kknl Elküldve Január20, 2011 Elküldve Január20, 2011 Ezt hogy érted? Kevés a töltés , talán szénkefés.
daykiller Elküldve Január20, 2011 Elküldve Január20, 2011 Kevés a töltés , talán szénkefés. Mindegyik generátor szénkefés. :D Amúgy megvan a hiba oka elekromosban. :)
Jürgen Elküldve Január20, 2011 Elküldve Január20, 2011 Mindegyik generátor szénkefés. :D Amúgy megvan a hiba oka elekromosban. :) És minden motor hengerfejes. :D
kknl Elküldve Január20, 2011 Elküldve Január20, 2011 Mindegyik generátor szénkefés. :D Amúgy megvan a hiba oka elekromosban. :) A parázsló töltéslámpa milyen hibát jelez leggyakrabban?
FPepe Elküldve Január20, 2011 Elküldve Január20, 2011 A parázsló töltéslámpa milyen hibát jelez leggyakrabban? Pl. a generátor testelési problémáját, elkopott szénkeféket/csúszógyűrűket.
RobesPierre Elküldve Január20, 2011 Elküldve Január20, 2011 A parázsló töltéslámpa milyen hibát jelez leggyakrabban? Nekem fesz. szabályzó hibánál csinálta így, ugyan is nagyobb volt a feszültség a kelleténél.
Dáwid Elküldve Január20, 2011 Elküldve Január20, 2011 A parázsló töltéslámpa milyen hibát jelez leggyakrabban? Nekem leggyakrabban, mindenre :D Parázslott a sz.r testelés miatt, parázslott a sz.r diódahíd miatt, parázslott még a közvilágítás miatt is :)
kknl Elküldve Január21, 2011 Elküldve Január21, 2011 Pl. a generátor testelési problémáját, elkopott szénkeféket/csúszógyűrűket. Hát igen teszem fel azért mert igy a 6.-opelt taposva legalább 3x volt szénkefe problémám. Dioda hidat csak akkor cseréltem amikor csapágyas lett egy vákumszivattyus és egyszerübbvolt 2-ből 1-et csinálni :)
Dj JocEe Elküldve Január21, 2011 Elküldve Január21, 2011 Pl. a generátor testelési problémáját, elkopott szénkeféket/csúszógyűrűket. Nekem mikor elkopott a szénkefém, semmit nem jelzett a lámpa...abból vettem észre hogy hazafele az m0-án már semmit nemláttam...olyan volt a fényszóróm mint a helyzetjelzö, a rádiom folyton letiltott és kikapcsolt (gondolom nemkapott már áramot)...elég ˝kellemes˝ volt ugy hazavezetni éjszaka hogy alig láttam :) abban reménykedtem h még hazaérek ne merüljön le teljesen az akksim :D aztán szétszedtük és elfogyott a szénkefe...nah akkor ujitottuk fel az egész generatort...minden cserés lett benne a biztonság kedvéért :D
neodd Elküldve Január21, 2011 Elküldve Január21, 2011 Nekem mikor elkopott a szénkefém, semmit nem jelzett a lámpa...abból vettem észre hogy hazafele az m0-án már semmit nemláttam...olyan volt a fényszóróm mint a helyzetjelzö, a rádiom folyton letiltott és kikapcsolt (gondolom nemkapott már áramot)...elég ˝kellemes˝ volt ugy hazavezetni éjszaka hogy alig láttam :) abban reménykedtem h még hazaérek ne merüljön le teljesen az akksim :D aztán szétszedtük és elfogyott a szénkefe...nah akkor ujitottuk fel az egész generatort...minden cserés lett benne a biztonság kedvéért :D Nekem sem jelezte a szénkefék kopását... Éppen féklámpa izzót cseréltünk, amikor lekapcsolt a rádió. Mondom mi a fene, aztán szép lassan elhalványodott a féklámpa is, amikor teszteltük, hogy jó-e :D
daykiller Elküldve Január21, 2011 Elküldve Január21, 2011 Nekem mikor elkopott a szénkefém, semmit nem jelzett a lámpa...abból vettem észre hogy hazafele az m0-án már semmit nemláttam...olyan volt a fényszóróm mint a helyzetjelzö, a rádiom folyton letiltott és kikapcsolt (gondolom nemkapott már áramot)...elég ˝kellemes˝ volt ugy hazavezetni éjszaka hogy alig láttam :D abban reménykedtem h még hazaérek ne merüljön le teljesen az akksim :D aztán szétszedtük és elfogyott a szénkefe...nah akkor ujitottuk fel az egész generatort...minden cserés lett benne a biztonság kedvéért :D Ha 10V alá csökken a feszültség, akkor a rádiók kikapcsolnak, mivel a végfokoknak is van egy minimális feszültségszükségletük, amivel már üzemelni tudnak. És hogy tudjátok. Áramot nem kap egy eszköz, hanem az veszi fel. :)
Dj JocEe Elküldve Január21, 2011 Elküldve Január21, 2011 Ha 10V alá csökken a feszültség, akkor a rádiók kikapcsolnak, mivel a végfokoknak is van egy minimális feszültségszükségletük, amivel már üzemelni tudnak. És hogy tudjátok. Áramot nem kap egy eszköz, hanem az veszi fel. :) De ha fel akarja venni az áramot és nem birja, akkor nem kap :D nah jolvan amugy igazad van :D én irtam rosszul...
Szasza5 Elküldve Január21, 2011 Elküldve Január21, 2011 Köszönöm a gyors válaszokat. Holnap átnézem a dolgokat. Annyi jutott eszembe még, hogy az indexkapcsoló nagyon érzékeny, felkapcsolja a refit, pedig nem nyomom előre. Egy újat szerezek, vagy bontott is jó lehet? (melyik a jobb, egy bontott gyári, vagy egy után gyártott?) Jaj, még a bal tompított nem világít. Milyen izzó kell előre?(szeretnék képben lenni, ne palizzanak át) Úgy a korrekt, ha mind a kettőt cserélem? Köszönöm az eddigi tanácsokat! Szépen alakulgat a "kicsi" kocsim, Tőkre tetszett, az index kapcsolót 5 perc alatt beszereltem és nagyon frankón működik, febi német (utángyári?) 3000Ft volt, most már visszajelzi a tompítottat is a műszerfalam. Baba! A dudát, nem sikerült még megoldanom, merre lehet?? Hűtő alatt nem láttam dudaformát. Van a tetőn, kívül, az a fekete műanyag, ahova a tetősín szerelhető, ott ázok be, baloldalon teljes hossz, jobb oldalt csak hátul, ezt hogyan tudom megszüntetni? Szétszedni, újra összerakni? Ja igen, és a pollenszűrő merre van, bár még a fűtésem nem jó, de azért megnézném a pollenszűrőt, a párosodás miatt, de nem tudom merre található ? Srácok! a fék az ilyen? vagy levegős, vagy nem értem ! Indulás után 2-3 percig úgy fog a fék, hogy az ABS is bekapcsol (szaggat fékezéskor, gondolom, engedi forogni a kereket), de később már hiába nyomom az ABS hatás nem jön elő, olyan, mint ha mégsem fog, de azért valamennyire fékezi az autót, ilyen egy opel fék ? Pumpálom, nem kemény. picit rugós, levegős ?
bandika Elküldve Január22, 2011 Elküldve Január22, 2011 Köszönöm az eddigi tanácsokat! Szépen alakulgat a "kicsi" kocsim, Tőkre tetszett, az index kapcsolót 5 perc alatt beszereltem és nagyon frankón működik, febi német (utángyári?) 3000Ft volt, most már visszajelzi a tompítottat is a műszerfalam. Baba! A dudát, nem sikerült még megoldanom, merre lehet?? Hűtő alatt nem láttam dudaformát. Van a tetőn, kívül, az a fekete műanyag, ahova a tetősín szerelhető, ott ázok be, baloldalon teljes hossz, jobb oldalt csak hátul, ezt hogyan tudom megszüntetni? Szétszedni, újra összerakni? Ja igen, és a pollenszűrő merre van, bár még a fűtésem nem jó, de azért megnézném a pollenszűrőt, a párosodás miatt, de nem tudom merre található ? Srácok! a fék az ilyen? vagy levegős, vagy nem értem ! Indulás után 2-3 percig úgy fog a fék, hogy az ABS is bekapcsol (szaggat fékezéskor, gondolom, engedi forogni a kereket), de később már hiába nyomom az ABS hatás nem jön elő, olyan, mint ha mégsem fog, de azért valamennyire fékezi az autót, ilyen egy opel fék ? Pumpálom, nem kemény. picit rugós, levegős ? Itt tudod megnézni a pollenszűrőt: http://www.opelforum.hu/index.php?showtopi...mp;#entry481327 a duda pedig a hűtő előtt van
epk947 Elküldve Január22, 2011 Elküldve Január22, 2011 Köszönöm az eddigi tanácsokat! Srácok! a fék az ilyen? vagy levegős, vagy nem értem ! Indulás után 2-3 percig úgy fog a fék, hogy az ABS is bekapcsol (szaggat fékezéskor, gondolom, engedi forogni a kereket), de később már hiába nyomom az ABS hatás nem jön elő, olyan, mint ha mégsem fog, de azért valamennyire fékezi az autót, ilyen egy opel fék ? Pumpálom, nem kemény. picit rugós, levegős ? Nem. Az Opel fék nem ilyen. Nem ártana egy fékszétszedés, tisztítás, légtelenítés! Ha a kocsi előélete ismeretlen, nem árt egy fékfolyadék csere sem. Aztán lehet véleményt mondani
Szasza5 Elküldve Január22, 2011 Elküldve Január22, 2011 Nem. Az Opel fék nem ilyen. Nem ártana egy fékszétszedés, tisztítás, légtelenítés! Ha a kocsi előélete ismeretlen, nem árt egy fékfolyadék csere sem. Aztán lehet véleményt mondani Cirka 340km-t mentem eddig az autóval, az eddig tapasztalt fékhatásra mondtam véleményt, hogy ez így normális-e, mert szerintem nem, ahogy szerinted sem. Köszi, a tanácsokat, Hétfőn akkor ezt is átnézetem a szerelőmmel.
Krajcso Elküldve Január22, 2011 Elküldve Január22, 2011 Sziasztok! A kérdésem az lenne, hogy egy facelift előtti gyárilag nem ködlámpás kocsiba utólag mekkora munka beszerelni a ködlámpát? A lökhárítót kivágom az oké, de a felfogatófülek csavarhelyei megvannak a sima lökösön is? A kábelek benn lehetnek a kocsiban? Milyen színűt keressek, és hány ereset? Van mindkét oldalon plusz egy csatlakozó a fényszórómnál, de nem tudom, hogy ködkámpáé, vagy fényszórómagasság állító motoré-e vajon. A kapcsolóban van a relé, vagy van külön ködlámpa relé a biztosítéktáblán? A ködlámpakapcsoló alljzata gyárilag megvan a műszerfalon? (érintkezők) A Bosch vagy a Valeo ködlámpa jobb? Üdv, Ákos
Breki Elküldve Január22, 2011 Elküldve Január22, 2011 Sziasztok! A kérdésem az lenne, hogy egy facelift előtti gyárilag nem ködlámpás kocsiba utólag mekkora munka beszerelni a ködlámpát? A lökhárítót kivágom az oké, de a felfogatófülek csavarhelyei megvannak a sima lökösön is? A kábelek benn lehetnek a kocsiban? Milyen színűt keressek, és hány ereset? Van mindkét oldalon plusz egy csatlakozó a fényszórómnál, de nem tudom, hogy ködkámpáé, vagy fényszórómagasság állító motoré-e vajon. A kapcsolóban van a relé, vagy van külön ködlámpa relé a biztosítéktáblán? A ködlámpakapcsoló alljzata gyárilag megvan a műszerfalon? (érintkezők) A Bosch vagy a Valeo ködlámpa jobb? Üdv, Ákos A gyári lökösön megvan a helye, és a felfogatók helye is. A lámpa mögött a magasságállító vezetékei vannak, a ködlámpáét baloldalon a hőmérő szenzor madzagjaihoz kötegelve, jobb oldalon kb a vonószem magasságában a kasznihoz kötegelve találod. Relék helye a biztitáblában van, a kapcsolót egy vakfedél takarja
daykiller Elküldve Január22, 2011 Elküldve Január22, 2011 Sziasztok! A kérdésem az lenne, hogy egy facelift előtti gyárilag nem ködlámpás kocsiba utólag mekkora munka beszerelni a ködlámpát? A lökhárítót kivágom az oké, de a felfogatófülek csavarhelyei megvannak a sima lökösön is? A kábelek benn lehetnek a kocsiban? Milyen színűt keressek, és hány ereset? Van mindkét oldalon plusz egy csatlakozó a fényszórómnál, de nem tudom, hogy ködkámpáé, vagy fényszórómagasság állító motoré-e vajon. A kapcsolóban van a relé, vagy van külön ködlámpa relé a biztosítéktáblán? A ködlámpakapcsoló alljzata gyárilag megvan a műszerfalon? (érintkezők) A Bosch vagy a Valeo ködlámpa jobb? Üdv, Ákos Valeo teríti a fényt, a bosch pedig projektoros, így tojásformában előre vetít. Valeot javasolnám. Ha 3 érintkezős a lámpa mögötti csatlakozó, akkor az a magasságállítóé. A gyári lökösön megvan a helye, és a felfogatók helye is. A lámpa mögött a magasságállító vezetékei vannak, a ködlámpáét baloldalon a hőmérő szenzor madzagjaihoz kötegelve, jobb oldalon kb a vonószem magasságában a kasznihoz kötegelve találod. Relék helye a biztitáblában van, a kapcsolót egy vakfedél takarja Nekem meg egy gégecsőben van a hőérzékelővel is, csak van egy leágazás róla a ködlámpának.
Breki Elküldve Január22, 2011 Elküldve Január22, 2011 Valeo teríti a fényt, a bosch pedig projektoros, így tojásformában előre vetít. Valeot javasolnám. Ha 3 érintkezős a lámpa mögötti csatlakozó, akkor az a magasságállítóé. Nekem meg egy gégecsőben van a hőérzékelővel is, csak van egy leágazás róla a ködlámpának. Neked gyárilag benne volt a lámpa is. Nekem mellette volt :)
Krajcso Elküldve Január22, 2011 Elküldve Január22, 2011 Neked gyárilag benne volt a lámpa is. Nekem mellette volt :) Köszönöm a válaszokat! Pár nap múlva megyek aknára, aztán akkor körülnézek :D
Jürgen Elküldve Január22, 2011 Elküldve Január22, 2011 Valeo teríti a fényt, a bosch pedig projektoros, így tojásformában előre vetít. A Depo meg fénylik. :)
daykiller Elküldve Január22, 2011 Elküldve Január22, 2011 A Depo meg fénylik. :D A szemtanúm, hogy milyen sz?r a depo ködös. :) Amúgy megnéztem, jól van beállítva a Valeo balos. Szóval nem a beállítással van baj, hanem a gyártóval. :D
Recommended Posts