zozo astra1.6 16v Elküldve Január20, 2011 Megoszt Elküldve Január20, 2011 Biztos ami biztos. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve Január20, 2011 Megoszt Elküldve Január20, 2011 Ezt hogy érted? Kevés a töltés , talán szénkefés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január20, 2011 Megoszt Elküldve Január20, 2011 Kevés a töltés , talán szénkefés. Mindegyik generátor szénkefés. :D Amúgy megvan a hiba oka elekromosban. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve Január20, 2011 Megoszt Elküldve Január20, 2011 Mindegyik generátor szénkefés. :D Amúgy megvan a hiba oka elekromosban. :) És minden motor hengerfejes. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozo astra1.6 16v Elküldve Január20, 2011 Megoszt Elküldve Január20, 2011 Köszönöm a segitséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve Január20, 2011 Megoszt Elküldve Január20, 2011 Mindegyik generátor szénkefés. :D Amúgy megvan a hiba oka elekromosban. :) A parázsló töltéslámpa milyen hibát jelez leggyakrabban? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január20, 2011 Megoszt Elküldve Január20, 2011 A parázsló töltéslámpa milyen hibát jelez leggyakrabban? Pl. a generátor testelési problémáját, elkopott szénkeféket/csúszógyűrűket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
RobesPierre Elküldve Január20, 2011 Megoszt Elküldve Január20, 2011 A parázsló töltéslámpa milyen hibát jelez leggyakrabban? Nekem fesz. szabályzó hibánál csinálta így, ugyan is nagyobb volt a feszültség a kelleténél. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január20, 2011 Megoszt Elküldve Január20, 2011 A parázsló töltéslámpa milyen hibát jelez leggyakrabban? Nekem leggyakrabban, mindenre :D Parázslott a sz.r testelés miatt, parázslott a sz.r diódahíd miatt, parázslott még a közvilágítás miatt is :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve Január21, 2011 Megoszt Elküldve Január21, 2011 Pl. a generátor testelési problémáját, elkopott szénkeféket/csúszógyűrűket. Hát igen teszem fel azért mert igy a 6.-opelt taposva legalább 3x volt szénkefe problémám. Dioda hidat csak akkor cseréltem amikor csapágyas lett egy vákumszivattyus és egyszerübbvolt 2-ből 1-et csinálni :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dj JocEe Elküldve Január21, 2011 Megoszt Elküldve Január21, 2011 Pl. a generátor testelési problémáját, elkopott szénkeféket/csúszógyűrűket. Nekem mikor elkopott a szénkefém, semmit nem jelzett a lámpa...abból vettem észre hogy hazafele az m0-án már semmit nemláttam...olyan volt a fényszóróm mint a helyzetjelzö, a rádiom folyton letiltott és kikapcsolt (gondolom nemkapott már áramot)...elég ˝kellemes˝ volt ugy hazavezetni éjszaka hogy alig láttam :) abban reménykedtem h még hazaérek ne merüljön le teljesen az akksim :D aztán szétszedtük és elfogyott a szénkefe...nah akkor ujitottuk fel az egész generatort...minden cserés lett benne a biztonság kedvéért :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
neodd Elküldve Január21, 2011 Megoszt Elküldve Január21, 2011 Nekem mikor elkopott a szénkefém, semmit nem jelzett a lámpa...abból vettem észre hogy hazafele az m0-án már semmit nemláttam...olyan volt a fényszóróm mint a helyzetjelzö, a rádiom folyton letiltott és kikapcsolt (gondolom nemkapott már áramot)...elég ˝kellemes˝ volt ugy hazavezetni éjszaka hogy alig láttam :) abban reménykedtem h még hazaérek ne merüljön le teljesen az akksim :D aztán szétszedtük és elfogyott a szénkefe...nah akkor ujitottuk fel az egész generatort...minden cserés lett benne a biztonság kedvéért :D Nekem sem jelezte a szénkefék kopását... Éppen féklámpa izzót cseréltünk, amikor lekapcsolt a rádió. Mondom mi a fene, aztán szép lassan elhalványodott a féklámpa is, amikor teszteltük, hogy jó-e :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január21, 2011 Megoszt Elküldve Január21, 2011 Nekem mikor elkopott a szénkefém, semmit nem jelzett a lámpa...abból vettem észre hogy hazafele az m0-án már semmit nemláttam...olyan volt a fényszóróm mint a helyzetjelzö, a rádiom folyton letiltott és kikapcsolt (gondolom nemkapott már áramot)...elég ˝kellemes˝ volt ugy hazavezetni éjszaka hogy alig láttam :D abban reménykedtem h még hazaérek ne merüljön le teljesen az akksim :D aztán szétszedtük és elfogyott a szénkefe...nah akkor ujitottuk fel az egész generatort...minden cserés lett benne a biztonság kedvéért :D Ha 10V alá csökken a feszültség, akkor a rádiók kikapcsolnak, mivel a végfokoknak is van egy minimális feszültségszükségletük, amivel már üzemelni tudnak. És hogy tudjátok. Áramot nem kap egy eszköz, hanem az veszi fel. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dj JocEe Elküldve Január21, 2011 Megoszt Elküldve Január21, 2011 Ha 10V alá csökken a feszültség, akkor a rádiók kikapcsolnak, mivel a végfokoknak is van egy minimális feszültségszükségletük, amivel már üzemelni tudnak. És hogy tudjátok. Áramot nem kap egy eszköz, hanem az veszi fel. :) De ha fel akarja venni az áramot és nem birja, akkor nem kap :D nah jolvan amugy igazad van :D én irtam rosszul... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szasza5 Elküldve Január21, 2011 Megoszt Elküldve Január21, 2011 Köszönöm a gyors válaszokat. Holnap átnézem a dolgokat. Annyi jutott eszembe még, hogy az indexkapcsoló nagyon érzékeny, felkapcsolja a refit, pedig nem nyomom előre. Egy újat szerezek, vagy bontott is jó lehet? (melyik a jobb, egy bontott gyári, vagy egy után gyártott?) Jaj, még a bal tompított nem világít. Milyen izzó kell előre?(szeretnék képben lenni, ne palizzanak át) Úgy a korrekt, ha mind a kettőt cserélem? Köszönöm az eddigi tanácsokat! Szépen alakulgat a "kicsi" kocsim, Tőkre tetszett, az index kapcsolót 5 perc alatt beszereltem és nagyon frankón működik, febi német (utángyári?) 3000Ft volt, most már visszajelzi a tompítottat is a műszerfalam. Baba! A dudát, nem sikerült még megoldanom, merre lehet?? Hűtő alatt nem láttam dudaformát. Van a tetőn, kívül, az a fekete műanyag, ahova a tetősín szerelhető, ott ázok be, baloldalon teljes hossz, jobb oldalt csak hátul, ezt hogyan tudom megszüntetni? Szétszedni, újra összerakni? Ja igen, és a pollenszűrő merre van, bár még a fűtésem nem jó, de azért megnézném a pollenszűrőt, a párosodás miatt, de nem tudom merre található ? Srácok! a fék az ilyen? vagy levegős, vagy nem értem ! Indulás után 2-3 percig úgy fog a fék, hogy az ABS is bekapcsol (szaggat fékezéskor, gondolom, engedi forogni a kereket), de később már hiába nyomom az ABS hatás nem jön elő, olyan, mint ha mégsem fog, de azért valamennyire fékezi az autót, ilyen egy opel fék ? Pumpálom, nem kemény. picit rugós, levegős ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
bandika Elküldve Január22, 2011 Megoszt Elküldve Január22, 2011 Köszönöm az eddigi tanácsokat! Szépen alakulgat a "kicsi" kocsim, Tőkre tetszett, az index kapcsolót 5 perc alatt beszereltem és nagyon frankón működik, febi német (utángyári?) 3000Ft volt, most már visszajelzi a tompítottat is a műszerfalam. Baba! A dudát, nem sikerült még megoldanom, merre lehet?? Hűtő alatt nem láttam dudaformát. Van a tetőn, kívül, az a fekete műanyag, ahova a tetősín szerelhető, ott ázok be, baloldalon teljes hossz, jobb oldalt csak hátul, ezt hogyan tudom megszüntetni? Szétszedni, újra összerakni? Ja igen, és a pollenszűrő merre van, bár még a fűtésem nem jó, de azért megnézném a pollenszűrőt, a párosodás miatt, de nem tudom merre található ? Srácok! a fék az ilyen? vagy levegős, vagy nem értem ! Indulás után 2-3 percig úgy fog a fék, hogy az ABS is bekapcsol (szaggat fékezéskor, gondolom, engedi forogni a kereket), de később már hiába nyomom az ABS hatás nem jön elő, olyan, mint ha mégsem fog, de azért valamennyire fékezi az autót, ilyen egy opel fék ? Pumpálom, nem kemény. picit rugós, levegős ? Itt tudod megnézni a pollenszűrőt: http://www.opelforum.hu/index.php?showtopi...mp;#entry481327 a duda pedig a hűtő előtt van Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Január22, 2011 Megoszt Elküldve Január22, 2011 Köszönöm az eddigi tanácsokat! Srácok! a fék az ilyen? vagy levegős, vagy nem értem ! Indulás után 2-3 percig úgy fog a fék, hogy az ABS is bekapcsol (szaggat fékezéskor, gondolom, engedi forogni a kereket), de később már hiába nyomom az ABS hatás nem jön elő, olyan, mint ha mégsem fog, de azért valamennyire fékezi az autót, ilyen egy opel fék ? Pumpálom, nem kemény. picit rugós, levegős ? Nem. Az Opel fék nem ilyen. Nem ártana egy fékszétszedés, tisztítás, légtelenítés! Ha a kocsi előélete ismeretlen, nem árt egy fékfolyadék csere sem. Aztán lehet véleményt mondani Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szasza5 Elküldve Január22, 2011 Megoszt Elküldve Január22, 2011 Nem. Az Opel fék nem ilyen. Nem ártana egy fékszétszedés, tisztítás, légtelenítés! Ha a kocsi előélete ismeretlen, nem árt egy fékfolyadék csere sem. Aztán lehet véleményt mondani Cirka 340km-t mentem eddig az autóval, az eddig tapasztalt fékhatásra mondtam véleményt, hogy ez így normális-e, mert szerintem nem, ahogy szerinted sem. Köszi, a tanácsokat, Hétfőn akkor ezt is átnézetem a szerelőmmel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krajcso Elküldve Január22, 2011 Megoszt Elküldve Január22, 2011 Sziasztok! A kérdésem az lenne, hogy egy facelift előtti gyárilag nem ködlámpás kocsiba utólag mekkora munka beszerelni a ködlámpát? A lökhárítót kivágom az oké, de a felfogatófülek csavarhelyei megvannak a sima lökösön is? A kábelek benn lehetnek a kocsiban? Milyen színűt keressek, és hány ereset? Van mindkét oldalon plusz egy csatlakozó a fényszórómnál, de nem tudom, hogy ködkámpáé, vagy fényszórómagasság állító motoré-e vajon. A kapcsolóban van a relé, vagy van külön ködlámpa relé a biztosítéktáblán? A ködlámpakapcsoló alljzata gyárilag megvan a műszerfalon? (érintkezők) A Bosch vagy a Valeo ködlámpa jobb? Üdv, Ákos Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Január22, 2011 Megoszt Elküldve Január22, 2011 Sziasztok! A kérdésem az lenne, hogy egy facelift előtti gyárilag nem ködlámpás kocsiba utólag mekkora munka beszerelni a ködlámpát? A lökhárítót kivágom az oké, de a felfogatófülek csavarhelyei megvannak a sima lökösön is? A kábelek benn lehetnek a kocsiban? Milyen színűt keressek, és hány ereset? Van mindkét oldalon plusz egy csatlakozó a fényszórómnál, de nem tudom, hogy ködkámpáé, vagy fényszórómagasság állító motoré-e vajon. A kapcsolóban van a relé, vagy van külön ködlámpa relé a biztosítéktáblán? A ködlámpakapcsoló alljzata gyárilag megvan a műszerfalon? (érintkezők) A Bosch vagy a Valeo ködlámpa jobb? Üdv, Ákos A gyári lökösön megvan a helye, és a felfogatók helye is. A lámpa mögött a magasságállító vezetékei vannak, a ködlámpáét baloldalon a hőmérő szenzor madzagjaihoz kötegelve, jobb oldalon kb a vonószem magasságában a kasznihoz kötegelve találod. Relék helye a biztitáblában van, a kapcsolót egy vakfedél takarja Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január22, 2011 Megoszt Elküldve Január22, 2011 Sziasztok! A kérdésem az lenne, hogy egy facelift előtti gyárilag nem ködlámpás kocsiba utólag mekkora munka beszerelni a ködlámpát? A lökhárítót kivágom az oké, de a felfogatófülek csavarhelyei megvannak a sima lökösön is? A kábelek benn lehetnek a kocsiban? Milyen színűt keressek, és hány ereset? Van mindkét oldalon plusz egy csatlakozó a fényszórómnál, de nem tudom, hogy ködkámpáé, vagy fényszórómagasság állító motoré-e vajon. A kapcsolóban van a relé, vagy van külön ködlámpa relé a biztosítéktáblán? A ködlámpakapcsoló alljzata gyárilag megvan a műszerfalon? (érintkezők) A Bosch vagy a Valeo ködlámpa jobb? Üdv, Ákos Valeo teríti a fényt, a bosch pedig projektoros, így tojásformában előre vetít. Valeot javasolnám. Ha 3 érintkezős a lámpa mögötti csatlakozó, akkor az a magasságállítóé. A gyári lökösön megvan a helye, és a felfogatók helye is. A lámpa mögött a magasságállító vezetékei vannak, a ködlámpáét baloldalon a hőmérő szenzor madzagjaihoz kötegelve, jobb oldalon kb a vonószem magasságában a kasznihoz kötegelve találod. Relék helye a biztitáblában van, a kapcsolót egy vakfedél takarja Nekem meg egy gégecsőben van a hőérzékelővel is, csak van egy leágazás róla a ködlámpának. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Január22, 2011 Megoszt Elküldve Január22, 2011 Valeo teríti a fényt, a bosch pedig projektoros, így tojásformában előre vetít. Valeot javasolnám. Ha 3 érintkezős a lámpa mögötti csatlakozó, akkor az a magasságállítóé. Nekem meg egy gégecsőben van a hőérzékelővel is, csak van egy leágazás róla a ködlámpának. Neked gyárilag benne volt a lámpa is. Nekem mellette volt :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krajcso Elküldve Január22, 2011 Megoszt Elküldve Január22, 2011 Neked gyárilag benne volt a lámpa is. Nekem mellette volt :) Köszönöm a válaszokat! Pár nap múlva megyek aknára, aztán akkor körülnézek :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve Január22, 2011 Megoszt Elküldve Január22, 2011 Valeo teríti a fényt, a bosch pedig projektoros, így tojásformában előre vetít. A Depo meg fénylik. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január22, 2011 Megoszt Elküldve Január22, 2011 A Depo meg fénylik. :D A szemtanúm, hogy milyen sz?r a depo ködös. :) Amúgy megnéztem, jól van beállítva a Valeo balos. Szóval nem a beállítással van baj, hanem a gyártóval. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts