zsolesz24 Elküldve Január23, 2011 Elküldve Január23, 2011 sziasztok urak!! Lenne 2 kérdésem az első. Nekem a gyári km óra az ugye nem fordulat számmérős. W1111 a kódja. Most ha veszek egy ugyan ilyen w1111 kodú km órát a mi fordszámos akkor csak kicserélem őket rádugom a kábeleket és ennyi? Működik is? Illetve a másik kérdésem hogy alapjárati motort takarítani nagyon nehéz? Mert ha igen akkor lehet hogy szerelő kell majd. Válaszotok várom tisztelettel Dávid Zsolt.
FPepe Elküldve Január23, 2011 Elküldve Január23, 2011 sziasztok urak!! Lenne 2 kérdésem az első. Nekem a gyári km óra az ugye nem fordulat számmérős. W1111 a kódja. Most ha veszek egy ugyan ilyen w1111 kodú km órát a mi fordszámos akkor csak kicserélem őket rádugom a kábeleket és ennyi? Működik is? Illetve a másik kérdésem hogy alapjárati motort takarítani nagyon nehéz? Mert ha igen akkor lehet hogy szerelő kell majd. Válaszotok várom tisztelettel Dávid Zsolt. Szia! Nézz be a Gyik topicba, van leírás a témáról :)
zsolesz24 Elküldve Január23, 2011 Elküldve Január23, 2011 Köszi bátyja!! MEg van amit akartam most már csak egy óra kell :)
'oppá Elküldve Január30, 2011 Elküldve Január30, 2011 Az SE-nél egyszerre két hengernél történik befecskendezés, és gyújtás is. Ahogy FPepe is írta esélyes, hogy a leszakadó ékszíj elállította a főtengely jeladót, vagy a vezetékét. B) Ettől a DIS még nem kizárható. Mindenkinek kösz a segítséget.Meglett a baj forrása.Levettem a szelepfedelet,és az egyik hengernél el volt törve a kipufogó szelep himbája,és a szelepékek is rejtelmes módon szublimáltak,és persze a szelep is elgörbült..."pfff"...ennyit tudott mondani a szerelő...:lol: Én,hogy mit mondtam erre kitágult pupillákkal és orrlyukakkal,inkább nem idézném,a lényeg hogy a mester úr elnéző mosollyal rejtelmesen csak annyit mondott:"no,nem annyira vészes,majd meglátjuk..." (van egy sanda gyanúm,hogy ez a "pfff",betűnkét kb:10-rugómba fog kerülni. :D
daykiller Elküldve Január30, 2011 Elküldve Január30, 2011 Az SE-nél egyszerre két hengernél történik befecskendezés, és gyújtás is. Ahogy FPepe is írta esélyes, hogy a leszakadó ékszíj elállította a főtengely jeladót, vagy a vezetékét. :lol: Ettől a DIS még nem kizárható. Őőő.. kicsit régi post-ra válaszolok tudom, de nem úgy van, hogy hengerenként fecskendez (mikor kell) és a DIS gyújt párosával? (Két szélső és két belső van párban)
'oppá Elküldve Január30, 2011 Elküldve Január30, 2011 Őőő.. kicsit régi post-ra válaszolok tudom, de nem úgy van, hogy hengerenként fecskendez (mikor kell) és a DIS gyújt párosával? (Két szélső és két belső van párban) Ha jól tudom úgy van.De nem vagyok benne biztos 100%-ban.
öcsibácsi Elküldve Január30, 2011 Elküldve Január30, 2011 A logika ezt diktálná. :lol: Ha már 4 ütemű.
Tiu Elküldve Január30, 2011 Elküldve Január30, 2011 Őőő.. kicsit régi post-ra válaszolok tudom, de nem úgy van, hogy hengerenként fecskendez (mikor kell) és a DIS gyújt párosával? (Két szélső és két belső van párban) SE-nél egyszerre megy a befecskendezés is a két-két hengernél. :lol: (a kapcsolási rajzán is úgy van) A többi modernebb "hengerenkéntis" motornál már külön van mindegyik.
daykiller Elküldve Január30, 2011 Elküldve Január30, 2011 SE-nél egyszerre megy a befecskendezés is a két-két hengernél. :D (a kapcsolási rajzán is úgy van) A többi modernebb "hengerenkéntis" motornál már külön van mindegyik. Érdekes. Értelme nem sok van ennek. :lol:
zotya975 Elküldve Január30, 2011 Elküldve Január30, 2011 Érdekes. Értelme nem sok van ennek. :D Pazarlásnak tűnik. :lol:
FPepe Elküldve Január30, 2011 Elküldve Január30, 2011 Érdekes. Értelme nem sok van ennek. :D Pazarlásnak tűnik. :lol: Gondolom elektronikailag egyszerűbb megvalósítani.
ihbastra Elküldve Január30, 2011 Elküldve Január30, 2011 SE-nél egyszerre megy a befecskendezés is a két-két hengernél. :lol: (a kapcsolási rajzán is úgy van) A többi modernebb "hengerenkéntis" motornál már külön van mindegyik. Nem, 1,3,4,2! Mindig csak 1 henger kap üzemanyagot!
zotya975 Elküldve Január30, 2011 Elküldve Január30, 2011 Gondolom elektronikailag egyszerűbb megvalósítani. Na jó, de hogy 2X annyit nyomat be mint amennyit eléget? Nem hiszem. :lol: A 4 injektor mindenképpen kell, az elektronikán spóroltak volna? Az hogy egyszerre kap 2 henger szikrát oké, csak a gyertya fogy gyorsabban, nade feleslegesen benzint benyomatni? Mit szól hozzá a kati?
daykiller Elküldve Január30, 2011 Elküldve Január30, 2011 Na jó, de hogy 2X annyit nyomat be mint amennyit eléget? Nem hiszem. :lol: A 4 injektor mindenképpen kell, az elektronikán spóroltak volna? Az hogy egyszerre kap 2 henger szikrát oké, csak a gyertya fogy gyorsabban, nade feleslegesen benzint benyomatni? Mit szól hozzá a kati? Pedig tényleg így van rajz szerint. :D C20NE-nél viszont már külön van és 1.8SE-nél is. Ecotec-eket nem néztem már, azoknál már biztosra veszem.
zotya975 Elküldve Január30, 2011 Elküldve Január30, 2011 Pedig tényleg így van rajz szerint. :lol: C20NE-nél viszont már külön van és 1.8SE-nél is. Ecotec-eket nem néztem már, azoknál már biztosra veszem. Oké, de mi lesz a plussz üanyaggal? Mikor és hol ég el?
ihbastra Elküldve Január30, 2011 Elküldve Január30, 2011 Na jó, de hogy 2X annyit nyomat be mint amennyit eléget? Nem hiszem. :lol: A 4 injektor mindenképpen kell, az elektronikán spóroltak volna? Az hogy egyszerre kap 2 henger szikrát oké, csak a gyertya fogy gyorsabban, nade feleslegesen benzint benyomatni? Mit szól hozzá a kati? A szikra se igaz, azért van a gyújtáselosztó! Mindig csak 1 henger kap szikrét és üzemanyagot!
daykiller Elküldve Január30, 2011 Elküldve Január30, 2011 Oké, de mi lesz a plussz üanyaggal? Mikor és hol ég el? Passz. A szikra se igaz, azért van a gyújtáselosztó! Mindig csak 1 henger kap szikrét és üzemanyagot! DIS gyújtásról van szó. :lol:
FPepe Elküldve Január30, 2011 Elküldve Január30, 2011 A szikra se igaz, azért van a gyújtáselosztó! Mindig csak 1 henger kap szikrét és üzemanyagot! Az elosztósnál igen, de DIS gyújtásnál kettesével gyújt.
zotya975 Elküldve Január30, 2011 Elküldve Január30, 2011 Hát nem tudom de nekem nem fér bele a fejembe, hogy kétszer annyi űanyagot fecskendez be mint amennyit kéne, és mégsem fogyaszt kétszer annyit? :lol:
daykiller Elküldve Január30, 2011 Elküldve Január30, 2011 Hát nem tudom de nekem nem fér bele a fejembe, hogy kétszer annyi űanyagot fecskendez be mint amennyit kéne, és mégsem fogyaszt kétszer annyit? :lol: Mivel a gyújtási sorrend alapján egymás utáni hengerekről beszélünk, így szerintem nem megy kárba az a benzin, amit befecskendez. Direkt így keveri a levegőt a benzinnel az ecu... B) :D
Tiu Elküldve Január30, 2011 Elküldve Január30, 2011 Itt a rajz, az oldal közepe táján. :lol: Gondolom kevesebbet fecskendez egyszerre, mint a másik, így jön össze a két befecskendezésből, egy ütemre való optimális benzin-levegő keverék. Olcsóbb megoldásnak biztos jó volt, mert nem kellett légmennyiség mérő és vezérműtengely jeladó. Az áramlástanban mindig voltak érdekességek, és az üzemanyag lecsapódás, keveredés is biztos jobb így. A fogyasztási adatokból ahogy látom, a SE motor sem mondható pazarlónak az NZ-hez képest, azonos használat mellett. :D
daykiller Elküldve Január30, 2011 Elküldve Január30, 2011 Itt a rajz, az oldal közepe táján. :D Gondolom kevesebbet fecskendez egyszerre, mint a másik, így jön össze a két befecskendezésből, egy ütemre való optimális benzin-levegő keverék. Olcsóbb megoldásnak biztos jó volt, mert nem kellett légmennyiség mérő és vezérműtengely jeladó. Az áramlástanban mindig voltak érdekességek, és az üzemanyag lecsapódás, keveredés is biztos jobb így. A fogyasztási adatokból ahogy látom, a SE motor sem mondható pazarlónak az NZ-hez képest, azonos használat mellett. B) Erre gondoltam én is előző hozzászólásomban. :lol:
Tiu Elküldve Január30, 2011 Elküldve Január30, 2011 A szikra se igaz, azért van a gyújtáselosztó! Mindig csak 1 henger kap szikrét és üzemanyagot! Erre mondták itt régebben, hogy ezt gondold át még egyszer. :D :lol:
Petiííi Elküldve Január31, 2011 Elküldve Január31, 2011 Üdv. Remélem tudtok segíteni, a kérdésem a következő, hogy valaki meg tudná e mondani, hogy egy X16XEL '95-ös f astrának a főtengely végén lévő hosszbordás szíjtárcsánában milyen és mekkora csavar van ami oda fogja. Méreteket ha tudtok írni azt megköszönném. Mellékelek egy képet miről is érdeklődök. Köszönöm.
Guest gorbi Elküldve Január31, 2011 Elküldve Január31, 2011 Hát nem tudom de nekem nem fér bele a fejembe, hogy kétszer annyi űanyagot fecskendez be mint amennyit kéne, és mégsem fogyaszt kétszer annyit? :lol: Tágítani kell, nem hiába nevezik fejtágításnak. Utána már belefér. :D Ám így, ebben a formában persze, hogy nem igaz. A korábban befecskendezett töltet várakozik a szívószelep nyitásáig. Nem fecskendez be kétszer annyit.
Recommended Posts