wzsolt_1.6_16V Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 Sziasztok! Jelenség a következő: egy Győr - Budapest - Győr táv után másnap reggelre fél tenyérnyi olajfolt volt a kocsi alatt...a lecsöppenés helye ahol a váltó a motorra rámegy + az olaj leeresztő csavarnál. Na az olajtálca csavarokat meghúzták és a leeresztőcsavart is...le lett tisztítva az a rész...egy helyben járatva egy csepp se jelentkezett, majd elhoztam és csak városi használatban sem csöppent azóta...egészen máig...vasárnap Győr - Siófok - Győr távot tettük meg szintén 4 személlyel. Tegnap nem használtam a kocsit, ma alánéztem és egy 2 centi átmérőjű folt szintén volt ott alatta. Mi köze van a hosszútávnak ehhez??<_< Esetleg az országúton jobban pörög. Emiatt több a kartergáz ehhez kicsit eltömődött kartercsövek és máris van egy kis túlnyomás ami kinyomhatja az olajat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 Esetleg az országúton jobban pörög. Emiatt több a kartergáz ehhez kicsit eltömődött kartercsövek és máris van egy kis túlnyomás ami kinyomhatja az olajat. Hmm..akkor egyesével le kellene húzkodnom a csöveket és megnézni őket...gondolom... Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 Hmm..akkor egyesével le kellene húzkodnom a csöveket és megnézni őket...gondolom... Hát ez csak tipp részemről, de én igen ezt csinálnám első körben. Persze lehet érdemes lenne előbb járó motornál kicsit kihúzott nívó pálcábal megnézni mennyi kartergázt is nyom valójában. Alapjáraton szokott kicsi kipöfögni, de ha kicsit megtúráztatod akkor a motornak be kell nyelni és nem kéne ott "füstölni". (legalább is nálam így van) Persze megint más terhelten pörgetve, akkor biztos több a kartergáz. Egy kartergáz cső tisztítás sosem árt <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
tope84 Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 17-et nem találtam egyik általam ismert x16XEL-hez való (multec) listában sem, de a 28 az az AC relé kontakt hiba. Nézd meg a jobb lábtér olalon találod a burkolat mögött a lilás színű relé. Érdemes lehet cserélni, nem egy nagy összeg. Amúgy van konkrét hibajelenség is vagy csak a hibakódokat dobálja? Nincs konkrét hiba, csak nem szeretem a sárga lámpát <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 Van ugye baj a hosszbordás feszítőgörgővel. Na ezt cserélni akarom, viszont csak teljes szettként lehet kapni. Szóval görgő+feszítőkonzol. Külön le lehet szerelni csak a görgőt? Mert amúgy murva drága a teljes szett. 22 ezer forint. <_< A feszítőnek semmi baja, mert marha nehéz megfeszíteni a görgőt, hogy levehessem a szíjat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
RobesPierre Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 Van ugye baj a hosszbordás feszítőgörgővel. Na ezt cserélni akarom, viszont csak teljes szettként lehet kapni. Szóval görgő+feszítőkonzol. Külön le lehet szerelni csak a görgőt? Mert amúgy murva drága a teljes szett. 22 ezer forint. <_< A feszítőnek semmi baja, mert marha nehéz megfeszíteni a görgőt, hogy levehessem a szíjat. Én annak idején innen rendeletem: http://www.partsnet.hu/index.php?choice=te...7&motid=290 Szerintem elég barátságos az ára. Ha a szegecselt változatot rendeled, akkor később csapágyat is tudsz benne cserélni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 Én annak idején innen rendeletem: http://www.partsnet.hu/index.php?choice=te...7&motid=290 Szerintem elég barátságos az ára. Ha a szegecselt változatot rendeled, akkor később csapágyat is tudsz benne cserélni. Aham. Nekem ilyen kell: Bár érdekes, hogy ehhez azt írja, hogy klíma nélküliekhez való csak. :D Köszi az infót. :D De ki akarom szedni a mostanit, hátha abban is cserélhető önállóan a csapágy. <_< Mondjuk ugyan ilyen felülről nézve (középen elválasztott), tehát cserélhető. Adtál egy ötletet. :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 Aham. Nekem ilyen kell: http://www.partsnet.hu/uploads/666_544250.jpg Bár érdekes, hogy ehhez azt írja, hogy klíma nélküliekhez való csak. :D Köszi az infót. :D De ki akarom szedni a mostanit, hátha abban is cserélhető önállóan a csapágy. <_< Mondjuk ugyan ilyen felülről nézve (középen elválasztott), tehát cserélhető. Adtál egy ötletet. :) :D 3e -erért vettem egy hónapja nem hiszem hogy érdemes csapágyat cserélni benne az talán drágább lenne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 3e -erért vettem egy hónapja nem hiszem hogy érdemes csapágyat cserélni benne az talán drágább lenne. Hol? Unixban csak meyle van, de az 5000Ft ha jól tévedek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 Hol? Unixban csak meyle van, de az 5000Ft ha jól tévedek. Bicskén a Kéglinél vezérmü és ékszij feszitő 10200ft és pont olyan mint ami benne volt <_< sajnos olcsóbbat nem tudtak viszont a abs-es hátsó agyért holnap megyek aminek az irányára 18 000 és remélem lessz az olcsóbb is :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 Bicskén a Kéglinél vezérmü és ékszij feszitő 10200ft és pont olyan mint ami benne volt <_< sajnos olcsóbbat nem tudtak viszont a abs-es hátsó agyért holnap megyek aminek az irányára 18 000 és remélem lessz az olcsóbb is :D Aham. Akkó majd vadászok valahonnan csak görgőt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 Aham. Akkó majd vadászok valahonnan csak görgőt. kétoldalról zárt csapágy gondolom hogy speckó gm-es valószinüleg drágább lenne Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 kétoldalról zárt csapágy gondolom hogy speckó gm-es valószinüleg drágább lenne Biztos. A generátoromhoz volt összesen 2500Ft a kettő csapágy. A kisebbik került 1000Ft-ba. Nem olyan drága szerintem a görgőbe való. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 Biztos. A generátoromhoz volt összesen 2500Ft a kettő csapágy. A kisebbik került 1000Ft-ba. Nem olyan drága szerintem a görgőbe való. meg kell nézni a számát .... én igy akartam skf -nél csapágyat venni a mazdámba a dupla 24-az unixos 8e Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február23, 2011 Megoszt Elküldve Február23, 2011 Van ugye baj a hosszbordás feszítőgörgővel. Na ezt cserélni akarom, viszont csak teljes szettként lehet kapni. Szóval görgő+feszítőkonzol. Külön le lehet szerelni csak a görgőt? Mert amúgy murva drága a teljes szett. 22 ezer forint. <_< A feszítőnek semmi baja, mert marha nehéz megfeszíteni a görgőt, hogy levehessem a szíjat. 4000Ft körül van a görgő maga. Leveszed a feszítő konzolját a blokkról és jobb autósboltban adnak a méretben stimmelőt. FIAT,Daewoo,Opel lesz ráírva. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február24, 2011 Megoszt Elküldve Február24, 2011 4000Ft körül van a görgő maga. Leveszed a feszítő konzolját a blokkról és jobb autósboltban adnak a méretben stimmelőt. FIAT,Daewoo,Opel lesz ráírva. :D Igen, csak előtte van egy szép kis motortartó bak. <_<. Úgyhogy érdekes lesz a levétele. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve Február24, 2011 Megoszt Elküldve Február24, 2011 Igen, csak előtte van egy szép kis motortartó bak. <_<. Úgyhogy érdekes lesz a levétele. :D 13-as villás az egyiket fentről a másikat alulról kb 3 perc , de ha ledrótkefézed és megolajozod a csavart az összerakás gyorsabb lesz..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Február24, 2011 Megoszt Elküldve Február24, 2011 17-et és 28-at dob és azért szeretném tudni, mert kisebb átalakítás lett az autón és nem tudom mivel van baja. Egyébként néha villant ki a lámpa, nem folyamatosan ég. Ezt ismered? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tope84 Elküldve Február25, 2011 Megoszt Elküldve Február25, 2011 Ezt ismered? Igen, köszi. Ebben pl a 17 benne sincs. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolesz24 Elküldve Február25, 2011 Megoszt Elküldve Február25, 2011 sziasztok urak!! Kérdésem lenne felétek. Megnőtt a kocsi fogyasztása. Most 2 dologra tudok gondolni de inkább a termosztátra gondolok. Elromlott a termosztát. LEtakartam ugyan a hűtőt de ígyis azért kajolgat. Hideg miatt? Másik lambda szonda romolhat el úgy hogy a kocsi nem jelzi? 93 -as astra-ról beszélünk szóval nem egy mai darab a gépsárkány. De mivel körbe zárt villámról beszélünk még mindig megy <_< Válaszotok várom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bandika Elküldve Február25, 2011 Megoszt Elküldve Február25, 2011 sziasztok urak!! Kérdésem lenne felétek. Megnőtt a kocsi fogyasztása. Most 2 dologra tudok gondolni de inkább a termosztátra gondolok. Elromlott a termosztát. LEtakartam ugyan a hűtőt de ígyis azért kajolgat. Hideg miatt? Másik lambda szonda romolhat el úgy hogy a kocsi nem jelzi? 93 -as astra-ról beszélünk szóval nem egy mai darab a gépsárkány. De mivel körbe zárt villámról beszélünk még mindig megy :D Válaszotok várom. Hát azt hiszem itt meg is válaszoltad magadnak a lehetséges okokat <_< Kezd a termosszal a hibák kizárását,az már magába is elég ok a fogyira. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február26, 2011 Megoszt Elküldve Február26, 2011 sziasztok urak!! Kérdésem lenne felétek. Megnőtt a kocsi fogyasztása. Most 2 dologra tudok gondolni de inkább a termosztátra gondolok. Elromlott a termosztát. LEtakartam ugyan a hűtőt de ígyis azért kajolgat. Hideg miatt? Másik lambda szonda romolhat el úgy hogy a kocsi nem jelzi? 93 -as astra-ról beszélünk szóval nem egy mai darab a gépsárkány. De mivel körbe zárt villámról beszélünk még mindig megy <_< Válaszotok várom. Ha a hűtővíz nem melegszik fel 90 fokra akkor termosztát. A lambda szondának meg van egy olyan kezdeti szakasza a halálozásban, mikor még az ECU nem jelez rá, de váltásoknál rángat és kicsit gondolkodik, mielőtt elkezd gyorsulni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Horysz Elküldve Február28, 2011 Megoszt Elküldve Február28, 2011 sziasztok. nem tudom, jó topicba írok-e, amennyiben nem, elnézést. problémám, hogy elhagytam az egyik kocsikulcsomat. Alternatívákat keresek, hogy minél olcsóbban, egyszerűbben biztonságossá tegyem az autómat. 5500bruttóér kapnék komplett zárbetét szettet, 2 kulcs + 4 zárbetét. ezzel elvileg ki tudnám cserélni a 3 ajtót + kesztyűtartó, ámde a gyújtáskapcsolót nem. Vehetnék külön Gyk-t, de akkor meg már 2 kulcsom lenne. Olvastam egyszer valahol valami zár programozásról, talán olyasmi, hogy a mostani záramban pár lamellát átállítanának + a gyk-ban is, és a kulcsokat hozzáreszelnék, így a régi kulcs nem működtetné. Van valakinek javaslata, ami viszonylago lcsó is? köszi előre is horysz Link to comment Megosztás: More sharing options...
kotegaeshi Elküldve Február28, 2011 Megoszt Elküldve Február28, 2011 Sziasztok! Szeretnék kérdezni. Októberben vettem egy X16SZR caravan-t. Akkor szerelő csinált olajcserét. (Castrol Magnatec 10W40) Mostanra eltelt 10.000 Km, vettem boltban ilyen olajat, és kicseréltem. (meg szűrőt is) A szintet belőttem max és min köztire, mint ahogy a szerelő is múltkor. És most az olajcsere után reggelente, -3 fokban indításkor pár másodpercig úgy csattog, hogy félek tőle. Aztán elcsendesedik. Mi változhatott? Olajcsere előtt miért nem volt ilyen szörnyű hangja? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február28, 2011 Megoszt Elküldve Február28, 2011 Sziasztok! Szeretnék kérdezni. Októberben vettem egy X16SZR caravan-t. Akkor szerelő csinált olajcserét. (Castrol Magnatec 10W40) Mostanra eltelt 10.000 Km, vettem boltban ilyen olajat, és kicseréltem. (meg szűrőt is) A szintet belőttem max és min köztire, mint ahogy a szerelő is múltkor. És most az olajcsere után reggelente, -3 fokban indításkor pár másodpercig úgy csattog, hogy félek tőle. Aztán elcsendesedik. Mi változhatott? Olajcsere előtt miért nem volt ilyen szörnyű hangja? Castrollal újabban többeknek volt hasonló :D Nekem is randább hangja van, mint régebben, pedig ezer éve castrollal járok. Próbálj meg egy másik olajat legközelebb, aztán lehet hogy hirtelen elhallgat :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts