zsolesz24 Elküldve Január23, 2011 Megoszt Elküldve Január23, 2011 sziasztok urak!! Lenne 2 kérdésem az első. Nekem a gyári km óra az ugye nem fordulat számmérős. W1111 a kódja. Most ha veszek egy ugyan ilyen w1111 kodú km órát a mi fordszámos akkor csak kicserélem őket rádugom a kábeleket és ennyi? Működik is? Illetve a másik kérdésem hogy alapjárati motort takarítani nagyon nehéz? Mert ha igen akkor lehet hogy szerelő kell majd. Válaszotok várom tisztelettel Dávid Zsolt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január23, 2011 Megoszt Elküldve Január23, 2011 sziasztok urak!! Lenne 2 kérdésem az első. Nekem a gyári km óra az ugye nem fordulat számmérős. W1111 a kódja. Most ha veszek egy ugyan ilyen w1111 kodú km órát a mi fordszámos akkor csak kicserélem őket rádugom a kábeleket és ennyi? Működik is? Illetve a másik kérdésem hogy alapjárati motort takarítani nagyon nehéz? Mert ha igen akkor lehet hogy szerelő kell majd. Válaszotok várom tisztelettel Dávid Zsolt. Szia! Nézz be a Gyik topicba, van leírás a témáról :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolesz24 Elküldve Január23, 2011 Megoszt Elküldve Január23, 2011 Köszi bátyja!! MEg van amit akartam most már csak egy óra kell :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
'oppá Elküldve Január30, 2011 Megoszt Elküldve Január30, 2011 Az SE-nél egyszerre két hengernél történik befecskendezés, és gyújtás is. Ahogy FPepe is írta esélyes, hogy a leszakadó ékszíj elállította a főtengely jeladót, vagy a vezetékét. B) Ettől a DIS még nem kizárható. Mindenkinek kösz a segítséget.Meglett a baj forrása.Levettem a szelepfedelet,és az egyik hengernél el volt törve a kipufogó szelep himbája,és a szelepékek is rejtelmes módon szublimáltak,és persze a szelep is elgörbült..."pfff"...ennyit tudott mondani a szerelő...:lol: Én,hogy mit mondtam erre kitágult pupillákkal és orrlyukakkal,inkább nem idézném,a lényeg hogy a mester úr elnéző mosollyal rejtelmesen csak annyit mondott:"no,nem annyira vészes,majd meglátjuk..." (van egy sanda gyanúm,hogy ez a "pfff",betűnkét kb:10-rugómba fog kerülni. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január30, 2011 Megoszt Elküldve Január30, 2011 Az SE-nél egyszerre két hengernél történik befecskendezés, és gyújtás is. Ahogy FPepe is írta esélyes, hogy a leszakadó ékszíj elállította a főtengely jeladót, vagy a vezetékét. :lol: Ettől a DIS még nem kizárható. Őőő.. kicsit régi post-ra válaszolok tudom, de nem úgy van, hogy hengerenként fecskendez (mikor kell) és a DIS gyújt párosával? (Két szélső és két belső van párban) Link to comment Megosztás: More sharing options...
'oppá Elküldve Január30, 2011 Megoszt Elküldve Január30, 2011 Őőő.. kicsit régi post-ra válaszolok tudom, de nem úgy van, hogy hengerenként fecskendez (mikor kell) és a DIS gyújt párosával? (Két szélső és két belső van párban) Ha jól tudom úgy van.De nem vagyok benne biztos 100%-ban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Január30, 2011 Megoszt Elküldve Január30, 2011 A logika ezt diktálná. :lol: Ha már 4 ütemű. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Január30, 2011 Megoszt Elküldve Január30, 2011 Őőő.. kicsit régi post-ra válaszolok tudom, de nem úgy van, hogy hengerenként fecskendez (mikor kell) és a DIS gyújt párosával? (Két szélső és két belső van párban) SE-nél egyszerre megy a befecskendezés is a két-két hengernél. :lol: (a kapcsolási rajzán is úgy van) A többi modernebb "hengerenkéntis" motornál már külön van mindegyik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január30, 2011 Megoszt Elküldve Január30, 2011 SE-nél egyszerre megy a befecskendezés is a két-két hengernél. :D (a kapcsolási rajzán is úgy van) A többi modernebb "hengerenkéntis" motornál már külön van mindegyik. Érdekes. Értelme nem sok van ennek. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január30, 2011 Megoszt Elküldve Január30, 2011 Érdekes. Értelme nem sok van ennek. :D Pazarlásnak tűnik. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január30, 2011 Megoszt Elküldve Január30, 2011 Érdekes. Értelme nem sok van ennek. :D Pazarlásnak tűnik. :lol: Gondolom elektronikailag egyszerűbb megvalósítani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ihbastra Elküldve Január30, 2011 Megoszt Elküldve Január30, 2011 SE-nél egyszerre megy a befecskendezés is a két-két hengernél. :lol: (a kapcsolási rajzán is úgy van) A többi modernebb "hengerenkéntis" motornál már külön van mindegyik. Nem, 1,3,4,2! Mindig csak 1 henger kap üzemanyagot! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január30, 2011 Megoszt Elküldve Január30, 2011 Gondolom elektronikailag egyszerűbb megvalósítani. Na jó, de hogy 2X annyit nyomat be mint amennyit eléget? Nem hiszem. :lol: A 4 injektor mindenképpen kell, az elektronikán spóroltak volna? Az hogy egyszerre kap 2 henger szikrát oké, csak a gyertya fogy gyorsabban, nade feleslegesen benzint benyomatni? Mit szól hozzá a kati? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január30, 2011 Megoszt Elküldve Január30, 2011 Na jó, de hogy 2X annyit nyomat be mint amennyit eléget? Nem hiszem. :lol: A 4 injektor mindenképpen kell, az elektronikán spóroltak volna? Az hogy egyszerre kap 2 henger szikrát oké, csak a gyertya fogy gyorsabban, nade feleslegesen benzint benyomatni? Mit szól hozzá a kati? Pedig tényleg így van rajz szerint. :D C20NE-nél viszont már külön van és 1.8SE-nél is. Ecotec-eket nem néztem már, azoknál már biztosra veszem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január30, 2011 Megoszt Elküldve Január30, 2011 Pedig tényleg így van rajz szerint. :lol: C20NE-nél viszont már külön van és 1.8SE-nél is. Ecotec-eket nem néztem már, azoknál már biztosra veszem. Oké, de mi lesz a plussz üanyaggal? Mikor és hol ég el? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ihbastra Elküldve Január30, 2011 Megoszt Elküldve Január30, 2011 Na jó, de hogy 2X annyit nyomat be mint amennyit eléget? Nem hiszem. :lol: A 4 injektor mindenképpen kell, az elektronikán spóroltak volna? Az hogy egyszerre kap 2 henger szikrát oké, csak a gyertya fogy gyorsabban, nade feleslegesen benzint benyomatni? Mit szól hozzá a kati? A szikra se igaz, azért van a gyújtáselosztó! Mindig csak 1 henger kap szikrét és üzemanyagot! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január30, 2011 Megoszt Elküldve Január30, 2011 Oké, de mi lesz a plussz üanyaggal? Mikor és hol ég el? Passz. A szikra se igaz, azért van a gyújtáselosztó! Mindig csak 1 henger kap szikrét és üzemanyagot! DIS gyújtásról van szó. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január30, 2011 Megoszt Elküldve Január30, 2011 A szikra se igaz, azért van a gyújtáselosztó! Mindig csak 1 henger kap szikrét és üzemanyagot! Az elosztósnál igen, de DIS gyújtásnál kettesével gyújt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január30, 2011 Megoszt Elküldve Január30, 2011 Hát nem tudom de nekem nem fér bele a fejembe, hogy kétszer annyi űanyagot fecskendez be mint amennyit kéne, és mégsem fogyaszt kétszer annyit? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január30, 2011 Megoszt Elküldve Január30, 2011 Hát nem tudom de nekem nem fér bele a fejembe, hogy kétszer annyi űanyagot fecskendez be mint amennyit kéne, és mégsem fogyaszt kétszer annyit? :lol: Mivel a gyújtási sorrend alapján egymás utáni hengerekről beszélünk, így szerintem nem megy kárba az a benzin, amit befecskendez. Direkt így keveri a levegőt a benzinnel az ecu... B) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Január30, 2011 Megoszt Elküldve Január30, 2011 Itt a rajz, az oldal közepe táján. :lol: Gondolom kevesebbet fecskendez egyszerre, mint a másik, így jön össze a két befecskendezésből, egy ütemre való optimális benzin-levegő keverék. Olcsóbb megoldásnak biztos jó volt, mert nem kellett légmennyiség mérő és vezérműtengely jeladó. Az áramlástanban mindig voltak érdekességek, és az üzemanyag lecsapódás, keveredés is biztos jobb így. A fogyasztási adatokból ahogy látom, a SE motor sem mondható pazarlónak az NZ-hez képest, azonos használat mellett. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január30, 2011 Megoszt Elküldve Január30, 2011 Itt a rajz, az oldal közepe táján. :D Gondolom kevesebbet fecskendez egyszerre, mint a másik, így jön össze a két befecskendezésből, egy ütemre való optimális benzin-levegő keverék. Olcsóbb megoldásnak biztos jó volt, mert nem kellett légmennyiség mérő és vezérműtengely jeladó. Az áramlástanban mindig voltak érdekességek, és az üzemanyag lecsapódás, keveredés is biztos jobb így. A fogyasztási adatokból ahogy látom, a SE motor sem mondható pazarlónak az NZ-hez képest, azonos használat mellett. B) Erre gondoltam én is előző hozzászólásomban. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Január30, 2011 Megoszt Elküldve Január30, 2011 A szikra se igaz, azért van a gyújtáselosztó! Mindig csak 1 henger kap szikrét és üzemanyagot! Erre mondták itt régebben, hogy ezt gondold át még egyszer. :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Petiííi Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 Üdv. Remélem tudtok segíteni, a kérdésem a következő, hogy valaki meg tudná e mondani, hogy egy X16XEL '95-ös f astrának a főtengely végén lévő hosszbordás szíjtárcsánában milyen és mekkora csavar van ami oda fogja. Méreteket ha tudtok írni azt megköszönném. Mellékelek egy képet miről is érdeklődök. Köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 Hát nem tudom de nekem nem fér bele a fejembe, hogy kétszer annyi űanyagot fecskendez be mint amennyit kéne, és mégsem fogyaszt kétszer annyit? :lol: Tágítani kell, nem hiába nevezik fejtágításnak. Utána már belefér. :D Ám így, ebben a formában persze, hogy nem igaz. A korábban befecskendezett töltet várakozik a szívószelep nyitásáig. Nem fecskendez be kétszer annyit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts