Jürgen Elküldve Január18, 2011 Megoszt Elküldve Január18, 2011 Annyi jutott eszembe még, hogy az indexkapcsoló nagyon érzékeny, felkapcsolja a refit, pedig nem nyomom előre. Egy újat szerezek, vagy bontott is jó lehet? (melyik a jobb, egy bontott gyári, vagy egy után gyártott?) Jaj, még a bal tompított nem világít. Milyen izzó kell előre?(szeretnék képben lenni, ne palizzanak át) Úgy a korrekt, ha mind a kettőt cserélem? Indexkar cserés, szerintem rád van bízva, milyen kerül bele, minden lutri a gyári újat kivéve, de azért nem szívhatsz vele olyan nagyot. Tompítottba/reflektorba sima H4 60/55W kell, ennél erősebbet nem érdemes, mert lehet, hogy leégeti a foncsort, és a búrát is mattítja - sokan használnak emelt fényű izzókat, pl. Tungsram/GE Megalight, ezek egészen jó látóteret biztosítanak, és nem bántják a lámpádat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
resga Elküldve Január19, 2011 Megoszt Elküldve Január19, 2011 - Nincs duda, relé kapcsol hallom, biztosíték kiégve? Merre található a biztosíték tábla? dudával én is így jártam, megadhatta magát, az enyém a hűtő alatt van. Nem találtam mást itthon, egy warbesz dudára cseréltem aki... azóta inkább kikiabálok :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
'oppá Elküldve Január19, 2011 Megoszt Elküldve Január19, 2011 Üdv mindenkinek,mivel elég spéci a problémám nem igazán találtam választ rá a fórumon,tehát leírom hátha valaki járt már hasonlóan.Tehát:95-ös Astra caravan 1.4i-m van,a motorkód:c14se.Két hengerem ment el,közülük az egyik néha megy néha nem,a másik meg kuka,pedig van szikra és benzint is kap.A csatlakozásokat ellenőriztem,a gyújtáskábelt is lecseréltem(gyertyát is),és semmi változás mikor indítok,első pillanatban úgy tűnik minden ok,aztán csak hosszas indítózásra,és kövér gázzal hajlandó beindulni.Melegen,még a harmadik henger is elmegy.Hibát nem jelez,szerelőhöz még nem vittem nem nagyon bízok bennük.Megköszönném,ha valaki tudna segíteni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január19, 2011 Megoszt Elküldve Január19, 2011 Üdv mindenkinek,mivel elég spéci a problémám nem igazán találtam választ rá a fórumon,tehát leírom hátha valaki járt már hasonlóan.Tehát:95-ös Astra caravan 1.4i-m van,a motorkód:c14se.Két hengerem ment el,közülük az egyik néha megy néha nem,a másik meg kuka,pedig van szikra és benzint is kap.A csatlakozásokat ellenőriztem,a gyújtáskábelt is lecseréltem(gyertyát is),és semmi változás mikor indítok,első pillanatban úgy tűnik minden ok,aztán csak hosszas indítózásra,és kövér gázzal hajlandó beindulni.Melegen,még a harmadik henger is elmegy.Hibát nem jelez,szerelőhöz még nem vittem nem nagyon bízok bennük.Megköszönném,ha valaki tudna segíteni... Azt honnan tudod, hogy benzint kapnak a nem működő hengerek? Nedvesek a gyertyák? Ha kapnak benzint, és szikra is van, akkor csak mechanikai gond maradt. Nem érte valami erősebb behatás mostanában a motort? Nem törhetett el esetleg egy-két himba, vagy ilyesmi? Kéne "kompressziót" (sűrítési végnyomást) méretni az egyes hengerekben, abból kiderülhetne pár dolog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
'oppá Elküldve Január19, 2011 Megoszt Elküldve Január19, 2011 Azt honnan tudod, hogy benzint kapnak a nem működő hengerek? Nedvesek a gyertyák? Ha kapnak benzint, és szikra is van, akkor csak mechanikai gond maradt. Nem érte valami erősebb behatás mostanában a motort? Nem törhetett el esetleg egy-két himba, vagy ilyesmi? Kéne "kompressziót" (sűrítési végnyomást) méretni az egyes hengerekben, abból kiderülhetne pár dolog. A gyertyák nedvesek a benzintől,és szikra is van.Elszakadt a generátor ékszíja,utána nem sokkal jelentkezett ez a probléma.Lehet összefüggés a kettő között? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Január19, 2011 Megoszt Elküldve Január19, 2011 A gyertyák nedvesek a benzintől,és szikra is van.Elszakadt a generátor ékszíja,utána nem sokkal jelentkezett ez a probléma.Lehet összefüggés a kettő között? Nem igazán. Nekünk nemrég a corsán ment el a 4-es henger. Jelenség ugyanaz, szikra, benzin van mégsem megy. A kipuff szelep beégett, pontosabban leégett a széle. ---KATT IDE--- (bal alsó) Elment a hengerből a kompresszió. Hengerfejfelújítás, 8 új szelep, új vezérlés......65000 + munkadíj. Úgyhogy szerelő lesz a tied sorsa is, hacsak magad meg nem tudod oldani. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
'oppá Elküldve Január19, 2011 Megoszt Elküldve Január19, 2011 Nem igazán. Nekünk nemrég a corsán ment el a 4-es henger. Jelenség ugyanaz, szikra, benzin van mégsem megy. A kipuff szelep beégett, pontosabban leégett a széle. ---KATT IDE--- (bal alsó) Elment a hengerből a kompresszió. Hengerfejfelújítás, 8 új szelep, új vezérlés......65000 + munkadíj. Úgyhogy szerelő lesz a tied sorsa is, hacsak magad meg nem tudod oldani. :) Szépek...Nekem kb:1 éve volt teljes hengerfejfelújítás,nem tudom...Egyszerre 2 hengernél ugyanaz a gond?Az egyik megyeget,csak nem mindig.Ja,és visszapöffen a légszűrő felé indítás elején,de nem mindig.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január19, 2011 Megoszt Elküldve Január19, 2011 Szépek...Nekem kb:1 éve volt teljes hengerfejfelújítás,nem tudom...Egyszerre 2 hengernél ugyanaz a gond?Az egyik megyeget,csak nem mindig.Ja,és visszapöffen a légszűrő felé indítás elején,de nem mindig.. Vagy nem zár a szívószelep valamelyik hengernél, vagy rosszkor kapja a gyújtószikrát a motor. Ez DIS-gyújtásos (tehát nem elosztós) motor, ugye? Ez esetben meg kéne próbálni egy másik DIS-modult, ill. főtengely-jeladót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
'oppá Elküldve Január19, 2011 Megoszt Elküldve Január19, 2011 Vagy nem zár a szívószelep valamelyik hengernél, vagy rosszkor kapja a gyújtószikrát a motor. Ez DIS-gyújtásos (tehát nem elosztós) motor, ugye? Ez esetben meg kéne próbálni egy másik DIS-modult, ill. főtengely-jeladót. Köszi,én is a DIS-modulra gyanakszom elsősorban,majd meglátjuk.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
danz Elküldve Január19, 2011 Megoszt Elküldve Január19, 2011 Indexkar cserés, szerintem rád van bízva, milyen kerül bele, minden lutri a gyári újat kivéve, de azért nem szívhatsz vele olyan nagyot. Csere, tutira, az enyém is ilyen volt amikor a végét járta. Nekem most utángyártott van beépítve, talán Valeo ha minden igaz. Semmi gond nincs vele, remekül működik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január19, 2011 Megoszt Elküldve Január19, 2011 Köszi,én is a DIS-modulra gyanakszom elsősorban,majd meglátjuk.. Még valami: nem lettek véletlenül összecserélve a gyertyakábelek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Január19, 2011 Megoszt Elküldve Január19, 2011 Az SE-nél egyszerre két hengernél történik befecskendezés, és gyújtás is. Ahogy FPepe is írta esélyes, hogy a leszakadó ékszíj elállította a főtengely jeladót, vagy a vezetékét. :) Ettől a DIS még nem kizárható. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Január19, 2011 Megoszt Elküldve Január19, 2011 Nincs esetleg a vezérlés is elmászva? Bitos ékszíj és nem a vezérműszíj szakadt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január19, 2011 Megoszt Elküldve Január19, 2011 Csere, tutira, az enyém is ilyen volt amikor a végét járta. Nekem most utángyártott van beépítve, talán Valeo ha minden igaz. Semmi gond nincs vele, remekül működik. Nekem kettő utángyártottat koptatott már el. Aztán került bele gyári bontott, sokkal másképp kapcsol, nem kell izomból kapcsolni és ennyi idő alatt az utángyáriak már meghaltak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
danz Elküldve Január19, 2011 Megoszt Elküldve Január19, 2011 Nekem kettő utángyártottat koptatott már el. Aztán került bele gyári bontott, sokkal másképp kapcsol, nem kell izomból kapcsolni és ennyi idő alatt az utángyáriak már meghaltak. Hmm... ez érdekes, nekem az utángyári is tök finoman kapcsol, igaz még csak jó féléve, hogy kicseréltem. Lehet, hogy keveset villogtatok? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január19, 2011 Megoszt Elküldve Január19, 2011 Hmm... ez érdekes, nekem az utángyári is tök finoman kapcsol, igaz még csak jó féléve, hogy kicseréltem. Lehet, hogy keveset villogtatok? :) Nem a villogtatós rész kopik ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hailstorm Elküldve Január19, 2011 Megoszt Elküldve Január19, 2011 Hello, Tegnap ota menet kozben gyakorlatilag folyamatosan vilagit a check engine lampam, es az alapjarat ingadozik, eddigi tapasztalataim szerint nagyjabol 900-1400rpm kozott. Ingadozas alatt nem folyamatos, intenziv ingadozast ertek, de nagyjabol akarhany lampanal megallok, mindig mas alapjaratra all be. Elofordul idonkent az is, hogy a regi, jol megszokott alapjaraton porog, ekkor a check engine lampa is kialszik. Ezen kivul semmi problemat nem tapasztalok az autoval. Van esetleg valakinek valami otlete, hogy mi lehet a problema, illetve erdemes-e valamit hazilag ellenorznem, megprobalnom? Elore is koszonom a segitseget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január19, 2011 Megoszt Elküldve Január19, 2011 Hello, Tegnap ota menet kozben gyakorlatilag folyamatosan vilagit a check engine lampam, es az alapjarat ingadozik, eddigi tapasztalataim szerint nagyjabol 900-1400rpm kozott. Ingadozas alatt nem folyamatos, intenziv ingadozast ertek, de nagyjabol akarhany lampanal megallok, mindig mas alapjaratra all be. Elofordul idonkent az is, hogy a regi, jol megszokott alapjaraton porog, ekkor a check engine lampa is kialszik. Ezen kivul semmi problemat nem tapasztalok az autoval. Van esetleg valakinek valami otlete, hogy mi lehet a problema, illetve erdemes-e valamit hazilag ellenorznem, megprobalnom? Elore is koszonom a segitseget. Először is kéne a motorkód, hogy melyik motortípusról van szó. Esélyes, hogy az alapjárati motorra anyázik. Ki kéne villogtatni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hailstorm Elküldve Január19, 2011 Megoszt Elküldve Január19, 2011 Először is kéne a motorkód, hogy melyik motortípusról van szó. Esélyes, hogy az alapjárati motorra anyázik. Ki kéne villogtatni. C14SE Link to comment Megosztás: More sharing options...
ptomi82 Elküldve Január19, 2011 Megoszt Elküldve Január19, 2011 Az SE-nél egyszerre két hengernél történik befecskendezés, és gyújtás is. Ahogy FPepe is írta esélyes, hogy a leszakadó ékszíj elállította a főtengely jeladót, vagy a vezetékét. :D Ettől a DIS még nem kizárható. :) :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozo astra1.6 16v Elküldve Január20, 2011 Megoszt Elküldve Január20, 2011 Szevasztok! Egy olxan kérdésem lenne,hogy gyengéden világit a töltés lámpám!Ha indexelek akkor meg villog is!Ha rálépek a fékre akkor picit erősebben világit! Ez vajon mitől lehet?Van valakinek valami ötlete? előre is köszönöm! Üdv.:zozo Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve Január20, 2011 Megoszt Elküldve Január20, 2011 Szevasztok! Egy olxan kérdésem lenne,hogy gyengéden világit a töltés lámpám!Ha indexelek akkor meg villog is!Ha rálépek a fékre akkor picit erősebben világit! Ez vajon mitől lehet?Van valakinek valami ötlete? előre is köszönöm! Üdv.:zozo Szerintem gyengéd a generátorod az aksival :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január20, 2011 Megoszt Elküldve Január20, 2011 Szerintem gyengéd a generátorod az aksival :) Ezt hogy érted? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozo astra1.6 16v Elküldve Január20, 2011 Megoszt Elküldve Január20, 2011 ezt öszintén én sem értem! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január20, 2011 Megoszt Elküldve Január20, 2011 ezt öszintén én sem értem! én sem értem, hogy 1 problémát miért kell két helyre beírni. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts