X18XE Elküldve Március12, 2011 Elküldve Március12, 2011 Sziasztok, 96-os X18XE motoros astránál ingadozik az alapjáratom, néha indítás után (melegen) le is áll. Az alapjárati motort kell megpucolni, vagy más lehet a gond? Ezt hol találom egészen pontosan ? Előre is köszi!
Rian Elküldve Március13, 2011 Elküldve Március13, 2011 Így van! Az égés feltétele: éghető anyag+oxigén+gyulladási hőmérséklet=egy helyen+egy időben. Na, ezeknek kell egyszerre egy időben lenni, csak akkor jön létre az égés... :lol: Na, csak mert szolgálatban vagyok... :D :) Amikor cseréltem az AC pumpát, akkor bemehetett oxigén/levegő a benzintartályba. Az nem elég? Másik: az új AC pumpával azt tapasztaltam, hogy 1-2 liter benzinnel a tank alján, eléggé visszaesik a kocsi teljesítménye. Ezalatt azt értem, hogy nagyon nagyon lassan tudok csak gyorsulni. Az alapjárat hibátlanul megy, de hiába nyomok padlógázt, nagyon lassan gyorsul, fel kell túráztatni rendesen. Olyan érzésem van, mintha nem kapna elég benzint. Régebben (az előző AC pumpával) az üzemanyag kifogyása azonnali lefulladással járt, semmi átmenet. 7 litert rátankoltam, és minden a régi volt. Ez mitől lehet? Talán az utángyártott AC pumpa a felelős? Túl gyenge? Vagy a gagyi utángyártott szűrő az oka? Nem a gyárit tettem vissza végül. :D
pszilaj Elküldve Március13, 2011 Elküldve Március13, 2011 Amikor cseréltem az AC pumpát, akkor bemehetett oxigén/levegő a benzintartályba. Az nem elég? Másik: az új AC pumpával azt tapasztaltam, hogy 1-2 liter benzinnel a tank alján, eléggé visszaesik a kocsi teljesítménye. Ezalatt azt értem, hogy nagyon nagyon lassan tudok csak gyorsulni. Az alapjárat hibátlanul megy, de hiába nyomok padlógázt, nagyon lassan gyorsul, fel kell túráztatni rendesen. Olyan érzésem van, mintha nem kapna elég benzint. Régebben (az előző AC pumpával) az üzemanyag kifogyása azonnali lefulladással járt, semmi átmenet. 7 litert rátankoltam, és minden a régi volt. Ez mitől lehet? Talán az utángyártott AC pumpa a felelős? Túl gyenge? Vagy a gagyi utángyártott szűrő az oka? Nem a gyárit tettem vissza végül. :D Inkább nem ér le addig a szerelés után, mint a régi... :lol:
zotya975 Elküldve Március13, 2011 Elküldve Március13, 2011 Inkább nem ér le addig a szerelés után, mint a régi... :lol: Ha jól emlékszem csak koppig lehet berakni máshogy nem, és a doboz amiben van kábé fél literes, ha 2 centivel feljebb is kerül egy-két decit hagy csak benne. Valami más oka lehet. :D
zozor Elküldve Március13, 2011 Elküldve Március13, 2011 Amikor cseréltem az AC pumpát, akkor bemehetett oxigén/levegő a benzintartályba. Az nem elég? Elvileg nem, mert hiába megy levegő a tartályba, ahol van benzingőz, addig, amíg nincs gyújtóforrás, addig nincs égés. Mindennek egyszerre kell jelen lenni, ha már az egyik feltétel megszűnik, nem lesz égés. :D
zotya975 Elküldve Március13, 2011 Elküldve Március13, 2011 Elvileg nem, mert hiába megy levegő a tartályba, ahol van benzingőz, addig, amíg nincs gyújtóforrás, addig nincs égés. Mindennek egyszerre kell jelen lenni, ha már az egyik feltétel megszűnik, nem lesz égés. :D Nem beszélve arról, hogy nem elég, ha van levegő-benzingőz az arány sem mindegy, lásd a motor működését.
Dark_Errant Elküldve Március13, 2011 Elküldve Március13, 2011 Nem beszélve arról, hogy nem elég, ha van levegő-benzingőz az arány sem mindegy, lásd a motor működését. Az is robban, de ellenőrzött körülmények között.
megadave Elküldve Március14, 2011 Elküldve Március14, 2011 Alánéztem a kocsinak és észrevettem, hogy a kipuff hátsó dob felett nincs hővédő lemez. Végig van az első és középső részen, de a hátsó dobnál nincs. Gyárilag nincs, vagy csak nekem hiányzik? :D Másik: az első doblemez alsó részéhez kapcsolódik egy takaró műanyag elem, alul pedig az alsó hossztartóhoz van rögzítve. Nekem csak a jobb oldalon van. Balról szintén gyárilag hiányzik, vagy csak az enyém ilyen?
FPepe Elküldve Március14, 2011 Elküldve Március14, 2011 Alánéztem a kocsinak és észrevettem, hogy a kipuff hátsó dob felett nincs hővédő lemez. Végig van az első és középső részen, de a hátsó dobnál nincs. Gyárilag nincs, vagy csak nekem hiányzik? :D Másik: az első doblemez alsó részéhez kapcsolódik egy takaró műanyag elem, alul pedig az alsó hossztartóhoz van rögzítve. Nekem csak a jobb oldalon van. Balról szintén gyárilag hiányzik, vagy csak az enyém ilyen? Egyel kevesebb dolog, ami zöröghet, és elhagyható. Sztem nem létszükséglet, ha a hátsó dob már annyira meleg, hogy kéne, akkor már más gond is van... Csak jobb oldalra jár, az ékszíjat takarja, nekem ott sincs, és nem is láttam még élőben.
zotya975 Elküldve Március14, 2011 Elküldve Március14, 2011 Alánéztem a kocsinak és észrevettem, hogy a kipuff hátsó dob felett nincs hővédő lemez. Végig van az első és középső részen, de a hátsó dobnál nincs. Gyárilag nincs, vagy csak nekem hiányzik? :D Másik: az első doblemez alsó részéhez kapcsolódik egy takaró műanyag elem, alul pedig az alsó hossztartóhoz van rögzítve. Nekem csak a jobb oldalon van. Balról szintén gyárilag hiányzik, vagy csak az enyém ilyen? Nekem sincs hátul hővédő, de szerintem ott nem is volt.
spzoli Elküldve Március14, 2011 Elküldve Március14, 2011 Nekem sincs hátul hővédő, de szerintem ott nem is volt. Nekem volt, le is hervadt.. :D
zotya975 Elküldve Március14, 2011 Elküldve Március14, 2011 Nekem volt, le is hervadt.. :D Tudom leért a dob, és letépte... :lol:
spzoli Elküldve Március14, 2011 Elküldve Március14, 2011 Tudom leért a dob, és letépte... :lol: Nem. 3 v 4 csavarral van felrakva, és a menetes szár elrohad. Az egyik leesett, beleért mindig a kipuffba a hővédő, aztán le akartam venni a többit is, de letört mind asszem... :D
megadave Elküldve Március14, 2011 Elküldve Március14, 2011 Egyel kevesebb dolog, ami zöröghet, és elhagyható. Sztem nem létszükséglet, ha a hátsó dob már annyira meleg, hogy kéne, akkor már más gond is van... Csak jobb oldalra jár, az ékszíjat takarja, nekem ott sincs, és nem is láttam még élőben. Ebből nincs valakinek tartalék? Enyém eltört...
zotya975 Elküldve Március14, 2011 Elküldve Március14, 2011 Ebből nincs valakinek tartalék? Enyém eltört... Tervezek egyet készíteni üvegszálból+epoxigyantából, ha elkészül és jó lesz megosztom a nagyközönséggel..ha van rá igény.
hakapeszimaki Elküldve Március14, 2011 Elküldve Március14, 2011 Az is robban, de ellenőrzött körülmények között. Van robbanómotor és van belső égésű motor. Az egyik benzinnel a másik gázolajjal megy. :D
megadave Elküldve Március14, 2011 Elküldve Március14, 2011 Tervezek egyet készíteni üvegszálból+epoxigyantából, ha elkészül és jó lesz megosztom a nagyközönséggel..ha van rá igény. Miből? :D Meg minek is? :lol: Egy sima darab műanyag, ami nem engedi felverni a sarat. Gondoltam hátha van bontva valakinek, a csere meg 3 perc...
zotya975 Elküldve Március14, 2011 Elküldve Március14, 2011 Miből? :D Meg minek is? :lol: Egy sima darab műanyag, ami nem engedi felverni a sarat. Gondoltam hátha van bontva valakinek, a csere meg 3 perc... Igen, csak nekem sincs, nagy pocsolyáknál kigyullad a töltésjelző, meg szép koszcsík van a motorháztetőő belső felén. Szinte senkinek sincs, majdnem mindenki akar, és úgy tudom nem olcsó, bontott sem nagyon van, mert mindenkinek lepotyog mire bontásra kerül a kocsi. Meg aztán kezembe került az epoxi, jó hecc lesz. :D
megadave Elküldve Március14, 2011 Elküldve Március14, 2011 Igen, csak nekem sincs, nagy pocsolyáknál kigyullad a töltésjelző, meg szép koszcsík van a motorháztetőő belső felén. Szinte senkinek sincs, majdnem mindenki akar, és úgy tudom nem olcsó, bontott sem nagyon van, mert mindenkinek lepotyog mire bontásra kerül a kocsi. Meg aztán kezembe került az epoxi, jó hecc lesz. :) Hogy nekem mennyi extrát tettek gyárilag a kocsimba. Hihetetlen. :D :lol: :D
zozo astra1.6 16v Elküldve Március14, 2011 Elküldve Március14, 2011 Szevasztok! Van egy 97-es 1.6-os 16szelepes 5 ajtós astra F-em!És egy olyan problémám lenne,hogya vezető ülésnek ahova becsatolod a biztonsági övet abból kijött egy ilyen sárga kis müanyag lap!És ahova becsatolom a bizti övet az az egység összeugrott! Tud ebben valaki segíteni,hogy azt a sárga kis müanyagot hogy lehet visszarakni?Vagy van erre valami megoldás? Vagy mit lehet ezzel csinálni? Előre is köszönöm! Üdv.:zozo
Rob Roy Elküldve Március14, 2011 Elküldve Március14, 2011 Sziasztok. Ha folyamatos visító hangot hallok a motortérből akkor az ékszíjra kell gyanakodni vagy más is okozhatja ezt? Köszi ha valaki tud segíteni.
zotya975 Elküldve Március14, 2011 Elküldve Március14, 2011 Sziasztok. Ha folyamatos visító hangot hallok a motortérből akkor az ékszíjra kell gyanakodni vagy más is okozhatja ezt? Köszi ha valaki tud segíteni. Az ékszíjat könnyen letesztelheted, ha leveszed egy percre, és úgy mész egy kört.
daykiller Elküldve Március14, 2011 Elküldve Március14, 2011 Igen, csak nekem sincs, nagy pocsolyáknál kigyullad a töltésjelző, meg szép koszcsík van a motorháztetőő belső felén. Szinte senkinek sincs, majdnem mindenki akar, és úgy tudom nem olcsó, bontott sem nagyon van, mert mindenkinek lepotyog mire bontásra kerül a kocsi. Meg aztán kezembe került az epoxi, jó hecc lesz. :lol: Enyémen van. :D Bal oldallal nem vagyok teljesen biztos, de lehet az is teljesen takart.
tomtom9 Elküldve Március14, 2011 Elküldve Március14, 2011 Én abban a gondban vagyok, hogy a 94-es F-es Astra:P Caravan motorhőfok mutatója alig mozdul vagy semmit sem(álló helyzetben egy kicsit felmegy de ha elindul akkor lemegy). Alig akar felmelegedni. Ez mitől lehet? Illetve emiatt áll le szinte mindig kanyar előtt ha kuplungozok...:S
Dáwid Elküldve Március14, 2011 Elküldve Március14, 2011 Én abban a gondban vagyok, hogy a 94-es F-es Astra:P Caravan motorhőfok mutatója alig mozdul vagy semmit sem(álló helyzetben egy kicsit felmegy de ha elindul akkor lemegy). Alig akar felmelegedni. Ez mitől lehet? Illetve emiatt áll le szinte mindig kanyar előtt ha kuplungozok...:S Motorkódot az aláírásba légyszíves, mert azt se tudni hogy benzines, vagy dízel a gép :lol: Amúgy, ha ennyire nem melegszik (csak a mutató nem mozdul, vagy a víz is hideg?) akkor leginkább termosztát gyanús, annak meg túl sok köze nem lehet leálláshoz :D
Recommended Posts