt csinálta.Valaki így látatlanban valami tippet tudna mondani,vagy túl sok a hibalehetőség?Mi most a központi vezérlőre gondoltunk még,lehet rosszul.Ha valakinek van valami ötlete kérem segítsen,mert 120 km-re van,haza húzni nem szeretnénk mert a fék nagyon rosszul fog,de ha más nem marad akkor rúddal elhúzzuk valahogy.A válaszokat előre is köszi. Üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április7, 2011 Megoszt Elküldve Április7, 2011 Hali! Olyan problémája van egyik ismerősömnek,hogy Ausztriában ment pályán,egyszer csak megállt az Opelja.Nem tudta mi a baj,gyújtásra gyanakodtunk,mert ha megnézte mikor ráadta a gyújtást az első gyertyánál egy szikra de több semmi inditáskor se.Mivel ugyanolyan astra-ja van,mint nekem (c14nz),odaadtam neki kompletten az egész gyújtásom kábelestől,trafóstól,gyújtáselosztóstól,de mikor belerakta,akkor is ezt csinálta.Valaki így látatlanban valami tippet tudna mondani,vagy túl sok a hibalehetőség?Mi most a központi vezérlőre gondoltunk még,lehet rosszul.Ha valakinek van valami ötlete kérem segítsen,mert 120 km-re van,haza húzni nem szeretnénk mert a fék nagyon rosszul fog,de ha más nem marad akkor rúddal elhúzzuk valahogy.A válaszokat előre is köszi. Üdv! AC pumpa? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rob Roy Elküldve Április10, 2011 Megoszt Elküldve Április10, 2011 Sziasztok. A tanácsokat kérném. Tegnap este felálltam egy padkára és mikor le álltam róla akkor hallottam hogy a kocsi alján valamit odavertem. Ezután csörgő, csattogó hangot hallottam az autóból. Arra asszociáltam a hangból hogy talán a kipufogó valamely rögzítése elszakadt és az verődik az alvázhoz. Megnéztem aknán az alját az autónak, de ahogy látom a kipufogó nem verődik az alvázhoz ahogy gondoltam. Ahogy megráztam a középső dobból hallattam valami csörgést, mintha valami össze lenne törve benne. Valószínűleg ezt a középső dobot verhettem oda mert húzgálás nyomok vannak az alján. Ha valaki tudja mi lehet a gond kérem segítsen. Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április10, 2011 Megoszt Elküldve Április10, 2011 Sziasztok. A tanácsokat kérném. Tegnap este felálltam egy padkára és mikor le álltam róla akkor hallottam hogy a kocsi alján valamit odavertem. Ezután csörgő, csattogó hangot hallottam az autóból. Arra asszociáltam a hangból hogy talán a kipufogó valamely rögzítése elszakadt és az verődik az alvázhoz. Megnéztem aknán az alját az autónak, de ahogy látom a kipufogó nem verődik az alvázhoz ahogy gondoltam. Ahogy megráztam a középső dobból hallattam valami csörgést, mintha valami össze lenne törve benne. Valószínűleg ezt a középső dobot verhettem oda mert húzgálás nyomok vannak az alján. Ha valaki tudja mi lehet a gond kérem segítsen. Köszi. Gondolom szétrohadt a belseje. Le kell venni, és kiönteni belőle a darabokat. Ha a katalizátor csörög így, az cikibb, akkor abban tört össze a kerámia, csere. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rob Roy Elküldve Április10, 2011 Megoszt Elküldve Április10, 2011 Értem köszi. Valami akkor nem tiszta nekem. Ahogy az aknából a kocsi alját néztem 3 dob van. Középső dobban csörög valami. Ebben a dobban van a katalizátor és az törhetett szét!? Ez eddig rendben. Nézegettem az árakat különböző webshop-okban. Lehet venni olyat hogy 'középső dob' aminek az ára nem túl húzós. Ha viszont 'katalizátort' keresek az már elég drága. (a lángnál ehhez a típushoz 100e felett van). Valaki erről egy pár szót esetleg? Ha viszem szerelőhöz, nem akarom hogy teljesen tudatlanul állítsak oda. Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts